Hoi Allemaal, Het is weer even geleden we zijn nu een jaar bezig en niks we gaan beginnen met icsi aankomend jaar we wachten op een oproep.. Maar nu het volgende ik ben 4 dagen overtijd heb onwijs pijnlijke tepels gehad en ben misselijk vooral sávond maar durf nog niet een test te halen omdat het eigenlijk dus niet kan omdat we nog moeten beginnen met icsi maar zodra ik ongesteld werd moest ik mijn bloed laten testen maar goed ben nu 4 dagen over tijd wat moet ik doen of wat zouden jullie doen wil eigenlijk wachten tot vrijdag omdat ergens denk dat het niet kan maar ja hoop het wel... wat zouden jullie doen?
Ik zal een testje wagen dan ben je gelijk van je onzekerheid af en zal niet raar staan te kijken als er toch een wonder gebeurd zal zijn Succes in ieder geval !!!
Ja hoop het zo zal jij niet wachten? Nou zal wel een groot wonder zijn dan hoeven we niet door met icsi maar durf bijna niet te testen maar je kan beter smorgens testen als smiddags toch? Jij trouwens gefeliciteerd met jullie zwangerschap wat leuk voor jullie lang bezig geweest ? Zodra ik wat weet laat ik het natuurlijk weten..
Ja dat is waar maar ik geloof het bijna niet onze kans is zo klein vandaar dat we met icsi gaan beginnen en nu blijft me ongesteldheid uit maar misschien wel beter om te testen dan zijn we er van af dan weten we ook als het niet zo is vind het wel raar dat het ik wel 4 dagen overtijd ben ik kan het beste smorgens testen dan toch?
Ik zal ook een testje wagen Je zal niet de eerste zijn waarbij het tegen alle verwachtingen in toch spontaan lukt... Ik duim voor je meis!!
met 4 dgn overtijd maakt t niet uit op welk tijdstip je test. je zit al na je nod. dus als t raak is dan moet je nu ook 2 mooie roze streepjes zien staan dus testen maar!!!!!! succes!!!
bedankt voor jullie lieve reacties ja ik wordt er zo onzeker van omdat je het zo hoopt en net nu we het hele traject in moeten gaan ben ik 4 dagen overtijd maar ben ook zo bang voor de grote teleurstelling. Maar ik ben nu aan het werk en laat me vriend een zwangerschaptest halen en dan maar denk ik vanavond testen jullie denken dat dat kan of beter tot morgenochtend omdat je het dan beter kan zien? Hou jullie op de hoogte
nogmaals tijdstip maakt niet uit na je nod, alleen niet te veel drinken van te voren... gewoon wachten tot je naar de wc moet, bakkie eronder test erin en wachten.... ik testte zelfs 5dgn VOOR NOD s'middags duidelijk positief zie mijn foto's in mijn profiel. Ben benieuwd, je bent niet de eerste die posi test nog voor ICSI traject. vriendin van mij was net spontaan zwanger toen ze eigenlijk de maand erop de icsi in zou gaan. succes!
Gefeliciteerd kristel echt een mooie foto ook... Wat een super lieve reactie ik ga vanavond testen ben nu aan het werk en laat het natuurlijk weten ja ik moet nu zo vaak na de wc en elke keer kijk ik Maar laat het zeker aan jullie weten. Dus het zo misschien wel kunnen ooh wat een leuk nieuws van die vriendin van je nou dat zou een kado zijn zeg hopen dat we net zoveel geluk hebben als je vriendin.
nope ben nu nog aan het werk ga ik ga vanavond testen en laat het weten ik hoop het stiekum ook maar hoop niet te veel anders is de teleurstelling zo te groot als het niet zo is ik kijk wel als ik elke keer na het tiolet ga of ik iets zie... Thanks voor je lieve reactie hoop dat je duimen werkt.
Kwam even kijken of je al getest heb..... waarschijnlijk was je t meteen aan t vieren met je mannetje en kom je ons straks alles vertellen over je posi test
Hoi Allemaal, Helaas ik heb gisteren getest met die tester van het kruidvat maar het was negatief was zo super teleurgesteld.. Alleen het rare is dat ik nog niet ongesteld ben.. Snap er nu helemaal niks meer van ben nu 5 dagen overtijd .... Thanks voor de lieve reacties
He balen zeg van die witte test...maar misschien heb je een late eisprong gehad.... ik zou over een paar dagen als ongie er nog niet is nog een keer testen.... duimen draaien overuren voor je. temp je ook of gebruik je ovu tests dat je weet wanneer je je ei heb gehad?
Dank je wel nee ik temp. niet omdat we eigenlijk voor icsi gaan nu dus had zoiets van zodra ik ongesteld wordt kan ik bloed laten af nemen. Maar heb nog 1 test bewaard voor het vrijdag en anders ga ik na de dokter... want ben nog niet ongesteld.. Wel lief dat je duimt dus hou nog een klein beetje moed. Had mooi en lieve tekst gehoord.. Geen bloed geeft moed