Welkom danip en Rozerin! @ Rozerin; is dit je 2e ronde clomid 100mg? Ik ben momenteel ook bezig met de 100mg, eerste ronde... ben dus heel benieuwd! Over puregon heb ik veel gelezen maar heb er (nog) geen ervaring mee... Ahh en nog verdere spannende ontwikkelingen lees ik... newlywed, Loes, Dominique en Rosalinda, ik duim !! liefs!
welkom aan de nieuwe schrijfsters!ik duim voor jullie allemaal! ik lees dat sommigen hun ei is gesprongen!!!whoowoo!!! ikzelf zit nu op dag 4...pfff ben de 100 mg aan het nemenen op het moment zelf voel ik dan warmte opwellingen en...weet niet of jullie dit kennen of hebben...ik wil al zeg maar "klussen" alhoewel het niet persé voor zwanger te worden is haha alleen jammer dat ik de rode vlag heb hier (en tot mijn vriend zijn ergernis haha) hoop dat die snel gedaan zijn,ik heb altijd zoveel last van krampen(een 9/10 als je het opzoekt zie je dat dit betekent dat je bijna flauwvalt bij de ergste krampen en je nog nietmeer normaal kan nadenken door de pijn) groetjes!
@ Loes: Mijn nod is als het goed is 14 februari. Maar eigenlijk waarschijnlijk iets eerder, omdat mijn eisprong eerder is geweest deze keer. Dus dan zou het 11 feb. zijn. Ik zal alleen proberen te wachten met testen tot de 14e voor alle zekerheid. @ Rosalinda: Wanneer is je nod? Kun je bijna testen? Dat opvliegende herken ik. Mijn man zegt dat sinds de clomid ook steeds, terwijl ik denk dat het best meevalt haha. Hij zal het wel beter weten @ Rozerin: Zit je nu aan de 150 dan? Puregon weet ik niks van af. Hoop dat de clomid nu wel aanslaat. @ Anais: Ja dat herken ik wel ja! Ik heb steeds meer zin, en heel raar, maar eigenlijk vooral rond mijn menstruatie en rond de eisprong. En niet eens omdat het dan moet, maar omdat ik echt zin heb Eigenlijk vind ik het best raar dat ik nu al geen fm's meer krijg. Dat hebben ze alleen de eerste ronde clomid gedaan. Ik moet nu tempen, maar vind mijn kaartje nou ook weer niet zo duidelijk. Ik weet dus eigenlijk niet zeker of ik een eisprong heb gehad. Hadden jullie in ronde 2 nog wel follikelmetingen?
Goedenavond dames, Vandaag heb ik wat druppels bruinbloedverlies gehad, iemand hier ervariing mee? Ook nog steeds gevoelige tepels, nog nooit gehad! Wat duurt wachten toch lang he.. nog 5 dagen tot ik kan testen!! Welkom Danip en Rozerin..
Rozerin, Welkom! Ik hoop dat je clomid aanslaat voor jou. Ik heb nog geen ervaring met prikken verder. Anais, Ik had zelf helemaal geen warmte opwellingen of andere bijwerkingen. Ik dacht zelfs dat de clomid wel niet aangeslagen zou zijn dan. Gelukkig viel dat nogal mee 8) Moet je een echo om te kijken of het goed aanslaat? ( als ik een bericht aan het typen ben kan ik niet zo ver terug lezen dus miss heb je het al gezegd hoor) danip, Mijn nod is 4 februari maar ik heb nog nooit een cyclus gehad dus het is een beetje gissen. Ik heb twee weken gerekend vanaf mijn vermoedelijke eisprong. Kan gerust paar dagen later zijn dus. Geen bloed is nog goed nieuws ga ik maar vanuit Ook ronde twee moet ik op controlle met fm en bloed prikken. Daarna moet ik het ook zonder doen. Aan de ene kant is het vervelend als je naar het ziekenhuis moet maar het geeft je een een vorm van zekerheid. Dominique2, Zou het geen innestelingsbloed kunnen zijn? Nog wel erg ver voor je nod voor een nadere menstruatie denk ik. Hier nog steeds niks te merken en nog ongeduldig op de wachtbank.
Ja, zou kunnen ja innestelingbloed.. Laten we het hopen! Ik zou het anders niet weten.. waren maar paar druppels. Wachten, en wachten.. Heeel ongeduldig wachten ja...
