@Lilly: Klussen zorg ik altijd wel voor dat het gebeurd, pijn of geen pijn, moe of niet moe, wel zin of geen zin Want ik wil geen kans onbenut laten. Verleiden van mijn mannetje hoef ik ook weinig voor te doen, die haal ik altijd zo over haha (foei). Als ik theoretisch kijk naar onze rondes, kom ik ongeveer op hetzelfde uit als jij. Ook ongeveer 7 rondes. De eerste 3-4 maanden helemaal niet verdiept in cyclus, eisprong enz. Dus grote kans dat er niet op het goede moment geklust is in die maanden. En de 2 maanden pauze gaan daar nog bij af. Ronde 12 - ca. 5-6 maanden = ook nog maar 6 a 7 rondes. Is ook wel goed dat we ons dat realiseren denk ik. Dan weet je verstandelijk iig dat er echt nog geen alarm af hoeft te gaan.
Maar klussen moet ook leuk blijven hoor, maakt niet uit wanneer in je cyclus. Ik denk wel dat dat heel belangrijk is... en als het een 'verplicht' nummertje is (haha sorry hoor) dan moet je er zelf wat leuks van maken!
Ik ben een paar dagen niet online geweest druk bezig geweest. Harstikke gezellig al die berichtjes . Vind het ook nog ontzettend leuk dat je nog meekletst Sofie. Zo kunnen wij ons een beetje op voorbereiden wat ons komen gaat !
Hm, gister leek de ovu-test nog niet helemaal positief. Vandaag was ie weer lichter... Zal ik m'n piek gemist hebben, of zullen die testen niet zo super zijn? Ik ga er maar vanuit dat eisprong wel geweest is als de test morgen ook weer lichter is. Dan gaan de 2 spannende weken weer in...
Hmm spannend! Succes op het wachtbankje, konden we die tijd maar versnellen... En weer meer afgevallen zie ik? Gaat lekker!
Wachten duurt zo lang...lang...lang!! Wordt er knettergek van! Was ik maar 3/4 dagen verder ofzo. Wanneer zouden jullie een zwangerschapstest doen??
Ik wacht tegenwoordig echt tot een dag na mn NOD, werd sowieso elke keer een teleurstelling dus heb besloten nu elke keer pas op of na mn NOD te testen...
Jakkie, ik heb weer eens zitten googlen op dingen waarvan ik bang ben dat dat misch onze vruchtbaarheid in de weg staat.... moet ik niet weer doen Denk dat ik toch maar eens een afspraak moet maken bij de HA na deze ronde... dan kunnen ze uitzoeken of er iets niet goed zit. Hoef ik me niet meer gek te laten maken door dingen die ik op internet lees haha
Zo herkenbaar allemaal, ik heb mezelf nu zodanig in de hand dat ik me zo goed als altijd in kan houden wat googlen betreft... Alleen dat testen en wachten blijft moeilijk!
Ja dat niet weten waar je aan toe bent, is zo moeilijk! Ik denk dat ik toch die afspraak binnenkort maar ga maken. Denk dat dat wel een stuk rust brengt als je beter weet waar je aan toe bent.
Denk het zeker hoor! Leuk is anders maar dan weet je iig iets. Hier doorzichtig Eiwitachtig slijm. Is mm eisprong dan vandaag?
Klinkt btje onsmakelijk (ben net de tafel aant dekken ) maar als je dat slijm als draden van ongeveer 10 cm of langer uit elkaar kunt trekken (tussen je vingers of toiletpapier) is het vruchtbaar slijm. Heb ergens een link geplaatst naar een schema waar ik heel veel aan heb... Hoop het voor je, sowieso veel plezier vanavond
Ik word niet veel wijs uit m'n afscheiding. Maar volgens mij zit je dan in je vruchtbaarste dagen, maar weet je niet precies of je eisprong nu gister, vandaag of morgen is... Volgens mij kun je dat voor, tijdens en na de eisprong hebben. Eromheen dus. Mijn mannetje is vandaag en morgen weg voor werk. Gisteren geklust en morgenavond nog een keertje voor de zekerheid denk ik. Maar opzich moet het op tijd zijn dacht ik. Voor ik het weet is de eisprong alweer voorbij... Week ongi, week klussen en dan is het alweer wachttijd. Zolang hoef je dan eigenlijk niet gericht bezig te zijn.
Ik kon aan dat slijm zien dat mn eisprong dan op dat moment was, bij mij 'ja' dus! Heb zojuist toch een ovutest stiekem gedaan maar nu geen streep...helaas... ik ga ervan uit dat we dan toch echt bij het ziekenhuis moeten gaan zien wat er aan de hand is. Wel klote hoor....
Hahaha, ik kom makkelijk aan de 10-15 cm Het is idd wat Marjolijn zei, rond je eisprong, maar dat slijm is wel vruchtbaar slijm, nou ja, lees het hele artikel maar ff hoef ik het niet te typen
Nog ff geduld meis, niet iedereen heeft een positieve ovu-test! Over een paar dagen heb je zekerheid. Tuurlijj hou je rekening met een nieuwe teleurstelling, zoals wij allemaal elke maand, maar zoals Marjolijn zegt:geen bloed, geeft moed...
@ Lilly Ik heb pas 20 februari positief getest. En moet als het niet goed is op 6 maart ongi worden ! Over het slijm , ik heb dat ook nooit dat ik er draden van kan trekken hahaha. Ik merk wel dat ik wat meer afscheiding heb dan normaal rond mijn vruchtbare periode. Wel leuk dat een paar nu ook op het wachtbankje zitten. Zou wel eruggh leuk zijn als wij zo een baby boom krijgen op de forum ! Worden jullie nou ook niet gek van het wachten? Ik voel weer van alles rond deze tijd. Steekjes in mijn zij, rare smaak in mijn mond. Om gek van te worden :x