Wat kl*ten Lilly, ja helaas heb je maar zo kort kans per cyclus En als je dan kijkt naar hoeveel kansen je per jaar hebt... niet veel. Futuresounds hoe was het in het ZH? En hoe is het met jou?? Hier nog geen ongi. Wel nog raar gevoel in m'n onderbuik. Afwachten dus nog helaas.
He Lily, het verplichte klusse is ook vrewelijk maar dat vinden wij ook toch! En loslaten is inderdaad niet echt een optie. En vandaag is geen optie meer? Misschien ben je nog niet te laat? Ik denk ook elke maand "anders zijn we weer een maand verder" echt irritant he?! Bij ons geen samenlevingstest gedaan deze keer. Zoals ik al zei was ik vreselijk moe, hij ook en dat was niey zo bevordelijk voor ons huiswerk. Wel op de echo kunnen zien dat mijn eisprong er aan zat te komen. Ze zei" vanavond klussen" maar helaas was mijn man een nacht weg voor zijn werk. Toen raadde ze aan om dan vandaag zo vroeg mogelijk te doen. Zo gezegd zo gedaan. Heb nu al zo'n 2 uur stekende pojn aan de kant waar mijn ei zou springen dus hoop dat we nog op tijd waren. Het grote wachten is weeg begonnen. Anders 28 feb gesprek met gyn over de uitslagen maar dus zondef samenlevingstest. Marjolijn en shir, spannend weer voor jullie.hoop op goed nieuws dit weekend!
@Futuresounds: Spannend ook weer voor jullie nu dus! Hoop zo dat je voor de uitslagen die je straks krijgt al zwanger bent! Minimaal 1 zwangere moet toch lukken deze maand meiden
Dat vind ik nou ook. Als het dan toch weer niet raak is kan het beter maar eerder komen dan weten we weer wat en kunnen we weer vooruit kijken! Ben benieuwd Marjo! 16,2 kg!! Jij blijft maar afvallen zeggg. Eet je nu wel weer gewoon? O ja hier nog steeds hetzelfde kan niet naar het toilet.... Echt om gek van te worden. Heb net maar even een paar espresso's achterover gegooid, hahahaha
He shir, heb je het idee dat je ongesteld wordt dan? Hoop het niet of anders inderdaad snel voor jullie...
Lilly: weet precies hoe je je voelt. Ik lag zelfs soms als we niet tijdens de juiste dag klusten te huilen in bed. Het gevoel een kans kwijt te zijn, echt erggg. Ben op zich daar nu wel iets relaxter in geworden. Maar die knop uitzetten zou heel fijn zijn. Is er geen gebruiksaanwijzing voor te vinden op internet??? Futuresounds: Hopelijk was het voor jullie het goede moment. Klinkt wel echt als een eisprong hoe je het beschijft dus goede hoop! Pfff lees net in de krant dat het nieuwe ziekenhuis hier 1,5 maand later open gaat dan gepland. Dat betekend als de icsi nodig is het waarschijnlijk nog een stuk langer gaat duren dat we aan de beurt zijn.. Alleen het idee al. Van mij horen jullie pas donderdag of de rode duivels (las ik pas en vond ik wel een goede benaming) weer aanwezig zijn/geweest. Ben 3 dagen in Rome vanaf maandag.
Eigenlijk niet... Maar dat voel ik meestal ook pas 1 dag vantevoren. Dus zou vanaf zondag wat kunnen gaan voelen. Hoop het niet. Wat zal die fertiliteitsarts dan staan te kijken, hahahaha.
@Shir: Wie weet echt een goed teken die obstipatie, ik hoop het iig voor je! En mocht ICSI nodig zijn, hoop ik dat jullie daar gauw terecht kunnen. Je houdt ons nog even in spanning dus de komende dagen hihi. Hoop dat je donderdag dan goed nieuws te vertellen hebt Ik ben bezig met af-en opbouwen van het dieet. Afbouwen met dieetvoeding en opbouwen met eten. Iedere week mag ik weer meer eten. Vanaf vandaag ook weer brood en aardappelen, dus vanaf nu gaat er waarsch niet veel meer af. Heb vd week een nieuwe spijkerbroek gekocht, 3 maten kleiner Voelt echt zo goed!