@ rosalinda ik moet de 11de feb. echo gaan doen dan ben ik op dag 14 ik hoop dat ik dit keer zo een pregnyl (zo schrijf je het toch?) spuit krijg.vorige keer gas ze die niet,rkeeg weel een ei.maar de keer ena met clomid geen eisprong gehad.was wel clomid 50 mg dus gaan zien hoe of wat @ dominique2 of het is innesteling,of spotting. bij mij natuurlijk altijd spotting...ik heb altijd tussentijdse bloedingen en spotting,daarom krijg ik nu die pillen voor de baarmoederslijmwand t verdikken. ik hoop voor jou innesteling! groetjes!
Hoe is het nu Dominique? Geen bloed meer? En hoe is het met de andere meiden? Ik heb vandaag 1 dag voor nod dikke negatieve test gekregen. Echt niet eens een pieter peuterig klein streepje. Afentoe kramp in buik dus denk dat ik vandaag of morgen wel ongesteld wordt Clomid 50 heeft in ieder geval wel zijn werk gedaan dus volgende ronde op dezelfde manier!
Hier nog steeds wat bloedverlies bij afvegen... ook nog steeds gevoelige tepels.. lage rugpijn is er ook bijgekomen.. en heb getest (kan niet wachten haha)maar na 2min niks te zien, keek vandaag en er was een lichte streep te zien... twijfel alleen of het geen indroger is?! Spannend dus!.. nog 3 dagen tot mijn nod.. dus zondag nog maar eens testen als ik geen rode duiveltjes op bezoek heb... Hoe gaat het met de rest? @rosalinda, Balen zeg! maar je weet nu wel inderdaad dat het aanslaat... volgende ronde beter!
Ow Dominique! Wat spannend! Kun je dat volhouden tot zondag? Kanp hoor! En Rosalinda, wat jammer dat je denkt dat je ongesteld wordt... Maar inderdaad, clomid heeft wel zijn werk gedaan. Op naar de volgende ronde met een mooi ei! Hier zit ik bijna op dag 7 na mijn eisprong, maar ik heb zo'n vermoeden dat het deze maand niets gaat worden. Ook omdat mijn baarmoeder er niet goed uit zag deze keer.. Agh het is gewoon afwachten. Liefs!
Word wel heeel moeilijk hoor om te wachten met testen haha.. en ja afwachten is het zeker.. hoop voor je dat volgende keer raak is en alles er super goed voor je uit komt te zien!!
Ben er al ff niet meer geweest...probeer wat minder op het forum te komen. Hoop dat ik er dan niet continu mee bezig ben... Ik mag morgen weer voor een echo. Gisteren 2e echo deze cyclus gehad. BMS van 8mm en rechtereierstok heel veel eiblaasjes....hoop zo dat er morgen een eiblaasje te zien is wat inmiddels gegroeid is! Zit al op dag 15 morgen! Zou ik nog kans hebben...???
Succes zazu!! Er is hopelijk nog kans..! Ik moet maandag weer voor een fm... de eerste na clomid 100mg. Spannnnend...!! liefs!
Succes meiden met de echo's! Hoop voor jullie dat er wat te zien is. Ik snap het wel hoor Zazu, ik neem me ook iedere keer voor dat ik wat minder op internet te vinden ben om op het forum te kijken en info te zoeken. Lukt me alleen nog niet altijd Dominique2, toevallig al een testje gedaan? Ben erg benieuwd of jij wel zwanger bent. Zou super zijn! Ik heb sinds donderdag echt heftige krampen in mijn onderbuik/baarmoeder. Denk steeds nou nu zal ik wel ongesteld worden maar er is nog steeds geen druppel bloed te zien. Vanmorgen nog maar een testje gewaagd en nog steeds hagelwit. Hoop dat ik dit weekend ongesteld wordt anders bel ik maandag toch even het ziekenhuis op. Maak me een beetje zorgen om die krampen
Helaas....BMS is zelfs dunner > 6mm En nog altijd heel veel eiblaasjes te zien in beide eierstokken, maar geen enkele die groeit. Weer afwachten tot dinsdag...balen Sorry voor mijn ego-bericht. Had zo gehoopt! Ga ff bijlezen en proberen te reageren.
Hè bah wat Zazu naar Dinsdag heb je weer een echo? Ik ben net dan toch ongesteld geworden. Tis nog niet veel dus ik reken morgen maar als dag 1. Dinsdag dus beginnen met clomid 50 ronde 2.
