2011 JUNI mama's

Discussion in 'De mama's' started by Hester, Jan 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @ Bloesem jeetje balen dat de kleine de waterpokken heeft en jij zelf de griep hebt. Hopelijk knappen jullie samen snel op.

@ Love hahaha vlotte jongen zeg.

@ Karianne fijn dat de kuur aanslaat alleen jammer dat je die plakzooi hebt laten vallen.

@ Hester haha te grappig. Je eerste vraag bij dit topic was hoe eten jullie kindjes brood? En nu hapt ie zo met gemak 2 boterhammen weg. Stijn is ook echt gek op brood. Wij geven meestal smeerkaas of smeerworst op brood. Fijn dat de heen en terug reis soepel verlopen is en de kinderen zich hebben vermaakt.

@ Hier maandag gaan we weer op controle voor zijn helm. Ben benieuwd of hij weer zo goed gegroeid is. We zijn nu 3 maanden bezig en we zien al echt een heel groot verschil. Als we goed kijken zien we wel nog waar het niet helemaal rond loopt maar voor een buitenstaander zou ie zonder de helm te zien niet eens weten waar de afplatting zat.

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden nou had reactie getypt vanmiddag weg reactie kreeg blauw scherm haha dus opnieuw!!

@ karianne rot voor stijn om weer een ab kuur te krijgen!!

@ bloesem een hele ziekenboeg daar beterschap!!

@ lovely flinke boy heb je:D

@ karianne mooi dat je kleine man begin te reageren op de ab kuur hopelijk snel weer beter!!

@ hester ja nog 1tje dan is het genoeg haha maar ja voorlopig nog niet zei die..vind niet zo erg hoor heb het druk zat nu haha..

zo dat is een lekkere vliegreis geweest!!hier eet ons mannetje ook brood hoor maar nog geen beleg er op..

@ kibbeling nou hoop voor je dat maandag weer een goede uitslag is van de helm en dat weer alles goed is!!

@ hier nou meiden kan me lol op pff eerst jayden koort kom door de tandjes..nu is er een jongetje ziek waar wij altijd komen ze dachten aan rs-virus maar is het niet gelukkig dus dat kan ik al uitsluiten kinkhoest is de vraag..maar jayden was zo verkouden hij sliep vandaag maar een uurtje en weer wakker..dus ik maar de hap gebeld en konden komen om 8 uur nu heeft die druppels voor zijn hoest en een neusspray gehad(hij denk dat het in zijn mond moet)hoop dat die snel opknapt..

vandaag ook bij cb geweest hij weegt 8731 gram en is 71 cm lang:D:Den ook vandaag een fietsstoeltje gekocht een hele goede en o wat een mazzel kreeg zo een windvanger voor niks bij de halfords haha omdat ik 100 euro veel geld vond was nu 89 euro kwijt haha:Ddus morgen toch maar even lekker fietsen en zal ook foto van zijn tandjes neer zetten want ik heb hem!!nou truste meiden morgen ook kaakchirurg:)

3. Lan

Lan Fanatiek lid

Nov 28, 2008
    1,824
    8
    38
    Female
    Postbode
    Venray (Limburg)
    psssst klikken jullie allemaal op mijn link in handtekening :)

4. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

Aug 4, 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @lan
    Gedaan!:D

Nou het slijm komt bij stijn goed los...jakkes zeg :p wat voor spelletjes doe jullie trouwens met jullie kids?
    Hier vind stijn hop paardje hop nu erg leuk...hij begint nu ook meer geluidjes te produceren echt schattig. Hij eet trouwens tussen de middag 2 boterhammen op!

5. Hester

Hester Niet meer actief

Karianne: V houdt nog steeds van kiekeboe - maar nu legt hij zelf een doekje over zijn gezicht en moet ik hem zoeken waarna hij het vol trots tevoorschijn komt :D Verder liedjes zingen, handjes klappen, rammelaar, van die Vtech speeltjes met knoppen en lampjes, stapeltoren van ringen, met bakjes spelen, op een kleed onder zijn speelboog, tijdschriften bladeren en verscheuren.
    Verder is zijn grootste hobby: naar zijn broer kijken ;) dat is echt zijn grote voorbeeld en die is altijd bezig - daar kan V vanuit de box letterlijk uren naar kijken.
    Tenslotte zit hij graag in zijn kinderstoel te eten: boterhammen of cracottes. Zo komt hij zijn dag door :D

6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,723
    1
    0
    Hester, wat knap van V dat hij al 2 woordjes kent! Hier hetzelfde met grote zus, zodra die in beeld komt is het feest!

