Goedemorgen dames, @lwv, ik zit gewoon op werk, was maandag ook al ziek.... @zustertje, toch weer aan de rijstebloem Julan doet het er goed op, of het daar van komt weer ik natuurlijk niet, maar wil ook niet stoppen hihi.. We hebben Julan vannacht tussen in laten slapen! Gaat goed geloof ik Hij had alleen een dikker oog vanochtend, dus denk dat hij daar een beetje op gevallen is. Zielig hoor, somme mama
@Xd Super slim dat je hem tussen in hebt laten slapen! Mijn man zei ook we proberen het gewoon met rijstebloem kijken hoe dat gaat haha Vannacht doen we het gewoon weer ze heeft echt super lekker geslapen... Drama om Nina overdag te laten slapen gisteren middag ook al en nu begint het weer... Ze ligt nu in de kinderwagen te spelen ga het over een half uurtje weer proberen.
Nee niks te zien! Kan echt lang duren ik heb het net wel ingesmeerd met een speciaal iets voor doorkomende tandjes hopelijk verzacht dat wat. Om 09.30 ga ik weer een poging wagen om ze lekker in bed te krijgen... Heb je wat te doen vandaag op je werk?
Dr is nog bijna niemand, als iedereen er is zullen er wel weer sappige verhalen komen haha Heb nu even niks te doen, maarja ik zit mn tijd voortaan wel uit. Makkelijker kun je je geld niet verdienen (leuk is anders). Hopelijk slaapt Nina straks even lekker!
Ja het is erg makkelijk geld verdienen maar de dagen duren zo lang als je niks te doen hebt! Nina ligt weer in bed ze is echt moe (ogen wrijven en op een bepaalde manier ''mekkeren'') maar ze ligt in bed en weer huilen.... Pfff ik kan daar zo slecht tegen (doe ze niks aan hoor haha)
Xd : sterkte op je werk. Julan met papa thuis? Zustertje : goede nacht gehad. @rijstebloem : wij gebruiken het niet (meer). Anoek slaapt zowiezo wel door. Klokje rond meestal. Dominoo : hoe is het met jou? Anouchka : hoe is het met jou? SQ : hoe is het met jou? @hier : gaat erg goed hier!!! Anoek is weer heerlijk vrolijk. Pokken gaan langzaam aan weg. Vandaag lekker vrij! Dus ik heb weekend. Hahaha Ik hoef dinsdag pas weer te werken. Heb vandaag thuis veel te doen. Maar als ik vrij ben vind ik dat niet erg.
Ja ik kan daar ook slecht tegen hoor hihi... Gebruiken jullie een fiep? Julan is dan snel rustig. En dan aai ik hem met 1 vinger daar tussen zn ogen, dan moet ie moeite doen om zn ogen open te houden Misschien werkt het bij Nina ook?
@Lwv Super dat de pokken aan het wegtrekken zijn... Lekker weekend! Ik moet morgenavond ook nog een paar uurtjes werken (ik heb een stagiaire onder mijn hoede dus dat is erg gezellig hoef ik niet alleen te werken) En dan hoef ik pas woensdag avond te werken Volgende week donderdag op vrijdag gaat Nina bij mijn ouders logeren die passen vrijdags een hele dag op Nina omdat ik een dagdienst heb.
Fijn dat het met Anoek goed gaat lwv En al weekend, heerlijk! Julan is bij mn schoonmoeder... Heb gezegd dat ze extra lief moet zijn, heb zo'n spijt van zn val hihi
@Xd Wij gebruiken wel een speen maar Nina slaapt op haar buikje en als ze dan omhoog komt met haar hoofdje en geluid maakt vliegt dat ding weer uit Ik heb ze nu maar op haar rug in bed gelegd maar ja dan gaat ze ook niet slapen... @Lwv ik heb nog geen zetpil gegeven wil er nog even mee wachten.. Ik kan ook geen kant op want het regent hier zit er bijna aan te denken om spullen te pakken en met haar gaan zwemmen maar ja ook niet super veel zin in Vind dat leuker samen met mijn man
Das fijn lwv, Julan heeft echt nog steeds veel zuigbehoefte. Hij is altijd meteen rustig van een speentje
Oh shit zustertje, wat balen...! Wij moeten met al het personeel om half2 bij elkaar komen. De directie moet wat vertellen. Ik ben benieuwd!