gm meiden ik ga vandaag nog 1 test er tegen aangooien ben benieuwd anders maandag bloed testnu ga ik werken kom vanmiddag weer even gezellig bij kleppen hoor.. ps waar zijn de andere meiden
ga morgen toch maar testen. ff voor de zekerheid. heb geen idee waar de andere meiden zijn. tis hier wel rustig zo.
dank je judith. heb er wel een hard hoofd in. heb de hele dag al steekjes onderin mijn buik. darmen rommelen veel. kan ook maar zo tussen mijn oren zitten.
nou niks noppes nada hoor morgen bloed prikken dan niks is blijf die ongi weg denk haha naja met jayden was ik ook zwanger zonder ongi..
nee heb hele lieve assistentes ook en een lieve dokter ookwil wel weten hoe en wat want was het nu wel elke maand netjes
Dolfijn toch wel balen dat het negatief was. Wie weet de volgende ronde? Pris wat suf zeg, zeker omdat je zo'n regelmatige cyclus hebt.
dat hoop ik kibbeling! maar sinds de operatie is mijn cyclus onregelmatig. dus dan word het wat moeilijker. eerst was het netjes 28 nu wisselt het zoals je in mijn handtekening kunt zien.
tis nog wel om en om. dus dat scheelt. dus als dat zo door zou gaan zou ik nu een cyclus van 28 moeten hebben.
huisarts gebeld week wachten zeiden ze misschien laat eitje ja pff dag 40 nu heb wel een vage clearblue test zal eens kijken of ik hem op de foto kan krijgen meiden..
Dat zou wel logisch zijn dan dolfijn. Pris toch een week wachten ook heb je normaal een regelmatige cyclus? Kom maar op met die vage test van je!
Ik zie volgens mij wel wat. Misschien even in dat topic zetten speciaal voor vage testen . En heb je ookiets van een kruidvat 2v5 test. Die kruisjes zijn moeilijk leesbaar vindik zelf.
ja ik had die ik heb maat nieuwe besteld komen morgen ze worden nog rijk van me ben blij dat belasting geld kom deze week