2011 het 2e jaar in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marjolijn, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve meiden (Shir, Futuresounds en Lilly),

Heel 2010 hebben wij allemaal geprobeerd een wondertje te verwachten, dit jaar 2011 moet ONS jaar worden!

Even wat opbeurende stukjes die ik vond op het internet:

"Uit de cijfers blijkt dat het niet normaal is als je binnen een paar maanden zwanger bent! Het is normaal als je binnen twee jaar zwanger bent en het komt vaak voor dat het binnen een jaar lukt."

"Van de stellen die in de MMM belanden wordt 97% uiteindelijk beloond met een zwangerschap."

Laten we hier lekker blijven kletsen, elkaar steunen, opbeuren en laten we er vooral in blijven geloven dat ook wij een kindje mogen verwachten!

NB. Alle andere meiden die in 2011 het tweede jaar ingegaan zijn, zijn bij deze ook van harte uitgenodigd mee te komen kletsen in ons kleine, overzichtelijke en gezellige clubje.

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Zo, ik ben ook meeverhuisd, goed idee om even opnieuw te beginnen!

3. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie weet brengt het geluk ;)

4. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vind het echt gezellig met jullie meiden :)

Hopelijk kunnen we straks een nieuw topic oprichten als zwangere meiden ;)
    Daar doen we ons best voor!

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik ben ook egt blij met jullie!!! Hoop ook echt dat we allemaal snel zwanger zijn, zou zo leuk zijn om enigszins gelijk op te lopen!

6. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vermoed dat ik weer een korte cyclus heb deze maand.
    Denk aan m'n onderbuik wel te voelen dat m'n ongi eraan komt... Dat zal dan denk ik rond vrijdag zijn. Dag 24, net zo als vorige maand.
    Aan de ene kant wel lekker zo'n korte cyclus, des te eerder heb ik duidelijkheid.
    Aan de andere kant ook wel lastig, eerder kon ik de klok er bijna op gelijk zetten dat ik op dag 28 ongi werd.
    Met klussen weet ik nu ook niet precies wanneer m'n eisprong is, maar opzich is dat ook niet zo erg want dan ben ik er toch iets minder obsessief mee bezig voor m'n gevoel. (Met plannen, welke dag wel, welke niet enz.)

Hoe is het bij jullie meiden??

7. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Meiden,

Ik ben er ook bij!

Heel leuk stukje Marjo. Vind dat we het maar met elkaar getroffen hebben. Echt fijn om zo je hart te kunnen luchten.
    Ik ben het helemaal met je eens 2011 moet ons jaar worden!

Nog van harte Lilly, 5 jaar dat is niet niks :) Zou wel heel speciaal zijn als het nu raak is! Nog even op je volgende vraag een reactie.
    Lilly:Shir, ik hoop zo dat icsi voor jullie niet nodig is! Hadden jullie vlak voor het eerste onderzoek van je vriend nog geklust of niet?
    Ik hoop het ook echt zo ergggg. Er zaten 4 dagen tussen het klussen en het onderzoek. Stond in de folder..

Oorspronkelijk geplaatst door Lilly2412 [​IMG]
    Even een snel vraagje, klussen is er gisteren helaas niet van gekomen, wat zouden jullie doen, vandaag en donderdag, vandaag en morgen en dan vrijdag ofzo weer, of morgen en vrijdag ofzo? Vrijdag voort laatst geklust, vandaag of morgen denk ik mn eisprong...
    Ik ga ook met Marjolijn mee! Dus hoop dat jullie gister goed jullie best hebben gedaan!

Futuresounds: Al een eisprong in zicht???
    Marjolijn: Jij nog sympthonen??

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Jammer voor jullie Marjolijn, maar zolang het niet doorzet... Idd wel lekker, een korte cyclus, maar ja, met klussen wel lastig! Dat probleem hebben wij hier ook... Als ik vandaag mn eisprong heb dan is het voor de derde keer op rij 35 dagen dus dan kan ik daar vanuit gaan. Wel balen hoor, zo'n lange cyclus, maar niets aan te doen. Ben allang blij dat ik weer een cyclus heb!

9. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belangrijke momenten lijstje:

Januari:
    25 (ongeveer) eisprong Marjolijn
    26 (ongeveer) eisprong Shir
    31 afspraak echo Futuresounds

februari:
    2 (ongeveer) eisprong Lilly
    3 Wederom ZH-bezoek Futuresounds
    7 (ongeveer) NOD Marjolijn
    7 (ongeveer) NOD shir

16 (ongeveer) NOD Lilly
    23/24 NOD volgens FF Futuresounds

maart:
    22 uitslag zaadonderzoek nr 2 + bloedtesten vriendlief Shir

10. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lilly: Kan me voorstellen dat je blij bent dat je weer een cyclus hebt! Lang of kort, als ie maar een beetje regelmatig is is dat het ideaalst!

@Shir: Nee, heb geen symptomen eigenlijk. Jij wel?

11. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom kan het niet altijd hetzelfde zijn he! Echt supervervelend. Als je een korte hebt dan zit je iig niet zo lang in onzekerheid. Doen jullie ook nog temperaturen of voelen jullie het nu wel een beetje aan?

Hier al een week last van niet naar de wc kunnen...... Echt heel vervelend. Mijn buik is daardoor ook echt mega opgezet. Lees net weer dat dat een teken kan zijn. Maar goed er is elke maand wel wat, hahahaha. Dat heet jezelf gek maken.

12. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shir: Ja obstipatie kan idd een symptoom zijn! Ik had er vorige week ook eventjes last van, maar bij mij zou het ook door m'n dieet kunnen komen. Of beter gezegd van weer eten.
    Heb je er vaker last van of eigenlijk nooit? Zou super zijn als dat een teken voor je is!

13. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er idd wel vaker last van. Maar nooit zo lang als nu. Het zal wel niets zijn. Maar een sprankje hoop blijf je bij elk dingetje wel houden!

14. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd. Ik neem mezelf zo voor om niet meer te reageren op dingen die ik voel, omdat ik langzamerhand alles wel een keer heb gevoeld maar het nooit iets is... Maar toch let ik overal erg op haha.

15. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoi meiden, ik had gisteren alweer wat dingetjes getypt op ons nieuwe topic/club maar dat ik gewist door een nieuwe opstarten met plaatje.

Kwam er op neer dat ik ook heel blij met ons clubje en dat 2011 echt ons jaar moet gaan worden!

Morgen weer heen voor eisprongcheck. Vanavond "moet" er geklust worden voor de samenlevingstest (die alleen te doen is rondom je eisprong). Manlief is pas rond 11 uur thuis en mij ogen vallen nu al bijna dicht... Wordt gezellig ;)

16. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Futuresounds: Nu beter te vinden he?! hihi.
    Jeetje dat is ook niet leuk dat verplichte nummertje vanavond als je zo moe bent en je mannetje zo laat thuis is...
    Maar is voor het goede doel ;) Succes en veel plezier!

17. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    én succes morgen in het ZH Futuresounds!

18. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog fut gister???;)
    En hoe was het in het zh?

19. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik heb aardig last van m'n buik. Zwaar gevoel en rare steken.
    's avonds ook wat misselijk... maar ook mega last van m'n rug en af en toe wat hoofdpijn, dat zijn wel de gebruikelijke aanwijzingen voor mij voor m'n naderende ongi...
    Als het moet komen, dan maar gauw ;)
    Maar liever niet ofcourse!

Jij nog ergens last van Shir??

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Nou, ben benieuwd hoe het met futuresounds is!!!
    Hier ff niet zo goed. Duidelijk niet op het goede moment geklust, de hele week nog niet aan toe gekomen, gisteren/vanochtend flinke discussie met mn vriend gehad of hij het nog wel ziet zitten enz. Hij is het verplichte klussen zat en vind dat ik het los moet laten maar ja, ik zei ook al, als hij het knopje weet om het 'bezig zijn met' uit te zetten, dan hoor ik dat graag van hem. Dat snapte hij ook wel weer natuurlijk maar goed. Deze ronde gaat het dus ook niet worden. Haat het dat je in vijf weken tijd (in mijn geval dan) maar 24-48 uur hebt om 'raak te schieten' zeg maar... En dan net op dat moment zo'n meningsverschil, weer vijf weken weg...

Deel Deze Pagina