2011 het 2e jaar in

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Marjolijn, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stroopwafel hoe is het nu??? AL een beetje aan het idee gewend?
    Enne hoeveel maanden was jij nu bezig??

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shir: Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van. Af en toe wat gevoelige darmen of ongi gevoel, weet het niet precies haha.
    Weet niet precies wanneer ik ongi moet worden, dacht morgen. Maar voel het nog niet aankomen zoals anders een avond voor die tijd.
    Hoe is jouw gevoel over deze ronde?
    Mijn gevoel zegt heel duidelijk: niet zwanger.

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    @Marjolijn: wie weet is dat wel een goed teken!
    Vriendlief belde net dat hij rond 21.00 thuis is... Het gong beter, hij had het er op zn werk over gehad, ze begrepen hem echt helemaal, hij mocht zelf een oplossing gaan bedenken wat ik weer erg slap vind omdat hij dat al vaker heeft gedaan en daar vervolgens niets mee wordt gedaan. Ik ben dus erg benieuwd hoe dat verder gaat en blijf heel kritisch op de achtergrond. Vriendlief leek iig erg opgelucht dus dat scheelt, gaan we het later nog eens over hebben ;) Eerst vanavond het zaadonderzoek eens ter sprake brengen!
    @Aislyn: welkom en blijf vooral meekletsen!

4. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou als ik wel zwanger zou zijn, zou ik echt stijl achterover slaan hahaha.
    Komt ook omdat ik steeds denk dat je het wel merkt als je zwanger bent. Er gebeurd dan zoveel in je lichaam, dat moet je dan toch wel merken! Ookal weet ik dat er genoeg vrouwen zijn die niets voelen...

Fijn dat je vriend zich wat beter voelt nu hij het er over gehad heeft :) Succes met het 'zaad-gesprekje' vanavond hihi.

5. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ik ken er genoeg die niets raars voelden hoor. Dus sluit nog niets uit! Ik denk nog steeds elke maand iets te voelen. Ik heb nu weer een stekend gevoel in mn lies. En af en toe een raar gevoel lijken wel messteekjes en dan weer een soort kloppend gevoel. Eigenlijk voel jk elke maand iets anders dus dan denk ik omdat het anders is zal het dan toch...
    Bloesempje: ik hoop dat je vriend het positief opneemt en morgen aktie onderneemt. Die van mij gaat donderdag weer....

6. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shir: Ja dat heb ik meestal ook, steeds weer wat anders voelen dan anders. Dacht dat ik inmiddels alles wel eens gevoeld zou hebben haha, maar vaak komt er toch weer iets nieuws.
    Maar deze maand dus niet.

Hoe ging dat bij jullie, de verwijzing voor het ZH? Kun je snel terecht en gaan ze dan eerst de man onderzoeken of de vrouw?
    Ik bel de HA voor een afspraak als ik ongi word deze week.

7. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn gewoon rare wezens...
    Ik kon na ha al na 2wkn terecht. Ben toen alleen gegaan. Kreeg allerlei standaard vragen over cyclus etc. temperaturen kwam niet aan bod. Toen gelijk inwendige echo, alles zag er goed uit. Toen gelijk bloed geprikt o.a. schildklier. Toen kreeg ik ook gelijk een formulier voor mn vriend en een potje. Deze mocht hij dan op een di of do inleveren. Daar hoef je geen afspraak voor te maken. Ook werd er toen gelijk een afspraak gepland voor een maand later voor alle uitslagen. Op dag 21 ben ik nog een x bloed gaan prikken voor testosteron waarde. Die was te laag maar wist ik al want positieve ovulatietest was pas op dag 23!

8. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,026
    0
    0
    Hoi Marjolijn, als het goed is ergens rond mijn eisprong. Temp was nog niet omhoog dus nog even aan het werk zo meteen ;)

hoe is het bij jou?

9. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shir: Kan de man dat potje thuis 'vullen' dan? Ik stelde me daar zo'n raar kamertje in het ZH bij voor hahaha. Dank je voor de uitleg. Weet ik een beetje wat we kunnen verwachten :)
    Enne, ik hoop dat je kwaaltjes deze keer ECHT iets moois betekenen!!!

