2011 JUNI mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Hester, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Pris das dan wel jammer.dat ze weggaat is toch altijd even agwachten wat ervoor terug komt.

Mv1 spannend!!

Karianne hahaha dat verhaal is geweldig. Hier hadden ze dat gisteren spelen met een ballon die knapte. Ze kunnen dan zo lekker beteuterd kijken!

Hier een mannetje wat drama heeft uitgevonden!!! Eigenlijk met een hoofdletter D. We gingen vd week naar mn mams en Stijn had bedachtgeen zin in niks te hebben. Bij alles wat ik zei of vroeg ging hij op handen en knieen op de grond zitten/liggen en hard huilen! Uiteindelijk heb ik zijn schoenen en jas aan kunnen doen en buiten op de galerij ging hij gewoon nog ff verder. Ik ben gewoon doorgelopen en uiteindelijk stond hij dan wel op en liep mee. Ala hij dan zag dat ik keek ging hij weer liggen en begon weer :)
    So vermoeiend op dat moment maar achteraf wel grappig. Ik vertelde het 's avonds aan ml en die lag helemaal dubbel!! Hij zei dat doet ie bij mij niet. Ik zei nee dat bewaard ie voor mama.

2. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ karianne leuk is dat he haha ik heb dat ook dat ik moet lachen om de stomste dingen wat die kleintjes kunnen doen haha:D

@ kibbeling ja dat is de vraag hoop op een leuke hoor en een goede deze kon wel eens zeuren af en toe:)o en hier ook een kleine die drammerig is jayden wou niet mee naar huis van de opvang waren we thuis hij boos en ik til hem op dat die kan lopen nou niet dus heb hem laten liggen..

zo hier zijn de boodschappen binnen..morgen weer werken kort dagje gelukkig:Dzaterdag ook werken en dan gelukkig weekend:D

3. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Pris & Kibbeling
    Ahh ik dacht dat ik de enige was met een DRAMA queen.... Stijn weet een goed theaterstukje op te voeren voortaan hoor ;)
    Ook als er nu op hem gemopperd wordt gaat hij met een gebogen hoofdje staan (naar zijn voeten kijkend) en dan af en toe heel voorzichtig kijken of ze nog boos zijn..... als je dan nog een keer moppert gaat hij weer met gebogen hoofd staan ;);) zo niet dan lacht hij een keer zo van ooohhh is het weer goed??

Zetten jullie jullie kids ook in de hoek als ze iets hebben gedaan wat echt niet mag? Hier gaat dat erg goed. Hij vind het echt afschuwelijk en huilt dan ook echt heel hartverscheurend maar hij blijft wel staan.

Nou vandaag krijgen we ook de uitslag van de onderzoeken van mijn opa. Verwacht dat we echt slecht nieuws krijgen (hebben ze eigenlijk al tegen ons gezegd maar nog niet tegen hem) dus straks ook nog maar even op bezoek gaan

4. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    karianne hier werkt de hoek methode niet hij loop weg en lach je vierkant uit als we hem terug zetten ook dan lach die net zo hard;)

5. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohh pris wat erg. Nou bij ons werkt het nu nog echt wel. Hij vind het ook echt heel erg!!
    Hoe "straffen" jullie hem dan?

6. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    wij straffen hem gewoon met de hoek telkens terug zetten gewoon ben ik het beu zet ik hem op de gang maar dan ga die op de grond liggen en onder de deur door kijken ja wij hebben een aapje gecreeerd:D:cool:

7. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Pris en Karianne ik denk echt dat dat drama hem nu in de leeftijd zit! Vrees ook dat we er nog niet zijn....
    Wij zetten hem niet in de hoek (tot nu toe nog niet echt nodig geweest...klop het af!!)

8. Hester

Hester Niet meer actief

Ja hoor, hier ook in de hoek. Onze V blijkt een heel driftig mannetje te zijn en dan slaat hij zijn grote broer. Slaan / krabben / aan de haren trekken is zelfs genoeg voor een enkele reis hoek ZONDER waarschuwing ;)

Hij heeft er best al een paar keer gestaan hoor, dan gaat hij heel zielig kijken ;) maar hij snapt het dondersgoed.

Ik moet zeggen dat hij eigenlijk heel erg goed luistert, hij is ontzettend goed te corrigeren, maar als hij moe is - en dan dus driftig als iets niet gaat zoals hij het wil - kan hij wel eens uithalen naar broer.

