2011 het 2e jaar in

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Marjolijn, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker, ik word er ook stapelgek van. Begin van de maand ben ik vol goede moed, maar hoe dichter ik bij m'n NOD kom.... dan draai ik soms echt helemaal door. Boos, verdrietig, er zoooo zat van. Zeg dan soms wel eens tegen m'n vriend dat ik er mee wil stoppen, omdat ik er in die laatste week echt aan onder door ga soms.

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb dat op dit moment ook hoor, ben het wachten echt zooo zat! En dan weer vrolijk en dan weer boos. En mn vriend die er nix van begrijpt! Nu komt gewoon alle ellende uit mn leven op een hoopje hoor, zo van waar komt al die ellende toch vandaan elke keer het houdt gewoon niet op. Maarja ieder huisje heeft zn kruisje denk ik maar...

4. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Morgaine: Ik wilde dat ik je dé tip kon geven om je niet meer zo rot te voelen die laatste dagen... maar die heb ik helaas niet :(

Ik kreeg kort geleden een kaartje van mijn moeder, die ook weet dat we al zo lang bezig zijn, en daar had ze o.a. ingezet:

"Moed verloren, alles verloren". "Dus houd de moed erin meid."

Dat deed me wel even goed :)

Het heeft trouwens ook best lang geduurd voor mijn ouders zwanger waren van mij. Ze wist niet meer hoe lang, maar wel dat ze al bij de HA was geweest en moest temperaturen.
    Ook dat geeft me wel weer wat hoop.

Dit jaar moet het gewoon echt goed komen bij ons allemaal meiden!!

5. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha klinkt idd niet niet heel fris. Bedankt voor de link. We moeten echt aan de bak als ik het zo lees. Sorry voor korteantwoordjes. Heb net een nieuw mobiel met internet. Nog erg lastig, hahaha. Meiden blijf moed houden en hier kan je al je frustratries gelukkig kwijt. Dat helpt ook! Truste dames

6. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trusten Shir, enne klusze ;)

7. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na het lezen van de info over het cervixslijm dat Lilly gisteren postte, heb ik raar maar waar vandaag rekbaar slijm geconstateerd ;) Whaha, had het echt nog niet eerder gezien dat het rekbaar was.
    Nou ja, goed teken :)

Ovu-testen word ik nog niet echt wijs uit of m'n eisprong nu al geweest is of niet.
    Ik had eregister de donkerste test, gister en vandaag ook nog aardig donker maar net iets minder.
    Toch lijken ze allemaal net niet positief te zijn.

Hoe is dat bij jullie? Worden de testen na een positieve test weer snel lichter? Ze blijven tot nog toe hier dus nog aardig donker.

8. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey bedankt voor de lieve reactie! Het gaat vandaag weer een stuk beter in ieder geval. Verder nog niets te merken van een aankomende ongi eigenlijk...

Bij mij zijn ze altijd vrij licht! En dan echt een avond en een ochtend, daarna is het gedaan. Behalve deze cyclus dan, nu bleven ze lang licht.

9. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    Gelukkig ben ik niet de enige die soms de hoop weer eens heeft verloren. Vorige maand nadat ik ongesteld was geworden dacht ja wij gaan er weer voor. En net als Marjolijn heb ik dit meestal aan het begin van de maand, maar naarmate de ongi nadert heb ik weer alle hoop verloren. Eind volgende week moet ik ongi worden en ik begin nu alweer een soort van depri te raken en denk dan ach zal toch wel niet. En dan zie ik vandaag weer een kleine van 4 weken en dan denk kom op houd de moed erin, het komt wel goed:).

Zal trouwens de link lezen van Lilly :)!

10. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Die twee weken voor de ongi zijn het ergst he... Echt afschuwelijk. We moeten elkaar er maar doorheen helpen! Bij iedereen die zwanger is was het ergens een keer raak, dus bij ons vast ook (volgen jullie me nog?)...
    Ik gebruik geen ovu-testen dus daar heb ik geen antwoord op! Gewoon vanavond weer aan de bak Marjolijn, veel plezier ;)

11. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt me een goed plan lilly! Ovulatietesten snap ik ook niet echt. Gister was controlestreep donkerder dan de teststreep. Hoort toch ook niet neem ik aan. Zo nog maar een x testen. Hopelijk positief want gister is klussen er niet van gekomen.....
    Marjo succes!
    Stroopwafel hopelijk bij jou dalijk een positieve test

12. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jawel, dat hoort juist wel :)
    Gelijke donker of donkerder dan de teststreep!

