2011 JUNI mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Hester, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Nu alleen romper met lange mouwen en zomerslaapzak dar een dekentje eroverheen. De laatste fles ging al erg moeizaam n liet hij 150 ml staan. Hij slaapt nu nog wel maar weet nu even niet wat te doen met de situatie...

2. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik denk tanden of kiezen karianne.
    Maar als je je zorgen maakt, altijd de ha bellen he?

3. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Probleem is dat ik me heel vaak zorgen maak...maar vooral als zijn doen in een keer weer veranderd zonder dat ik weet waar het door komt... baal er zelf wel van en volgens mij komt er ook weer een tandje aan want hij doet niks anders dan kwijlen en met zijn vingertje in zijn mond(tot kokhalzen toe) maar vind het zo zielig voor hem zelf. Hij zal er ook doodmoe van worden.
    Heb gisteren na mijn berichtje nog de fles gegeven want misschien had hij wel honger omdat hij zoveel liet staan maar na een beetje drinken had hij geen zin meer. Toen maar weer op bed gelegd en toch de deur van zijn kamer dicht gedaan. Wij horen anders alles dus ook het miepen/brabbelen en zelfs het snurken :) Als hij huilt horen we het door de deuren heen dus dat is niet erg en onze deur open laten staan.
    Maar fijn om te horen dat het jullie ook bekend voorkomt en dat het misschien toch die verrekte tandjes zijn!

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik moet zeggen dat met 2 kindjes je minder intensief let op alle mopperbuitjes. Maar bij Evy was ik ook altijd bezorgd. En terecht trouwens, zij was altijd ziek! Ik herkendie bezorgdheid maar al te goed. Maar ik vind koorts wel een goede met wat dat betreft. Als er geen koorts is, is hier ook geen sprake van echt ziek zijn.
    Die sprongejes vind ik hier ook echt herkenbaar. Niet op de tijden zoals in dat boek, maar wel een hangperiode waarin niets goed is en ze alleen maar willen hangen. Erg vermoeiend!

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Karianne, nog gefeliciteerd!
    Misschien heeft hij het wel warm? Ons meisje slaapt alleen in een zomerslaapzakje zonder mouw en een pyamashirtje. Geen dekentje ofzoiets.
    Ik herken die bezorgdheid ook wel, we hebben ook al het een en ander meegemaakt en dan ben je toch allerter!

Judith, nog gefeliciteerd met Roan zijn eerste verjaardag!

Zaterdag is het bij ons zover, vind het toch wel weer een emotioneel moment die eerste verjaardag

6. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden,

@ judith gefeliciteerd met roan!!

@ kibbeling gefeliciteerd met stijn of had ik het al gedaan haha weet het niet meer!!

@ karianne dat was hier ook ik heb toen alleen in zijn truitje gelegd met een zomer slaapzak..o en dat mopperen hier ook hoor en vooral de tandjes ook en de zin door drijven..

@ dreumes gaat hard he ik moest ook ff slikken met jay zijn 1e verjaardag..

@ hier alles goed hoor alleen jayden drijft heel erg door en dan tot vervelend toe en hij trek aan alles wat niet mag sla de bril van me neus af..en als ik hem in de hoek zet steek die zijn tong uit en als ik zeg dat is stout doe die applaudizeren;)oftwel hij vind het erg grappig..

7. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Karianne en Judith nog gefeliciteerd met jullie kleintjes.

Weinig hier geweest, oma van mijn man is overleden en wordt vandaag begraven en mijn man is ook nog met zijn vingers in een freesmachine terecht gekomen. Dus erg druk nu thuis en een nieuwe baan.

8. Hester

Hester Niet meer actief

Au ivje, wat klinkt dat pijnlijk voor je man! En ook gecondoleerd met zijn oma.

Pris: wat een ondeugend mannetje heb je! V wil ook nog wel eens expres ergens aankomen (iets wat niet mag: een plant bijvoorbeeld) en dan kijkt hij mij al aan omdat hij weet dat het niet mag. Consequent blijven, hem erbij weg halen en iets anders te spelen geven --> dat is ook wat ze verwachten en waar ze om vragen.

Dreumes: ja gaat zo snel he? Veel plezier zaterdag!

9. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!:D

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!:D
    Misschien tandjes, herken het wel van K. toen hij zijn snijtandjes kreeg, maar zit nu in zijn kiezenfase...pffff Het is nu echt brullen/schreeuwen..

