2011 het 2e jaar in

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Marjolijn, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,026
    0
    0
    he verdorie, dat kwam ineens uit de lucht vallen! Balen meid, knuffel voor jou!

2. futuresounds

Dec 7, 2009
    1,026
    0
    0
    Zit nu op 8 dpo en lf was vorige keer 15 dus moet nog wel even wachten :(.

verder heb ik niets opvallends. klein beetje steekjes in buik en (.) (.)
    (over dat plaatje moest ik laatst toch echt even nadenken maar nu ik hem snap vind ik hem geweldig ;)). Vandaag wel honger als een paard. Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst 5 boterhammen heb gegeten. Het eten staat hier klaar dus ik moet gaan. groetjes!

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Hahaha, de eerste keer dat ik het zag moest ik ook ff nadenken hoor ;) maar vind het toch ook wel een goede oplossing :D Nog een weekje wachten dus, sterkte... We weten allemaal hoe slopend dat kan zijn!
    Stom is dat he, dat had ik dus ook echt heel erg.
    Ik moet zeggen dat ik misschien iets te snel heb geroepen dak ongi ben. Tussen de middag bij het afvegen wat helderrood bloed dus ik dacht ongi, maar twee tampons verder is het nog niet echt doorgebroken moet ik zeggen. Heel klein btje roze/bruin slijm maar verder niet. Supervaag dit :(. Normaal heb ik eerst wat bruin/rood slijm en dan ben ik gelijk heel hevig ongi, twee dagen met tampons en maandverband en dan nog doorlekken zeg maar. Nu dus heel anders. Wellicht komt het morgen/overmorgen alsnog (hopelijk niet natuurlijk! ;)) en loopt deze cyclus (de laatste twee weken ervan dan) gewoon totaal anders dan alle cycli hiervoor...

4. futuresounds

Dec 7, 2009
    1,026
    0
    0
    misschien een innestelingsbloeding??? Ik hoop het voor je!

5. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Ik hoop het natuurlijk ook maar dat zou dan wel heel laat zijn. Deze maand eigenlijk alleen geklust rond het moment dat ik dacht mn eisprong te hebben, dus dat is as. donderdag twee weken geleden. Als het niet doorzet ga ik donderdag toch maar ff een test doen!

6. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloesempje: Hopen dat het verder weg blijft :) Toch nog spannend!

7. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Hou er nu toch wel heeeeeel erg rekening mee dat het niet goed is hoor. Dek echt dat mn ongi gewoon komt, net als bij jou de laatste keer. Maar ja, je weet nooit...

8. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloesempje, balen!!! Dan wel een korte cyclus inderdaad. Heb je dat vaker??

Nee, voel helemaal niets geks of bijzonders. Wacht nog steeds op mn eisprong, ben benieuwd of ik er uberhaupt een krijg...maakt me toch wel weer onzeker. Ik test nu elke dag met sensitest, en daar ben ik best tevreden over. Als ik positief test, dan is het geen knaltest bij mij. Wel even donker, maar niet donkerder. Dat heb ik meer gehoord over sensitest trouwens.

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    O dacht dat jij ook bijna bij je NOD zat, maar zie nu idd je banner. Spannend en succes maar vooral heel veel plezier met klussen ;)
    Ik hou jullie op de hoogte van hoe het hier verder gaat! Mocht het idd niets zijn deze ronde dan ga ik maar voor de sensitest. Wilde eerst voor kruidvat testen gaan omdat de zwangerschapstesten zo goed zijn, maar lees overal dat de ovulatietesten juist niet goed zijn. Super-irri dat zelfs daar zoveel verschil in zit zeg! Alsof het al niet moeilijk genoeg is om zwanger te worden ;)

10. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Zolang het niet doorzet is er nog hoop Bloesempje. Ik heb ook meestal eerst bruinroze, en dan soms pas na dag helderrood en dán zet het pas door. Dus dat het bij jou gestopt is na helderrood bloed is misschien een goed teken. Vervelend hè, als het niet gelijk doorzet en je alsnog in onzekerheid zit. Hier ietwat gevoelige (.)(.), maar kan ook aan pms liggen. Geen krampen die op ongi wijzen, maar ik heb nog even te gaan. Ik was wel in de trein naar huis misselijk en ook net na het eten. Ik heb dat eerder gehad dus ik zoek er niet al te veel achter. Ik ben weer super zenuwachtig en begin al weer op te zien tegen toiletbezoek en de gevreesde rode vlek op het papier.

