Lan wat goed vanhem!!!! Karianne erg die fase dat ze kunnen gaan huilen als je weggaat. Wij hebben dat hier ook gehad en hebben heel veel kiekeboe gespeeld. Moet zeggen dat het volgens mij wel heeft geholpen. Nu gaat het beter als we weggaan of weglopen. Gefelciteerd met de aankoop van jullie huis.
Wow Lan wat knap zeg! Echt goed van Maikel. Karianne, gefeliciteerd met jullie huis! Gaat vast goed komen met Stijn Ons meisje heeft al 2 maanden 2 tandjes en zie er ook nog niets bij komen. Dat huilen als ik weg ga doet ze ook heel erg. Op het kdv zet ik haar nu op de grond om te spelen dan heeft ze niet zo erg door dat ik weg ga en huilt ook niet. Volgens mij is MendieC bijna uitgerekend toch? Ben erg benieuwd hoe het gaat
Waaaat Lan hij gaat als een speer! Hester, wat een ellende zeg heel veel sterkte, bah... Karianne, wat leuk voor jullie, gefeliciteerd!
@ hester sterkte de komende tijd! @lan wat goed van je zoon zeg! @ hier ik zit een beetje te puzzelen met de momenten dat stacey slaapt. moet haar wakker maken voor de fles van 8 uur. na die fles gaat ze naar bed en begint de 10.30 weer te brabbelen e.d. dus dan slaapt ze 1 1/2 tot 2 uur. 's middags valt ze voor de fles van 14 uur in slaap in de box. dus word dat slaapje na die fles ook weer korter. eerst van 15 tot 18.30 en nu van 15 tot 17.30. verder had ze afgelopen nacht veel last van haar tandjes. hartverscheurend huilen. echt zo zielig. dentinox is een wondermiddel.
Dolfijn, hier nog 2 slaapjes. Rond 6.30 wordt ze wakker dan na fruit om ongeveer 9.30 tot 11.30 en dan van 15.00 tot 16.00 meestal een uurtje nog. Om 18.30 gaat ze dan de nacht weer in. We zitten ook wel met schooltijden van de oudste dus dit komt voor iedereen het beste uit! Onze oudste heeft "klap eens in je handjes" geleerd aan de kleine meid, zo schattig ze klapt mee en doet haar handen op haar hoofdje. Ze vroeg wat ze nu kon gaan leren aan haar zusje
Hier met een groot dilema, ik kan weer tijdelijk aan het werk voor 2 dagen in de week. Hoe lang tijdelijk is is onbekend, kan voor 2 weken zijn maar ook voor 2 maanden. Met deze onbekendheid wil ik de kinderen dus nog niet naar de dagopvang brengen, zit ik later weer met de opzegtermijn te kijken en de kosten. Mijn ouders willen wel 1 dag in de week de kinderen opvangen maar kan niemand vinden voor de 2e dag. En eigenlijk wil ik wel graag weer gaan werken om er een beetje in te blijven, anders ga ik zover achter lopen qua kennis. Lan erg knap van M., wat gaat hij hard. Hier ook nog 2 slaapjes, van half 11 tot half 1 en van half 3 tot half 6.
hoi meiden!! @ dolfijn ja die vent moet zeker een goede straf krijgen..!!o hier ook met jayden heel herkenbaar hoor hij eet niet heel zijn hap op.. @ ivje wat goed van je kleine meid!! @ hester sterkte!! @ lan wat goed van maikel en wat ziet hij er goed uit!! @ mendiec waar ben je nou we zijn benieuwd naar je!! @ dolfijn hier 1 slaapje zielig is dat he die tandjes!! @ dreumes wat goed van je kleine meid!! @ ivje is gastouder niet iets dan??hebben wij ook hier @ hier heb nieuwe pil de evra pleisterpil ik ga nog niet plakken want ik ga morgen maar eens een test halen
@Hester, heel veel sterkte meid. Dat zijn allebei erg heftige gebeurtenissen. Veel sterkte ook voor je zwager. @mendie, Jaaa ben heel benieuwd hoor! Lijkt me wel zwaar met twee kleine kids. Wel leuk! @lan, wat een vrolijk ventje! En hij gaat idd als een speer. @hier, N. Heeft ineens weer 's nachts een fles. Zal wel weer een of andere fase zijn, maar vermoeiend is het wel. Verder doet hij het super. Heel vrolijk, nog maar 2 flesjes en hij hapt goed. Hij is alleen wat langzaam in zijn grove motoriek tov zijn grote broer. Die zat met een half jaar al in de trip trap en los op de grond en liep met een jaar. N. Vindt het allemaal wel best. Zit de hele dag in de wipstoel en draait wel om als hij ligt maat komt dan niet terug en het het dan op een krijsen.
