2011 JUNI mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Hester, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ babybergen en je man dan die wel:Djullie meisje ook al aan het peuteren:p

@ sandra wat een lekker mannetje!!

@ karianne jij ook alvast een fijne jaarwisseling en idd veel meer klepper hier:D

@ supermom ik kom naast jou zitten haha en je man bang nu ik zeg wel eens tegen mijn man doe dan maar knip knip haha:D

@ mamv1 jij misschien en daarna ik als me man bij draai:)

@ hier onze kerstboom is geen boom meer lijk net een hoopje ballen in de boom leuk hoor kindjes die de boom lelijk maken in plaats van mooi;)en we worden gewoon uitgelachen als de strafhoek aan te pas komt..:D

2. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    nee mijn man wil ook niet! :p

heb je een echte boom pris?

hier even wat spam van mijn kleine meid

Bijgevoegde bestanden:

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He ladies!
    Ook voor kij al ff geleden dat ik hier mee schreef. Lees zo af en toe wel mee. Zal ook wat vaker schrijven.

Karianne wat fijn dat Stijn over zn allergie heen lijkt te zijn. En stoer hoor een maagverkleining. Ik hoop dat je een go krijgt Zal voor je duimen.

Mv1 haha jij wil ook graag voor nr 2 toch?

Sandra alweer bijna in je 2e leerjaar. Tijd gaat snel he? Lekker stoer binkie hoor lucas!

Judith gefeliciteerd! Al was t dan niet helemaal gepland. Blijkt maar weer dat sommige dingen zich niet laten plannen.

BB leuke foto van CJ.

Pris je man gewoon heeeeeeeeeeeel lief aankijken!! Haha

Hier een mannetje waar ik elke dag meer van geniet. Wel moeten we een afspraak maken bij de oogarts omdat ze op het cb zagen dat zijn oogjes niet helemaal symmetrisch zijn. Ook blijft zijn linker oogje wat kleiner. Waarschijnlijk is de assymetrie door de groei van zijn schedeltje. Hij heeft natuurlijk ook de helm gehad maar ja hij doet t super. Onze eigen ha heeft er ook naar gekeken en ze gaf aan dat het volgens haar geen probleem is. Maar ze stuurt ons voor de zekerheid en de deskundigheid door naar ds oogarts.
    Kortom we blijven bezig. We hebben ook besloten het bij 1 kindje te laten. Ml heeft ook net voor de sint te horen gekregen dat zijn contract niet wordt verlengd dus die is hard aan t solliciteren wat niet echt handig is met de feestdagen. Hij heeft nog 1 maand de tijd. We zullen zien.
    Spam van Stijn houden jullie te goes aangezien ik op mn foon zit nu.

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Jeetje dames, wat is het weer lang geleden. Ik kom eigenlijk nooit meer naar het forum, maar dacht ineens laat ik maar eens kijken het met iedereen gaat.

Judith, van harte!! Kan het mij voorstellen dat het even schrikken is als je besluit om geen kinderen meer te krijgen er toch nog een zaadje doorheen glipt! Maar wat fijn dat het toch zo welkom is.

BB: wat een knappert van een meid heb je!
    Sandra: jouw mooi ventje zie ik natuurlijk regelmatig op het fb, dus daar blijf ik van op de hoogte.

Hier gaat het echt super goed. We hebben een ontzettend ondeugend, bijdehand, meisje dat al peutergedrag begint te vertonen, pffff. Maar oh wat smelt ik elke keer als ik dat heerlijk snoetje zie :)
    Ze doet het super, is een echter uitslaper. We moeten haar elke ochtend wakker maken en op de dagen dat ze niet naar het kdv hoeft moet ik haar half 9 wakker maken anders slaapt ze nog rustig door. Echt heerlijk, vooral omdat mijn zoon nooit van het uitslapen is en is meestal rond 7 uur a live en kicking:) Gelukkig heeft hij nu de leeftijd dat hij zelf zijn gang kan gaan in de ochtend en wij toch nog even kunnen blijven liggen.
    Verder kletst ze de oren van je kop en plakt al 2 a 3 woordjes achter elkaar, een vlotte tante.

