Mamv1 gefeliciteerd met je zwangerschap!!! @rest Hoe gaat het dames? @hier nou stijn die groeit goed en gaat elke dag op het potje!! Ben supertrots op hem en hij ook op zichzelf. We hebben nu wel een fase dat hij erg huilt bij het naar bed gaan. Hij gaat goed liggen maar als ik of mijn man uit de kamer loop dan begint hij te huilen. Is nu al een aantal dagen en vannacht was het om 04.20 ook raak. Huilen... Ik er naartoe, getroost en toen ik wegliep begon hij weer. Is dit herkenbaar bij jullie?? Is dit verlatingsangst of dromen?? Wat moet/kan ik hiermee??
Boeffie ik herken het wel. Stijn zit momenteel ook in die fase. Denk dat t er een beetje bij hoort. Stijn valt hier momenteel ook weer slecht in slaap, veel huilen en mopperen. Verder gaat het op wat frustraties bij stijn na goed. Hij zit nu echt in de fase van zelf willen doen en dat lukt gewoon niet altijd. Met gevolg een mannetje wat zwaar overstuur is. We leren hem nu ook dat hij niet moet schreeuwen en huilen maar moet zeggen wat er is. Gaat nog niet helemaal van een leiendakje kan ik vertellen.
Hihi Kibbeling.... zou het dan toch met de naam te maken hebben... net of je het over "mijn" stijn hebt! Hij heeft gisteren zijn eigen pannekoek gesneden met mes (kinderbestekje) en ook al zelf zijn boterham willen smeren etc... en owee als je dat niet toelaat dan is het huis te klein!! Ook is hij super baldadig vooral bij mijn schoonouders Die hebben een vijver en daar gooide hij gisteren zeker 20 keer wel iets in...heeft dus gisteren daar vaak in de hoek gestaan maar hij blijft dat toch doen daar. Weet nog niet goed wat ik daarmee moet doen. Mijn moeder gaat vandaag in ondertrouw met haar vriend. Vond dat wel lastig in eerste instantie toen ze zei dat ze gingen trouwen maar ik gun het hun zo erg!! Het is alleen niet mijn vader en helaas komt die ook nooit meer terug. en dat weet ik ook maar toch elke keer als er dan zoiets komt (samenwonen en trouwen etc) dan wordt dat toch keer op keer weer even onderstreept. 15 okt is de dag en dan hebben we 25 okt een groot feest. Mijn broertje en ik zijn getuigen voor mijn moeder Ben blij voor hun!
Oh boeffie ik denk wel ee naam ja... hier ook ern kleine man die t allemaal wel zelf il doen of t nou kan/gaat of niet dat maakt niet uit. Dat baldadig herken ik wel stijn doet dit thuis ook. Momenteel heel erg de sla beweging en ook echt slaan. We zijn daar dus weer drukee bezig en de hoek is hier een bijna dagelijks plekje. Gelukkog heeft hij ook zn lieve momenten en das tochook wel weer flink genieten
hoi meiden hoe gaat het hier alles goed hier wel inmiddels aan de medicatie voor betere doorbloeding placenta voor de rest lekker rustig aan me baan heb ik ook niet meer contract werd niet verlengd.. en judith gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon tobin!!precies de 40 weken
Pris balen van je contract. Speelt het mede omdat je zwanger bent? En klinkt toch wel pittig aan de medicatie voor een goeie doorbloeding. Ik hoop dat het daar bij blijft. En ik las bij Pris gefeliciteerd Judith! Ik hoop dat alles goed gegaan is.
nou me tc zei van niet ik denk van wel en me man ook.en die medicatie vind ik ook niet fijn stel ik maak een sneetje dan bloed ik harder dan normaalmoet tot 36 weken slikken daar zie ik wel tegen op
Judith Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje!!! Pris Balen vd medicatie maar als hierdoor alles veiliger loopt....
Dankjewel! Het arme ventje is nu al strontverkouden. Roan is helaas ook ziek. Was een pittig nachtje !
Judtih balen van je ziekenboegje. Hoop dat ze snel allemaal opknappen. Pris hoe is het met jou? Hier gaat t zijn gangetje sommige dagen een zwaar gefrustreerde peuter en andere dagen een heerlijk ventje. Kletsen doet hij al aardig goed sommige woordjes komen er wel veter uit als andere maar we begrijpen hem heel goed. We zijn afgelopen dinadag wezen kijken bij zijn niwuwe kdv. Daar start hij 1-10 as al. Is meer in onze wijk en zijn neefjes gaan ook weg van het oude kdv.
hier alles goed hoor alweer 14 weken en 2 dagen gaat super snel vandaag weer controle gehad en snel mogen spieken denk toch een meisje dit keer we zullen het 1 oktober weten verder jayden is momenteel ook in de peuterpuber fase..soms echt zo erg dat die een driftbui krijgt en ik hem even moet dempen en me stem moet verheffen..verder zit ik nu thuis vannaf vorige week dinsdag contract niet verlengd..maar geniet nu wel meer en kan me op het huishouden en kindjes richten in plaats door de kou te fietsen..
Pris toch weer spannend he! Balen wel van je contract maar idd nu lekker genieten. Hier alles.heerlijk! Ik vind t zo geweldig om Stijn te zien ontwikkelen. Merk wel dat we nu meer moeten opletten met wat we doen en zeggen. Het kan een lekker paprgaaitje zijn. Morgen gaat hij mee naar mn werk omdat oma (vaste oppas op dinsdag) op vakantie is. Papa haalt hem daar weer op.
Hi meiden Alles goed met iedereen? Hier hebben we een mannetje wat regelmatig snachts wakker wordt en dan ligt te babbelen tegen zijn knuffels. Ik ga er niet naartoe dus weet ook niet zeker of hij echt wakker is. Is dit herkenbaar?
Boeffie hier hadden we toevallig vannacht een mannetje wat hard aan het huilen was om 4 uur en ook niet meer wilde slapen in zijn eigen bedje. Na troosten en uiteindelijk in slaap weten te krijgen, hadden we een half uurtje rust/stilte. Om 6uur besloten om hem bij ons in bed te nemen. Ik denk dat het bij Stijn ook wel kwam doordat hij snotverkouden is en aan het hoesten is. Verder gaat het hier heel goed. Het is over het algemeen een gezellig ventje en ja hoor ook hij heeft zijn streken
kibbeling hier ook haha een papagaai in huis ben blij dat die morgen naar de opvang gaat haha.. boeffie hier jayden al 2 dagen bij ons geslapen afgelopen nacht gelukkig niet!! nou meiden wij krijgen een meisje gister de geslachtsecho gehad nu mag ik lekker roze shoppen