2011 JUNI mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Hester, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier keert de rust nu terug.
    ons meisje heeft de zesde ziekte gehad.
    dat wil zeggen 3 dagen koorts(39.6).
    dan na een dag koortsvrij te zijn kreeg ze roze vlekjes.
    ze is nu nog heel moe.

het waren en zijn nog zware dagen want ze hangt heel erg aan mij.
    het was hartverscheurend dat ze het op een krijsen zet als manlief haar van mij over wil nemen.

@lan gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van Maikel!!

2. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Lan
    Gefeliciteerd met Maikel!!!!!

@ Pris
    Nou hier ook een draakje hoor!! Hij heeft het optrekken nu ontdekt en wil dat dus de hele tijd doen. Mijn man wordt er helemaal gek van!! Want hij gaat dus miepen als het niet naar zijn zin gaat. Stijn is momenteel zo ontzettend snel gefrustreerd! Herkennen jullie dat?? Verder zijn tandjes 5-6-7 door en staat 8 ook op doorkomen (en dat in nog geen 2 weken tijd)
    Afgelopen maandag zijn prikjes weer gehad...erg last van gehad mocht niet eens meer aan zijn beentje komen. Nu gaat het gelukkig weer wat beter.

Verder is het hier een beetje een spannende tijd omdat mijn moeder een onderzoek moet ondergaan om te kijken of ze darmkanker heeft. Ze heeft een poliep en dat moet onderzocht worden of het goed/kwaadaardig is en of er nog meer zit.... maak me zo erg druk... heb mijn vader al verloren aan die rotziekte!!

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Hiep hiep hoera!!! Maikel is 1 jaar...

dank je voor felicitaties

al voelt t voor mij niet zo....

4. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Stijn is trouwens 77 cm en 11027 gram!! weer in 5 weken tijd 500 gram gegroeid.....

5. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Lan Gefeliciteer dmet de verjaardag van M.

Karianne, Monique piept ook erg snel aan als het niet naar haar zin gaat. Daarbij komt dat ze alles een paar keer doet en dan niet meer, zoals omrollen, optrekken tot staan.
    Snap dat je je erg druk maakt, sterkte de komende tijd.

Dolfijn Monique heeft het ook al gehad, gelukkig was ze snel weer de oude.

Hier gaat alles zijn gangetje, Monique is erg blij met de loopstoel. Verder is kies nr 1 gister doorgebroken en nr 2 zit al te duwen. Ik ben verder aan het oefen met het maken van de taart omdat ze geen lactose verdraagt. Na lang zoeken geschikte spullen gevonden en zie hier de 1e geslaagde poging (let niet op de kleuren want die kloppen nog niet)

P5100025.jpg

6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Lan, gefeliciteerd! Waarom voelt het niet zo?

Karianne, sterkte. Mijn moeder heeft van het voorjaar dezelfde onderzoeken gehad nav een poliep. Hopelijk is bij jullie ook alles goed!

Ivje, mooie taart! Ik had daar eigenlijk nog niet eens over nagedacht. Denk dat ik voor ons meisje maar een appeltaartje maak, daar heb ik recept voor.

Zitten jullie kindjes nog in de maxi cosi? Ons meisje wel, ze heeft nog zeker 5cm over maar twijfwl toch een beetje om haar in de volgende stoel te doen. Wat zouden jullie doen?

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Lan, gefeliciteerd met Maikel!!

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Lan
    Van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Maikel!!

9. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden!!

@ dolfijn ah zielig hoor mooi dat het nu beter gaat met je kleine meid!!

@ lan gefeliciteerd met maikel!!

@ karianne mag ik je de hand schudden hier dus net zo staat het niet aan nou dan wordt die boos en huilen..maar ik geef hem niet snel zijn zin meer want dan krijg die het door..en jeetje meid ik ga hard duimen dat alles goed is met je moeder!!en dat ze die rotziekte niet heeft!!

@ lan hoezo voelt het niet zo meid??heb je wel een leuke dag gehad..

@ karianne wat groeit die hard hij is jay voorbij die blijf steken op 8??? bijna 9 kilo:Dgeef jij hem pokon..

@ ivje die kiesjes zijn het ergste van allemaal..heeft ze er veel last van??en mooie taart!!

@ dreumes jayden zit in de 2de autostoel waren het gewoon beu en ik met me tengere lichaam tilde me een ongeluk aan dat ding..

