@ hester hier nu ook hoor voorlopig ff genoeg kindjes en vooral in deze tijd en nu me man thuis zit met uitkering moeten wij rustig aan doen.. @ mamv1 succes 10 dec ennuh wat leuk voor een 2e kindje in 2013 hopelijk is het snel raak..!! @ karianne wow jij heb een reuze kind haha..!!hier vieren we wel sinterklaas gewoon.. @ hester haha wat leuk liedje zingen..kindjes leren snel hoor!! @ hier jayden is alweer verkouden dus de griep is er alweer pff zonde mannetje ik heb een ab kuur voor een onsteking in me wang dat door gaat naar me verstandskiezen geen pijn meer tot dinsdag innemen maar ben er niet lekker van..als jayden deze week nog ziek is bel ik dokter op want zo blijf je kwakkelen met zijn oren ook al..verder alles goed hoor hahalekker lang weekend gehad morgen nog een dag en dinsdag aan de bak als ik niet ziek wordt..
Oh jeeee.... De NEE FASE is begonnen Op ALLE vragen zegt V nee. Wil je drinken? "Nee". Pak je je schoenen? "Nee". Eet je je brood op? "Nee". En dan schudt hij driftig zijn hoofd erbij, zegt soms meerdere keren "nee nee nee!" Terwijl hij hoodschuddend wegloopt Op zich wel grappig hoor en het is maar een fase. Hij is lekker eigenwijs. Zeg ik: "Wil je deze of deze op je brood?" Kiest hij er eentje en hij zegt zelfs "Wil deze!" Hij weet precies wat hij wil. Hij mag niet klimmen, maar binnen enkele seconden stond hij vanmorgen bovenop de eettafel. Gaat gewoon via de eettafelstoel en dan zo op tafel, lekker aan de iPad met zijn handjes. Wil hij teletubbies kijken Intussen weet hij wel dat ik DAT soort grappen niet kan waarderen. Dat belooft wat Doet jullie kleine ook al lekker eigenwijs? Ik vind het heerlijk hoor, echt genieten en ik lach me dood om die twee mannetjes van ons
@ hester haha wat grappig overal nee opzeggen hier nog niet ik klop af hahao en hier klimmen op traphekje spring die er op en op de box en net op tafel klimmen en dan lachen doe ik de tafel weg schuif die hem terugen lampje aan uit doen.. @ hier jayden is nog aan de sukkel met zijn oren maar goed nieuws morgen mogen we al na de kno ze zijn ook nog flink ontstoken maar jayden spuugde in de nacht alles uit en krijg geen ab kuur van doker ze durf het niet aan.. goed nieuws ook hier me man mag weer terug bij zijn oude baas
@priscilla, dat is zeker goed nieuws!! En beterschap met de oortjes. @hester, zo die is er vroeg bij met de nee fase! Hahahaha wel leuk hoe je dat opschrijft. Hier alles z'n gangetje, lekker de feestdagen tegemoet. Wat gaan jullie doen? Wij hebben weer een rits familie bezoeken in het vooruitzicht. Wel gezellig hoor.
hoi meiden, @ supermom wij niet veel 1e kerstdag kom me zwager gourmetteen 2e kerstdag lekker koken @ babybergen hier alles goed en daar dat is lang geleden!! @ hier vorige week maandag is jayden geopereerd hij heb nu buisjes ik dacht die luister goed daarna ook nou dus niet heverder alles goed hier me man heb morgen lunch met zijn werk en dan vakantie een weekik niet ik moet werken maar vind het niet erg
Ha meiden, Het gaat hier goed, maar het begint nu wel pittig te worden. Roan zit momenteel in een hangfase met ook vooral veel nee en weglopen . Hij kan vreselijk vroeg wakker zijn, rond 4:30 /5:00 en dan is ie uiteraard niet te genieten. Laatste dagen gaat het gelukkig beter en is het 6:00 . Waar je al niet blij mee bent . Verder gezellige kerstdagen gehad. Kinderen lekker verwend door opa's en oma's. En nog wel een leuk nieuwtje,... Ik ben nu ongeveer 5 weken zwanger ! Niet echt gepland (man is twee weken geleden gesteriliseerd), maar hartstikke welkom. Na de eerste schrik, kijken we er nu wel naar uit. Hoe is het met de rest?
