@dolfijn, hele dikke knuffel voor jou meid. Wat heftig allemaal. Ik denk ik kom nog eens spieken, maar dit bericht hoopte ik liever niet te lezen. Heel veel sterkte, beterschap en hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het goed mag gaan dit keer!
Bedankt voor jullie lieve woorden meiden. Doet mij heel erg goed! Heb nog wel veel pijn. Geestelijk sleept manlief en onze lieve dochter mij erdoor. Veel praten en geknuffeld worden door dochter doet goed.
dolfijn jeetje dat was schrikken zeg sterkte en hopelijk is het snel weer raak dikke knuffel!! judith alles was goed gelukkig ik moet alleen terug naar de gyn weer dus moest eigenlijk 3 weken wachten maar heb zelf de gyn gebeld en mag dus bij hun komen weerhartje klopte gelukkig maar de dementie komt wel ik was boven terwijl de assistente zou terug bellen was toen nog te laat met opnemen ook haha!! hier alles goed morgen met jayden naar het bureau toe kijken wat ze te zeggen hebben
Vorige week bij het bureau geweest en Stijn is nu 92cm en 14430 gram. Ontwikkeld zich goed motorisch en kwa taal en ze vond het een erg pienter kindje Zijn een weekendje weg geweest naar de camping in Luxemburg en voor stijn was het de eerste keer dat hij in de tent sliep en dat was voor mama ook een hele opgave. Moet het loslaten (hij sliep pas rond 22.15uur) Verder een hele leuke tijd daar gehad en supergoed weer. @pris mooi om te lezen dat het hartje klopte!! Geniet ervan
Fijn dat het goed gaat Dolfijn. Niet niks wat jullie hebben meegemaakt, Hier alles oke, ben aan het aftellen. Het is wel wat zwaar nu merk ik. Ik probeer nog zoveel mogelijk te ondernemen ipv thuis zitten. Maar dat voel ik vaak de dag erna .
@dolfijn Fijn om te horen dat het goed gaat want het is idd niet niks geweest. Ik hoop dat jullie ook snel een wondertje mogen verwachten!! @judith Sta er elke keer van te kijken dat het zo vlug gaat! Snap dat het de laatste loodjes zijn en dan ook nog met die warmte van de afgelopen weken...poeh @Pris Alles goed daar?? @hier Druk druk druk... Stijn is echt een scheetje met een duivels randje hihi. Het is echt momenteel een boefje dat precies hetgeen doet wat HIJ wil en niet anders. Staat regelmatig in de hoek en als ik een keer mopper loopt hij soms zelf al naar de hoek
Dolfijn gelukkig gaat t weer goed. Judith ik geloof je gelijk als je zegt dat t zwaar is. Gelukkig is t nu wat koeler buiten. Pris fijn een goeie echo met kloppend hartje. Balen alleen van je misselijkheid. Boefje hahaha grappig dat uittesten en dan toch doen waar je zelf zin in hebt. Wij kennen die dagen hier ook hoor. Flinke.jongen jullie stijn! Hier gaat t lekker. Stijn kletst de oren van mn hoofd en elke dag gaat t beter en komen er meer woorden bij. Hij slaapt sinds een paar weekjes in zijn grote bed en dat gaat helemaal geweldig. Hij is wel al een paar keer uitgevallen (er ligt wel een matrasje naast) maar gelukkig gewoon weer in bed kunnen leggen en hij sliep door. We mogen de 22e naar het cb toe voor controle.
@Kibbeling Waarom hebben jullie hem al in een groot bed liggen? kwa woordjes gaat het hier ook steeds beter. Zinnetjes van 3 woorden beginnen we steeds meer te horen maar ook hele gesprekken waar je nog maar weinig van snapt Leukste uitspraak uit helemaal niks was vorige week ...Mama eten maken.... uhhh oke weet nu ook wie de broek aan heeft in huis hihi
Boeffie we hebben hem overgedaan omdat hij zijn ledikant uitgroeide. Hij sliep al een tijd met 1 open kant in zijn ledikant maar als hij op zn buik lag had hij niet veel ruimte meer over aan t voeteneind. En op aanraden van zus hebben we een peuterbed overgeslagen. Zij gaf aan dat als ze alleen de oudste er in moest laten slapen ze ook een 1 persoonsbed zou hebben gekocht. En we hebben dit bed van mn paps gekregen. Moet wel zeggen dat hij er goed in slaapt en het helemaal stoer vindt
FF SNEL MAMV1 GEFELICITEERD MET JE SPONTANE ZWANGERSCHAP!! hier alles goed echo's blijven gelukkig ook goed had vrijdag bloeding gehad maar niet veel maar mocht voor een echo naar de gyn en de baby doe het super.. o en het duivel gedrag hier jayden ook en wel zo erg dat ik soms eens hard op moet treden omdat hij niet luisterd.. met woordjes gaat het ook heel goed gelukkig.. maar mijn man zei rot op ofzo dus jayden zei rot op o was zo boos haha
Hier een grote zus die in de alles is stom fase zit, dus Roan zegt ook bij alles stom. Roan praat goed, behoorlijke zinnen al. En ik merk dat dat een hoop frustratie scheelt. Bij mijn dochter leverde dat behoorlijke strijd op omdat ik haar niet begreep. Roan zingt ook liedjes. Erg schattig .
Pris dat zal schrikken zijn geweest voor je. Gelukkig is alles goed met beebje. En die ukken zijn idd net papegaaitjes. Hier loopt er ook zo 1 hoor. Judith wel fijn dat t een hoop frustraties scheelt bij jullie. Moet zeggen dat ik t ook wel fijn vindt dat stijn al zo lekker kan vertellen wat hij wil. Mv1 gefeliciteerd!! Super leuk voor jullie Hier gaat t allemaal lekker. Stijn doet t lekker en ik ben sinds gisteren begonnen met meer bewegen en opletten met wat ik eet.