2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    oww miis ik duim voor je!!! dat je snel je zoontje in je armen mag sluiten!

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Nori: ik sluit me aan bij de andere dames, ik ben geen expert maar ik vind het heel erg meevallen. W zijn hoofdje was eigenlijk dubbel zo plat! Mss moet je eens een 2nd opinion vragen?

@ Miis: jaaaaaaa, spannend!!!!

@ Karlijntje: zo lastig allemaal meid. kan je nu al geen bloed laten prikken zodat je weet waar je zit in je cyclus?

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    En????????????? Miis heeft het doorgezet?????? Spannend...........
    (ik zit gewoon nagel te bijten voor je! ben zoow benieuwd!) Als t doorzet: Succes meis! En fijn dat je de eerste 2 cm al kado hebt gekregen! YES! ;)

4. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Miis: en en en???? Spanned joh!!

@all: thanks :) ML houdt voet bij stuk dat Ties hoe dan ook een helmpje krijgt. Hij wil geen second opinion, omdat hij vind dat het wel goed is zo en het anders alleen maar langer duurt, voordat er actie wordt ondernomen. Hij heeft daarin ook wel een punt, want Ties is morgen precies 5 mnd... Maargoed, we zien wel.

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, nou schat voor j ehet weet is het voorbij! tis ook weer niet zo dat het kwaad kan, dus wat dat betreft! zoek eeen leuke uit :D:D

@hier, hoi schatten, ik laat het ehct weten hoor als er echt al wat gebeurd....zo'n internetverslaafde/telefoonspelende ben ik wel :D

maar nog niks, al heb ik het idee dat ik nu wel regelmatig hardere buiken heb...maar ik vin ze nog niet ehct pijnlijk ofzo...hooguit vervelend en onder spanning.

hele nacht opzich goed geslapen, wel onrustig omdat ik veel te excited was haha, maar mn buik was gewoon wel hele tijd gespannen en rommelig en wat steekjes....maargoed nothing yet so far! xx

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ghehe ja via de telefoon is het echt verslavend he!! :) ik kijk ook een paar keer per dag via mn tel op zp :D

@helmpje: nog niks gehoord van de fysio... Ben wel zenuwachtig hoor, hoop stiekem toch dat de waardes meevallen.

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Duim voor je Nori! (geen hempje en dat alles meevalt)

Miis: misschien ben je als nog wel een beetje aan het ontsluiten? (vandaar t gerommel etc?) SPANNEND!!!!!!!

@hier: een fantastische longdress gekocht! Ik zie er weer knap uit ;) Blij mee...en verder: gespannen voor zaterdag: echo...

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    whoopwhoop!!! GOED NIEUWS!

voor de schuine afplatting hoeft Ties geen helm, en de achterafplatting komt op 100graden, dwz afhankelijk van het advies van het 'helmenteam op het SHS' (scheven hoofden spreekuur) wordt bepaald of Ties een helm moet of niet..

Vooralsnog dus geen helmadvies!!!! :D:D:D:D

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Oh fijnnnn norii!!!!

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Norii: Da's goed nieuws!!!! Hier was ook: onder de 100 is geen helm :)

@Miis: Ik duim en duim en duim!!!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @nori: JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!! WHOOP WHOOP doe een vreugde danse met je mee ;)

@ MIIS: en nu dan?? nu wel serieus gerommel??? pfff duurt lang! hahah

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Nee niks harde buiken af en tor die ik wel vorm aan komen met hoogtepunt zegmaar maar t schiet niet echt op! Ik ga voor poging 2

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis: misschien toch maar weer klaarkomen proberen? (spannen je buikspieren ook samen, misschien wekt dat de weeen op??)
    hahahaha arme jij!

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Volgens mij kan je evengoed proberen om vijf minuten op je hoofd te staan. Hoe k*t het ook is, volgens mij kan je er gewoon niet veel aan veranderen :s zo klein zie die ukjes best al eigenwijs en beslissen ze zelf wanneer ze komen.