@ dreumesmama stacey zwaait als ze weggaat of als iemand anders weggaat. @priscilla1987 denk je zwanger te zijn dan? @hier stacey heeft om 9 uur de fles gehad en is om 12.30 lekker naar bed gegaan tot 15.30. vanaf 15.30 wakker en heel vrolijk. volgens mij hebben we ons ritme weer gevonden. het is nu de hele dag mamamamama. ze probeert heel voorzichtig aan de hand te stappen. zo mooi om te zien!
Thanks voor alle lieve opmerkingen... JA motorisch gaat hij echt als een speer!! heeft inmiddels ook heerlijke bollen wagen. WEl al voor 2de keer krentenbaard gehad maar ja hij heeft iets minder weerstand...
@lan Wauw wat goed van M. Super!! @pris Misschien zwanger. Spannend! @hester Heel veel sterkte met alles!! @hier K. Gaat steeds vaker los staan in de box, heeft al 2 stapjes los gezet! Voor de rest gaat ie nog steeds als een speer langs d bank, tafel enz. Sinds zondag gaat ie nu ook echt kruipen, ipv te buikschuiven. Zijn 8ste snijtandje is bijna door, er is al wat wits te zien
Spannend pris! Laat je het ons weten? Supermom, balen van de nachten maar zo te horen eet hij lekker. En grove motoriek: onze V kruipt nog steeds niet... Volgens mij kan hij het prima, maar hij vindt het allemaal best Hij kan uitstekend zitten en zich liggend een beetje voortbewegen, maar verder vindt hij het allemaal prima (en ik stiekem ook, haha!) Senna wat veel tandjes! En al twee stapjes los! Wauw knap hoor. Sandra hoe gaat het met jou, is het allemaal te combineren met studie en kinderen? Kiwi: hoe gaat het met jullie?
Hoi allemaal! Sorrie dat ik jullie zo verwaarloos hoor, maar heb het druk druk maar wel heel erg leuk druk @Hester: Heel veel sterkte, vreselijk voor je zwager. Ben je al verhuisd? En hoe heb je al een nieuwe baan, spannende tijden allemaal. @Odess: Ik weet eigenlijk niet of ik er al op gereageerd heb, dus bij deze, fijn dat de MRI goed was. Wanneer krijg je nou precies de rest van de uitslagen? @Priscilla: En heb je getest vandaag?? @Senna: Wat gaat het toch snel allemaal he, voor we het weten zijn ze baby af. @Lan: Ahhh wat een schattige foto van je mannetje, echt een heerlijk ventje. @Ivje: Mmm lastig dilemma, maar voor een paar weken zou ik ook zeker geen kinderopvang regelen. Hier gaat alles prima, sinds deze week ben ik aan het werk in het ziekenhuis en het is echt nog leuker dan ik dacht, ik heb nog geen seconde spijt gehad van deze keuze. Met Lucas gaat het geweldig, hij stapt overal langs, brabbelt de hele dag door en is altijd vrolijk. Hij heeft alleen nog maar twee tanden haha Vind het wel schattig. Hij is nu wel even zielig want hij heeft de waterpokken, sinds twee weken zit hij 1 dag in de week op het kinderdagverblijf en hij heeft het eerste virus al opgelopen, nou ja hij kan het maar gehad hebben. Nog een klein weekje en dan is Lucas jarig, 1 jaar alweer, de tijd is voorbij gevlogen.
Sandra, nog even en je mannetje is 1! Denk je veel terug over hoe het een jaar geleden ging? Wat goed dat er al kindjes gaan stappen! Ze worden groot! Hoeveel flessen zitten jullie nu? Zit te denken om naar 2 te gaan, maar weet niet of dat qua voeding al kan?