Zijn er meer zwangere dames trouwens?
    Hier komt niets meer bij, alhoewel als ik naar het verhaal van judith kijk is niets onmogelijk:) Mocht ik door mijn spiraal heen zwanger raken, dan zal het heel erg schrikken zijn want wij willen echt niet meer kinderen, maar het zal dan toch welkom zijn.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kiwi fijn om te lezwn dat alles bij jullie ook lekker gaat. Zo leuk he om te zien hoe die kleintjes zich zo snel ontwikkelen. Hier ook een mannetje wat veel kletst en ook steeds beter verstaanbaar en begrijpbaar. Al snappen we er soms nog geen snars van :p

6. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    wat een luxe dat uitslapen
    dat is hier echt niet :(

de laatste weken zijn ook een hel met slapen en het leek ff beter te gaan maar dat was maar een weekje en nu hebben we weer nachtelijke avonturen en walgelijk vroeg wakker :(

7. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ babybergen ah wat een schatje nou gelukkig hebben we een nepperd..maar hij heb ook al aan de kabel van de lichtjes getrokken;)

@ kibbeling haha dan nog niet hoor maar ik wacht wel af haha..hebben jij en je man ook iets aan de ogen??mijn man wel en jayden heb nog geen last er van..ff afkloppen hoor:)

@ kiwi jij ook al zo een peutertje haha:phmz ken dat peutertje jayden ook leren uitslapen haha.hier kom die om half 8 meestal nog wel ff wat drinken en slaap die door af en toe tot 9 uur ongeveer..

@ hier morgen weet ik het zeker dan gaat heel die boom naar boven me ballen vliegen door de woonkamer en me lichtjes zitten ook al niet mooi;)hier een foto van onze bijdehand peutertje..die heel de trouwzaal door liep haha:D

Bijgevoegde bestanden:

8. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Wow dames, wat een geklets ineens. Gezellig!!

@bb, wat een super knappe meid heb je!!

@jusith, nou dat klinkt als: het had zo moeten zijn :).

@pris, ja is goed, kom maar naast mij zitten. Kunne we samen klagen over onze mannen ;).

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Pris we zijn w allebei brildragend. Maar stijn ziet echt de kleinste pluisjes liggen die ik met bril dus niet eens zie!! We moeten gewoon op controle, verwacht zelf dat er weinig aan de hand zal zijn.
    Je hebt trouwens een lekke binkie!

Hier een mannetje wat zo lekker geniet van zijn kerstcadeautjes. De toettoetgarage en de duplotrein. Lekker spelen en kroelen en af en toe een beetje baldadig

10. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Leuk om weer wat meer berichtjes te kunnen lezen. Hier gaat het ook helemaal goed met de drie kids... De kleine meid is echt een prinsesje, wordt op handen gedragen door grote broer en zus. Vandaag is ze precies 19 maanden. Over 4 maanden wordt grote broer alweer 10!!! :$:$:$:$

Misschien is het leuk om nog eens een poging te wagen voor een 'reunie'... 2 jaar geleden in februari zijn we met een aantal meiden wezen thee-en in Bunnink, misschien leuk om ergens in feb met de kindjes ergens af te spreken??

Hier onze kleine meid...

Bijgevoegde bestanden:

11. supermom

supermom Bekend lid

22 okt 2010
    795
    0
    0
    Finance
    Hey meta! Wat leuk dat je weer eens komt kletsen! En wat een knappe meid heb jij ook!

Heel goed idee een reünie. Maar in februari is het erg druk met carnaval en skivakantie enzo. Misschien maart een optie? Ergens midden van het land? Utrecht ofzo?

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Wat leuk dat iedereen weer lekker komt kletsen, ik ben wel voor een reunie gezellig!!

@Babybergen: Wat een heerlijk meisje!

@Kibbeling: Balen zeg van je man zijn werk, hopelijk vind hij snel wat nieuws.

@Kiwi: Leuk je hier ook weer tegen te komen!

@Meta: He jij ook hier, Lucas wil snel weer een keer naar de dierentuin met zijn vriendinnetje.

@Nog een baby: Af en toe kriebelt het nog wel eens, maar ik denk dat, dat altijd blijft. Voorlopig komt erbij ons geen kindje bij. Maar zeg nooit, nooit.

Mijn zusje is drie weken geleden bevallen van een meisje, het eerste meisje in onze familie, zo schattig.

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Sandra wat leuke een meisje in de familie. Nog gefeliciteerd.
    Ml is hard aan t solliciteren dus we houden moed. Hij heeft nog een maandje de tijd.
    Wij zijn 1e kerstdag nog naar de dierentuin geweest. Het was vrij rusti moet ik zeggen.

Meta wat een lekker mopje met al die krullen!

