hallo dames, ook vanuit hier allemaal hele fijne feestdagen toegewenst!! en hopelijk een heel vruchtbaar jaar voor iedereen! liefs nic
2009 hadden we gehoopt op een wondertje, 2010 hebben gehoopt op een wodertje... 2011 ga ik weer door met hopen op... alleen ga ik niet meer zeggen dat 2011 ons jaar gaat worden... dat deed ik in december 2009 ook voor 2010 en ik ben het gehele jaar geen enkele keer zwanger geweest.
hoi flippo.. hoe is het met je meid? ik zag dat je nod vandaag is? maar aan je verhaaltje te lezen is het klote of nie? ik ga ook voor jou hopen en duimen dat 2011 nu toch een keer goed mag eindigen voor je! veel liefs nic
@Nicolletjuh: NOD is inderdaad vandaag alleen dit is al de 3e dag van bruin verlies en dit is altijd mijn voorbode van een ongi.. Ook heb ik een ongi gevoel in mn onderbuik, ookal is mn temp vandaag nog hoog 2a8d20 Ovulation Charts , ik denk dat ik morgen wel ongi zal gaan worden... Maar lief dat je voor me hoopt en duimt Ik hoop en duim ook zeker voor jullie dat het nu dan eindelijk eens raak mag zijn!
hoi dames, allemaal nog een gelukkig en hopelijk vruchtbaar jaar toegewenst! ik was even benieuwd hoe het met iedereen gaat?? nog dames op wachtbankje of ei of roze?? liefs nic