@hier, pff de nachten zijn nog steeds zwaar. Ik hoop echt van harte dat hij weer vlot gaat doorslapen want nu is hij telkens ofwel om 03:00 uur wakker voor een fles of hij slaapt door maar wordt dan al om 6u wakker.
Meiden ik heb ff advies nodig.. Stijn wordt erg boos wanneer hij zijn zin niet krijgt en gaat mij dan ook slaan en krabben/knijpen!! Ik soreek hem dan erg boos toe en vaak heeft dat als resultaat een flinke huilbui van stijn. Herkennen jullie dit? Zo ja wat te doen dan? Neem aan dat je wel al een beetje moet corrigeren ookal heeft hij nog niet door wat hij precies doet. Vandaag had hij zelfs mijn bril van mijn hoofd gemept! :x
Heb hier ook een kindje met woedaanvallen en laat hem uitrazen, als hij ij slaat of wat dan ook negeer ik hem pas als hij rustig is praat ik weer met hem... soms helpt het soms niet....
Fijne dag gejad Sandra? Karianne, ik zou hem gewoon wegzetten om af te koelen. Zeggen dat mag niet en op grond/ in de box zetten. Lan wat balen zeg dat je nog niets verder bent gekomen. Wat gaan ze over een half jaar doen dan? Ons meisje valt gelukkig weer zelf in slaap overdag. Maar ze slaapt wel erg kort en is dan nog helemaal niet uitgerust. Lastig is dat. Ze heeft de duplo van haar grote zus ontdekt daar kan ze lang zoet mee zijn.
@Odess: Super dat alle uitslagen goed zijn! @Supermom: Hopelijk kan je snel lekker doorslapen s'nachts. @Lan: Balen dat je nog steeds niet wijzer bent geworden. @Karianne: Ik heb hier gelukkig geen ervaring met woedaanvallen (klop het even af hoor) Maar ik zou dit gedrag inderdaad negeren en hem in de box zetten om af te koelen. @Dreumesmama: Hier ook een mannetje dat erg weinig slaapt overdag. Vind het ook best lastig, want ik merk dat hij het wel nodig heeft. Lucas zijn verjaardag was erg leuk, hij heeft zijn eerste stukje taart gegeten. Zaterdag 5 mei vieren we samen met zijn broer zijn verjaardag in het groot. Hier onder een foto van mijn mannetje op zijn eerste verjaardag: Bekijk bijlage 241182 Bekijk bijlage 241183
Wat een mopje San! Hier ook een pittig mannetje dat zich s'nachts nog regelmatig laat horen. Ach dat komt ook wel weer goed
Hier een linkje voor twee leuke video's van Lucas, let niet op mijn stem hoor, haha. Eerste stapjes - YouTube Eerste keer taart - YouTube
Sandra erg leuke filmpjes. Hier een klein probleem aan het onstaan, wij weten niet wat we Monique voor haar verjaardag zullen geven. Mijn man kan niets verzonnen krijgen en alles waar ik mee kom is niet goed, niet nodig of te duur. (meegroeistoel, pop) zijn hier misschien nog ideeen.
Lucas heeft dat loopwagentje gehad die je op het filmpje zag en hij krijgt (op 5 mei, want dan vieren we het echt) een puky loopfiets voor kinderen vanaf 1 jaar: bol.com | Puky Pukylino - Ocean Blue, Puky | Speelgoed Wat ook heel leuk is, maar wel meer voor jongens is. is de Vtech toet toet auto garage, lucas heeft hem voor sinterklaas gekregen en nu voor zijn verjaardag van mijn ouders wat delen erbij gekregen en hij speelt er heel veel mee bol.com | VTech Toet Toet Auto Garage, VTech | Speelgoed
Sandra het probleem zit hem ook in dat Luuk eigenlijk alles al heeft, loopauto, keukentje, speelhuis, glijbaan, zandbak, speeltafel, puzzels. Dus om nog iets voor haar te vinden is gewoon lastig.
Ja dat probleem kennen wij ook wel een beetje met twee grote broers. Ik zou denk ik kijken naar iets echt voor een meisje, maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee Vind je deze niet leuk? Bekijk bijlage 241253
He Ivje, maar het is toch niet erg om 2 dezelfde dingen te hebben. Ik merk hier dat het fijn is dat Evy iet alles hoefte af te staan of te delen. Wij geven Roan wel een loopauto, terwijl we die ook al hebben staan. Ook vragen we een waterbaan, een duoschommel, kegelsetje. Verder is leuk speelgoed van de Ikea, kuipstoel die rondjes kan draaien, doorkruipslang. En misschien praktische kadotjes voor haar kamertje? Kleding. Zo'n stoffen stoeltje. Sandra, wat schattig!
@Priscilla: Werkse!! Heb je nou al getest? Wij hebben straks groot feest, mijn oma wordt 90, dus feest met de hele familie. Morgen gaan we een weekje naar de camping, heerlijk vakantie vieren.