Karianne, fijn dat het nu los komt bij Stijn. Hopelijk is hij er nu vanaf.

Odess, waren jullie al bij de Ka geweest?

Hier is het nog steeds gekwakkel met ons kleintje. Veel wakker 's nachts en nu ook al weer 1.5u aan het krijsen. Ze heeft veel last van haar oortjes denk ik. En darbij eet ze ook nog slecht. Gelukkig heeft ze ook wel goede dagen en dat is echt genieten! Ze is ontzettend bewegelijk, is allemaal aan het klimmen als ze op schoot zit.

7. supermom

supermom Bekend lid

Oct 22, 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hi ladies,

Hoe is het hier? Wij hebben een heftige week achter de rug. N is opgenomen in het ziekenhuis vanwege uitdroging door buikgriep (diarree en braken tegelijk). Nu gaat het gelukkig weer helemaal goed. Moet alleen zijn ritme nog weer terug vinden...

Hebben jullie trouwens Facebook? Als iemand mij wilt toevoegen svp pbtje sturen!

Fijne zondagavond nog!

8. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hai dames! Nou hier KA bezocht en tot mijn schrik wil hij een aantal onderzoeken laten doen. De eerste hebben we gehad (fysio om ontwikkeling te beoordelen) en deze was helemaal goed. Nu volgen nog een MRI en bloedonderzoek. Dit zijn voor ons dus even spannende tijden...

9. YellowButterfly

Super, wat heftig zeg! Is hij er nu weer helemaal bovenop?

Pris, wat een mooi gewicht heeft J! Hij is R voorbij hoor :)

Hester, wat heerlijk de kids reisproof :D

Dreumes, beterschap!

Karianne, grote eter hoor! Hier gaat het avondeten heel goed :)

10. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,723
    1
    0
    Jeetje Odess, dat is inderdaad even schrikken, vooral een mri bij zo'n kleintje. Waar denkt de ka aan?
    Sterkte!

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Odess jeetje wat schrikken zeg. Sterkte komende periode.

Supermom gelukkig gaat het weer beter met N.

Hier alles zijn gangetje. Gisteren hebben we met Stijn zijn helmcontrole gehad. Na het meten vroeg ik hoe de stand van zaken was. Ze gaven aan dat de Oddi nu 102% is. We komen van bijna 111%. Ben echt superblij, waarschijnlijk hoeft hij hem nog maar een maandje te dragen en dan zijn we klaar. Het geweldigste van alles is dat hij nu al zo'n mooi rond hoofdje heeft!

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Supernieuws kibbeling!

Odess, jeetje wat is de aanleiding geweest?
    Sterkte!

Hier wisselen de virussen elkaar af. roan was 3 dagen van zijn koorts af en heeft nu weer koorts. ;)

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Judith das vervelend, hopelijk knapt hij echt snel helemaal op.

14. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    1,723
    1
    0
    Kunnen ze zoveel last van tandjes hebben dat ze blijven krijsen? Wij weten het echt even niet meer. Overdag gaat het wel maar de avonden en nachten zijn vreselijk. Ze is haar stem kwijt door het gehuil zelfs. Ik weet echt niet wat er is.

Kibbeling wat heerlijk dat het zo goed gaat!

Judith, beterschap, hier zijn we ook al weken om de beurt ziek. Word je niet vrolijk van.

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

Mar 21, 2011
    5,188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    dreumesmama volgens mij kunnen ze er best veel last van hebben hoor.
    Stijn heeft hier zo af en toe een nacht dat hij middenin de nacht wakker wordt en echt vreselijk gaat huilen en ook echt ontroostbaar is.
    Heb je al iets gehaald tegen de pijn? Je kan bijvoorbeeld dentinox gebruiken.

16. supermom

supermom Bekend lid

Oct 22, 2010
    795
    0
    0
    Finance
    @odess, jeetje das schrikken idd! Waar gaat hij naar op zoek? Waardenk hij aan?heel veel sterkte! Wanneer gaat dit allemaal plaatsvinden? En krijg je dan meteen de uitslag?

Toi toi toi

17. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

Jul 14, 2008
    3,373
    522
    113
    Female
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden!!

@ lan heb voor je geklikt hoor haha!!verder alles goed daar en met maikel??misschien stom of wil je het niet zeggen hoe gaat het met zomaar??

@ karianne jakkes is dat he dat slijm hier ook bij ons mannetje..

@ dreumes ik herken het het wakker zijn..maar niet in de nachten gelukkig..af en toe om half 6 wakker dan..maar dat klimmen hier ook hoor maar hij doe liever springen:p

@ supermom ahh sterkte met je mannetje het heerst denk veel zieke kindjes ook..

