Bedankt voor de lieve reacties maar heb niet getest omdat ik toch ongi wordt...het komt nu net zo'n beetje. Wel jammer maar op naar de volgende ronde in het ziekenhuis Wie gaat ons nu in spanning houden?!
Ja ik kan echt wel huilen nu maar zit op m'n werk...het is soms best lastig om altijd maar vrolijk te doen
Balen zeg!knuffel voor jou morgaine. Marjolein: ik denk dat ik vorige week donderdag mn eisprong heb gehad. Maar ik hou toch maar 30dgn aan voor de zekerheid. nod onbeveer dan volgende week zaterdag.
Ja is ook moeilijk! Ik zag zonet een vrachtwagen van Babyplanet bij de buren staan... geen idee of er ook echt babyspullen werden bezorgd, want er leek alleen maar gereedschap in de wagen te staan, maar toch. Wel even gevoelig
He Morgaine, wat balen. Is er nog een kansje dat het niet je menstruatie is??? 2 keer goed nieuws was nog beter geweest dan 1 keer goed nieuws
He bah zeg, ik had ook echt goede hoop op een tweede keer goed nieuws! Maar is de ongi echt al helemaal doorgebroken of nog niet? Ik zit nu in mn vruchtbare periode dus om de 2-3 dagen aan de bak! Ben benieuwd of dat gaat lukken... Marjolijn, jij bent volgens mij nu de eerste die goed nieuws kan brengen, of niet? Weet niet meer wanneer Stroopwafel dr NOD heeft??
Volgens mij wel. Vermoed volgende week dinsdag of woensdag. Maar kan ook vrijdag of nog later zijn. Haha. Ben er niet helemaal uitgekomen met ovu-testen Ik houd maar gewoon vrijdag aan. Dat is een beetje in het midden.
Spannend! Zag net trouwens dat de NOD van Stroopwafel op 6 maart staat in het lijstje (moest terug naar 15 februari om dat te checken dus weet niet of het nog klopt) dus daar gaan we ons dan eerst maar op richten We kunnen nog meer goed nieuws gebruiken!!!
Hey lieve meiden, Als het goed is wordt ik 6 maart niet ongi hahaha. Vorige maand was ik 2 dagen te vroeg ongesteld en daarbij 28 dgn opgeteld kom ik uit op 6 maart. Maar ja het kan komen tussen 6 maart en 8 maart. Ik heb wel al een clearblue zwangerschapstest thuis liggen. Ik moet dadelijk nog even google-en maar volgens mij kan je hier ook 4 dagen voor NOD testen. Dus misschien test ik wel eerder. Zit nu echt in spanning. Dus wat dat betreft liggen Marjolijn en ik niet ver van elkaar. Hopelijk hebben wij alle 2 goed nieuws en zo ik niet dan Marjolijn. Kunnen wij nog alsnog blij zijn . @Bloesempje: Dank je wel. Ik laat het jullie dan zo snel mogelijk weten ! @Morgaine: Heeft je ongi nou doorgezet? Ik hoop voor je van niet...Vind het echt spannend worden. Zou leuk zijn als wij deze maand of volgende maand allemaal niet ongi worden en dan een zwanger clubje oprichten . Zou echt wel heel leuk zijn! Ik houd de moed erin. Helaas durf ik niet veel meer te hopen want stel dat het niet zo is . Heel veel succes iedereen en duim voor jullie !
Hoop moeten we houden, al moeten we natuurlijk realistisch blijven. Denkans dat we ineens allemaal tegelijk zwanger raken is nou eenmaal niet heel groot... Ik zag net de nieuwe reclame van clearblue ovulatietesten, weer een reden om die niet te kopen. Wat een stomme reclame zeg, alsof je in een keer zwanger raakt als je die gaat gebruiken... Zal hem wel op het verkeerde moment en op de verkeerde manier bekijken hoor, maar werd er echt een btje boos en verdrietig van. Zo, heb weer ff mn gal gespuwd, iemand nog iets leuks te melden?
Ja ik zag die reclame ook. Zou wat zijn he als het zo makkelijk was Moed houden meiden! Ooit is het zover en vragen we ons af waar we ons zo druk om hebben gemaakt
@Stroopwafel: Spannende dagen weer he... heb je nog symptomen? Ik heb een paar dagen al heel lichtjes gevoelige tepels, maar stelt niet veel voor. Verder nergens last van, maar ja het zegt toch ook allemaal niks haha. Heb al zoveel gevoeld en nooit betekende het wat. Het stomme is dat ik er toch vaak weer intrap.. zou dit dan misch toch wat betekenen? Idioot eigenlijk, maar ja het zal er wel bijhoren.
Mee eens dat wij realistisch moeten blijven, maar het was ook meer bij wijze van. @marjolijn: ik heb geen symptomen alleen heel gevoelige borsten, maar dit heb ik altijd wel gehad rond periode ongi.ik heb voorheen ook van alles gevoeld. Wij wachten nu rustig af, het enige wat wij kunnen doen. Het is wel erg frustrerend Hoop het voor je!
Ha meiden! Nou ik vind nu ook wel dat we het allemaal inmiddels wel verdienen hoor! Niet dat ik het anderen niet gun hoor, maar al het lange wachten mag nu wel eens beloond worden. Dus komende maanden komt er gewoon een babyboom!! En die reclame van clearblue kan dan gewoon de pot op! Ongi komt niet echt goed door vandaag, heeeeel klein beetje (paar druppels, sorry)met heeeeel veel buikpijn. Van mij mag het wegblijven al die ellende...:x
Inderdaad meiden, positief blijven!2011 moet gewoon ons jaar worden hoor! Lijkt me ondragelijk om langer dan 2 jaar op het wachtbankje te zitten. Nou meiden kga zo maar even mn frustratie eruit sporten!!!!%
Helaas wel heel heftig doorgezet, jee wat een buikpijn! Zou er misschien toch iets zijn geweest ofzo? Zou zowat van de fiets vallen van de pijn. Maar morgenochtend naar het ziekenhuis voor een eerste gesprek, toch wel fijn dat we daar nu terecht kunnen!
Ah bah, wat rot ja. Wel fijn dat je morgen naar het ZH kan. Kon dat zo snel of had je die afspraak al staan? Succes morgen!
De afspraak stond al een tijdje ingepland. Het was heel kort eigenlijk, bloedgeprikt voor de hormoonwaarden en volgende keer echo maken en uitslag zaadonderzoek. Waarschijnlijk later een kijkoperatie om te kijken naar endometriose... Vriendlief vind dat zaadonderzoek maar niets maar dan denk ik ja hallooo ik moet ook met mn benen wijd alsof dat leuk is he. Ik snap mannen soms niet hoor!