hoi meiden!! @ elise jij ook al zo een bijdehandje hahaeen oud vriendin heeft ook een kindje met bijna geen haar..die wordt ook 2 dit jaar.. @ karianne wat een lekker mannetje @ hester oei loopoor wat voor medicijnen heeft hij gehad??jayden heb nu buisjes sinds paar weken en kno zei toen tegen ons als je loop oor krijg krijg je antibiotica druppels voorgeschreven.. @ hier lekker gewerkt begaf me fiets het ook nog stuur zakte naar beneden dus heb te lang over me wijk gedaan hahahier sta wie is de mol aan en tv sta zo hard lijk wel wat ik doof wordt of me man is doofhebben jullie eigenlijk ook volhoudertjes jayden heb heel dag niet geslapen en ging pas om 8 uur naar bed
Hoi hoi, Pris ik snap je man helemaal met zijn geen 3e erbij. Wij hebben hier ook aardig wat onrustige nachten achter de rug en dan ben ik toch wel heel blij met maar 1 ukkie. Elise wat fijn om te lezen dat het ook bij jullie zo goed gaat. Dat geklets is echt heerlijk he? Dat samen spelen herken ik wel van Stijn en zijn neefjes (die hij toch wel 3x per week ziet, vaak nog vaker). En de haartjes gaan vanzelf groeien hoor. Karianne lieve spam van jouw Stijn! Hester arm binkie met zijn loopoortje. Hoop dat de medicijnen snel aanslaan. Hier ook een mannetje waarbij het snot zo zijn neus uit rent. Je gaat er bijna een bakje onder hangen. Daarbij ook nog aan het hoesten.. Kortom onze nachten zijn niet al te best.
pris stijn is de laatste 2 dagen bezig met niet willen gaan slapen tussen de middag terwijl hij het wel hard nodig heeft nog. Vanmiddag wilde hij ook niet gaan slapen maar na een half uurtje mekkeren in bed was hij toch in slaap gevallen.
Hey meiden, ik denk ga weer eens op ZP kijken en zie ik jullie helemaal actief zijn! Wat leuk! En wat een lieve mooie foto's! En Judith wat leuk weer zwanger, al is het onverwacht! Jeetje meiden, it's been a while! Hier doet ZL het hardstikke goed! Kleine druktemaker met veel pit die net (jaja) loopt! Echt te leuk, wat een rijkdom die 2!
@ kibbeling nou ben heel eerlijk hoor ik wil het te graag mis de babytijd ook nog volgende week kom weer op sbs terug over bevallingen maar ik ga dat kijken en me man wil dat niet zien haha ik moet het wel van me afzetten anders wordt me man gek..jayden slaap wel altijd maar nu was die niet moe zei de gastouder.. @ odess wb leuk he dat lopenlekker op verkenning gaan @ hier ik ga lekker naar bed tv kijken en dan slapen ik had vandaag tot half 10 kunnen liggen ik schrok wakker dus moest haasten om te gaan werken..morgen kom vriendin oppassen gelukkig want gastouder is vrij morgen..naja nog 2 dagen heb ik weekend
@Kibbeling Onze Stijn heeft dat ook een lange tijd gehad dat het snot er gewoon uit liep... ook hoesten etc en dat heeft eigenlijk weken geduurd. Leek het beter te worden dan was dat 1 dag en dan begon het gedonder weer. Ook veel oorontstekingen heeft hij gehad (is nu 1.5 jr en heeft er zeker al 9 gehad) dus hebben verwijzing voor KNO binnen. @Hester Heeft hij er ook veel pijn aan? Dat is anders zoooo zielig vind ik. Ben er niet echt op gemaakt om mijn ventje pijn te zien hebben @Slapen Stijn slaapt overdag gemiddeld toch nog wel zo'n 2.5 uur. Wat we wel sinds 2 weken hebben is dat hij hardverscheurend huilt als hij naar bed moet (met name savonds). als je hem dan troost wordt het nog erger dus we laten hem dan toch huilen. meestal is het al voorbij voordat ik de trap weer af ben maar soms duurt het ietsjes langer. Is dat bij jullie ook zo?? Hij "kletst" de oren van onze kop af en begint steeds meer verschillende klanken achter elkaar te zetten... echt te scheetig! Hij herkent mijn broertje van de foto en zegt dan ook zijn naam. Ook wil hij met alles meehelpen (vaatwasser uit en inladen, stoffen, stofzuigen etc)
he meiden, Odess wat leuk om ook van jou iets te lezen. Was zl een billenschuiver of vond hij het allemaal wel prima? Pris dan zal je baby nr 3 toch los moeten laten als je ml niet helemaal gek wilt maken. Jij ook al weekend? Karianne arme stijn zeg met 9 oorontstekingen. Ben benieuwd wat de KNO arts gaat zeggen. Stijn heeft hier ook een periode gehad van hartverscheurend huilen, en idd troosten had een zin. We lieten hem dan ook maar even huilen en vaak was hij dan snel wel in slaap gevallen. Haha met alles willen meehelpen en dat schiet niet altijd op!! Leuk he al dat geklets en het wordt meer en meer. Hier lijkt Stijntje gelukkig al wat meer op te knappen. Zijn snotneus is al wat minder en gelukkig geen verhoging meer. Wel nog af en toe hoesten maar ook das al minder. Morgen vier ik mijn verjaardag dus wordt een druk maar gezellig dagje. Nog ff wat leuke foto's van mn binkie!
