2011 het 2e jaar in

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Marjolijn, Feb 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. futuresounds

futuresounds Fanatiek lid

Dec 7, 2009
    1,026
    0
    0
    Wat gezellig dat er nog meer meiden mee komen kletsen! En inderdaad fijn dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. We hadden er natuurlijk liever niet in gezeten maar nu het toch zo is, is het prettig dat je het met mensen kunt delen die hetzelfde meemaken. :)

Hier geen kramp meer, wel pijnlijke b**bs en af en toe een steekje. Temp was vanochtend hoger maar was tussendoor wakker gewees (rond 4en) en heb daarna nog flink liggen draaien dus mijn temp zal wel niet erg betrouwbaar zijn geweest.
    Mijn koffer is ingepakt voor vertrek. Met zwangerschapstesten en maandverband. Haha, lekker dubbelop want het kan nog alle kanten op. Ik weet niet of ik op vakantie bij internet kan dus misschien tot verderop in deze week en anders tot de 26ste.

Sfie, ik hoop dat jij dan al goed nieuws hebt!!!

groetjes

2. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel plezier Futuresounds! Lekker ontspannen en genieten :) Maak er wat leuks van!

3. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Heel veel plezier Futuresounds! Hoop dat je helemaal uitgerust en met heel erg goed nieuws terugkomt!!!

4. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

Nov 29, 2010
    1,228
    1
    38
    Dank je wel meis! Ik wist het al egt zo goed als zeker dus was het teleurgesteld zijn al gepasseerd denk ik. Was me al helemaal aan het focussen op begin maart dus daar blijf ik maar bij!

5. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongi is hier weer over, dus kunnen ons best weer doen deze maand ;)

Zal over een paar dagen beginnen met ovu-testen. Eens kijken wanneer ik m'n eisprong vind.

6. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou lilly zeker goed van je! Ook wel eens een fijn gevoel om zo met je menstruatie te beginnen :)

7. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Leonieke,

Tuurlijk weet ik nog wie je bent. Wat verschrikkelijk om je zo weer tegen te komen zeg. Echt zo erg voor jullie. Ik hoop dat jullie het verdriet met de tijd een plekje kunnen geven. Een hele dikke digiknuffel voor jou! Blijf maar lekker hier kletsen en we gaan elkaar weer veel positieve berichtjes sturen!

8. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Futuresounds het zou toch wat zijn op dat witte zand in de zon met een positieve testttttttttttttttttttttttttttttttt!!! Mijn duimen draaien overuren hoor! Heel erg veel plezier. Relaxxxx en vooral geniet! Tot snel! We zijn benieuwd :)

9. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom stroopwafel en Sofie! Gezellig dat jullie met ons meekletsen. Hopelijk hebben we zeer binnekort een mama clubje!

10. shir26

shir26 Actief lid

Mar 17, 2010
    256
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze x maar 2 dagen echt gevloeid en 2 dagen maar een beetje.. Nou ja aan de ene kant wel fijn natuurlijk. Welke ovu testjes gebruik jij? Ik denk dat ik ze ook maar gebruik voor de zekerheid deze maand!

11. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Shir: Ik heb testen op internet besteld. 30 ovu-dipsticks en 6 zwangerschaps dipsticks voor 17,99 euro incl. verzenden!
    Dit is de link:
    Starterspakket dipsticks (30 + 6 dipstick testen)

Ik hoop dat ze goed zijn.
    Eerder heb ik een keer de dipsticks van sensitest gebruikt en die deden het prima.

12. sofie21

sofie21 Actief lid

Jan 25, 2010
    301
    0
    0
    haai ja ik hoop ok dat ik goed nieuws heb bedankt heel veel plezier op vakantie

13. sofie21

sofie21 Actief lid

Jan 25, 2010
    301
    0
    0
    hoi meiden nou ik denk dat ik ong moet worden helaas ik heb zo pijn in me borsten en steekjes onder in me buik kan niet eens meer op me buik liggen hihi:D dus lijkt daarom dat ik ong moet worden en dan denk ik weer zal ik wel ong worden of niet maar ik denk het wel maar goed weer volle moed de volgende ronde in ( ik weet niet of ik zulke dingen hier ook kan plaatsen )
    liefs sofie

14. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sofie: Lastig dat die 'kwaaltjes' zowel goed als slecht nieuws kunnen betekenen he?!! Ik voel ook bijna iedere maand wel weer iets nieuws wat ik nog niet eerder heb gehad... ik vind die laatste week altijd zoooo slopend! :(
    Hoop dat jouw kwaaltjes iets positiefs betekenen :)

Je kunt hier alles schrijven hoor. Je frustratie, je twijfel over symptomen enz. enz.

15. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    Dank je wel Shir :).

@Sofie: zal voor je duimen :).

16. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    @Marjolijn: Zijn de sticks digitaal? ik had nl de eerste keer ovutests gekocht leesbaar met streepjes. En vond dat het lastig leesbaar was of ik nu wel mijn piek dag had ja of nee. Ik gebruik nu de dure digitests en ik moet zeggen het is wel gelijk helder :). Alleen zo duur :(.

17. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze tests zijn met streepjes.

Ik heb nog maar 1 maand ovu-tests gebruikt, maar ik kon het duidelijk zien.
    Het streepje werd steeds duidelijker en nadat hij heel duidelijk was werden ze weer lichter.
    Heb ze allemaal op volgorde gelegd en het was heel duidelijk te zien.

18. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

Aug 22, 2010
    1,154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Diezelfde site heeft trouwens ook wel digitale volgens mij...

19. Stroopwafel

Stroopwafel Fanatiek lid

Oct 20, 2010
    1,033
    0
    0
    NULL
    Hmm ik hoop natuurlijk dat het niet meer nodig zal zijn ;), maar anders ga ik ze ook bestellen!

20. sofie21

sofie21 Actief lid

Jan 25, 2010
    301
    0
    0
    bedankt stroopwafel..
    ik had 2 weken me ei gehad en nu dee ik een ovulatie test en die is positief vind het zo vreemt:S:S

Share This Page