Spannend hoor, hopelijk is alles goed! En die kijkoperatie heb je dat dan endometriose? Of gaan ze kijken of je dat eventueel hebt? Tja mannen ze denken allemaal dat ze super zaad hebben. En er is natuurlijk een kans dat het niet zo super is als ze denken. duimen maar dat het gewoon goed zit! Sterkte met wachten
He balen dat t heeft doorgezet , heb nog zo voor je geduimd. Gelukkig dat je zo snel bij ZH terecht kon. Heel veel succes met onderzoeken etc
Nou, ik dacht: "wat is het rustig op het forum, helemaal geen mails meer gehad over nieuwe reacties, toch maar even kijken!" Blijkt dat ik alweer 1,5 pagina achterloop! @Morgaine: balen dat het zo heeft doorgezet, ik heb dat twee rondes geleden gehad dat ik ook twijfelde of er misschien toch niet iets had gezeten omdat ik nog nooit zo heftig ongi was geweest met zulke heftige steken enz. Helaas zullen we het nooit weten! Spannend allemaal in het ziekenhuis enz, wanneer krijg je uitslagen/moet je weer? @Stroopwafel en Marjolijn, succes met alle verraderlijke tekenen van ongi/zwangerschap. Je verstand en gevoel spreken elkaar waarsch weer erg tegen :-S Hopelijk weer goed nieuws!! @Shir, wanneer is jouw NOD nu eigenlijk denk je? En wanneer moet je weer naar het ZH? @Futuresounds, hoe is het nu met je?? Fijn weekend allemaal!
@Bloesempje: Irri is dat he als je geen meldingen krijgt van nieuwe berichten. Ik had daar ook een tijdje last van. De laatste tijd gaat het weer goed. Ik weet niet goed wanneer ik m'n ongi kan verwachten. Ergens tussen dinsdag en vrijdag waarsch. Maar heb er geen goed gevoel over deze maand.
Hoe stel je dat eigenlijk in??? van die melding na een bericht. Ik denk dat mijn nod volgende week zaterdag is. A.s. donderdag is de 2e zaadtest en mijn vriend is nu naar een verjaardag lekker bier drinken. Nee dat is goed voor je zaad...... Hij wil een biertje op zijn tijd gewoon niet laten staan. Echt lastig, ik wil hem ook niet alles ontnemen maar toch is het irri. En dan 22 maart weer naar het ziekenhuis voor de uitslagen. Vind het wel een beetje eng nu het dichter bij komt.
@Shir: Als je een reactie plaatst, klik je op meer opties en dan kun je onderaan kiezen voor 'directe e-mailnotificatie bij nieuwe berichten'. Avondje bier drinken is niet erg lijkt me hoor. (Mijn vriend drinkt dagelijks.) Kan me voorstellen dat het nu spannend begint te worden met de komende uitslagen!
okido super heb het zojuist gelijk even ingesteld. Ze zeggen dat alcohol niet echt bevorderlijk is en als het al erg slecht is... Ik raak overal paranoia over de laatste tijd. Wie weet is het donderdag wel beter als vorige x...
Kan ik me wel voorstellen hoor. Ik vind het ook niet leuk dat mijn vriend gewoon blijft drinken en sloten koffie naar binnen werkt haha. Maar hij denkt dat er niets mis is met zijn goedje... typisch voor een man om dat te denken denk ik... maar goed. Heb wel gevraagd of hij wil stoppen mocht zijn spulletje niet goed blijken. Dan was hij er wel toe bereidt zei ie. Dus daar hoop ik dan maar op. Ik hoop voor jullie dat de uitslag donderdag beter is!
Hahaha nu pas...... Wel goed van je vriend. Ik hoop dat het beter is maar anders vraag ik hem ook echt om te minderen maar of ie dat doet??????
Ikzelf rook bijvoorbeeld ook stevig. Ik weet dat het daardoor ook langer kan duren. Maar ergens heb ik ook wel zoiets van ik doe er al zoveel voor, wie zegt dat ik daar perse mee zou moeten stoppen voordat ik zwanger word. Denk dat ik daar ook pas mee zou stoppen als er echt gezegd wordt dat het daar van komt dat het niet lukt. Maar in het geval van slecht zaad, is alles meegenomen in de kans om het beste eruit te halen dat erin zit lijkt me. Het is zo jammer dat je er geen garanties voor krijgt he.
Endometriose schijnt niet zo makkelijk vast te stellen te zijn tenzij je cystes hebt. Op 15 april moet ik weer naar het ziekenhuis en dan krijg ik een echo om te kijken of ze iets kunnen zien en anders misschien een kijkoperatie. Lijkt nog zover weg 15 april... M'n vriend zit er wel tegenop z'n goedje in te leveren geloof ik. Maar ik zou hem niet verbieden om te roken of wat dan ook, het is ook zijn leven en zijn keus. Maar ik vind het best lastig, ik wil niet dat hij het idee heeft dat hij dit moet doen voor mij ofzo... Kunnen jullie er goed over praten met je partner??
Sorry hoor misschien heb ik het verhaal eerder gemist. Maar had je bepaalde klachten? Hoop niet voor je dat dat het is. Ik kan er op zich wel goed met mijn vriend over praten hij staat zelfs voor bepaalde zaken open als een tese operatie als zijn zaad niet beter is of als het helemaal niet lukt zelfs kid! Dat vind ik echt super van hem. Maar ik heb liever dat hij zn levensstijl een beetje aanpast waardoor het zaad vanzelf beter wordt. Maar goed dan zegt hij weer dat dat ook geen garantie geeft en daar heeft hij weer gelijk in....
@Marjolijn: Dank je voor het medeleven . Voor jou is ook de spannende week ook aangebroken . Duim voor je! Ik ben niet ongi geworden (Een heel goed teken dus ) Ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag wel de test in mijn handen heb gehad met de vraag zal ik testen of zal ik nog even wachten? Ik ben vorige maand 2 dagen te vroeg geweest. En sinds een paar maanden ben ik stipt na 28 dgn ongi geweest. Vandaag zou ik dus moeten worden. Maar voorheen was ik 30 dagen. Ik twijfel dus . Ik kan eigenlijk niet wachten maar ik durf gewoon niet te testen. Bang voor een teleurstelling ??? Het rare is dat ik sinds 2 dagen wel telkens een ongi gevoel heb. Lekkend gevoel (sorry voor het woordgebruik), net alsof ik het elk moment kan worden.. Ik denk dat ik tot dinsdag wacht en dat ik dan ga testen ! Ik houd jullie op de hoogte! Duimen jullie voor mij
Heb je naast het gevoel alsof je ongi moet worden nog ergens last van? Ik heb nergens last van. Behalve ook lichtjes een soort ongi-in-opkomst-gevoel. Maar een stuk minder als vorige maand. Heb er deze maand helemaal geen goed gevoel bij. Ga er echt vanuit dat het deze maand niet gelukt is. Zodra ik ongi word, bel ik de HA voor een afspraak voor doorverwijzing. Ben het zelf aanmodderen en niet weten waar je aan toe bent echt zat. Ben benieuwd wat hij gaat zeggen.