Odess: leuk he dat lopen! Gaan ze ook ineens echt groter lijken, zo schattig. Karianne: dat huilen herken ik hoor! Onze V huilt ook vaak 's avonds als hij naar bed moet, maar ik kan dat niet aanhoren, dus dan neem ik hem bij me op schoot en daar valt hij dan in slaap waarna we hem zo in bed kunnen leggen. Lekker pedagogisch onverantwoord he? Maakt me niks uit hoor, ik trek me niets aan van wat "moet" en "niet mag". Hij slaapt ook heel veel nachten tussen ons in. Als hij blijft huilen 's nachts, nemen we hem gewoon bij ons en slaapt hij als en roos. En wij ook. Ja, we moeten toch ook weer functioneren overdag! De wekker gaat elke dag om 5:20 uur. Nu lekker weer weekend! Gezellig genieten van onze schatjes. Ze zijn op dit moment helemaal blij met een houten treinbaan aan het spelen. Waar spelen die van jullie graag mee?
Hallo allemaal, leuk dat we hier weer volop aan de klets zijn; vind het altijd leuk om jullie verhalen te lezen! Karianne: Milou heeft ook al een aantal keer oorontsteking gehad. Helaas gaat het bij haar niet over zonder kuur, dus ook al een paar keer ab gehad. Altijd zo zielig als ze pijn hebben ! Dat huilen heeft Milou ook een paar keer gedaan. Luca namen we dan altijd bij ons en dan werd hij rustig en ging slapen, maar dat werkt niet bij haar. Als ik haar vasthoud wordt ze alleen maar onrustiger en raakt steeds meer overprikkeld. Zij heeft het al vanaf baby af aan nodig om af en toe even flink alles eruit te huilen en vaak gebeurt dat voor ze gaat slapen. Na 3 avonden was het ineens weer over. Pris: die kleine van jou is ook een monstertje he? Van wie heeft hij dat, haha? Lekker van je weekend aan het genieten? Hester: hier vindt Milou alles waar Luca mee speelt interessant en dat leidt nog wel eens tot strijd... De houten treinbaan met Thomas treintjes vinden ze allebei helemaal geweldig. Luca is net jarig geweest en heeft veel Playmobil gekregen en dat vindt Milou ook heel mooi, maar ik vind het eng vanwege de kleine onderdeeltjes. Vooral de lichten van de voertuigen aanzetten is favoriet. Ook speelt ze veel met actie-reactie speelgoed en haar poppen natuurlijk. Ze is ook wild van ballen en buiten spelen vindt ze ook heel leuk. Kortom, ze vermaakt zich wel. Ze doet mij ook veel na; bellen, haren fohnen, zo grappig! Odess: leuk dat je ook even aan komt waaien, gezellig! Ik heb een verwijzing gekregen voor Milou voor de orthopeed; haar linkerenkel zakt eng ver door naar binnen. Een vriendin/collega is fysiotherapeut op de kinderrevalidatie bij mij op werk en heeft ernaar gekeken en vindt het ook erg fors, dus toch maar even een afspraak maken en na laten kijken (verwijzing kwam via cb en dat neem ik altijd nogal met een korreltje zout). Verder is ze op het moment nogal drammerig en huilt veel. Dat ben ik niet van haar gewend; ik denk dat ze aan rust en structuur toe is na al die feestjes, niet zo gek natuurlijk!
