Bedankt! Ik blijf ook hopen hoor You never know.. Wat balen van je nieuwe bed zeg! Kan je er niet meer mee terug? Dit is ook geen doen zo! Succs meis en ook een fijne zondag nog!
Zou het kunnen dat ik vorige maand een extra korte cyclus had en nu een extra lange? Zo'n verschil? Ik heb een dag voor m'n verwachtte eisprong een ovu-testje gedaan maar die was spierwit. Toen dacht ik dat m'n eisprong al geweest was. Vandaar dat ik er een beetje vanuit ging dat deze maand weer een korte cyclus zou worden. Zit nu op dag 26, nog geen ongi. Al vanaf afgelopen woensdag raar gevoel in onderbuik, waardoor ik ook dacht dat ongi er aan zat te komen. Heb nu al 5 dagen dat rare zware gevoel, maar nog geen spoor van ongi te bekennen. (Hebben jullie dat wel eens zo lang voor ongi gehad? Ik niet namelijk.) Morgen 2 weken geleden was de ovutest spierwit... dus of ik zit morgen al meer dan 14 dagen na ei, óf m'n ei was laat en dan heb ik geen idee wanneer mn NOD is... Leuk zo'n verandering in cyclus
Ben benieuwd Shir of je ongi geworden bent of niet! Helaas horen we dat donderdag pas Hoop dat je goed nieuws hebt! En anders dat je leuke afleiding hebt in Rome! Hier komt denk ik toch vanavond of morgen m'n ongi... tenminste heb nu een duidelijker ongi-in opkomst-gevoel in m'n buik. Slaap er al nachten slecht van en kan aan niks anders denken, dus hoop dat de onduidelijkheid gauw over is! Bah dat stomme gestress ook elke maand, ben er flink flauw van
Oh marjolein, wat een spanning! Zou je nog geen testje doen? Hoop zo op gied nieuws! Ook van jou natturlijk Shir! Succes met wachten meiden!
He Lily, ik ben ook echt snipverkouden! Misschien een goed teken voor ons samen? Dan is wel mijn hele team zwanger want die zijn het ook allemaal Over dat bed, ik had het ook! Wij gingen over naar een boxspring en een pijn in mijn rug! Niet normaal. Maar na 2 weken was het over en nu ben ik heel blij met mijn bed. Hopen dathet bij jou ook meevalt.
Heb vandaag wel nieuwe testen gehaald, maar ga nog geen test doen. Wacht morgen af. Heb de afgelopen dagen best hoop gehad dat het zover was, maar sinds vanmid is dat helemaal weg... zo slopend deze dagen.
Het blijft wel lang spannend zo zeg... ben al tig keer naar de wc geweest, maar nog niks te vinden. Heb vandaag voor de zekerheid maar vast tampons gebruikt, maar ook die blijven kleurloos. Ik denk dat het vanavond wel doorkomt, maar zo niet doe ik morgenochtend toch maar een testje.
oh wat super spannend!!!! goed nieuws dat er nog niets te zien is op de tampons. Ga proberen morgen op mijn werk even stiekem te kijken op forum. Hoop dat het lukt aangezien bijna niemand ervan weet op het werk... I'll keep my fingers crossed!
Dank je! Ik vind het zoooo super spannend! Ben bang dat dit weer een slapeloze nacht wordt haha. Dat is dan al de 7e... Vanaf woensdag verwachtte ik m'n ongi al steeds, door dat gevoel in m'n onderbuik... slopend! Als er morgenochtend nog steeds geen spoortje rood te bekennen is doe ik een test. Dan weet ik eindelijk waar ik aan toe ben
Aangezien ik voor 99,9% zeker weet dat we niet opt goede moment geklust hebben (mn 'slijmcyclus' is toch best betrouwbaar) zal het verkouden zijn geen symptoom zijn voor mij Wij hebben nu idd ook boxspring dus volhouden nog maar even!
Oooh meiden, ik ben zo bang dat m'n cyclus van slag is door het dieet Ik word echt gek hier! Maar waarom ik dan al 8 dagen last van m'n onderbuik heb kan ik dan niet plaatsen...
Mijn slijmcyclus zei deze keer ook bijna niets maar ZH zei toch echt dat er een eisprong was. Nu ook nog bijna geen afscheiding terwijl normaal na eisprong altijd wel. Vaag he ons lijf?!
Bijzonder... ik krijg soms wel een notificatie dat er een nieuw bericht is geplaatst, maar best vaak ook niet. Irritant is dat. Hebben jullie dat ook? @Lilly: Je weet maar nooit, je hoort ook wel eens dat iemand toch zwanger is terwijl ze dacht dat er geen kans was die maand. @Futuresounds: Wie weet een goed teken geen afscheiding na ei. We duimen rustig verder
Hoe gaat het bij jullie dames? Shir, was het leuk in Rome én heel belangrijk natuurlijk: ben je ongi geworden? Hoop het niet! Hier nog geen ongi. Komt waarsch door het vele afvallen... geen idee wat ik kan verwachten met m'n cyclus nu. Heb maar even ovu-testen besteld, die heb ik nu wel nodig.