2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ananshart eten...pittig eten...tonic drinken...maybe that'll help....
    uh en anders niet zo zeer seks maar klaarkomen..dat kan ook nog wel eens iets op gang brengen..(al weet ik nog van de eerst dat je daar niet aan moet denken..)

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    haha ik vind dat best eng, maarja aan de andere kant, nu maakt het niet meer uit...:p

pittig eten doe ik al heel de zwnagerschap haha, maar die baby lijtk mn darmen wel te verdrukken, ik ga echt lastig naar het toilet, geen obstipatie maar wel heel ongemakkelijk...sorry details :p

tonic moet ik echt van kokhalzen ahhahaha, ik ben een lastig mens :p

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Miis: bij mij hielp een ongeval met mn wagen maar dat raad ik niemand aan haha. Gewoon natuur zijn werk laten doen meid, bijna je wondertje in je armen :)

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Miis: Ik heb echt alles toen geprobeerd en niets hielp. Ik heb zelfs 3 x ruim 2km hardgelopen in de 4 dgn voor mn bevalling....helaas, zelfs dat mocht niet baten....
    Sorry, maar ik geloof echt niet in alle trucjes enzo. Het enige wat wetenschappelijk is bewezen dat helpt: vanaf 38 wkn regelmatig strippen...
    Ben je al gestript? Anders zou je dat aan je vk kunnen vragen...

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ik had ananashart gegeten en de dag erna braken mn vliezen...of dat het was of niet ik weet t niet maar t was wel zo! hahaha

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja wij hadden gesext de avond voordat mijn vliezen scheurde dat wel maar nee sorry die kracht hb k nu echt ff niet!

Ja strippen Kan pas woensdag (40+2) was geen eerdere plek voor controle maar hopelijk voor die tijd gebeurd t vanzelf!

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Spannend Miis!!! Hier ook geen gekke dingen gedaan voor de bevalling. Gebeurde gewoon spontaan na het douchen s ochtends :D vliezen braken terwijl ik mijn haren afdroogde hihi :)

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja mijn ideale bevalling begint met onregelmatige weeen, zodat ik even de opvang kan regelen voor zoon..en "relax" nog alle dignen doen haha

en dan zodra ze regelmatig komen naar het zh en ze daar gewoon opvangen, eventueel kan de vk mn vliezen dan breken! hihi nou en dan hup in 1 pers kleine eruit HAHAHA

9. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

@Miis: wat spannend!!! Any moment nu. Ik ben zo benieuwd!!!!

Hier even rustig aan gedaan. Wel mee gelezen, maar even een stapje terug gedaan. Vandaag ongi geworden helaas. Woensdag afspraak staan met de huisarts. Pfffff... Ik vind het heftig.

Liefs!

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lovelybabe, hey meid wat ontzettend kloteeee, kan me voorstellen dat je er mss wat tegenop ziet, maar laten we nog steeds positief blijven, jullie beeb komt er echt aan. hopelijk met een klein btj hulp is het gelijk raak!! ik duim ehct voor je en denk aan je !!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    dikke knuf LB! lifes a bitch.......

@hier vanacht gedroomd dat ik een zoon kreeg, een vlotte bevalling met 36 weken (ietsjes vroeg dus) 2 x persen en hoppa een mooi rond kindje...hahaha! Ik vond het wel een leuke droom!

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @LB: leuk is idd anders, maar zoals Miis al post: ook voor jullie zit er een plakbeebje in! Je hoort zovaak mensen zeggen 'je moet er niet zo mee bezig zijn, dan gaat het vanzelf', maar dat is intussen zo achterhaald en makkelijk gezegd. Zolang jij lekker in je vel zit is het goed, houdt die gedachte vast. Voelt iets niet goed, dan doe je het niet. Jij bent de baas! En dat wordt je uiteindelijk ook als het gaat om de 'controle' (voor zover je die hebt) over zwanger worden.

@GV: hoe gaat het eigelijk met jou?? Is er eigenlijk al nieuws over het zkh/echo?? (of heb ik dat compleet gemist??)

GV en LBabe: Ik duim zo hard voor jullie!!!!

