Ja klopt. Al bedenk ik me wel net dat ik wel goedkope dipstick zwangerschapstest in huis heb hahaha. Dus wie weet toch wel eerder. Maar sowieso niet eerder dan vrijdag
Hahaha, ben benieuwd Ken je natuurlijk niet supergoed maar heb zo'n vermoeden dat dat niet makkelijk is voor je
Sorry meiden voor de late reactie. Dank jullie wel voor de felicitaties. Op dit moment voel ik mij super goed, alleen last van een rommelige buik. Voor de rest niets. Ik hoop dat iemand weer zwanger is dat zou leuk zijn! Ik blijf gezellig meekletsen met jullie! Heel veel suc6 voor degene die nu in de wachtweek zitten. Spannend! Duim voor jullie
Fijn dat je je goed voelt! En natuurlijk gezellig als je mee blijft praten! Hoeveelste ronde was het nou ook alweer voor jullie? En wat is het geheim?
Hahaha idd ja! Hopelijk is het niet erfelijk en is het sperma van je vriend gewoon goed! Erg he al die dingetjes die je voelt. Ik voel vandaag weer een beetje branderig gevoel in mijn liezen... Waarom kan het niet gewoon elke maand hetzelfde zijn. Ik hoop dat bij jou deze maand gewoon ook geen doktersbezoekjes nodg zijn omdat het raak is!!!!! Pfff een vriendin is vandaag ingeleid, weer een baby erbij die niet van mij is. Marjolein: ik wacht tot zaterdag. Zit een beetje net als jou kan nu iedere dag komen. Ik had op een donderdag positieve ovulatietest en als het net is als andere maanden zou ik vanaf die dag 13 dgn later ongesteld worden maar ik hou toch laatste cyclus van 30 dgn aan, dus zaterdag.
Eigenlijk zou jij eigenlijk morgen dan je NOD hebben of begrijp ik het verkeerd? Zou toch wel leuk zijn als in elk geval een van ons oude clubje zwanger zou worden/zijn! Dus jij en Marjolijn zijn de eerste die dat waar kunnen maken, hopelijk doen jullie dat dan ook Futuresounds, hoe zit jij nu in je cyclus? En hoe is het met je? Je bent zo stilletjes na je vakantie...
Klopt idd! Ik ben benieud hoor. Zou echt zo superrrrrrr zijn. Nog even een paar daagjes wachten. Of misschien weten we morgen al wat maar dat hoop ik natuurlijk niet. Spannend meiden we duimen.........
@stroopwafel van harte gefeliciteerd! Geniet ervan zeg!! Wat is het geheim inderdaad?! Hihi Meiden, wat maken jullie het allemaal weer spannend met symptomen! Hopelijk is het deze ronde raak voor jullie allemaal! Maar ik moet natuurlijk ook nog iemand om te kletsen over hebben he (grapje hoor). Wij moeten 15 april pas naar t ziekenhuis om te kijken met de echo of er iets van endometriose te zien is (cystes) vanwege mn klachten en voor de uitslag van het zaadondrzoek. Wel weer spannend een nieuwe ronde, nieuwe kansen! En ik wil het nu zoooo graag haha!
Trouwens, wij gingen voor onze eerste afspraak samen naar het ziekenhuis. Wel zo handig want dat gaat veel sneller..probeer er gewoon wat leuks van te maken want echt leuk is het niet. We hebben een potje meegekregen hihi gezelliggg
We houden het wel spannend allemaal! Ik vind het eigenlijk wel fijn dat wij niet echt tegelijk in het ziekenhuis zaten/zitten. We gaan/gingen natuurlijk wel zoveel mogelijk met elkaar mee!
Ik heb nu toch wel een duidelijk gevoel dat ik ongi moet worden. Last van menstruatie buikpijn en wat hoofdpijn. Dat heb ik meestal een avond van te voren. Het rare is wel dat ik ook m'n borsten voel, zwaar en raar gevoel. Reken maar nergens op, zal wel weer een nieuw iets zijn haha.
Spannend morgaine! Misschien kunnen we weer een lijstje maken met data. DAn weten we weer een beetje waar iedereen zit.
Dat je toch iets anders voelt dan anders geeft toch weer hoop vind ik hoor. Hopelijk zet het niet door marjo!
Ik heb ook iedere maand het idee dat het nu toch echt anders is. De eerste zes maanden dacht ik er nog niet zo over na, toen was het makkelijker. Maar de laatste paar maanden denk ik iedere keer als ik me anders voel dat het een zwangerschapssymptoom is. Marjolijn, wanneer was je ovulatie? Want als ik het goed begrepen heb kan de periode tot je eisprong varieren, maar vind de ongesteldheid (bijna) altijd plaats 14 dagen na je eisprong. Bij sommige meiden wijkt ook dat weer af. Ik heb zaterdag ovulatie gehad, voel nu soms nog een hele lichte pijn laag rechts in mijn buik. Ik denk dat het mijn eileider is. Meestal weet ik een week van te voren dat ik ongesteld moet worden als ik overemotioneel ben en ik word dan ook heel onredelijk tegen mijn vriend. Alleen had ik dat vorige maand niet, ik was toen vlak na mijn eisprong misselijk geweest en dacht echt dat ik zwanger was. Achteraf denk ik dat het veel en veel te vroeg was voor ochtendmisselijkheid. Wat een klap toen ik toch ongesteld werd, ik kon het gewoon haast niet geloven. Dus deze maand ben ik weer wat voorzichtiger.
Maart 12 nod shirley 19 nod Aislyn 22 ziekenhuis uitslagen 2e zaadtest + bloedonderzoeken vriendlief shirley April 19 ziekenhuis uitslagen 2e zaadtest vriend Aislyn