@ Stroopwafel, ik vind het niet erg dat je erover verteld, ik ben altijd benieuwd naar wat iemand als eerste symptomen heeft. Ik ben blij dat het bij jou gelukt is, ik gun het iedereen!

11. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Aislyn: Erg eigenlijk he die laatste dagen. Ik ben altijd blij als die dagen weer voorbij zijn! Mijn duimen draaien voor je, succes!

@Bloesempje: Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Ik weet hoe vreselijk het is als je denkt dat je ongi bent geworden en dan komt er niets meer...dan krijg je weer hoop en zit je vreselijk in onzekerheid. Hoop dat het weg blijft en dat het goed nieuws betekent!

12. Nancke

Nancke Actief lid

heb vorige week donderdag (ik denk snachts) mijn ei gehad. dat was dag 14... zit nu op dag 18
    ik ben zooooooooo blij dat ik eindelijk eens wat kortere cycli heb. dat geeft me het gevoel eindelijk echt kans te maken...

13. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Nou, na mn laatste post helemaal niets meer... Geen slijm, geen bloed, niets... Tampons hebben plaategemaakt voor inlegkruisje, denk dat het morgen of overmorgen wel doorbreekt. Last van mn (.)(.) lijkt minder maar voor mijn gevoel zijn ze wel vrij huge voor mijn doen maar dat akn natuurlijk ook goed vlak voor je NOD dus we wachten nog ff in spanning af!

14. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Nu is het toch echt doorgebroken, helaas! :(

15. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloesempje, irritant zo he?! Had ik de laatste keer ook, dan heb ik toch liever dat het gelijk flink doorzet des te eerder zijn er weer nieuwe kansen! Op naar een nieuwe kans! Dikke knuffel
    @Nancke, lijkt me ook beter een kortere cyclus. Mijn laatste was 39 dagen, valt misschien nog wel mee, maar vond t zelf wel lang genoeg. Je hebt nu medicijnen toch?

Gister had ik een licht positieve ovu test, hopelijk dat ie vanavond van de dipstick afknalt! Hoop zoooo op een ei... Vorige keer was ik teleurgesteld dat ik er geen had, daarom was ik ook naar de huisarts gegaan. Maar het schijnt vaker voor te komen dat je wel 's een keer geen eisprong hebt toch?? Gemeen gewoon!

16. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bloesempje: Wat balen meid :( Dikke knuffel!

@Morgaine: Hoe weet je dat je geen eisprong hebt gehad vorige maand?

17. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige maand had ik 'm wel gevonden met ovutesten maar de maand ervoor niet. Toen had ik ook ineens een korte cyclus van 28 dagen heel raar! Zou dat ook met stress te maken kunnen hebben?

18. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met ovu-testen je ei niet vinden, zou ik niet te veel aan ophangen. Het kan heel goed zijn dat je je piek net gemist hebt tussen het testen door.

Kortere cyclus door stress, denk ik ook niet dat dat daar aan hoeft te liggen.
    Ik heb heel vaak stress en merk dat niet in m'n cyclussen ;)

Succes met afwachten meid!

19. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ok dat is misschien zo...maar ik voel ook nooit wat. Dat was toch wel makkelijk geweest! Voelen jullie de eisprong? Of doen jullie ook testen of temperaturen?

20. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

Feb 16, 2011
    2,448
    1
    38
    Dordrecht
    Ik ben zo regelmatig dat ik bijna precies weet wanneer mijn ei is. Altijd een cyclus van 27 dagen. Afgelopen keer heb ik hem ook gevoeld denk ik. Daarna ook een paar dagen ei-pijn gehad.

Balen dat het toch heeft doorgezet Bloesempje. Ik heb bijna altijd een voorbloeding, dus ik ga er altijd vanuit dat ik echt ongesteld word als ik dat krijg. In het begin hoopte ik iedere keer op een innestelingsbloeding maar ik probeer daar nu niet meer op te hopen. (blijft moeilijk)

Als ik ongesteld word dan heb ik misschien morgen, misschien vrijdag al een voorbloeding. Ondanks dat ik begin deze maand niet veel hoop had, merk ik dat ik nu toch weer telkens stiekem eraan denk hoe het zou zijn als het tóch raak is. Ik heb er geen zin in om weer teleurgesteld te zijn straks. Bah wat haat ik dat moment.

Share This Page