Idd blijft spannend deze week. Misschien lees ik wel al goed nieuws van jou 3 maten kleiner wat super zeg! Wel weer raar zeker brood en aardappelen? Na al die weken!
Het zou wel super zijn idd. Het is zoooo vervelend dat ik niet weet of dat rare gevoel in m'n onderbuik nu komt van een naderende ongi of dat het goed nieuws betekent... Word ook weer aldoor heen en weer geslingerd tussen fantaseren over hoe het zou zijn en mezelf weer voorhouden dat het waarsch toch weer niet zo is... pfff echt vervelend, maar dat weten jullie natuurlijk ook als geen ander Weer lekker eten is echt heerlijk Het is nu speciaal omdat het al zo'n tijd geleden is!
Hoe gaat het bij jullie vandaag meiden? Ik ben al een paar dagen niet zo energievol, maar vandaag ben ik echt niet vooruit te branden :x Heb nergens zin in en alles is me teveel. Getsie, niks aan! Helaas heeft m'n mannetje er ook last van, dus zal wel geen symptoom zijn haha. Wel irri om samen lui en snel geirriteerd te zijn, maakt het er niet gezelliger op haha. Misschien moeten we er maar aan toe geven en samen lui op de bank gaan hangen vanavond Jullie nog bijzonderheden?
Belangrijke momenten lijstje: Januari: 25 (ongeveer) eisprong Marjolijn 26 (ongeveer) eisprong Shir 31 afspraak echo Futuresounds februari: 2 (ongeveer) eisprong Lilly 3 Wederom ZH-bezoek Futuresounds 7 (ongeveer) NOD Shir 8 (ongeveer) NOD Marjolijn 16 (ongeveer) NOD Lilly 20 (ongeveer) NOD Futuresounds 28 gesprek gyn Futuresounds maart: 22 uitslag zaadonderzoek nr 2 + bloedtesten vriendlief Shir Even wat veranderd en toegevoegd
Ik ben zo ontzettend zenuwachtig de afgelopen dagen... Stond op het punt een test te doen. Had alleen nog maar een dure CB test met indicator in huis en heb het niet gedaan. Die test is me wat te duur voor een negatieve test haha. Die bewaar ik tot een KV2V5 positief wordt Helpt dus toch wel, geen (goedkope) testen in huis hebben!
Kan het me voorstellen Marjolijn! Hoop voor je dat je die test snel kunt gaan gebruiken! Shir, veel plezier in Rome! Hoop dat je heeeeeel erg blij terug komt! Futuresounds, spannend weer hoor, sowieso op het goede moment geklust, lijkt me fijn om te weten. Hopen dat het resultaat geeft! Hier gaat het zn gangetje. Ben snotverkouden maar goed, ben niet de enige geloof ik. Vriendlief en ik hebben sinds vorige week een nieuw bed maar dat is geen succes. Hij slaapt helemaal niet goed en ik heb mn hele leven nog niet zo'n rugpijn gehad. Zijn allebei zo moe dat er de hele week niet geklust is dus weer een vruchtbare week voorbij! Op naar de volgende ronde maar weer. Ga ervan uit dat mn eisprong nu op/rond 9 maart valt dus dat duurt nog ff... Fijne dag allemaal verder!
Belangrijke momenten lijstje: Januari: 25 (ongeveer) eisprong Marjolijn 26 (ongeveer) eisprong Shir 31 afspraak echo Futuresounds februari: 2 (ongeveer) eisprong Lilly 3 Wederom ZH-bezoek Futuresounds 7 (ongeveer) NOD Shir 8 (ongeveer) NOD Marjolijn 16 (ongeveer) NOD Lilly 20 (ongeveer) NOD Futuresounds 28 gesprek gyn Futuresounds maart: 9 eisprong Lilly (ongeveer) 22 uitslag zaadonderzoek nr 2 + bloedtesten vriendlief Shir 23 NOD Lilly (ongeveer)
Knap hoor dat je het niet hebt gedaan. Maar ik snap het wel ik heb die ook liggen maar wil die eigenlijk bewaren tot dat ik een x echt een paar dagen overtijd ben! Succes met wachten...