2011 het 2e jaar in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marjolijn, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb ik me eigenlijk nooit gerealiseerd... best een eng idee eigenlijk.

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik probeer er ook zo min mogelijk aan te denken... Maar hierom wordt testen voor je NOD ook afgeraden, om teleurstelling te voorkomen...

3. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Ja dat is inderdaad zo, het gaat vaak mis. Aan de ene kant denk ik dat het toch fijn zou zijn als ik in ieder geval wist dat ik een keer zwanger ben geweest, want dan zou ik in ieder geval weten dat het uberhaupt mogelijk is om spontaan zwanger te raken. Aan de andere kant lijkt het me vreselijk om na al die tijd zwanger te worden en het dan ook nog eens kwijt te raken.

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht

Nou inderdaad! Altijd weer gestress rond de eisprong of je het wel op tijd en vaak genoeg gedaan hebt.

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Dat is zeker zo, maar als ik zou weten dat ik bijv al 8 keer zwanger was zou ik er ook niet blij mee zijn... Het is allemaal zo dubbel en moeilijk!!!

6. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Ik probeer mezelf altijd voor te houden dat de natuur het prima kan regelen met wanneer we kunnen testen enz. Snap alleen echt niet waarom wij er zoveel moeite voor moeten doen...

7. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zo m'n bedje opzoeken ;)

Slaap lekker!

8. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Heb ik een uur geleden al gedaan... Soms zijn gsm's niet handig ;) Vriendlief ligt al heerlijk te slapen...

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Slaap lekker dus meiden!!!

10. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ben op mn werk dus kan niet alles terug lezen. Wilde jullie even op de hoogte houden. Het stressen is begonnen ben alweer een paar x naar de wc geweest. Ben zo bang dat ik toch ongesteld wordt. Ook al voelt het anders dan normaal..... Vanmorgen werd ik misselijk wakker en kloppende gevoel in mn lies is er nog steeds. Zo irri. Ik houd jullie op de hoogte.
    Hoe ist bij jou marjolijn?

11. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat klinkt wel hoopvol Shir! Ik hoop het zo voor je!

Hier nog geen nieuws...

12. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd toch!
    Ik ga maar weer eens plassen... Hoezo obsessie?

13. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha herkenbaar ;)
    Hoop dat je gauw uitsluitsel hebt meid, en dan natuurlijk het liefst heel positief nieuws :)

14. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor jou uiteraard hetzelfde!

15. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je :) Al heb ik er zelf een hard hoofd in ;)
    Zit eigenlijk gewoon te wachten tot het doorkomt, dan kan ik de HA bellen.

16. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Spannend meiden!!! Hoop dat jullie positief nieuws brengen! Ik heb onwijs ongi-gevoel dus vrees dat ik er deze ronde heel erg naast zit, helaas :( dus ook ik loop elke keer naar het toilet ;)... We gaan het zien!

17. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Shir, ik vind het bij jou ook wel heel hoopvol klinken! Wanneer wil je gaan testen?

18. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Johh dan zou het bij jou nu een hele korte cyclus zijn. Ik hou het nog even vol tot vrijdag denk ik. Net weer naar de wc en zag ik een beetje wittige afscheiding. Sorry klinkt misschien een beetje vies. Hebben jullie dat ook als je ongi eraan komt? Heb ik volgens mij niet eerder gehad rond deze tijd....

19. Nancke

Nancke Actief lid

Hallo dames, als het mag zou ik me bij jullie willen aansluiten. mijn vriend en ik zijn sinds december 2009 bezig voor een kindje. sinds januari 2011 lopen in het ziekenhuis. zoals je in mijn onderschrift kan zien heb ik een ontzettend onregelmatige cyclus gehad. daarom heb ik Clomid voorgeschreven gekregen. Inmiddels zit ik in de 2e ronde met Clomid. Tijdens de eerste ronde clomid heb ik griep gehad tijdens mijn eisprong.

Aan de ene kant vind ik het fijn om te weten dat ik niet de enige ben waarbij het nog niet is gelukt, aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat dit topic heeeeeel snel gesloten kan worden doordat we allemaal zwanger zijn!
    Ik kan nog net zeggen dat ik hoop dat 2011 voor ons allemaal HET jaar wordt... heel veel langer duurt het niet meer voordat de eerste in 2012 uitgerekend zullen zijn nl...

20. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    He Marjolijn, denk dat ik die gast ben. Dan lees ik even al jullie stukjes maar ben niet ingelogd :)

Deel Deze Pagina