@Miis: hihi ja dat zou ideaal zijn! ik duim voor je :)

@Hier: dinsdag krijgen we de uitslag van de meting voor Ties zijn hoofd. Voor 90% zeker een helmpje als advies :( Nu nog afwachten voor hoe lang etc. Ben zo teleurgesteld :(:( En vind het echt K*! Maargoed, Ties zal er weinig last van hebben. IK zie er heel erg tegenop dat ik straks een koude helm tegen me aan heb liggen als Ties de fles krijgt en als ik hem wil knuffelen. Pfff heb het er nu al moeilijk mee.. :( zucht!
    Verder gaat alles ok hier. Lekker gewandeld gisteren. Ties in de minimonkey, hij vond het prachtig en keek zijn ogen uit in het bos. Heerlijk zo'n mannetje!
    Bekijk bijlage 246178
    Bekijk bijlage 246179

Fijn weekend allemaal!!

13. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Nori: prachtig mannetje! Zie alleen neit zo heel veel fout aan zijn hoofdje. Kan het niet van zelf wat beteren? Hier bij W.inter was dat ook zo, behoorlijk grote afwijking maar is van zelf weer beter gworden. Snap dat je zo'n helmpje niet ziet zitten, waren wij ook bang voor. Maar als het nodig is dan moet het maar natuurlijk he!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nori: wat een vrollijkerd!!! balen van dat helmpje! is het te hardnekkig die voorkeurshouding etc?? Zo op de fotos zie je er iig niks van! En leuk die draagding! Helemaal gezellig!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis: hoe ist meid? loop je nog steeds rond met alle ongemakken van dien? Of ben je inmiddels verlost? ;)

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, ah wat een lieve foto! hmm jammer van de helm, maargoed als ie goed zit hebben zij er geen last van, heir wa shet gelukkgi niet nodig, was heel snel bij de fysio, heb hem toen een weke op zn zij laten slapen en alles was helemaal terug gevormd, zo gek hoe zacht zo'n hoofdje is heh...ook kwam het goe duit dat zoon hier een buikslaper was, dat hielp ook al veel. Snap wel dat je je er zo bij voelt! :) knuffel!

@hier nee meiden niks hoor, ehct super irritant hahaha, ik wil dat het echt nu gebeurd echt vandaag zou goed uitkomen, qua oppAS ook enz haha

vanacht echt een hele rare nacht gehad, zoon werd wakker 0130, ben ik weer terug naar bed gegaan, maar hij viel maar niet in slaap, op een geeven moment weer huilen, had ie gepoept! ( wat een timing)
    Nou daarna kwam van slapen niks meer, even in ons bed geprobeerd ( maar dat is voor hem feest pff hihi)
    Uiteindelijk 5u lag ik weer rustig in bed...en 0830 weer wakker..btj jammer zo dit hahah

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Miis wat flauw idd! het is je nu zo langzamerhand wel gegund! hahaha, maarja je riep natuurlijk heel hard: laat de beeb maar zitten tot zeker 40 week, nou hij heeft geluisterd ;) hahaha.

@hier: ook een kut nacht (sorry voor mn taal) echt last van accute verkoudheid, van die dikke snot, dat je alles vol hebt zitten en zeer doet in je hoofd, holtes etc...Voel me best zielig want bijna niet geslapen en dochterlief stond om tien voor 6 al aan mn bed: hajjo mama,,ikke wakker..(grrr ik niet) kuch, snotter, mopper....Gezellig weekeind dus! haha

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, jaaaa das waar!! hahaha

heh wat balen, heb je geen last van hooikoorts? ik heb er ook last van namelijk pff echt vervelend! sterkte vandaag!

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nou dat ook nog es, hooitkoorts: zwaar allergische ook, maar dit is een verkoudheid erbij ( van die dikke volle snot je kent t wel) hooikoorts is bij mij loopneus, niezen en rode jeuk ogen...is wat anders pfff

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jaa ik snap het! pff irritant heh! kan je zo weinig tegen doen, helemaal als je zwnager bent is je weerstand gewoon lager, ik slikte wel multivits hoor, met een kindje rondlopen en zwanger en dan ziek worden, haha neeeee wat een ramp :p

Deel Deze Pagina