ja dat is zeker lang geleden hoe is het met jullie kleintjes? (spam??? please? ) judith: gefeliciteerd!! lijkt mij idd een beetje schrikken
@ judith gefeliciteerd!!dat is wel even schrikken ja!!en hier ook een fase hoor en vroeg wakker zo vroeg hier gelukkig niet!! @ babybergen hier met kleintje alles goed alleen begin een peuter te worden haha!! zijn veel zwangeren want kwam per toeval firerose tegen ook zwanger en kunnen jullie zomaar nog is ook bevallen haha wie is de volgende zwangere ik wil ook maar me man niet
Hoi hoi Ik ben hier veel te lang niet geweest...... Judith wat leuk nog een kleintje erbij gefeliciteerd!! Hier gaat alles prima, Lucas is een heerlijk ondernemend maar superschattig dreumesje, en hij ontwikkeld zich helemaal goed! Ik ga al bijna naar het tweede jaar van mijn opleiding. Lucas:
@Judith Wat leuk!! Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!!!! @Sandra Wat een leuke foto! Echt scheetig @nog een kindje Wij staan er beide wel voor open maar niet op dit moment. Ik ben momenteel nl met een traject voor een maagverkleining bezig en daar hoor ik 15-01 over of ik groen licht ervoor krijg. Dan is een zwangerschap niet zo handig. Maar wij willen echt nog wel een tweede. @hier Stijn is lekker baldadig! Soms worden we er doodmoe van maar het is echt een scheetje. Hij zit nu in een knuffelfase. Hele tijd kusjes willen geven en echt komen knuffelen. Hij duikt ook als we ergens komen meteen tussen mijn benen en dan duurt het even voor hij opgewarmd is om zelf rond te gaan lopen. Driftig worden kan hij ook en met name als hij iets niet mag. Wij zetten hem nu ook voortaan in de hoek en dat vind hij echt niet leuk maar hij blijft wel staan en heeft het heel goed door dat hij daar staat omdat hij iets gedaan heeft wat niet mag... @KMA Wij zijn al een tijd aan het provoceren maar een aantal keer leek het niet goed te gaan (Stijn werd ziek) maar bleek toch ander virusje ofzo te zijn want hij krijgt voortaan volledig koemelk produkten (behalve zijn fles) en het gaat super. Hij heeft met de kerstdagen voor het eerste iets van chocolade op maar dat is toch te heftig geweest voor de darmen (meerdere poepbroeken) maar daar heb ik ook last van dus niet specifiek KMA. Het lijkt dus dat hij er toch gelukkig overheen gegroeid is. Hij is nu 85 cm en 12.5 KG. Ligt mooi in lijn tussen de 0 en +1 en mooi in verhouding. Voor alle meiden hier alvast een heel fijn uiteinde van 2012 en laten we in 2013 ook lekker gezellig hier blijven kletsen!! groetjes
Hey dames, wat een gezelligheid hier ineens! @babybergen, zie wat je teweeg brengt door ff langs te komen . @judith, gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk! Dus je bent net zwanger geraakt voordat hij naar het ziekenhuis ging of waren er nog wat zaadjes achter gebleven? Mijn man wilt ook steriliseren en is nu bang dat het niet veilig is . Hahahaha, ik zou het niet erg vinden als het zou gebeuren, maar dat wisten jullie al. Manlief is helaas niet over te halen . @sandra, wat een knappe en grote vent is het al zeg! Heerlijk. Hoe is het nu met 3? Misschien kan jij manlief overhalen met den positief betoog . @karianne, wat super dat hij eroverheen gegroeid lijkt te zijn. Dat lijkt me toch wel een hele verademing. Voor hem en voor jullie ook.
Wat een schatje Sandra! Supermom, we hadden een probleempje met condoom, vroege eisprong, en zie daar,... Een op de loer liggend zaadje heeft het zaaddodendmiddel ook nog overleefd . De sterilisatie is 3 weken geleden gebeurt, dus die kon zijn werk nog niet doen. Al duurt dat ook nog 3 maanden hoor.
@Karianne: Wat stoer dat je voor een maagverkleining gaat! Ik werk nu op de MDL afdeling in het ziekenhuis en bij ons komen er wekelijks wel een hoop patiënten voor een gastric bypass of een sleeve. Spannend allemaal hoor! @Supermom: Drie is superleuk, vind het echt genieten. Maar ik ben wel blij dat er tussen Lucas en de oudste twee wat meer leeftijdverschil zit, dat maakt het allemaal een stukje rustiger. Ben ook wel erg benieuwd naar jullie kids, dus ik zal zeggen spammen