Jong zwanger worden of al jong ouders zijn, mijn vraag ; Waar doen jullie het van?!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Assen89, Apr 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Assen89

Assen89 Lid

Apr 7, 2011
    43
    0
    0
    Assen
    Hallo allemaal,

Ik zal mij even kort voorstellen ik ben een 21 jarige meid en heb een vriend van 20.
    En wij zijn nu bezig met onze eerste kleine! ;)
    We zijn 4 jaar samen waarvan anderhalf jaar samenwonend
    Mijn vriend werkt fulltime ik Parttime maar we komen goed rond.

Nou is het zo ik vroeg me eigenlijk wel af waar jullie Jonge ouders het van doen?
    En komen jullie goed rond?

Ik bedoel werkt iedereen of gaat er 1 naar school, uitkering eentje fulltime de ander parttime vaste baan of niet ? ik hoef natuurlijk niet te weten wat jullie inkomsten en uitgaven zijn :p maar ik ben gewoon benieuwd.
    Wij hebben besloten voor een kleine te gaan maar soms denk ik wel gaan we het redden? ik denk dat ik alles gewoon een beetje spannend vind het is natuurlijk wel onze eerste, en ik weet wel dat we het gaan redden maar toch :)

Mijn beste vriendin bijvoorbeeld zij is 23
    heeft een uitkering en is depressief maar ook zij heeft een kleine van 3.
    En heb echt heel veel respect voor haar hoe ze het doet.

Ik ben denk ik gewoon benieuwd naar jullie verhalen :)

Liefs Assen89

2. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

May 2, 2010
    3,831
    17
    38
    Female
    Hoi Assen,

Ik wordt ook gezien als een jonge aanstaande moeder, (zelf vind ik het wel mee vallen). Ik ben 24jaar en mijn man wordt van de week 26jaar!
    We hebben 7,5jaar een relatie, waarvan bijna 3jaar samenwonend en 1jaar getrouwd!
    Ik werk nu nog fulltime op een kinderdagverblijf maar na mijn verlof ga ik een dagminder werken... mijn man werkt fulltime in de beveiliging, nu met zijn 2tjes (en een hondje) redden we het prima... En als ik heel eerlijk ben letten we er tijdens de boodschappen niet echt op wat we meenemen... straks zal mijn inkomen toch wat minder worden, maar ik ben ervan overtuigd dat het in het begin wat aanpassen is maar dat je uiteindelijk er naar gaat leven van wat je inkomen is!
    Dus ik maak me daar niet echt druk om!
    Verder betalen wij nu de hypotheek bruto en hebben dus altijd nog de keus om die netto in de maand te gaan betalen zodat we in ene 300euro meer in de maand te besteden hebben...en zelf vind ik dat een heel fijne gedachten...

Zet anders voor je zelf is een keer op een rijtje wat je in en uitkomsten zijn en kijk hoeveel je overhoudt!! Dat geeft misschien wat meer geruststelling!! Voor mij deed dat het in ieder geval wel..

Veel succes en hoop dat je snel zwanger mag zijn!!

Liefs Stampertje

Share This Page