2011 JUNI mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Hester, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Echt huilen...met dikke tranen...hij is dan wel even stil maar is moe maar wil niet naar bed...denk midden in een sprong te zitten...huilt ook als wij/ik wegloop...in bed leggen gaat niet en hij is dan ook bijna niet te troosten...is nu weer aan het miepen, maar niet over de zeik

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Oh ja heel herkenbaar. Heeft hier zo'n twee weken geduurd.
    Vandaag gaat het eindelijk wat beter. Wil weer 2 x slapen en huilt alleen als ik weg loop. Roan dronk en sliep erg slecht. Wilde niet spelen, maar ook niet op schoot. Erg vermoeiend. :)

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Maikel doet het redelijk goed. Bijna 10 maanden en drinkt 3 flessen van 180cc en hapt daarnaast 2x per dag 100 gram fruit zonder stukjes. of warm zonder stukjes. Stukjes kan hij nog steeds niet
    Hij heeft nu krentenbaard al 10 dagen gezalfd maar haalde niets uit dus nu drankje.

Echo wees uit dat er geens cyste meer zat op de milt. Ik heb ooke cho gehad en bij mij zaten er vlekjes op lever dus waarhscijnlijk krijg ik vervolg onderzoeken...

4. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Lan

Hadden ze bij mij ook gezien. Heb toen nog een CT scan gehad en bleken hormoonvlekken te zijn. Deze heb ik waarschijnlijk van de pil gekregen.
    Goed om te horen trouwens dat het goed gaat met Maikel!!

5. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ priscilla, wat jammer dat het niet gelukt is. Al andere banen op het oog?

@ dinkie, spannende dag voor jullie vandaag. Is het allemaal goed gegaan?

@ karianne, succes met Stijn. Lastig zulke dagen.

@ elise, is je mannetje alweer beter.

@ Lan, succes met de echo hopelijk valt het mee.

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Maikel is 5616 gram en 61cm
    Gewicht in 1 maand 300 gram aangekomen.
    Lengte in 21 dagen niet veranderd....

7. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @Hester, met Niels gaat het super! Het is bij ons eigenlijk hetzelfde als bij jullie. Ons tweede mannetje is zo veel makkelijker, tevredener en rustiger. Hij is nu bijna 5 maanden en zit al op 4 flesjes en krijgt 's morgens fruit en 's middags groente en aardappel. Hij krijgt om half 8 de laatste fles met rijstebloem en slaapt dan tot 7 u/ half 8. Ligt eraan of we moeten werken. Maar hij heeft eigenlijk vrijwel geen last meer van reflux en hij is net als jullie V. Amuseert zichzelf prima in de box, wipstoel of op een kleed. Heerlijk genieten dus nu!!

Hoe staat het met de verhuizing?

@priscilla, jammer van de sollicitatie

@odess, het zal idd wel niets zijn, maar toch prettig dat ze het ff controleren nietwaar?

8. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @dinkie
    Hoe is de operatie van N.ikki gegaan...hoop niet dat ze veel pijn heeft

9. Hester

Hester Niet meer actief

Lan: V lust ook niet graag stukjes!mik geef hem de potjes van 6 mnd die gaan er zo in. Die stukjes komen vanzelf.

Dinkie: hoe is het gegaan met de ingreep?

Supermom: klinkt heerlijk bij jullie!

Lief dat je vraagt naar de verhuizing. Gaat heel goed, we hebben bijna alles geregeld en gaan binnenkort 3 woningen bekijken, ik heb eind maart een sollicitatiegesprek voor een nieuwe baan en de rest is allemaal geregeld, dus heel leuk! Heb er zin in.

We zijn nu op Curaçao, is echt heerlijk! Lekkerder weer dan 4 maanden geleden want toen was het hier windstil en bloedheet, nu waait er een lekker tropisch briesje.

Vanavond gaan we uit eten met 30 mensen, gezellig :)
    Wel echt de tropen hier, want er kwam zojuist een kleine schorpioen voorbij in mijn woonkamer! Jakkes!

Kindjes vermaken zich hier uitstekend, we hebben twee eigen zwembaden, dus heerlijk.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hester wat klinkt dat heerlijk zeg zo op Curacoa!!! Erg jaloers vanuit het niet zo fraaie NL.....

11. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dat klinkt heerlijk Hester! Have fun!

12. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Hester, wat fijn dat jullie alles geregld hebben voor de verhuizing. Veel plezer nog op vakantie.

Ons meisje zat ineens op haar knietjes in de box. Die moeten we maar snel naar beneden doen. Ze blijft allemaal maar kwakkelen, hoesten en slecht eten. Ze is volgens mij al een tijdje niet meer gegroeid. 's avonds en 's nachts is ze ook er onrustig. Hopelijk slaapt ze snel weer wat beter, best vermoeiend zo.

13. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden!!

@ dinkie mooi dat de rust gekeerd is in huis en dat je kleintjes beter zijn!!