@ odess stom dat ik het vraag of vergeten waarom die onderzoeken in iedergeval sterkte ermee!!en jayden zijn gewicht gaat langzaam omhoog hoor want soms val die even af en dan kom die weer aan:)merk wel dat het groeien nu langzamer gaat maar zijn gewicht is netjes..

@ kibbeling wat goed zeg bijna van de helm af!!

@ judith beterschap daar hopelijk iedereen snel opgeknapt!!

@ dreumes ja klopt ik heb het ook gehad want bij jayden kom de een na de ander door ik heb een soort zalfje er voor voor de tandjes nog niet gebruikt maar het is ook dat net dat ene stukje door moet komen..

@ hier alles super heb maandag gereageerd op een vacature bij me oude werk zit nu in de buurt joepie en ik heb de test vandaag goed gemaakt 4 foutjes en mag morgen rondleiding doen al is het me bekend en dan krijg ik te horen wanneer ik mag beginnen en heb er zin in!!opvang is ook helemaal geregeld werk maar 3 dagen en is via gastouder dus ene keer doe ik lekker heel de dag geen kindjes haha kan ik ook me huishouden doen;)oja en jullie willen tandjes zien is foto van afgelopen week of 2 weken terug inmiddels heeft hij tegen de 14 tandjes(opgeteld met door komers)hij wou niet breder lachen hoor haha:)en wat wordt het clubje klein eigenlijk hoe zal het met de ander meiden gaan:D

18. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

Aug 22, 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had me een tijdje geleden een keer gemeld hier.
    ook ik ben een juni 2011 mama.
    ons meisje is geboren op 22 juni.
    ze doet het heel goed en slaapt door.
    en is al 4 tandjes rijker. elke keer kwamen er 2 tegelijk door.

krijgen jullie ook de vraag wanneer baby nr.2 komt?

19. YellowButterfly

R heeft een klein koppie en volgt niet een lijntje, maar zakt af. Vandaar. We zijn in afwachting van de uitnodiging voor de MRI. Super, vind een MRI inderdaad heel heftig bij onze kleine man. Hij zal dan onder zeil moeten... @ uitkomst; ik heb enkel gevraagd of de arts aan een specifiek iets dacht. Hij zei van niet; er kunnen heel veel uitkomsten zijn. Ook nog dat het gewoon erfelijk is overigens; iets waar wij zelf eigenlijk nog steeds van uit gaan. (maar dat betekend overigens niet dat het niet heel eng is, dit alles) Ik heb niet verder gevraagd en ga ook zeker niet googlen. Ik ga vertrouwen hebben en mocht er iets uitkomen, dan gaan we dat dan ook allemaal wel zien. Voor nu is het sleutelwoord vertrouwen!

@ tandjessores, hier ook heel erg. Meneer is heel fel, huilt veel en de nachten zijn horror. Naja, komt ook wel weer goed, maar dat tandje mag wel door nu!

Pris, wat een bekkie vol al! Had Xander dat ook al zo vroeg?

20. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Daar ben ik ook weer eens.

Pris: wat leuk van je waarschijnlijk nieuwe baan! Een een dag kinderloos is idd wel eens lekker, kun je je lekker storten op dingen waar je normaal gesproken niet aan toe komt. En wat heeft Jaydan toch een veel tandjes zeg, 14 al! Jeetje, wat goed!

Odess: ik kan het me voorstellen dat het schrikken is. Maar idd wat je zegt komt dat volgens mij veel meer voor dat het niets is dan wel. Hopelijk krijgen jullie snel de oproep.

Beterschap voor alle zieke kindjes! De lente is in aantocht!

Kibbeling: fijn dat het zo goed gaat met het helmpje. Wat een verschil al idd!

Hester: alles al geregeld voor de verhuizing?

Dreumesmama: jeetje, dat is vervelend. Zouden doorkomende tandjes zoveel pijn geven? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee pijn tijdens de doorkomende tanden, maar anders kun je wellicht wat middeltjes proberen voor de doorkomende tandjes? Ik hoor wel goede verhalen over druppels van VSM.

Hier gaat het allemaal heel goed. I. is zo verschrikkelijk makkelijk en vrolijk, daar heb je echt geen kind aan. Het is volop genieten.
    Ook hebben wij gelukkig de winter tot nu toe virusvrij doorgekomen, hoe is het mogelijk! Ik ben met K. gewend dat hij elke maand wel minimaal 1 x ziek was, maar dat gaat al vanaf augustus helemaal goed en I. is behalve zo nu en dan een snotneus niet ziek geweest. Klop, klop, klop.

Share This Page