Nu lekker weekend!
    Man is in het buitenland, kinderen zijn al in bad geweest en liggen in bed: heeeeeerlijk een vrije avond voor mij alleen :D

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Haha moet er eigenlijk wel een beetje om lachen die kleine driftkikkers. Hier ook een klein mannetje die niet bang is zijn grote broers te knijpen of een pets voor hun hoofd te geven als het niet gaat zoals hij in gedachte heeft.
    Natuurlijk wordt dat niet goedgekeurd;) En ook Lucas kan dan heel zielig kijken.

Ik denk dat het vooral komt omdat ze nog niet goed genoeg kunnen praten om duidelijk te maken wat ze willen.
    Het krabben/ slaan/ op de grond laten vallen is echt een vorm van aandacht, niet goed te keuren natuurlijk, maar hoort wel bij de leeftijd.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    hahaha die ukjes hebben het allemaal maar zwaar als ik het zo lees met die ouders van hun :p

Hester lekker zo'n avondje voor jezelf!!

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    even gespiekt bij jullie:)

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Lan hoe gaat het bij jullie?

13. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    redelijk.. maikel gaat via ijn eigen lijntje en dat is een -4sd lijntje ver onder het gemiddelde... loop sinds gisteren paar passen los, maar praat niet en eten bestaat uit gemalen potje van 6 maanden en 2 flessen op een dag... we weten no steeds niet wat er met maikel is.. we ijn ook al een maand i sint maartenskliniek geweest voor eettherapie en daardoor is weiger gedrag minder maar alles is nog gemalen

14. Elise1982

Elise1982 Bekend lid

12 mrt 2009
    894
    0
    0
    Lan: jeetje, heftig zeg allemaal met Maikel! Lijkt me heel zwaar om er maar niet achter te komen wat er nou met hem is. Hoe gaat het met jou? Trek je het allemaal nog een beetje? Want je had nog een zoon toch? (sorry, weet het niet meer zeker:)) Dikke knuffel voor je iig!

Hier ook een pittige tante qua temperament. Vanochtend was ze boos op me en sloeg me gewoon in mijn gezicht toen ik haar optilde! Dat ben ik echt niet gewend; haar broer deed en doet zulke dingen helemaal niet. Ze gaat echt met haar hoofd in haar handen liggen huilen als ze een standje krijgt, drama queen!
    Verder kan ze op het moment heerlijk spelen; drentelt dan met haar poppies door de kamer heen en heeft hele verhalen. Ze doet alles na van haar grote broer, zo leuk om te zien!

15. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    we gaan door kunnen niet anders. tuurlijk heb ik me zware momenten. zoals gisteren dat de artsen dan toch weer niet voor sonde voeding kiezen om maikel aan te laten komen. terwijl hij voor zijn lengte 1,5 kilo te licht is.. MIjn andere zoon gaat veel engatieve aandacht vragen eomdat maikel veel aandacht krijgt. We hebben gelukkig ook 4x per week een hulp van thuiszorg in huis..

16. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    :Nou ik weet niet meer of ik het hier ook vermeld had maar heb vandaag groen licht gekregen voor een maagverkleining. Voelt dat het allemaal goed gaat komen. Strijd al zo lang tegen mijn overgewicht en telkens zonder succes. 13-02 gaat het al gebeuren! Vind het erg spannend maar voel me ook bevrijd dat het gaat gebeuren

@lan
    Dikke grote knuffel voor jou en wat ik op fb ook regelmatig tegen je zeg ik vind je ontzettend sterk en moedig:p

17. Hester

Hester Niet meer actief

Jeetje Lan,nog steeds geen duidelijkheid! Wat naar voor jullie.

18. Hester

Hester Niet meer actief

Vandaag trof ik mijn kleinste boefje aan in onze grootste fauteuil. Hij had een fleece dekentje ergens vandaag gepakt en was daar lekker comfy onder gaan zitten :D Afstandsbediening in de hand. Buiten sneeuwde het, dus ik geef hem geen ongelijk. Levensgenieter!

19. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Jeetje Lan wat heftig!
    En wat duurt het lang voordat je geholpen wordt!
    Hopelijk gaat deze behandeling Maikel goed doen.

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey meiden
    Bij jullie ook van die draakjes dus.. Hier ook een grote draak, soms echt vermoeiend! En dan alles doen wat niet mag.. pffff. Ik moet sommige dingen echt meerdere keren zeggen en dan nog steeds het tegenovergestelde doen...

Hij zit ook wel meerdere keren voor straf in de keuken bij de gangdeur, dan begin hij zielig te huilen.

Deel Deze Pagina