Karianne , wat drinkt Stijn dan bij zijn boterham? Hier nog 3 flessen van 180+6. 's morgens, tussen de middag bij boterham en 's avonds voor naar bed gaan. Odess, zielig dat R zoveel niet lekker is, hopelijk komt met de zon straks ook de betere tijd aan! Priscil, jeetje wat een verhaal, dan ben ik toch wel erg blij met ons buurtje. Fijn dat alles geverfd is. Senna, wat goed al op de loopfiets. Ik had nog niet verzonnen om die eens in elkaar te zetten. Zijn er nog kindjes met een avond, nacht voeding? Hier vaak wel, ze zal het wel nodig hebben maar mijn oudste sliep al met een paar weken door dus dit is wel ff wennen. We mogen proberen om te starten met nutramigen ipv neocate voor haar allergieen. Spannend. Verder van de ka movicolon gekregen voor de ontlasting, ze krijgt nu 1 zakje per dag en dat gaat goed.
Dreumes Stijn krijgt nog.een fesje voor het slapen gaan en dan weer de volgende dag. Dus in de nacht geen flesje meer. Overdag zitten we wel nog op 3, hetzelfde schema als jij. Spannend dat jullie andere voeding mogen gaan testen. Zie je er tegen op of niet?
@dreumesmama Stijn krijgt voor de boterhammen een halve fles maar meestal drinkt hij max 50 ml daarvan...ander drinken gaat nog niet super. Tuitbeker wil hij niet en fles met ander drinken pakt hij niet...uit een normale beker wel een beetje Spannend hoor om andere voeding te gaan gebruiken.ben benieuwd. Wij zitten ook op nutramigen. Hier vandaag echt een smeltmoment gehad! Stijn zwaaide voor het eerst bij het naar bed gaan naar papa!!! Hij werd er zelf een beeje verlegen van
stacey is vanavond met een beetje hulp(mijn pink te verstaan) gaan staan in de box en heeft de rand van de box vast gepakt. zo is ze een tijdje blijven staan met een heel trots snoetje. stacey heeft geen nachtvoedingen meer sinds ze een paar maand oud was. ze zit op 3 voedingen (8, 14, 20 uur) tussendoor drinkt ze roosvicee. soms uit een flesje en soms uit een antilekbeker.
@kibbeling die tandjes zijn echt stoer. ze weet iedereen met haar snoetje om de vingers te wikkelen. echt een klein charmeurtje.
Roan zit nog op zo'n 3,5 melkvoeding. In de ochtend ergens tussen 4:00 en 7:00 borstvoeding Als ontbijt een boterham Tussendoor fruit Lunch is twee boterhammen en 90 cc kv Tussendoor diksap en nijntje koekje / soepstengel / fruit Avondmaaltijd Voor het slapen borstvoeding Rond 23:00 200 cc kv Echt een grage eter dus en nog geregeld in de nacht in de weer. Ik vind op zich de voeding niet zo erg, maar meer als hij iet meteen weer wil slapen,..gaap,...
bij ons is momenteel het schema zo +- 7 uur 210 ml water + 6 voeding + 3 granenpap dan ligt het eraan of hij voor of na de fruithap naar bed gaat voor fruit dan krijgt hij rond 10.30 fruit en anders rond 09.30 +- 12.00 100 ml water + 3 voeding (gaat bijna niks van op) + 2 boterhammen als hij voor 16.00 wakker is krijgt hij wat diksap uit een beker en een nijntjekoekje +- 17.00-17.30 maaltijd + kleine fruithap als toetje rond 19.00 210 ml + 6 voeding + 2 dessertlepeltjes rijstebloem Daarna naar bed en meestal tot de volgende ochtend zonder problemen Heb een nieuw spelletje gevonden bij stijn... hij trekt elke keer zijn sokjes uit en had die om zijn handje gedaan... vervolgens het andere sokje om mijn hand en toen gedaan alsof die hand hem ging opeten... heb hem nog nooit zo hard horen lachen
@karianne wat een scheetje is jouw stijn! ook al zo'n charmeur hier is het schema: 8 uur fles 180 water+ 6 scheppen en 2theelepels rijstebloem slapen 11.30 drinken +groente 12.30 brood + drinken 14.00 fles 180 water+ 6 scheppen en 3 schepjes buikjespap slapen 17.00 fruit en drinken 20 fles 180 water+ 6 scheppen en 2theelepels rijstebloem de laatste fles hebben we de laatste dagen opgehoogd naar 210 en 7 scheppen en die drinkt ze helemaal leeg maar soms ook niet. ze slaapt dan van de laatste fles door tot de volgende morgen. ik moet haar soms wakker maken voor de fles van 8 uur.
He meiden, Goed nieuws van deze kant. Per vandaag zijn we helm af!! Stijn kreeg een mooi diploma omdat hij zijn helm zo goed gedragen heeft Nu kunnen we eindelijk echt gaan genieten van hem (deden we al maar nu zonder al die hulpverlening).
WOEHOE!!! MIJLPAAL!!! maikel weegt maar liefst 6 kilo!! Helaas neit gegroeid in lengte..... dus dat nog steeds 62cm
Dolfijntje, wat een schattige foto! Judith, gelukkig ben ik niet de enige met avond, nachtvoedingen Ze kan het wel hoor maar is de afgelopen maanden bijna continue ziekjes geweest en daar horen nachtelijke avonturen bij Kibbeling, wat heerlijk zeg de helm af! Mist hij hem al Lan, wat goed van Maikel! Hier weer 2 hele zielige verkouden meisjes, het houdt echt nooit op lijkt het. Ze hebben ook weer zo'n naar kuchje.
Lan fijn! Dan zijn Ma.ikel en R ongeveer evenveel gegroeid sinds hun geboorte. Mag wel iets meer he Hoe staat het met jullie in de medische molen? @ nachtvoedingen, hier nog meerdere hoor - zeker als hij ziek is! (vorige week rustig 5x *gaap*) Kibbeling, wat fijn voor jullie dat de helm niet meer nodig is Dreumes, beterschap! Karianne en Dolfijn, wat een leukerds
Dreumes hij mist hem niet echt maar als hij hem ziet liggen binnen handbereik dan pakt hij hem wel en houdt hem bij zijn hoofd. Odess groeit R dan ook niet zoveel? Dacht dat dat wel goed ging bij hem alleen dat zijn hoofdomtrek wat klein was. En nog 5 nachtvoedingen respect hoor!