2011 JUNI mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Hester, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden!!

@ firerose gefeliciteerd met v!!

@ senna gefeliciteerd met k!!

@ ivje tegenwoordig is alles duur hoor!!

@ dreumes mooi gezicht is dat he dat los staan!!

@ karianne jij heb een flinkerd haha 11 kilo:p

@ hier nou heb me dagen wel gehad nu..zaterdag jayden zieker dan ziek niet slapen in de nacht hap geweest oogdruppels gehad..

zondag:hij was nog niet goed huilen huilen huilen weer terug hap 2 min stonden buiten(ik was me een partijtje pist)

maandag:hij werd suffer dan suf hap gebeld we konden komen.eenmaal daar ging de assistente me ondervragen ja hoe het ging enzo..nou ze zei hij heb flinke oogontsteking ja..maar zie niet ziek uit pardon:$39,7 niet ziek:$toen kwam de dokter oja jou heb ik al gehad zaterdag jij denk dat je kind zo beter is ik zo nee maar hij word steeds zieker en suf ik wil dat er naar gekeken wordt.

nu heeft die oorontsteking erbij:xhad die misschien zondag al:(nu heb die een ab kuur,oogdruppels,oogcreme,neusspray en hoestdrankje..gelukkig ga het al wat beter met hem nu..en zijn dinsdag bij eigen huisarts geweest en gaan een klacht indienen tegen de hap.tegenwoordig ben je maar een nummertje.

2. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Help! M. wil steeds kusjes geven dat vind ik superlief, maar 9 van de 10 keer bijt ze dan heel hard:$:$:$! Ik vind het zo zielig als ze dan heel hard gaat huilen als ik heel hard au of nee zeg... Jullie ideeen hoe op te lossen?

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Senna en firerose, van harte met jullie kleintjes!

Ik typ dit vanaf onze heerlijke vakantie in Griekenland! Roan was helaas ziek sinds we vertrokken afgelopen zaterdag, maar hij is vandaag weer helemaal beterr gelukkig. Doegie!

4. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    dat zijn liefdesknabbeltjes... dat doet indje van mijn zus ook.. dat is zijn manier van kusjes ja hoe veranderen....
    alleen kusjes met mondje dicht zeggen,.... ik weet ook niet...

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Judith fijne vakantie!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jippie mijn kleine spetter kan sinds gisteren (met 1 jaar en 5 dagen) los lopen!! :D:D nu stapt hij heel trots de hele dag door huis heen! :D

Ben zo trots op mijn kleine ventje!!

7. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Wow wat goed Senna, snel kereltje hoor!

Fijne vakantie Judith. Ging het vliegen goed?

Hier weer een heel ziek meisje. Het ging net 2 weken goed. Weer hoge koorts, ze wil alleen bij mij zitten. Normaal had ik haar dan lekker in de draagdoek gedaan maar daar is het echt te warm voor.

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Senna wat goed van je binkie!!

Dreumes jeetje je meisje weer zo ziek. Ze blijft ook maar tobben.ook he?
    Hopelijk knapt ze snel op.

9. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    waterpokken en natuurlijk is maikel er erg ziek van

10. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @senna
    Wat goed van K!!

@dreumesmama
    Idd ze blijft ook maar tobben he! Die van jou had ook kma toch? Wat doe jij als taart? Vind het erg moeilijk om iets te verzinnen

@lan
    Ik zag het op fb...hij staat goed onder...hoop dat hij er snel vanaf is!

11. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Karianne, ik ben niet zo moeilijk, het hoeft niet zo groots allemaal van mij. Ik heb een recept van koemelk, ei en soja vrije appeltaart denk dat ik die maar maak. Zonder melk is nog wel te doen maar zonder ei vind ik het zo lastig.

Ze is gelukkig weer wat opgeknapt, vanmiddag klein stukje gefietst voor het eerst! Dat vond ze heerlijk!

12. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Karianne, hier het probleem van lactose vrij. Wij kunnen gelukkig zelf een slagroomtaart maken met een speciale lactosevrije slagroom. Als Monique ook koemelkeiwit had gehad net als haar broer was dat niet mogelijk geweest. Bij hem hebben we een soort slagroomtaartje gemaakt met de inhoud van buijs zoenen.

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden!!