@ kibbeling idd balen van me sollicitatie achja blijf lekker verder zoeken!!

@ karianne het kan een sprong zijn hoor!!

@ ivje kan niet wachten als ik ook kan fietsen!!

@ elise beterschap met je kleine man!!

@ lan mooi dat beter gaat met je kleine man en hopelijk een goede uitslag voor jou!!

@ bloesem ja heb al wat anders op het oog moet alleen nog achter aan gaan haha!!

@ hester oh leuk woningen bekijken en veel plezier he op vakantie!!

@ dinkie alles goed gegaan met de operatie!!

@ hier alles goed hoor jayden is voor het eerst ziek geweest zaterdag op visite gegaan maar hij was zo aan het huilen dat we maar naar huis zijn gegaan temp opgenomen en hij had 38,6 volgende dag was het weer weg denk toch echt die rot tandjes heb een foto zal hem is op de pc zetten:Doja en over een maandje is de eerste alweer jarig van onze kleintjes wat gaat dat hard zeg:Dstiekem wil ik er nog 1 haha maar me vriend zei voorlopig nog niet hoor haha:)

14. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou hier ab kuur nr 3 te pakken voor stijn :x ondanks de puffer ging hij meer hoestennen piepen. Stijn is gelukkig wel vrolijk

15. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Vraagje
    Reageren jullie ukkies al op hun naam? Stijn nog niet tenminste...

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Karianne vervelend dat Stijn toch een AB kuur herft gekregen. Hoprlijk knapt hij wel snel op. Mijn Stijn luistert soms naar zijn naam.

17. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Ons meisje zit van boven tot onder onder de waterpokken echt heel zielig. Heeft al 3 dagen 40 graden koorts als het morgen niet minder is maar even naar de ha. Zelf heb ik ook griep dus gaat lekker. Beetje jammer dat mijn vriend vanavond op wintersport gaat. Maar ja niets aan te doen.

@karianne schiet dus nog niet zo op bij Stijn jammergenoeg. Hopelijk werkt deze kuur wel.
    @hester, neem je wat van het lekkere weer mee terug naar Nederland?

18. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    gister met yannieck naar het cb geweest. hij was toen 8mnd en 5 dagen.
    hij is 9515 gram en 73 cm. hoofdomtrek 46,2 cm
    dus een behoorlijke grote stevige vent haha.
    hij loopt heeeeeel erg voor.
    hij heeft 4 tandjes.
    hij kruipt al 3 weken. en staat al sinds 3 weken in de box. en sinds 2 weken loopt hij door de hele box heen.
    en kruipt zo naar de tafel en loopt dan een rondje om te tafel heen.
    snel kind pfff. het was bij de geboorte al geen baby maar nu is het baby zijn er echt af.

19. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou stijn lijkt goed te reageren op de ab...alleen heb ik het flesje laten vallen ;) ze zouden plastic flesjes moeten gebruiken...gatver die rommel :D

20. Hester

Hester Niet meer actief

Lovelyengeltje: wow wat een snelle baby heb jij! knap hoor.
    Onze baby rolt nauwelijks, laat staan echt kruipen en lopen!! Hahaha, maar ik vind het stiekem heerlijk, kan hem zo lekker knuffelen en hij kruipt niet weg ;)

Pris: je wil wel nog een baby? Spannend joh! Hopen dat je vriend dan ook gauw weer wil.

Karianne: lekker handig inderdaad zo'n glazen flesje. Wel fijn dat de AB aanslaat. V reageert wel op zijn naam. Hij zegt ook heel bewust "eten" ;) en "papa". Voor zijn grote broer heeft hij ook een eigen woordje dat hij specifiek voor hem gebruikt, zo schattig! Motorisch gaat hij dus niet zo snel, maar qua 'praten' vind ik hem wel vlug.

Bloesem: balen van de waterpokken en zelf ziek, jakkes! Beterschap! En nu je vriend ook nog weg :( balen!

We zijn weer terug in NL en echt een tip voor degenen van jullie die ook veel reizen met je kindjes: sack n seat. We hebben hem veel gebruikt op vakantie.

Vliegreis was overigens zoooooo relaxed, wat hebben we toch bereisde kindjes :D Ze zijn het vliegen zo gewend, dat de vlucht van bijna 10 uur geen enkel probleem voor ze was, ze vermaakten zich beide uitstekend en hebben een heel aantal uren geslapen. Terug was een nachtvlucht: die hebben ze helemaal doorgeslapen, zelfs door de landing heen ;) moesten we ze echt wakker maken om van boord te gaan. V deed ook helemaal niet moeilijk met eten / drinken, heeft aan boord op de terugweg niet eens een fles gedronken, alleen een beetje yoghurt en fruithapje gegeten en voor de rest liggen slapen.

Eet jullie baby ook zo graag brood? Die van mij hapt zo twee droge boterhammen weg en wil dan nog meer.
    Doen jullie beleg op het brood?

Deel Deze Pagina