Daarom zit ik daar op te wachten haha. Maar volgens mij is het ook afhankelijk van hoeveel je hebt gedronken (ik drink nogal veel water) en hoe lang je niet naar de wc bent geweest (ik moet best vaak).
    Dus misch worden ze daarom niet donker genoeg ofzo...
    Nou ja, maar niet teveel bij stilstaan. Ergens deze dagen komt de eisprong toch wel, als ie al niet is geweest.

13. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha wat ingewikkeld allemaal volgende x koop ik wel weer die digitale hoor. Veel duidelijker! Over 2,5 uur vloeg ik naar porto. Gezellig met mn vriendje erop uit. Nou meiden fijn weekend. Niet teveel stress en misschien heeft stroopwafel wel goed nieuws als ik dinsdsg terug ben!

14. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Heel veel plezier, geniet ervan!!!

15. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier shir :)

16. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    Ik heb inmiddels al positief getest gelukkig :). Dacht dat mijn eisprong nooit zou komen, maar goed deze maand is hij iets later gekomen dan normaal. Net alsof ik al heel lang test met ovu testen hahaha (3de keer pas ;)). Ik gebruik ovu test van clearbleu, digitale. Ik vind het echt ideaal. Ze zijn wel prijzig in aanschaf maar dan heb ik vind dat ik dan ook duidelijkheid heb ja of nee. Je kan niet twijfelen. De eerste keer had ik geen digitale ovu test en kon niet goed zien of ik nu de piek dag was ja of nee. Ook wel een leuke smoes ;) hahaha!

Heel veel succes maar vooral veel plezier meiden die op dit moment druk bezig zijn ;). En zoals al eerder gezegd bij ons moet het ook een keer raak zijn.

17. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,026
    0
    0
    Hoi meiden, ten eerste: sofie! Gefeliciteerd!

Hier weer Ongesteld geweest dus helaas pindakaas. Moet wel zeggen dat mijn vakantie er wel voor gezorgd heeft dat niet verdrietig ben geweest. Werd pas zondagavond ongesteld dus had helaas wel hoop opgebouwd. Denk dat mijn cyclus een beetje ontregeld was door het tijdverschil etc. Maandag gesprek bij de gyn over de uitslagen. Als er niets uitgekomen is wil ik nog wel een samenlevingstest. Ik laat het jullie weten. vakantie was in ieder geval heerlijk!

"wachtbankmeiden" succes! Ik duim voor positief nieuws!

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    He balen Futuresounds, maar gelukkig hebben jullie wel een fijne vakantie gehad! Spannend morgen, ben benieuwd!

19. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Hier nog geen ongi, helemaal niets dus het wordt nu wel spannend. Ik zit de hele tijd te zoeken wat ik voel...hoofdpijn of krampjes. Helemaal niets! Ja af en toe vette opvliegers en zweetaanvallen. Wel irritant hoor, ik hoop dat ik gauw weet waar we aan toe zijn...positief of negatief want dit is ook niet wat die onzekerheid :( maar ik durf ook nog niet te testen. M'n cyclus is namelijk niet echt regelmatig maar meestal wel maximaal 35 dagen. Veel te lang! Hoe lang is jullie cyclus? En altijd regelmatig?

20. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Futuresounds: Wat fijn te horen dat jullie een leuke vakantie hebben gehad :) Balen van je ongi, maar gelukkig had je genoeg afleiding.
    Spannend morgen, ik ben heel benieuwd en duim voor positief nieuws.

@Morgaine: Wat spannend meid! Hoe voel je je tijdens deze laatste dagen? Erg gespannen, of valt het mee?
    Lijkt me lastig een onregelmatige cyclus.
    De mijne was altijd heel regelmatig, maar sinds 2 maanden helaas niet meer (door dieet). Vind het best lastig dat ik er niet meer van op aan kan wanneer ik nu ongi moet worden.
    Succes met wachten en ik duim voor positief nieuws :)

Share This Page