@ hier was dagje vrij auto koste ff 500 euro aan onderhoud en keur pff was best boos want me vriend zei ja met meer dan 300 laat ik hem niet maken dus wel pff grr dat geld kunnen we beter aan ons trouwen besteden..

verder bij kennis geweest en jayden doe daar altijd huilen opeens en is moe daar snappen jullie wat dat is wij dus niet..maar ze gaan morgen naar hun dochter die heeft miskraam gehad maar haar koorts ging over de 40 graden heen..en heeft curatage gehad..

morgen weer werken ik dus kom in de middag even kleppen:D

10. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    Omdat voor mijn gevoel maikel bijna 4 maanden achterligt. In motoriek niet maar in interactie en eten en al... voor mijn gevoel is hij geen 1..

11. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat vervelend dat je je zo voelt!
    Maar vergeet niet dat hij gewoon 1 is geworden en dat is een feestje waard hoor! Jij kent je kind het beste natuurlijk, maar kan het niet zo zijn dat omda hij zo snel is met zijn motoriek, dat andere dingen langzamer gaan. Zijn groei is natuurlijk wel een zorg.
    Paar voorbeelden : ons achterbuurjongetje is 2 en praat nog niet. Hooguit 1 woordje. Op het kdv is een kindje van 1,5, die rolt alleen maar. Bovendien ziet hij er uit als 10 maanden. Elk kindje is anders he. Maar bij allebei zijn andere dingen weer verder ontwikkeld. Ik wil de situatie van Maikel niet bagatelliseren hoor. Ik ben alleen altijd zo onder de indruk van hoe goedhij het wel doet, ondanks zijn gezondheidstoestand.

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Lan, nog van harte met Maikel!

Karianne, wat een beer :$ Hier 76 cm en 8450 van de week bij het CB :)

Mendie, spannend meid zet em op!

Verder alles hier zn gangetje!

13. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Roan was ook echt een beer, maar wordt nu al minder.
    Hij is 73 cm en 9560 gram. Wel een bolletje, maar dat komt omdat hij niet zo lang is.

Odess, hoe is het bij jullie?

Hester, druk aan het verhuizen?

14. Hester

Hester Niet meer actief

Lan toch gefeliciteerd met Maikel.
    Jammer dat je je zo voelt.

V begint nu een beetje te schuiven! Haha, kruipen kun je het niet noemen maar hij komt een klein beetje beter vooruit. Leuk voor hem. Hij is ontzettend lief en zoet en ook bijna jarig!!
    We verhuizen over 3 dagen en hij is vrijdag jarig. Ongelooflijk dat het alweer een JAAR geleden is dat hij geboren werd.

Jullie allemaal een fijn weekend!

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    HIj doet wel goed met zijn motoriek maar er zijn wel dingen die ik mis bij hem maar vind ik ook moeilijk onder woorden te brengen en dan krijg je vandaag weer effe een terugval met eten... alles word uitgekotst :S

16. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames ik wens jullie allemaal een fijne moederdag!
    ondanks alle zorgen lekker genieten.

17. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wat vervelend Lan. Kwam er nu nog meer onderzoek?

Allemaal een fijne moederdag gehad? Ons meisje had mooi geknutseld op het kdv. Altijd goed!

18. MendieC

MendieC Bekend lid

1 sep 2010
    695
    0
    0
    Dag dames

Op moederdag ben ik bevallen van mijn lieve jongen Sepp!

In de nacht wakker; vliezen gebroken. Ambulance haalde mij op om liggend vervoerd te worden want Sepp lag niet goed ingedaald. 2 uur later kwamen weeën op gang en na 45 min (?) opeens volledige ontsluiting!!
    Met 2 persweeën geboren, echt bizar snel hoe het ging!!
    Van de eerste wee tot bevalling misschien maar 2,5 uur! Ik ben er nog steeds verbaasd over, evenals het zkhpersoneel zondag!

Het gaat prima, hij doet het keurig! Isis vindt het erg interessant allemaal. Ze trok meteen aan zn sokjes zoals ze dr eigen sokjes ook altijd uittrekt!

Zo, nu voorlopig niet meer zwanger!!!!

19. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden!!

@ lan balen dat jij je zo voel hoop dat het gevoel snel weg gaat hoor!!

@ hester inmiddels al verhuisd bevalt het??

@ mendiec mooi verhaal!!en op moederdag dat is een mooi cadeautje!!gefeliciteerd met jullie zoon sepp!!

@ iedereen fijne moederdag gehad??

@ hier vandaag dagje vrij vanmiddag ff naar de dokter na de boodschappen jayden zijn oren zijn zo vuil en al zijn kiesjes komen in 1 keer door en hij heb er veel last van dus even laten zien hij lig nu op bed zo moe was die en het deed zeer arm ventje..

20. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Mendiec, gefeliciteerd met jullie zoontje

Deel Deze Pagina