2011 het 2e jaar in

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Marjolijn, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Shir! Wat een spannend nieuws zeg! Hopen dat het snel gaat lukken. Over +/-3 weken weet jij of de eerste poging is aangeslagen. Bijzonder idee lijkt me! Plan A en B, beter kan niet. Heel veel succes!

2. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Nou meiden, vanochtend nog niets, temp 0,1 weer omhoog dus dacht, weet je ik doe gewoon een test. Natuurlijk was die negatief en nu is er meer bruin en voel ik buikpijn opkomen. Zal ik dan zo meteen na 4 dagen na de spotting eindelijk eens ongesteld worden?! Fertilityfriend had wel vandaag gezegd.... Zit nu op dag 31 en een LF van 15. Wel fijn dat het rond de 30 dagen blijft. Heb ik in ieder geval wel vaker een kans dan eerst toen ik ook nog wel eens bij de eind 30 zat. Always look on the bright side of life :)

3. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Futuresounds: Jee wat balen zeg van die nega test :(
    Ik vind het wel heel vaag dat het na 4 dagen nog steeds niet is doorgezet... Of heb je dat wel eens eerder gehad? Zou super geirriteerd zijn als ik in jouw situatie zat.

4. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    He Marjolijn, nou zo lang heb ik volgens mij eerder niet hoeven wachten. Moet wel zeggen dat ik ergens stiekem wel hoopte maar het idee van niet zwanger duidelijker aanwezig was. En ik heb de iui in het vooruitzicht (over 5 mnd). Dat is wel fijn. :)

5. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    8 (ongeveer) eisprong Futuresounds
    23 (ongeveer) NOD Futuresounds
    25 (ongeveer) eisprong Marjolijn
    26 (ongeveer) eisprong Shirley
    27 IUI poging 1??? Shirley
    31 Eerste afspraak gyn Marjolijn

April:
    1 (ongeveer) eisprong Bloesempje
    1 eisprong Aislyn
    4 (ongeveer) NOD Morgaine
    8 (ongeveer) NOD Marjolijn
    9 (ongeveer) NOD Shir
    15 (ongeveer) NOD Bloesempje
    15 NOD Aislyn
    19 uitslag zaadonderzoek nr 2 vriend Aislyn

Zwanger:
    Ronde 13: Stroopwafel uitgerekend 14 november

6. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie moesten nog een half jaar zelf proberen toch? Was er niets gevonden bij jullie beiden?

Wel fijn te weten dat je dan hulp krijgt als het nog niet gelukt is.
    Hoop voor je dat het niet nodig is en dat je gauw zwanger bent!

7. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shir: Wat nou als je eisprong in het weekend valt? Vraag ik me ineens af nu ik 26 en 27 maart zie staan... dat is in het weekend namelijk.

8. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marjolijn en futuresounds thanks! Is echt wel een superfijn gevoel dat er eindelijk iets gaat gebeuren en dat het een beter resultaat is dan we hadden gedacht!

Marjolijn: Bloedonderzoeken waren allemaal goed. Het kan door koorts zijn geweest maar de arts had hier ook niet echt een verklaring voor.. Het kan gewoon heel erg verschillen blijkbaar...

Futuresounds: Frusti inderdaad als het zo lang duurt om door te komen. Echt af en toe is je lichaam zo vervelend. Ik heb soms ook wel het idee dat je gedachten de ongesteldheid tegenhouden ofzo..
    Johh had ik denk ik even overheen gelezen dat je dan met iui begint. Ik zal je er alles over vertellen als ik het achter de rug heb. Weet je alvast een beetje hoe of wat. Maar liever ben je in die 5 maanden gewoon spontaan zwanger natuurlijk!

9. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha dat dacht ik ook gelijk. Maar je kan in het weekend ook gewoon terecht. Is dan alleen s morgens!

10. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfieuw, gelukkig maar :) Zou wat zijn anders... haha.

11. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Wat een goed nieuws Shir!! Er kan dus echt veel verschil zijn tussen twee zaadonderzoeken. Dat geeft me weer een beetje moed. Veel succes met de IUI!! Zie ik nu goed dat ze dit na je eisprong doen? Ik dacht altijd dat je de beste kans had net voor je eisprong??

@Futuresounds: vreselijk hè als het zo lang duurt voordat het doorbreekt. Ik had ook nog een test gedaan op mijn NOD en een paar uur later breekt het natuurlijk door. Maar ondanks dat de test negatief was bleef ik toch nog twijfelen, omdat de test natuurlijk ook te vroeg had kunnen zijn. Pas toen de buikpijn echt goed kwam en ik normaal rood bloed zag was het voor mij duidelijk. Hoefde je geen medicijen om je cyclus te normaliseren?

12. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Dat is wel fijn! Bij mijn ziekenhuis kan je niet in het weekend :( Stom he? Ja hou me maar op de hoogte van hoe en wat. Vind ik wel fijn!

13. futuresounds

7 dec 2009
    1.026
    0
    0
    Hoi Aislyn, ja heel irritant is dat. Nee hier geen medijnen. De arts vond het allemaal wel meevallen. In vergelijking met anderen heeft ze daar ook wel gelijk in en gelukkig gaat het nu dus stukken beter. :)

14. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Nou ja dat is ook raar? Dus als je eisprong iedere keer in het weekend valt heb je gewoon pech? Bij mij deden ze follikelmeting ook niet in het weekend, maar dat lijkt me wat anders dan IUI. Zou je dan eventueel niet naar een ander ziekenhuis uit kunnen wijken? Ik hoop natuurlijk dat het allemaal niet nodig is voor je!!

15. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik verbaasde me er ook heel erg over. Maar dat is wel fijn om te weten he! Er is dus hoop :) NOu eigenlijk verwacht ik posi ovu test op zaterdag en eisprong zou dan zondag zijn. OP dag van eisprong doen ze de iui.

16. shir26

shir26 Actief lid

17 mrt 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is zeker stom zeg! Geen ander ziekenhuis in de buurt die dat wel doet?? Ik houd jullie zeker op de hoogte!

17. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shir wat een nieuws zeg! Fijn vooruitzicht lijkt me zo, dan heb je wel het idee dat er echt iets aan gedaan wordt en dat de kans een stuk groter is. Spannend zeg! Ik ben wel benieuwd hoe zoiets gaat eigenlijk..
    @futuresounds balen zeg, ook dat het zo lang duurt! Ik denk dat ik ook weer een lange cyclus heb, als er nog een eisprong komt tenminste... Maar heel eerlijk gezegd maak ik me op dit moment niet zo druk. Ik weet dat er afspraken in het zh staan en wacht het af..

18. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    @Shir, wat een supergoed nieuws zeg! Apart dat er zonder duidelijke reden zoveel verschil zit, maar echt heel fijn! Hoe reageerde je vriend? ;) Spannend zeg, zo snel al IUI, hopelijk heeft het direct effect! Krijg je dan ook nog aanwijzingen mee wat betreft het klussen de komende dagen?

19. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    @Futuresound, balen zeg! De ongi moet ons allen wel hebben deze maand met het uitstellen van het doorbreken (rare zin maar volgens mij klopt het ;) ). Bizar dat we er bijna allemaal last van hebben (gehad)! Hopelijk heb je geen IUI nodig!

20. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    @Morgaine, inmiddels al een eisprong gevonden of heb ik hem juist gemist ;) ?

Deel Deze Pagina