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Jaaa echt hè Hihi toch is t wel stiekem leuk dingen te proberen u never Know Haha!

Ach joh morgen weer een poging maar als dat niet lukt wil ik wel dat ze m'n vliezen breekt.. Uk groeit door en lichamelijk bn ik echt op.. Moet m'n zoontje van 11 kg ook gewoon nog aantal x per dag tillen dus ja dan liever met een btj hulp op gang brengen!

Truste meiden

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Gelijk heb je miis...Hoppa dr uit met t kleine mannetje! Heb jij je lijf weer ff terug! en kun je genieten van jullie wondertje ;)

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja vooral mn energie verlang ik terug, ik heb altijd zoveel energie...nahja vanmorgen 0745 ook nog het balkon geschrobt...nee niet vanwege nesteldrang, maar vanwege kots van de hond ahhahaha...maar toch, omdat het nu wel heel dichtbij komt, voel ik mn energie ook weer terugkomen!

nou over 1,5 uur weer strippoging, wish me luck :D

18. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey ladies,

Ik ben er nog wel hoor en lees mee, maar ben nog steeds niet helemaal in mijn element...:(

@Miss: good luck! Ik hoop dat het werkt en dat de kleine er snel is.

Ik ben net naar de ha geweest. ML vroeg of hij met me mee moest, maar had gezegd dat het niet nodig was. Dacht dat ik een verwijzing zou krijgen naar het zkh en dat we daar verder zouden gaan. Echter... hij moest er wel bij zijn, ik ben meteen gewogen, gemeten, bevraagd en heb een inwendig onderzoek gehad. ik moet maandag bloed prikken voor de zekerheid en ml moet ook even langs komen. Krijgt hij uitleg, moet een potje gaan inleveren en dan gaan ze kijken of en wat er aan de hand is. Wist niet dat de ha dit allemaal zelf zou doen!
    Hij vertelde dat we met een paar weken zouden weten hoe we ervoor staan.

Ik denk dat ik maar moet gaan wennen aan dat bloed prikken... ik val altijd bijna flauw :D, echt een watje daarin. maar ik moet maandag prikken en heb een vermoeden dat ze tijdens de onderzoeken wellicht nog meer gaan prikken....

De ha zei dat het pas na 2 jaar proberen echt 'serieus' was, tenzij wij er heel veel stress van hebben. Wist niet wat ik moest zeggen dus heb verteld dat we er veel mee bezig zijn, in een buurt wonen met heeeel veel kindjes en dat de hele wereld om me heen zwanger is en dat dit moeilijk is. Ik weet dat er mensen zijn die veel langer proberen en er wellicht meer stress van hebben dus vandaar dat ik niet zo goed wist hoe hierop te reageren....

Even 'op adem' komen en naar kantoor... de waan van alledag...

Geniet van het mooie weer vandaag!

Liefs

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah LB iedere ha gaat er ook anders mee om, maar in jouw geval heb je natuurlijk ook een geschiedenis waar je bang voor bent toch? dat zou toch al reden moeten kunnen zijn om eerder naar de HA te stappen? Dat je je kinderwens in de IJSkast moest zetten omdat je eerst lichamelijk gezond moest zijn etc. Realiseert je HA dat wel?
    In iedergeval fijn dat hij als hopelijk vertrouwde huisarts de eerste onderzoeken doet, w.s. jou slijm en hormoonwaarde (prikken) en zijn zaad als daar niks uit komt is het misschien doorstuur werk, of probeer het nog maar even.... Ben benieuwd wat het advies gaat worden:
    maar ga er gewoon vanuit dat je normaal zwanger zult kunnen zijn, want dat is immers 90% en 9% lukt het uiteindelijk met wat hulp ;) DUSSSSSS met andere woorden: HEB VERTROUWEN het komt vast goed!
    DIKKE KNUFFEL!!!!!!!!!!

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    warm.........
    Miis houd jij t nog vol met die warmte?

Deel Deze Pagina