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Herkenbaar! Hier maak ik me soms ook zorgen, maar dat zullen er wel meer hebben denk ik bij hun eerste kindje..;) Ik denk dat als er een eventueel 2e kindje is, dat je dan sommige dingen dan wel herkend

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@karianne
    Hier slaapt K. in een romper met lange mouw, en een dekentje. al trapt hij die meestal af..

@dreumesmama
    alvast gefeliciteerd!!

@priscilla
    nu al een kereltje met een eigen willetje! Hier ook af en toe zo'n draakje. Soms erg vermoeiend.

@ivje
    Gecondoleerd met je mans oma! En dat lijkt me erg pijnlijk met vingers in een freesmachine..

13. ivje

ivje Actief lid

12 mei 2007
    349
    0
    0
    oss
    Gelukkig valt de schade aan de vingers mee. Is beperkt gebleven tot het missen van 2 nagels.

Het goede nieuws Monique komt vooruit. Wel als een zeehond maar geniet er heel erg van om het te zien

14. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    oh Ivje wat zal je geschrokken zijn van je man en de freesmachine. Gelukkig is de schade beperkt gebleven bij 2 nagels.
    Gecondoleerd met het verlies van je man zijn oma.
    En Monique vooruit als een zeehondje klinkt wel erg schattig!!

15. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    hoi meiden

@ ivje gecondoleert en sterkte met je man..!!

@ hester ben ik dus niet de enige nou ik blijf hem weg halen en dan steek die echt zo zijn tong uit en kruip weer terug.luisteren ken die niet gewoon..

@ senna ja en ik ben gewoon gebroken joh echt vermoeiend soms..

@ ivje o dat is mooi dat monique voor uit gaat!!

@ hier jayden is al 2 dagen tot half 11,11 uur wakker geweest vandaag 7 uur in bed nou denk dus niet dat die gaat slapen toen maar uit bed en om kwart voor 9 werd die zo moe en vervelend huilend in bed gelegd.hij is echt een draak en is echt vermoeiend eigen wil hondjes pesten en slaan tege de honden dus me oude hond werd boos en gromde daar schrok die zo van dat die ging huilen..eigen schuld dikke bult..ook water bakken omver trekken van de honden..ben vandaag maar gaan slapen over dag schrok kwart voor 4 wakker en toen maar de rest wakker gemaakt maar toch late slapers..nu ben ik 2 dagen vrij gelukkig even bijtanken ook..

@ andere meiden waar zijn jullie het is wel erg rustig hoor:p

16. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Ivje
    Gecondoleerd en sterkte met je man zijn vingers...gelukkig zijn het alleen de nagels en niet nog de topjes erbij...

@ Pris
    Bedoel je dat slapen overdag of in de avond. Ik merk nl dat Stijn savonds meer moeite heeft met in slaap komen. Kan ook goed tot een uur of 10 duren voordat hij echt in slaap is. het begint nu wel weer wat beter te gaan dus denk dat zijn verkouden zijn en tandje op doorkomen wel wat hebben gerotzooid...

Hier gaat Stijn nu echt voor drama Queen door als hij iets niet mag... dan gaat hij pruilen en kijkt je helemaal verschrikt aan en dan zet hij het op een brullen... mag niet lachen maar ja soms is het zo moeilijk om dat niet te doen want hij doet het er echt om. En als je dan nog niet reageert kijkt hij je echt zo aan van He ik ben zielig hoor...kom mij eens pakken...;)

17. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een mijlpaal weer!
    ons meisje hoort nu ook bij de 1 jarigen!

ons meisje slaapt na een paar tellen jengelen weer heerlijk de nacht door.
    ze heeft nachten gehad de afgelopen tijd dat ze bijna om de 2 a 3 uur huilde.

18. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Dolfijn
    Gefeliciteerd met je meisje!!! geniet van vandaag!!

19. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ karianne ja dat is hier ook dat pruilen..en ja het is in de avond en me avond is me eigenlijk heilig was al blij dat die gister om half 9 9 uur op bed lach en hoop vandaag iets eerder..en idd pokerface is moeilijk haha moet zelf ook vaak lachen hoor en dan kijk die je aan van lach me niet uit..:D:D

@ dolfijn gefeliciteerd!!

@ hier net geshopt voor de kleine man ff wat gescoord bij de c en a:D

20. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel dames.
    ze is heerlijk verwend.
    toen ze net in bed ging jengelde ze niet eens meer en sliep al snel.

Deel Deze Pagina