@ Dreumesmama jeetje dat zijn een hoop gevoeligheden voor je kleintje. Welke melk geef je haar dan? Want neem aan dat zij wel nog melk krijgt of geef je BV? Lastig hoor dat haar darmpjes zo snel verstopt raken van vast voedsel. Jeetje je 1e weken waren alles behalve genieten dan zeg. Gelukkig gaat het nu een stuk beter met je gezin. @ Bloesem mocht de mango nog erg rijp zijn gewoon laten liggen en hem vergeten. @ Dinkie ik heb een collega gehad die ook geboren was met een schize en je zag alleen nog een heel klein streepje. Was echt zo mooi geworden. Kan me wel voorstellen dat je dan denkt van mooi.. helemaal niet. Op naar het mooie en kleine streepje. Ik vind het al een heel wonder wat ze tegenwoordig allemaal kunnen hoor. Ik moet wel zeggen dat je heel positief klinkt. Ik snap wel dat je alles gewoon doet en ondergaat want je hebt het beste voor je kindje voor. Dat is ook wel wat ik sterk herken met Stijn. Maar je optimisme klinkt wel door in je schrijven. Hoop dat Sanne snel opknapt. @ Judith wat fijn dat Roan zijn darmen het allemaal goed kunnen verwerken. @ Hier vanmorgen naar de helmcontrole geweest. Ik ben echt zo blij Stijn zijn platte kantje is 1cm gegroeid!!!! En de bolle kant 3mm. Alles wat we nu doen, doen we goed. De rode plekken op zijn voorhoofd heeft hij omdat zijn hoofd ook in de lengte (lees van voor naar achteren) gegroeid is en de helm dus eigenlijk te klein is geworden. Ze heeft hem nu bijgeschaafd en hij heeft hem op gehad. Bij het afdoen zag ik helemaal geen plekjes op zijn hoofd. We moeten het nu goed in de gaten houden en indien nodig weer leukosilk erop plakken en als er dan nog rode plekken zijn dan moeten we even bellen. We hoeven pas over 4 weken terug te komen! En als hij hem in de nacht niet heel de nacht op kan houden ivm rode plekken is dat geen grote ramp.
@Dinkie: Veel kindjes zijn er ziek hopelijk knapt Sanne snel op. @Kibbeling: Wat goed zeg! Ondanks de rode plekken, wel een mooi rond bolletje aan het krijgen. Hopelijk nu ook geen last meer van rode plekken. Ik heb de voorjaarskriebels met dit zonnige weer, heb het hele huis schoongemaakt, van zolder tot beneden
hoi meiden, @ kiwi mooi dat alles goed gaat!! @ sandra dankje!! @ odess dankje!! @ senna dankje!!o heerlijk dat die nu wel goed slaapt!! @ hester wat fijn dat de spreidbroek overdag uit mag!!lekker knuffelen nu en kan die lekker spelen!! @ ivje dankje!! @ dinkie dankje!!lekker drukke boel gehad dus @ sandra mooie fiets hoor!! @ sweetbel mooi dat alles goed gaat!!en dankje!! @ kibbeling dankje!!ben benieuwd naar de meting!! @ dreumes dankje!!beterschap met je kleine meid!! @ hester leuk is dat he en lekker dat die een broekje aan kan!!jammer dat je reisje niet door kon gaan. @ sandra werkse nog de laatste dagen!! @ dinkie lekker hoor uit eten @ odess ah mannetje nog uit zijn hum hoop dat die zich snel beter voelt!! @ judith ik geef kleine stukjes brood ik snij ze klein.. @ kibbeling niet meer afwassen mag ik van dromen!! @ lan