@ karianne wil je jayden lenen die van mij ruimt alles uit in plaats van in haha @ kibbeling haha ja ik weet het joh maar is wel moeilijk moet morgen naar ziekenhuis op bezoek en echt dan moet ik met de trap en de beval afdeling is op verdieping 2 krijg dan al de kriebels haha ik moet me eierstokken in bedwang houdenen ik heb sinds vanmiddag half 3 eindelijk weekendo gefeliciteerd alvast met je verjaardag en mooi dat stijn al opknapt!! @ hester hier met werkbankje en auto's..en hier is echt te veel speelgoed want ze willen alles hebben.. @ elise idd een hele erge draak is het en is het nee dan ga die woest op de grond liggen hahaoei hoop dat niks ergs is met het enkeltje van je kleine meid!! zo ik heb eindelijk weekend hebben jullie ook al de 18 maanden test gehad van het bureau wij wel afgelopen maand nou wat ik hoorde tv mag maar half uur per dag aan het moet rust zijn in huishij moest blokken bouwen ik dacht nou vergeet het maar maar hij heb het cb ff een poepie laten ruiken en bouwde een toren haha
Priscilla, wij hebben de 18 maande test bij cb ook gehad en moeten terug komen in febr. omdat ze nog geen 3 woorden kon zeggen op dat moment (begin dec.). Nu babbelt ze van alles en soms zelfs al zinnen van 2-3 woorden. cb neem ik niet meer erg serieus, het is dat ze daar de prikken krijgen.
Ik kreeg een mailtje van het CB of alles goed ging. Heb teruggemeld dat het uitstekend gaat met wat voorbeelden en dat was het 18 maanden consult. Wel heel fijn, want we hebben niet heel veel vrije tijd (geen vrije tijd eigenlijk) dus dan is het communiceren per mail wel efficiënt.
@ ivje wat belachelijk zeg de kleinzoon van me kennis opa en oma voor jayden ook die kon het ook niet deden ze ook al moeilijk.. @ hester ja als je druk heb snap ik het wel maar is wel ideaal via de mail.. zo ik heb me boodschappen binnen ben kapot nu iedereen op bed ik ff rust kan ik zo de afwas doen haha
ben er vandaag achter gekomen dat 2 peuters erg lastig is als je een keel en oor ontsteking hebt. Hopelijk slaat de ab snel aan.
Hester hier zijn de toettoetautos en alle bijbehoren erg favoriet. Okk wel de little people diertjes. Pris onze 18mnd controle was alles goed. De meiden hier zijn ook niet zo moeilijk gelukkig. Nooit geweest ook. Ivje hoop dat je snel opknapt. Niks is zo vervelend als ziekzijn en je kids in de buurt hebben. Beterschap.
@ ivje ah beterschap met je kleintjes hoor!! @ kibbeling nou hier ook niet hoor maar soms he..maarja voorlopig hoeven we niet meer..en vrouwtje van cb zie ik nog maar 1 keer want ze gaat stoppen gister jayden gewogen weeg nu 10.110 ons eet monstertjeoja en jayden deed allemaal roepen die die naar alle babytjeshij ken ook al brabantse woordjes haha houdoe en hi haha
stijn speelt met name met auto's, treinen en ballen/balonnen. Boekjes vind hij nu ook steeds leuker en verder eigenlijk alles met geluid is favoriet. Heb maandag ook zoooo moeten lachen om hem. Ik had een ballon opgeblazen en daar was hij erg fanatiek mee aan het spelen. In een keer een BOEM... en wat bleek hij was op de ballon gaan liggen en dat kon die niet aan. Gevolg kapot en een hevig geschrokken stijn die met zijn gezichtje meteen naar mij keek en de handjes gingen omhoog zo van wat is dit nu? Vervolgens drong het door dat er iets "engs" gebeurd was en meneer kroop al een bezetene naar mama toe... snel getroost natuurlijk maar kon mijn lach ook niet meer inhouden.... echt die momenten zijn onbetaalbaar!!