maart: 9 (ongeveer) eisprong Bloesempje 11 (ongeveer) NOD Marjolijn 12 (ongeveer) NOD Shir 22 uitslag zaadonderzoek nr 2 + bloedtesten vriendlief Shir 23 (ongeveer) NOD Bloesempje April: .... Morgaine en Aislyn willen jullie je data van eisprong en NOD ook toevoegen?
Wat ik begrepen heb zijn de meesyen misselijk vanaf week 5-6 maar theoretisch kan het vanaf de innesteling en dat is zo'n vijf dagen na je ovulatie...
We hebben bijna tegelijk gepost. Even opnieuw. maart: 9 (ongeveer) eisprong Bloesempje 11 (ongeveer) NOD Marjolijn 12 (ongeveer) NOD Shir 19 (ongeveer) NOD Aislyn 22 uitslag zaadonderzoek nr 2 + bloedtesten vriendlief Shir 23 (ongeveer) NOD Bloesempje April: 19 uitslag zaadonderzoek nr 2 vriend Aislyn
Ja ik was de vorige ronde al misselijk de dag na mijn eisprong en de dagen erna. Ik moest ook echt overgeven. Achteraf denk ik dat het spanningen waren van al die onderzoeken die ik heb gehad.
@Aislyn: Wat een domper moet dat geweest zijn vorige maand Ik heb ook wel eens gedacht dat het ECHT zo ver was... maar helaas. Gewoon super irri die vage symptomen altijd maar weer! Dat over-emotioneel en geiriteerd herken ik ook hahaha. Ben niet te genieten de week dat ik ongi moet worden! (Arme mannen van ons ) O ja, ik weet niet precies wanneer m'n eisprong is geweest. Ben er niet helemaal uitgekomen met ovu-testen. Donkerste streepje was vandaag 2 weken geleden. Daarnaast had ik 2,5 dag vreselijke buikkramp, lag letterlijk dubbel van de pijn en kon niet rechtop lopen of zitten. Dat zakte in de loop van de dag af, ook vandaag 2 weken geleden. Die twee dingen bij elkaar gerekend, denk ik dat m'n ei die dag gesprongen is. Daarom verwachtte ik m'n ongi vandaag. Maar kan net zo goed morgen nog natuurlijk. Of nog iets later zelfs...
Valt het jullie ook op dat er hier heel vaak een 'gast' (dus iemand die niet geregistreerd staat op ZP) meeleest? Misschien leuk als diegene zich ook registreert en mee komt kletsen?
Oh ja en de maand daarvoor had ik ineens een cyclus van 29 dagen terwijl ik normaal altijd een cyclus van 27 dagen heb. Zo zie je maar dat zelfs als je heel regelmatig bent dat je cyclus toch zomaar ineens in de war kan zijn. Zo'n erge pijn als jij beschrijft heb ik niet gehad, ik voelde afgelopen zaterdag ineens een hele lichte kramp en dat was precies op schema dus ik ga er vanuit dat dat mijn eisprong was. Ik heb dus wel net als jij er een paar dagen last van, want ik voel nu nog steeds af en toe iets. Heb je deze week niet gemerkt dat je snel geïrriteerd was?
Misschien dat die persoon die als gast meeleest nog even over een drempel heen moet. Ik had dat ook, maar ik moet zeggen dat het fijn is mijn hart te luchten!
Fijn dat je je goed voelt! En natuurlijk gezellig als je mee blijft praten! Hoeveelste ronde was het nou ook alweer voor jullie? En wat is het geheim? Deze maand is de ronde nummer 13. Dus het heeft volgens ook lang geduurd. Gisteren heb ik nog mijn verhaal gelezen onderwerp dipje. Het is een heel raar gevoel dat je 2 weken geleden in een enorme dip zit en nu dit. Hahahah wat is het geheim. Geen idee??? Denk de goede hoop van mijn vriend die nooit heeft opgegeven, terwijl ik dagen had dat ik er totaal doorheen zat. Maar eerlijk, geen idee. Deze maand was het er niet veel van gekomen. Wij hebben maar 1 keer gedaan op de piekdag . Voor degene die ongi moet worden. Nog niet geworden toch??? @ Morgaine en bloesempje: Heel veel succes meiden Ik zie ook dat wij weer nieuwe meiden erbij hebben gekregen. Leuk !
Ja zeker wel, en hoe Ik heb het idee dat dat van de hormonen komt. (I.v.m. ongi die nadert.) Deze week was het wel héél erg Ik zei nog tegen m'n vriend: 'Als ik nu zwanger ben en het komt daardoor dat ik zo slecht in m'n vel zit... dan overleef ik die 9 maanden noooooit!' En hij antwoordde toen: 'IK OOK NIET!' Hahaha. Maar volgens mij veranderd je hormoonhuishouding sowieso richting je menstruatie. Dus ik denk dat ik gewoon heel slecht tegen hormonen kan.
De moeder van mn beste vriendin heeft dat dus alle vier de zwangerschappen negen maanden lang gehad, zo erg moet dat geweest zijn! Hopelijk hebben jullie dat niet! Ik denk dat mn ovulatie rond afgelopen donderdag is geweest. Kan iets later zijn geweest maar eerder dan normaal in elk geval. Zal zo het lijstje ff aanpassen! Stroopwafel, hoe regelmatig klusten jullie verder rond je eisprong? Sorry voor mn brutale en persoonlijke vraag hoor, maar aangezien ik me daar vaak nogal druk om maak ben ik ff benieuwd...
Dat mag ik ook hopen! Anders zie ik het al voor me: tegen de tijd dat het kindje komt zit ik in een psychische opname en mijn vriend heeft me verlaten
Wel fijn dat je eisprong lekker op tijd is geweest deze maand Bloesempje Nu ook weer afwachten voor jou!
maart: 3 (ongeveer) eisprong Bloesempje 11 (ongeveer) NOD Marjolijn 12 (ongeveer) NOD Shir 17 (ongeveer) NOD Bloesempje 19 (ongeveer) NOD Aislyn 22 uitslag zaadonderzoek nr 2 + bloedtesten vriendlief Shir April: 19 uitslag zaadonderzoek nr 2 vriend Aislyn
Ja, zou fijn zijn maar zeker weten doe ik het niet! Anders toch maar eens over ovulatie-testen gaan nadenken... Maar ik schuif idd weer aan op het wachtbankje...
volgens mij komt het omdat je progesteron-spiegel verandert na je ovulatie, maar ja met een zwangerschap stijgt die ook, dus dat zegt weer niets! Was er maar een manier om direct na je eisprong te weten of het gelukt is.
Ja idd, maar aan de andere kant wordt een eicel best vaak bevrucht maar gaat het ergens in die twee weken alsnog mis met bijv de innesteling of de celdeling waardoor je dan toch ongesteld wordt... Dan kun je het beter nog maar niet weten denk ik!
Ik zou het trouwens ook wel fijn vinden om meedere keren per maand of een langere periode vruchtbaar te zijn ipv 24-48 uur...