beterschap met je kleine man!! @ sandra nee hoor ik ben er weer haha had zo druk @ hester mooi dat je kleintjes weer beter zijn!! @ supermom mooi dat alles goed gaat!! @ dreumes mooi dat de lactose heeft gewerkt!! @ bloesem dankje meid!!jij ook sterkte er is dat he dat je zo machteloos staat!! @ dinkie beterschap met je kleine meid!! @ judith dankje!!hier ook hoor hier krijg die in de avond en ochtend een fles hij eet meer met de pot mee!! @ kibbeling wat goed zeg ah daarom die rode plekken!!fijn joh dat de helm goed werk doet!! @ sandra heerlijk toch een schoon huis!! @ hier nou meiden dankje voor alles ben helemaal bij had het druk met alles regelen me tante helpen etc vandaag is alles rustig verlopen..heb me ouders gezien maar heb ze niet aangekeken alleen maar uitgelachen omdat ze zich niet gedraagde!!schandalig gewoon..ben naar me tante gebracht en mocht met iemand anders mee naar huis rijden toen nog even naar de dokter geweest ff me verhaal gedaan omdat ik gek wordt van me ouders die ons niet met rust laten..en heb nu papieren gehad..als het uit de hand ga lopen dokter zei daar zit een steekje los verder alles goed hoor en heb jullie hulp nodig een leuk cadeau voor me vriend!!en ik vind een geurtje zo standaarddus kom maar op ik kan alle hulp gebruiken..
@bloesem, normaal drie dagen dus (24u per week). @Kibbeling, wat fijn dat het helmpje zo goed geholPen heeft
Ik wilde net een lijstje met reacties gaan maken, maar zie dat pris dat al gedaan heeft hahaha wat een waslijst zeg!! Kado, pfff vind ik ook altijd moeilijk. Ik koop altijd iets wat met zijn hobby's te maken heeft. Voetbaltijdschrift, lekkere fles wijn en als ik wat meer te spenderen heb een etentje of weekendje weg ofzo.
Priscil, lekker samen eventjes weg? Flesje drank, boek? Knap van je dat je er boven staat! Kibbeling, wat goed zeg van Stijn, dat gaat echt de goede kant op. Ons meisje krijgt neocate, dit is poedermelk waar geen eiwitten in zitten, maar aminozuren. Dinkie, nog een hele weg te gaan dus voor jullie meisje. Sandra, je mag ook wel even hier komen poetsen hoor Vandaag 9 uur gewerkt, poeh ben het wel zat nu. Even mailtje naar de dieetiste sturen en dan lekker op de bank ploffen! De strijk staat mij best.
Kibbeling *zoekt jippie smiley* wat fijn!! Hier even kalm aan na gisteravond gewerkt tot half 11 en vanochtend weer present om 7 uur, niet echt uitgerust dus Maar dat komt ook wel weer goed
@Hester Wel fijn zeker, overdag zonder spreidbroek @Sandra Mooie fiets Straks met het mooie weer lekker fietsen. Fijn dat het erg gezellig was met Kiwi @Sweetbel Hey leuk dat je er ook weer bent Fijn dat alles goed gaat! @Kibbeling Fijn dat het ophet KDV goed ging! Hoe was de controle? @dreumesmama Dank je wel achos, dat is zielig he als ze verstopt zitten. Hopelijk is ze er snel vanaf! @Hester Dat heb je snel gedaan, nu alleen nog een ander huissie zoeken @Sandra Misschien eest kleine stukjes proberen te fietsen met L. @Meta En hoe was het in Parijs? @Dinkie