Zazu, wat balen zeg! Je mag dinsdag dus weer terug om nog een keer een echo te laten maken? Nou, ik ben beneuwd hoor! Wat zei de arts? Heeft hij/zij een verwachting gegeven van wat er nu gaande is? Rosalinda, voor jou ook balen hoor! Maar je weet wel dat de clomid zijn werk doen en dat je dus een eisprong hebt gehad... Nu weer duimen draaien voor de volgende ronde! Liefs!
hoi meiden @rosalinda jammer van je ongi maar idd wel positief dat je je ei gehad hebt met clomid! @dominique heb je al getest??????? ik zit nu op dag 9,heb al goed geklust morgen,woensdag,vrijdag en zondag nog eens klussen en hopelijk heb ik voor dag 17 mijn ei gehad! anders is het iets moeilijker ivm de werkpost van mijn man. ik kan echt niet wachten met testen! heb hier 12 ovutesten liggen en word echt gek!!maar mag pas vanaf morgen testen anders is het te vroeg.ik hoop echt dat ik posi test! sinds ik pas weet dat je baarmoederwand 8mm minstens moet zijn ben ik al helemaal onzeker! ik neem nu wel 2maal 2 mg per dag maar toch...ik wil zo graag zwanger zijn deze maand!mijn vriendin is net bevallen(zo'n mooi ventje!) en andere vriendin is nu 20 weken(haar 2de)....dan een andere vriendin is 10 weken en een andere vriendin is net zwanger....DUS ik wil nu ook eens eindelijk na 4 jaar!!! ugh kwil het zo graag deze maand dat het pijn doet! 'normaal gezien' zou je zwanger zijn als je een ei hebt,goede baarmoederwand,en om de dag sext +op dag eisprong(of ervoor of na) maar bij velen die dit doen worden niet zwanger en dat snap ik niet...wat kan er nog meespelen dat zelfs zo'n goede timing en baarmoederslijmwand je toch niet zwanger bent...nuja ik hoop dat het wel lukt dit keer ik word er echt gek van van die pillen nemen en testen en die stress! offin hopen dus! xxx
Hee meiden, Helaas ben ik ongi geworden... Maar ook wel fijn om te weten dat het allemaal werkt.. vandaag is mijn 3rde dag dus weer beginnen met clomid50.. dus eind van deze maand maar weer flink klussen!:d Rosalinda ook balen!.. Nu gaan we tegelijk naar ronde 2.. spannend! Anais veel succes met klussen! Ik ga duimen voor je dat het dan eindelijk raak is deze ronde.. Balen zazu dat er geen enkel eitje groeit.... Hoop dat je snel een mooi eitje mag krijgen!! Ik krijg nou geen echo meer op dag 10.. jij ook niet Rosalinda? Zie dat je ook in NH woont! iik ook!:d Liefs....
Anais, Ik hoop dat je snel een positieve ovulatietest hebt! Denk dat we hier ook maar om de dag bezig gaan vanaf dag 9 ofzo. Vorige keer niet gedaan en je weet maar nooit. Mijn baarmoederwand was geloof ik 6 mm de eerste keer echo en dat vond ik zelf wel een beetje weinig. De gyn zei me dat het voornamelijk belangrijk is dat het uit drie laagjes bestaat en dat de dikte veel minder belangrijk is. Op dag 12 had ik 7 mm en dat vonden ze voor dat moment prima. Clomid schijnt de groei van het bms ook flink te vertragen heb ik begrepen. Wat gebruik jij dan extra daar voor? Dominique, Ook balen zeg voor jou Het is positief idd dat de clomid goed zijn werk doet maar je gaat toch hopen.... Bij mij was alles heel goed en zelfs twee eitjes maar alsnog geen zwangerschap. Ik moet deze ronde nog een keer op volledige controlle. Als dan weer alles goed is mag ik het nog eens vier maanden zonder controlle proberen. Zondag is het pas echt doorgebroken dus tel dat als dag 1. Morgen weer beginnen met de clomid dus. Ik ben trouwens onder behandeling in het rode kruis ziekenhuis in B'wijk! Ik ben heel erg blij met dit ziekenhuis!! Super vriendelijk zijn ze daar. Misschien ga ik na de volgende ronde wel vragen om een hsg onderzoek. Heeft iemand hier ervaring mee? Deze ronde was waarschijnlijk de eerste keer in mijn leven dat ik een eisprong heb gehad. Nu heb ik het in mijn hoofd gehaald dat daarom mijn eileiders wel eens een beetje verstopt kunnen zijn. Tevens was op de echo's steeds te zien dat de eierstokken naast elkaar liggen in plaats van aan iedere kant van de baarmoeder een. Eentje zit dus achter de baarmoeder. Heeft iemand dit toevallig ook?