Hier vandaag gewerkt en daarna langs zus en zwager. Blijven hangen en neefje vroeg heel lief of we mee bleven eten. Dus gezellig met zn allen gegeten (al heeft stijn niet veel op) Daarna nog ff gespeeld en toen hup naar huis en naar bed.

14. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    volgens mij ben ik toen in bunnik niet bij geweest

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Allemaal de beste wensen voor dit jaar!

16. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ supermom vind jij het ook zo gezellig haha samen kriebelen voor nog een kindje nou mijn man riep deze week in de nacht verlopig geen kleine hier (jayden was onrustig om half 4) dus ik kan wachten haha..

@ kibbeling hoop ook dat alles goed is als hij pluisjes al zie liggen wat jullie niet zien kan het haast niet anders..hier ook veel speelgoed!!

@ meta ja lijkt me leuk een meeting dan kom ik ook!!

@ sandra haha zeg nooit nooit idd ik wil al wel dolgraag maar manlief is niet goed te poren!!gefeliciteerd nog met de geboorte van je kleine nichtje!!

@ kibbeling jij ook de beste wensen!!

@ iedereen gelukkig nieuwjaar hier samen naar het vuurwerk gekeken was leuk om te zien en 10 euro gewonnen haha:Dmorgen vrij omdat ik gister had gewerkt en morgen ga ik even naar het ziekenhuis tante lig er in van mijn man:)

17. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Allemaal de beste wensen voor 2013!!
    Dat we maar goed kunnen blijven kletsen tegen mekaar en vooral erg van onze gezinnetjes kunnen blijven genieten!!

18. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Hoi mede juni-mamma's,
    ik kwam hier weer eens spieken en zag een hoop geklets:D! Allemaal de beste wensen voor het 2013!
    Judith: van harte gefeliciteerd!!! Kan me voorstellen dat het even schrikken was, maar dat je zwanger bent geworden op zo'n bijzondere manier betekent volgens mij gewoon dat het zo heeft moeten zijn:).

@nog een kindje: wij zijn helemaal compleet met ons mooie ventje (die morgen alweer 4 wordt) en ondeugende meisje. Mocht ik door mijn spiraal heen zwanger worden zou dat echt even slikken zijn, want we vinden het echt druk genoeg zo (maar uiteraard zou het wel welkom zijn).

Milou is een pittig bijdehandje, maar vrijwel altijd vrolijk. Ze is heel ondeugend, maar ook een ontzettend knuffelkind en we genieten met volle teugen van haar. Ze kletst echt ontzettend veel en ik sta er soms versteld van wat ze allemaal zegt ("mamma wat is dat?" "waars Luca nou?"). Ze zegt ook haar eigen naam, zo schattig! En ze is verslaafd aan haar knuffelpopje, die sleept ze overal mee naartoe en krijgt ook eten en drinken als zij eet en drinkt. Ik ben wel jaloers op al die mooie koppen met haar van jullie kindjes, want Milou is nog steeds behoorlijk kaal;)... Alhoewel ze de laatste tijd wel wat krulletjes op haar achterhoofd heeft, dus wie weet komt het nog goed:D. Ik zal haar binnenkort eens spammen, heb niet echt een recente foto bij de hand.

19. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Even mijn manneke spammen :)
    Deze fotos zijn van afgelopen zondag tijdens het wandelen gemaakt...

IMAG0516.jpg

IMAG0510.jpg

20. Hester

Hester Niet meer actief

Wat worden ze allemaal GROOOOT he??
    Zo leuk. En ook leuk dat iedereen wat laat horen en zo te lezen gaat het met de meesten hartstikke goed en sommigen zelfs alweer zwanger!
    Gaaf hoor.

Hier ook alles uitstekend! Zo genieten met die twee mannetjes van ons. V heeft wel al een maand (!) een loopoor, echt met pus eruit (sorry), maar soms is het ook weer eens een dagje droog. Maar vandaag eindelijk toch maar eens naar de huisarts gegaan... Arme peuter, hopen dat we er nu eens vanaf komen - we hebben medicijnen gekregen. Had ik hem ook zelf kunnen voorschrijven, maar ik wilde ook weer niet te eigenwijs zijn ;)

Hij ontwikkelt zich zo goed. Is echt een eigenwijze dreumes en ik vind het geweldig. Hij heeft al een paar keer in de hoek moeten staan en stiekem lach ik me dan dood. Wat een figuur! Ze kunnen nu ook al echt samen spelen (samen bouwen, met auto's rijden of in een tent spelen) en dat is zo heerlijk om naar te kijken :D

Deel Deze Pagina