Gelukkig nog geen oorontsteking, en fijn dat ze het in de gaten houden. Hopelijk helpen de buisjes! Zo'n operatie lijkt me zeker spannend! Is dat dan de laatste of krijgt ze er nog meer? @Odess Jeetje 40 uur gewerkt! Kan me voorstellen dat je moe bent. @Judith Ik smeer een heel broodje met leverpastij of smeerkaas, en hij eet 3 kwart op. En ik maak kleine stukjes, zodat hij het zelf kan pakken. @dreumesmama Hopelijk werkt de lactulose snel! En hoe ging het met het broodkorstje? @Lan Beterschap voor M. @Sandra Het was gister zeker lekker weer Al hebben wij vrij weinig gedaan @Hester Balen dat jullie niet mee konden naar Spanje, maar ik zou dan ook thuisblijven. Fijn dat ze weer beter zijn. @Supermom Fijn dat de reflux onder controle is! En hij maakt goeie nachten zeg! @Bloesem Dat is zeker spannend! Hopelijk slaat de kuur aan! Sterkte!! @Judith Fijn dat hij zo goed eet! En dat hij er geen last van heeft gehad @Kibbeling Wat fijn dat het zo goed is gegaan bij de controle, en dat zijn hoofdje zo goed gaat! Hopelijk over 4 weken weer goed nieuws, en geen last meer van rode plekken! @Sandra haha, het mag van mij ook wel lente worden
@hier Vrijdag zijn we op controle geweest voor K. zijn helmpje. Het helmpje is iets aangepast. Ze hebben het gedeelte wat bij zijn nekje zit, weer iets naar binnen gebogen, zodat de helm niet weer zover naar voren kan zakken. Er zat nog genoeg groeiruimte in de helm, maar toch al minder als de vorige keer. Dus dat gaatde goede kant op. Weer over 4 weken terugkomen, en dan gaan ze ook een tussenmeting doen. Ben heel erg benieuwd of de cijfertjes bevestigen van wat wij (en anderen) aan verbetering zien. Zaterdagmiddag naar mijn vader toe, want die was jarig en werd 50 Hij heeft van ons een grote foto van K. gekregen (40X60) in een 50X70 lijst. Hij vond hem helemaal geweldig, en heeft hem gelijk opgehangen Zo trots is ie! Bekijk bijlage 215557 De foto's in de lijst die er naast staat, moest ik ook nog ff in elkaar doen, en toen zei hij al voor de grap: wanneer krijg ik weer een recente foto van K. (Hij wist natuurlijk niet dat mijn cadeautje boven lag ) Dus ik zei ja komt binnenkort hihi Wij hadden nog een grote 50 van een lichtslang gemaakt, en in de tuin gezet De rest van de fam (zijn broer&zus enz.) hebben om 0:00 nog een pop en een spandoek neergezet, en toen begon het feestje. Mijn vader was voor 0:00 zo zenuwachtig, dat hij bijna wegging hihihi Maar het was heel erg gezellig dat we vrij laat thuis waren (lees 7:30 ging we op bed) Mijn broertje heeft ons thuis gebracht en is toen bij ons blijven slapen K. heeft heerlijk geslapen bij mijn vader, en toen we thuis waren nog een flesje gehad, en weer op bed. Om half 11/11 uur werden we wakker van hem Zaterdagmiddag is K. ook nog met zijn achterachterneefjes&nichtje op de foto gegaan (de kinderen van mijn nichten) Als cadeautje voor onze opa, al zijn achterkleinkinderen op 1 foto Dus zondag lekker bankhangen En vandaag weer lekker bezig geweest in huis.