@ meta hier ook gehad ik zeg dan nee en pak zijn armpje zachtjes vast maar dan ga die huilen:)

@ judith fijne vakantie!!

@ senna woow dat is snel!!

@ dreumes beterschap met je kleine meid!!

@ lan beterschap met maikel hoop dat die snel beter wordt hoor!!

@ hier mag weer werken om 7 uur zo eerst opvang toe kan gelukkig om 7 uur beginnen tot 3 uur morgen moet ik ok werken 2 uurtjes ga die maar vrij vragen op jayden zijn verjaardag vanavond alles versieren:Dwe hebben er zin in:Djayden is al beter alleen zijn ogen beginnen weer vuil te worden grrrr;)oja ik werk op een bungalowpark/camping en kan gratis het waterspeelpark op haha wou gister gaan maar werd erg druk:)dus niet gegaan..

14. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    vandaag naar het cb geweest.
    ons meisje is nu 72cm en 8820gr.
    prikjes gehad en tot nu toe heeft ze er geen last van. (gelukkig)
    ze is heel erg actief.

@senna gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van jayden!

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@all
    dank jullie wel! Ben helemaal trots dat hij los loopt :D

@dreumesmama
    Ah zielighe als ze zo ziek zijn.. Fijn dat ze weer wat opgeknapt is!

@lan
    Beterschap voor M.

@priscilla
    Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van J.

@dolfijn
    Fijn dat alles goed was bij CB! En ik denk dat je Priscilla bedoelt ;)

@hier
    K. is strontverkouden, slaapt al 2 nachten slecht, vanavond is hij gelukkig nog niet wakker geweest! Dus hopelijk gaat het snel beter!

En we hebben weer internet, dus ik kan nu weer wat makkelijker op iedereen reageren :D

16. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ha meiden,
    We zijn maandag weer terug gekomen.
    Het vliegen met de kids ging prima. Hoewel ze het op een gegevem moment zat waren, zou ik het zo weer doen. Zelfs midden in de nacht boeide echt niet (we vlogen om 6:10, dus om 4:00 op schiphol :$). Het scheelt dat als je eenmaal op schiphol bent, het lijkt alsof het dag is.
    Het was een heerlijk ontspannen vakantie. Niet zo veel gedaan, maar vooral lekker gerelaxd.

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@judith
    Fijn dat alles goed is gegaan met vliegen! Geslaagde vakantie gehad?

18. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Meta nog gefiliciteerd met M.

Priscilla nog gefeliciteerd met J.

Gister niet van gekomen om de kleintjes te feliciteren, erg druk gewerkt bij mijn ouders en ook nog sollicitatiegesprek gehad. En aangenomen, moet wel snel starten (11 juni) dus druk bezig met opvang.

Senna erg knap dat hij al kan lopen.

Hier verder alles zijn gangetje, Monique wil nog steeds niet veel bewegen. Ze kan rollen en sinds 1 week op handjes en knietjes zitten. CB vind dat ze zwak is in de ontwikkeling en wil naar de fysio tenzij ze voor haar verjaardag leert kruipen. Iemand tips hoe ik haar kan stimuleren om dit voor elkaar te krijgen?

19. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    goedemorgen meiden!!

@ dolfijn dankje je zal mij bedoelen haha:p

@ senna dankje!!ah en je mannetje verkouden ligt echt aan het weer hoor..hopen dat die snel opknapt!!

@ judith mooi dat het vliegen goed ging en dat je een leuke vakantie heb gehad!!

@ meta gefeliciteerd met m!!

@ ivje ik zou me niet druk maken hoor want jayden vertik het om te kruipen ook die kom anders voorruit die ga zitten duik naar voren sleep zich verder en ga weer zitten die wil alleen maar optrekken en een beete lopen aan tafel..elk kindje is anders ik heb me ook heel druk gemaakt om het zitten en kruipen maar heb me handen er van afgetrokken.wel mooi dat je ben aangenomen!!kan je weer even je eigen ding doen eej dat is het lekkerste wat er is moet ik zeggen..

20. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Priscilla het probleem is dat Monique echt nog niets doet, ze kan zitten en omrollen en sinds kort op haar knietjes maar ze komt niet vooruit of achteruit. Zet je haar op haar billen in de kamer en je komt 10 min, later terug zit ze nog op exact dezelfde plek, zelfs zonder speelgoed.

Deel Deze Pagina