@Futuresounds: Aha, de actieve dagen dus ;) Veel plezier en succes!

10. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja mag ook thuis hoor als het maar binnen 1,5 uur in het ziekenhuis is. Lukt dat niet dan kan het ook in het masturbatorium, ja zo heet het echt, hahaha.
    Thanks marjo ik hoop het ook maar ben er bang voor, ik duim ook voor jou!
    Futuresounds: klus ze!!!!!!

11. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    :d LOL :d hahaha.

12. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noh, die smilies geeft ie niet weer :$

13. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Leuk woord voor scrabble of galgje ;)
    Ik heb het gisteren bij mn vriend ter sprake gebracht en hij reageerde heel goed. Hij hoeft alleen vandaag niet naar de HA zelf maar naar zn vrouw, die doet tegenwoordig het diabetes-spreekuur (hij heeft dus suikerziekte), dus moet hij het een andere keer ff regelen... Hij is er heel nuchter in en zegt ook elke keer als ik ongi wordt dat het heel goed aan hem kan liggen, zeker met zn suikerziekte, wat niet echt bevorderlijk is voor de kwaliteit van het zaad. We gaan het dus zien, ben benieuwd wanneer vriendlief de stap uiteindelijk gaat zetten ;)

14. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloesempje: Fijn dat je vriend zo positief reageerde :)
    Nu afwachten wanneer ie heen gaat ;)

15. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Ik ben supertrots op mn mannetje... Hij heeft het toch ter sprake gebracht, en dat bij een vrouw... Hij moet sowieso naar de internist omdat het niet goed gaat met zn suiker en in die verwijzing zou ze dit ook meenemen.
    Mijn schoonzus (zijn zus) is onvruchtbaar dus het kon erfelijk zijn. :( Ik heb mezelf altijd wijs gemaakt dat dat niet kon omdat dat bij vrouwen anders zou zijn maar helaas... Er is dus grote kans dat zijn zaad niet goed is. Een man met overgewicht, suikerziekte en een ongewild kinderloze zus is natuurlijk niet ideaal :(. Maar goed, we gaan het zien!

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Ik heb trouwens sinds een dag of 6 een raar gevoel in mn onderbuik en sinds vandaag onwijs gevoelige tepels dus geen idee waar dat vandaan komt, misschien komt mn NOD ineens heel vroeg ofzo, alhoewel mn eisprong-slijmcyclus op de laatste helft van vorige week wees en ik dus reken op eind volgende week. Weer lekker vaag dus, snap er niets van!

17. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloesempje: Goed van je vriend zeg, dat hij het toch meteen aangekaart heeft :)
    Hoop voor jullie dat er niets mis is met zijn zaad. Wel een opluchting dat dat nu onderzocht gaat worden lijkt me.

Wie weet is het niet meer nodig, en betekenen je symptomen wel iets! Succes met afwachten de komende dagen.

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Jij ook, nog een paar dagen!!! Nog steeds het idee dat het niet raak is? Ik beem mezelf elke maand voor mezelf niet gek te maken met vage symptomen enz en elke.maand trap ik er weer in, vreselijk toch? Vast herkenbaar voor een aantal van jullie... Ik denk nu weer: zo heb ik me volgens mij nog niet eerder gevoeld! Maar het is vast en zeker weer loos alarm!

19. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker heel herkenbaar. Ik moet zeggen dat ik ook veel andere dingen aan m'n hoofd heb deze maand. Misschien denk ik er nu ook wat minder aan en is m'n gevoel daarom negatief over deze ronde.
    Maar merk dat het nu toch wel weer wat spannend is... toch wel.
    Verbeeld me een beetje dat m'n borsten zwaar aanvoelen... terwijl er niets te zien is ofzo.
    Mag wel gauw komen als het moet haha.
    (Vind het vooral weer spannend omdat ik niet weet wanneer m'n NOD precies is... dat is zo irri. Verwachtte eigenlijk vandaag, maar kan net zo goed morgen, overmorgen of vrijdag zijn. Dat maakt het weer spannend.)

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Zeker spannend! Wanneer wil je gaan testen? Wachten tot vrijdag?

Share This Page