2011 het 2e jaar in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marjolijn, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Welkom! Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig juist! Het is gewoon fijn om lotgenoten te hebben die je helemaal begrijpen en geen een vraag of gevoel raar vinden...
    Ik moet zeggen dat 2011 ook 'mijn' jaar zou zijn als ik bijv over drie of vier maanden zwanger zou blijken te zijn. Maar het zou natuurlijk het mooiste zijn als we allemaal dit jaar nog uitgerekend zijn ;)
    @Shir, ik heb het een enkele keer gehad voor mn NOD, maar bij jou heeft het natuurlijk een heel andere oorzaak!!!;) Hoop het zo voor je, spannend tot vrijdag wachten...
    @Marjolijn, heb je je nog kunnen inhouden ;)

2. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Hoe is het???

3. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoi hoi! Alles is goed maar merk dat ik soms liever meelees en zelf niet zo veel te melden heb. Ik las bij jou dat je ongia-chtige buikpijn hebt. Dat heb ik ook. Vanochtend is mijn temp omhoog gegaan dus dan was mijn eisprong gisteren. Zondag voor het laatst geklust dus we zien het wel weer. Merk dat ik denk "laat de komende 6 menstruaties maar komen dan kan ik weer terug naar het ziekenhuis". Hoewel het natuurlijk nog steeds leuker zou zijn als het in het komende halfjaar spontaan gebeurd.:) Manlief is erg positief en zei vanmiddag dat dit onze maand wordt. Ik hoop dat hij gelijk heeft. Hebben jullie rond de goede tijd geklust denk je?

Marjolijn en Shir, spannend weer meiden. Hoop op positief nieuws!

Gezellig dat er weer nieuwe meiden meekletsen. We zijn niet alleen!!!;)

lieve groetjes

4. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Moet toch nog ff mn gal spuwen hoor, vind mezelf echt een zeikerd maar goed, hier mag het ;)
    Kwam net een moeder vertellen dat ze 10,5 weken zwanger is van nummer 2. Ik heel enthousiast (geheel oprecht trouwens) en vragen hoe het gaat. Niet goed. Ik schrik me kapot, blijkt ze heel erg misselijk te zijn. Nou ken ik iemand die 'allergisch' is voor zwangerschappen, niets binnen kan houden en per zwangerschap ruim de helft in het ziekenhuis aan de sondevoeding heeft gelegen dus ik vraag of ze wel iets binnen kan houden. Blijkt dat ze pas 1 keer heeft overgegeven en het bij nr 1 met 16 weken over was. Ik denk dan echt: zeur niet zo, ik wil dolgraag 16 weken of meer misselijk zijn als dat betekend dat ik daarna een prachtig kindje in mn armen mag houden! Misschien niet zo aardig van me, maar goed... Moest het ff kwijt ;)

5. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    maart:
    3 (ongeveer) eisprong Bloesempje

8 (ongeveer) eisprong Futuresounds
    11 (ongeveer) NOD Marjolijn
    12 (ongeveer) NOD Shir
    17 (ongeveer) NOD Bloesempje
    19 (ongeveer) NOD Aislyn

22 uitslag zaadonderzoek nr 2 + bloedtesten vriendlief Shir

23 (ongeveer) NOD Futuresounds

April:
    19 uitslag zaadonderzoek nr 2 vriend Aislyn

6. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Heel herkenbaar! Hier kan je het kwijt ;)

7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Snap je gevoel, zowel van het meelezen als van het ziekenhuis... Toch vanavond aan de slag dan denk ik voor jullie!
    Als mn eisprong op of rond donderdag was dan zitten we aardig in de richting. Maar met mn klachten betwijfel ik het... Hoewel er dan ook weer een stemmetje in mn hoofd zegt dat dit dan misschien de innesteling is/was maar goed, dat heb ik vaker gedacht en toe was het ook niet zo dus ik kan niet meer doen dan afwachten!

8. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tuurlijk nancke, klets gezellig met ons mee. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Ik hoop voor je dat de clomid een beetje werkt en dat je in 2011 nog met een wondertje in je armen zit!

9. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeieavond allemaal!
    Jeetje weer veel bij te lezen, leuk dat er nieuwe meiden zijn die mee komen kletsen. Toch fijn om je verhaal hier een beetje kwijt te kunnen :)
    Ik zal het lijstje nog aanvullen....

10. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook soms hoor! Zit nu wel even in mijn berichten periode, hahaha

11. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe je ook mee met ons lijstje?

12. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat positieve van je man daar hou ik van! Aan die opmerking moet je hem houden!
    Bloesempje:sommige mensen zou je af en toe wel door elkaar willen schudden. Hoeveel geluk ze wel niet hebben. Maar dat beseffen ze vaak niet.
    Vriendin van me waar ik het gister over had is net bevallen van een dochter roos!

13. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    En hoe voel je je daarbij? Leuke naam trouwens!

14. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb nieuws meiden. Helaas wel negatief nieuws :(
    Ongi is begonnen.
    Zal kijken of ik morgen de HA even bel voor afspraak.

15. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ongelofelijk balen zeg! Hoe gaat het nu met je? Ik zou morgen gewoon bellen hoor! Knuffel

16. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat op zich wel . Vind het wel super voor haar maar ik wil ook!!!! Ze heeft al een dochter fleur. Helemaal grappig he zo n setje!

17. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb al heel veel stress om andere dingen die ook behoorlijk tegenzitten, was leuk geweest als er ook iets positiefs kwam haha. Maar ja, had het al wel verwacht.
    Ben wel toe aan een doorverwijzing nu. Hoop dat ik het dan wat beter los kan laten ;)

Hoop dat jij beter nieuws hebt Shir!

18. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het me voorstellen!
    We gaan zo film kijken dus ben erg morgen weer. Voel wel een soort ongi pijn opkomen dus ben er bang voor......

19. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

20 okt 2010
    1.033
    0
    0
    NULL
    He balen marjolijn:(! Ik had nog zo gehoopt. Hoop is nu gevestigd op shir:)! En al meer nieuws? Wanneer wil je testen?

@bloesempje: nee hoor geen brutale vraag. Wij klusten meestal op de dag van pos ovu test en dag erna...niet extreem veel dus!

20. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Balen Marjolijn :(

Ook al voel je het aankomen je blijft vaak toch tot het laatst hopen.

Succes bij de huisarts. Had je niet al veel eerder om een doorverwijzing willen vragen? Ik kon met moeite wachten tot dat we een jaar bezig waren.

Deel Deze Pagina