Bekijk bijlage 215560 Kindjes: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas - 2970 gram -35+1 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel - 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn - 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje - 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano - 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe - 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden - 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen - 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa - 3800 gram - 41+3 weken 08-06-2011 Dinkie1982 (29) - Nikki - 3995 gram - 41 weken 09-06-2011 Elise 1982 (29) - Milou - 4220 gram - 38+6 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 17-06-2011 Karianne (30) - Stijn - 2975 gram - 37+4 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken Jongens: 9 Meisjes: 6 Afspraak (baby's): 19-01-12 Keano CB (meten&wegen) 19-01-12 Monique kinderarts 03-02-12 Nikki foto's + controle orthopeed ivm spreidbroek 05-02-12 Stijn CB (afspraak verpleegkundige) 06-02-12 Monique CB (verpleegkundige) 09-02-12 Stijn Kindercardioloog (hartfilmpje&echo) 10-02-12 Keano controle helmpje 3e keer + Meting! 14-02-12 Maikel Kinderarts controle 17-02-12 Keano CB (arts) 26-04-12 Maikel afspraak radboud endocrinologie
@priscilla Weet niet wat er aan de hand is met jou en je ouders maar goed dat je erboven staat. @Senna Leuk he zo'n kadootje geven. Hebben wij ook gedaan met kerst aan mijn moeder en schoonouders. Hier is alles wel goed. Stijn is nog steeds erg verkouden en blijft maar hoesten. Heeft geen koorts en is ook niet benauwd. Kijk het nog even aan maar na het weekend wil ik toch naar de HA als het niet verbeterd is. Donderdag moeten we naar de dietiste toe ivm zijn KMA. Ben benieuwd. Hoop dat we goed geinformeerd worden over wat wel en niet kan. En waar op te letten. Ik vertrouw mijn moeder dat ze goed naar ons luistert etc maar met mijn schoonouders heb ik meer moeite. Zij hebben een vaste oppasdag en vorige week hadden ze niet goed gekeken en dachten ze dat het fruit niet in de luiertas zat. toen hebben ze Stijn gewoon zonder overleg een potje (hak ofzo) appelmoes gegeven.... Zonder overleg!! Mijn schoonvader heeft het over soepstengels en lange vingers!!! Ben gewoon er niet gerust op dat ze goed opletten op dingen zonder Koemelkeiwit!! Door mijn verleden met hun durf ik hier niks over te zeggen. Ben gewoon bang dat ik straks een keer mijn kindje doodziek terugkrijg.... tips??
Karianne, mijn schoonouders vertrouw ik ook niet zo wbt eten, het is natuurlijk ook heel lastig! Ik heb afgesproken met ze dat ze alleen dingen mogen geven die ik meegeef! Omdat ons meisje ook een soja allergie heeft is het voor hen ook haast onmogelijk om op te letten wat ze wel en niet mag. Ik geeft dus brood mee, fruit en groenten. Tussendoor drinkt ze alleen nog een slokje water en broodbeleg krijgt ze ook nog niet, maar geef ik straks ook mee. Senna, mooie foto zeg! Klinkt als een gezellig feestje
Kindjes: 25-04-2011 Sandra (32) - Lucas - 2970 gram -35+1 weken 11-05-2011 Lan (28) - Maikel - 1774 gram - 41cm - 35+5 weken 18-05-2011 Hester - Valentijn - 3515 gram - 38+1 weken 21-05-2011 Fire Rose (24) - Meisje - 4040 gram - 38+2 weken 21-05-2011 Senna04 (24) - Keano - 3785 gram - 52 cm - 38+2 weken 30-05-2011 Meta (39) - Marenthe - 4520 gram - 53 cm - 40+4 weken 30-05-2011 Priscilla (23) - Jayden - 2230 gram - 40 weken 02-06-2011 Odess (26) - Jongen - 3780 gram - 40+2 weken 02-06-2011 Kiwi (32) - Isa - 3800 gram - 41+3 weken 08-06-2011 Dinkie1982 (29) - Nikki - 3995 gram - 41 weken 09-06-2011 Elise 1982 (29) - Milou - 4220 gram - 38+6 weken 14-06-2011 Kibbeling (31) - Stijn - 3135 gram - 49 cm - 41+5 weken 17-06-2011 Judith1982 (28) - Roan - 3880 gram - 40+1 weken 17-06-2011 Karianne (30) - Stijn - 2975 gram - 37+4 weken 20-06-2011 Ivje (31) - Monique - 4240 gram - 53 cm - 41 weken 23-06-2011 Dreumesmama (32) - Meisje - 3100 gram - 50cm - 39+6 weken Jongens: 9 Meisjes: 7 Afspraak (baby's): 19-01-12 Keano CB (meten&wegen) 19-01-12 Monique kinderarts 03-02-12 Klein zusje Dreumesmama CB 03-02-12 Nikki foto's + controle orthopeed ivm spreidbroek 05-02-12 Stijn CB (afspraak verpleegkundige) 06-02-12 Monique CB (verpleegkundige) 09-02-12 Stijn Kindercardioloog (hartfilmpje&echo) 10-02-12 Keano controle helmpje 3e keer + Meting! 14-02-12 Maikel Kinderarts controle 17-02-12 Keano CB (arts) 26-04-12 Maikel afspraak radboud endocrinologie Heb mezelf er even bijgezet, de meisjes liepen achter Alleen het plaatje is verdwenen
Senna wat een plaatje! Gefeliciteerd met je vader, leuk he zo'n jonge vader Karianne, ik heb geleerd dat je eerlijk en direct moet zijn. Ik zou hier ook echt niet blij mee zijn hoor en ik zou mijn angst dan ook uitspreken. Beterschap voor je kleine man! Hier lijkt R weer beter in zijn vel te zitten! Wat heerlijk om te merken!! Ik ga morgen echt heeeeeerlijk genieten van mn dagje met onze moppies
Senna leuke foto en fijn dat je vader er zo blij mee is Karianne vervelend dat je je schoonouders niet kunt vertrouwen met het eten. Ik zou op zijn zachts gezegd ook niet echt blij zijn met een pot appelmoes! Zelf heb ik geen schoonouders meer en mijn ouders doen altijd alles precies zoals wij het graag willen, dus ik herken het niet, maar zou in jouw geval een eerlijk gesprek beginnen. Op een rustig moment, aangeven dat je in het belang van me kind graag wilt dat ze zich aan bepaalde regels houden. Hier: vannacht komt mijn man weer thuis, gezellig! Heb er echt zin in, heb hem gemist en de kindjes hebben hem ook gemist. Overigens zo bizar dat ongeluk met de Costa Concordia: nog niet zo heel lang geleden hebben wij op diezelfde boot in datzelfde gebied een cruise gemaakt! Scary!!! We hebben vaker een cruise gemaakt met Costa en dus onlangs nog op dit schip, de Concordia. Jemig, moet je toch niet aan denken dat je dit overkomt met je kindjes aan boord enz
Hester wow idd scary...ik moet er niet aan denken dat er wat met mijn manneke gebeurd... Bij ons in het dorp is vorige week een jongen die ik ken overleden...had een ongeluk gehad wat niet zijn schuld was. Andere betrokken auto was doorgereden...maar goed dat terzijde. Die jongen was nog maar 25 jaar! Afgelopen augustus voor het eerst papa geworden... Nooit de kans krijgen om je zoontje op te zien groeien of dat zijn vrouw er nu alleen voor staat... En dan die kindjes in Zeewolde...kan daar met mijn pet niet bij dat moeders en vaders dat kunnen doen...Bah al die dingen geven maar een akelig gevoel Sorry voor dit ego berichtje maar moest het gewoon even kwijt
@ Senna mooie foto! Leuk cadeau voor opa al zijn achterkleinkinderen bij elkaar op de foto. @ Karianne dat is wel lastig dat je s-ouders een vaste oppasdag hebben en jij er eigenlijk weinig vertrouwen in hebt. Ik kan je helaas geen tips geven. @ Odess wat fijn dat het met R weer beter gaat. @ Hester zo dat is wel een hele bizarre gedachte zeg @ Hier een heel verkouden en niet lekker manneke. Vol met snot en vanavond ook overgegeven. Echt bijna zijn hele fles kwam er weer uit, zo over manlief heen. Hij heeft ook verhoging dus hem maar een zetpil gegeven en maar even kijken wat de nacht ons brengt. Mocht hij morgen nog ziek zijn dan bel ik mn zus met de vraag of hij een dagje daar mag..