2011 JUNI mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Hester, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik heb geen flauw idee. Misschien nog niet zo veel hormonen aangemaakt zou dat kunnen?

Ik had gelijk een knaltest maar was al ff over tijd toen.

2. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok bedankt voor je antwoord.

nog iets meer dan anderhalve week en je mannetje word 2.
    hier nog 3 weken te gaan.
    wat gaat de tijd toch snel.

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    dolfijjn het gaat ineens zo opschieten al moet ik wel zeggen dat ik dit minder erg vind dan toen hij 1 werd. Dat was echt zo van ohnee hij is geen baby meer.
    Nu denk oh helemaal hij wordt een echte peuter maar als je hem ziet dan klopt dat ook wel. Snap je het nog?? hahaha

4. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap het helemaal.
    Had het zelf niet beter kunnen verwoorden.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    dolfijn gelukkig maar. hahaha

6. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    het is nu echt.
    clearbleu gaf vanmorgen 2-3 weken aan.
    2de spruit is op komst!!!!!!!!!!!!

7. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Gefeliciteerd dolfijn!!

8. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Wauw dolfijn van harte!!!

9. sandra

sandra Fanatiek lid

Gefeliciteerd, wat leuk weer al die kleintjes op komst!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dolfijn wat GOED!!!! Gefeliciteerd!!

11. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    dolfijn gefeliciteerd!!

zo meiden hier eindelijk ongesteld ben ik van die onzekerheid af:Dop naar de volgende ronde hopen dat de pendels kloppen haha:D

12. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel dames!!
    nu duimen dat het goed blijft gaan.
    1 juli 1ste afspraak bij de vk.

@priscilla: fijn dat je nu duidelijkheid hebt. nu kun je beginnen aan de volgende ronde.
    hoop voor jou volgende ronde een positieve test!!!

13. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Pris dat heeft lang geduurd. Gelukkig weet je.nu wel waar je aan toe bent. Ik hoop dat de pendels gelijk krijgen.

Dolfijn das nog wel ff wachten. Ik duim voor een mooie plakkert :)

14. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Pris
    Fijn dat je nu weer idd weet waar je aan toe bent en hopen op de volgende ronde!!

@Kibbeling
    Zo jij was er ook vroeg bij vanmorgen :) Zit zeker in de naam?? Die van ons was ook voor 6 uur wakker

15. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Karianne ik had slaapdienst op mn werk gehad en was om 4uur al wakker. Stijn was wel dinsdag zo vroeg wakker. Meestal wordt hij tussen 7-7:30 uur wakker.

16. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff een vraagje:
    wat geven jullie de kindjes voor hun 2de verjaardag?

vanaf wanneer ons meisje in een andere kamer en ander bed laten slapen ivm komst 2de?

17. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    dolfijn ik hoop het ook haha!!hier slaapt jayden al in een groot bed sinds maart/april denk ik volg je moeder instinct zou ik zeggen:)zou wel beter zijn denk ik dat er al door je kleine in een nieuw bedje kan gaan wennen proberen kan altijd he:)

hier bek af haha eindelijk me ongi weg dus kom maar op eitje:D

18. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    @Verjaardagskadootje
    Wij geven Stijn een traktor voor zijn verjaardag aangezien hij nu elke keer die van ons buurjongetje pikt :)

@groter bed
    Stijn ligt nog erg goed in zijn ledikantje dus bij ons duurt het nog wel ff denk ik.
    Zou wel idd laten wennen voordat de tweede krummel er is :)

@hier
    nou stijn zit weer in een lastige fase .... Hij geeft voort erg duidelijk aan wat hij met name niet wil ;)
    Verder was hij vanacht lekker wakker van 03.22 tot 04.57 maar wel gezellig wakker....
    Hebben jullie kids dit ook? Hij lag gewoon lekker te roepen en lachen etc

@2e spruit
    Hier kriebelt het ook wel hoor maar ik mag de komende 1-1.5 jaar niet zwanger worden. Ik wil graag nog wel een tweede maar dat zien we te zijner tijd wel weer :)

@schoonfamilie
    tis weer drama..... maar nu eens niet met ons. Ik merk aan mezelf dat ik anders in dingen sta sinds ik zo ben afgevallen. Mijn szusje zou gaan trouwen (en hele fam vind altijd dat zij zo goed is en alles voor elkaar heeft en vette vis gevangen heeft etc) Met nadruk op zou.... Gaan voor zover we nu kunnen zien van mekaar af (zij voelt niet meer voor hem dan alleen vriendschap) Tis maar goed ook anders zit je straks met kinderen etc en dat lijkt me helemaal niet goed....
    Met mijn smoeder gaat het ietsjes beter maar die is gewoon lomp! Krijg opmerkingen zoals Goh je wordt steeds meer vrouw! Net of ik eerst een vent was ;)

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Dolfijn stijn ligt.nog in zijn ledikantje maar dan met 1 kant ooen (ikea bedje) We hebben vandaag zinn nieuwe bed gekregen van mn paps voor zn verjaardag. We gaan de kamer waar hij kkmt teliggen nog wel verbouwen dus hij blijft nog even hierin liggen tot zn kamer klaar is.
    Ik denk we dat t slim is.om je uk alvast te laten wennen. Zus heeft dat toen ook gedaan met neefje.en komst van 2e.

Karianne wat een verhaal van je schoon fam zeg. Idd geen leuke opmerkjng over dat je nu meer vrouw gaat worden. Ze zal t misshien goed bedoelen hoor.
    Stijn slaapt hier gelukkig weer de nacht door (klop t even af) We hebben wel van die.periodesertussen zitten. Nu heeft hij net heel erg de waterookken gehad en daar werd hij wel midden in de nacht wakker van.

Hier lekker vakantie en al veel op de planning en gedaan. Vandaag naar austerlitz geweest. Stijn vond t leuk lekker spelen en rennen. Hij waszo moe dat hij na 3min op weg naar guis in slaap viel. Thuis de badkamer aangepast (nu hebben we geen overstromingen meer met douchen) en een begin gemaakt.met stijn zijn nieuwe kamer. Daar gaan we waarschijnlijk pas na onze vakantie mee verder.

20. dolfijn83

dolfijn83 Actief lid

22 aug 2011
    276
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ karianne: ik vroeg me af waarom jij 1 tot 1,5 jaar niet zwanger mag worden.
    Ben ff nieuwsgierig.

Hier gaat alles nog goed.
    Heb tot nu toe geen kwaaltjes.
    Wou dat het al 1 juli was.
    Maar eerst ff de verjaardag van ons meisje vieren.

Deel Deze Pagina