@Dreumesmama: Ja ik denk heel veel terug aan een jaar geleden, vooral omdat het best wel kritiek is geweest. Ik ben natuurlijk wel superblij dat Lucas het nu zo goed doet. Lucas zit nog op drie flessen, ik ga nog niet afbouwen maar dat komt omdat Lucas heel slecht eet, dus ik ben blij met alles wat er in gaat.
@ ivje, heeft Luuk last van de pleister op zijn oog? En zijn die druppels vervelend? Ik zou ook geen opvang regelen met zoveel onzekerheid. Ik weet niet hoe de wachtlijsten zijn bij jullie, maar als die er niet zijn dan zou je misschien kunnen kijken of ze misschien flexibeler willen zijn met opzeggen. @ odess, gelukkig was de 1e uitslag goed. Krijg je de volgende uitslag al snel. @ dreumesmama, ze hebben eigenlijk niet gezegd wat ze denken alleen dat hij de plaatjes eigenlijk we zo moeten kunnen zien en dat ze ons daarom doorverwijzen. Wat is hand en mond ziekte eigenlijk? @ senna en kibbeling, wat fijn dat de helmen niet meer nodig zijn. Achteraf gaat het voor mijn gevoel best snel. @ priscilla wat een verhaal van je nicht. Hoe gaat het nu met ze? spannend misschien nr 3... @ hester wat heftig van je zwager. Sterkte en gecondoleerd met je oma. @ karianne, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Gaan jullie verder weg wonen of zelfde omgeving? @ Lan, wat knap van M al achter de loopkar! @ Sandra, fijn dat het zo goed bevalt. @ Hier, het gaat supergoed met J. Ze gaat nu ook overdag slapen wat ze voorheen maar 2 keer 15 min per dag deed. Dus dat is wel lekker. Verder is ze volop aan het teigeren en de fles van 19.00 uu rr is er ook al af. Nu nog 2 keer 180 melk per dag en 2 keer diksap. BIj de oudste zaten we tot 2 jaar nog met een nachtvoeding, wat een verschil zeg. Van de week voor het eerst een uitstrijkje laten doen. Had ik weer, lukte het niet. Uiteindelijk met apparaat 3 lukte het. Ik kreeg al flashbacks van de bevalling haha, met al dat gedoe.
Bloesem, de oogdruppels om de oogstrekte te bepalen prikken heel even in de ogen, en dan kunnen ze een paar uur wat gek kijken omdat de pupillen heel ver open gaan staan. Luuk heeft van de pleisters die hij nu heeft geen last en hij draagt hem toch 5 uur per dag. Bij de 1e soort pleisters kon hij niet tegen de lijm en daardoor ging zijn neus kapot. Morgen ga ik weer aan het werk, 1 dag in de week gaan de kinderen naar mijn ouders en 1 dag in de week naar een buurvrouw van mijn ouders, ken ik ook goed speelde veel met haar kinderen die zijn net wat jonger dan ikzelf.
Heeeee Ik kom ook weer eens om de hoek kijken!! Inmiddels ga ik weer over 3,5 week bevallen.. Nou ja uitgerekend dan! Met Isis gaat alles goed, ze is best lui denk ik! Beetje kruipen (zichzelf achteruit duwen). We hebben haar afgelopen week leren klappen. Dat doet ze dus ook gewoon tijdens het huilen Zwaaien kan ze ook al, erg grappig! Verder 1 tandje door, de 2e komt er ook aan. Alles op het gemakje bij haar! En dan komt dr broertje er alweer bijna aan...! Vreemd hoor. Draag nu continue buikband voor ondersteuning, want na het boodschappen doen waren de bandjes opeens niet zo blij meer! En mn jongen is behoorlijk druk daarbinnen dus die schopt er nog eens lekker tegenaan! Kamertje gereed en ik heb al een tas liggen die ik vervolgens ziekenhuiswaardig ga maken.. Hij is nog niet ingedaald. Ik las even heeeel snel dat Pris misschien zwanger is...!?? Even een beetje lezen wat jullie allemaal bezig houdt!