mie: mannen breek me de bek niet open. een collegatje van mij zegt altijd mannen zijn onmisbare mispunten. Ik zou die van mij voor geen goud willen missen maar af en toe ........ goudvis: wat sneu van je konijntje! ik hoop dat het klikt met de nieuwe. hoop voor jou ook snel op vruchtbaar slijm! sum: wat leuk een jongetje!! ben zo blij voor je dat nu alles goed gaat met je zwangerschap! lovely: ik herken je gevoel heel goed. het is bij ons natuurlijk al wel een keer raak geweest maar sinds dat het mis is gegaan lijkt het maar niet te lukken en iedere maand lijk ik wel weer een beetje moedelozer te worden. de goede moed in een succesvolle afloop lijkt af en toe heel onecht. miis wat heb je toch een mooi mannetje! en wat een super bevalling. Zo eentje wil ik ook graag reserveren voor de toekomst hihi er is bij ons een paar straten verderop een jongetje geboren : boet Ik kan er niks aan doen maar ik vind het zo'n rare naam moest het ff kwijt. Ik ben zondag na een 5 daagse provera kuur ongesteld geworden dus vandaag zijn er wat buisjes bloed getapt om mijn hormonen aan het begin van de cylclus te controleren.vriendlief wou morgen zijn potje gaan brengen maar moet dat een week van te voren besproken worden en niet een dag zoals de gyn zei.
Hahaha ja Karlijntje, dat had ik een paar jaar geleden ook toen een van mijn kindjes van de peutergroep een broertje kreeg. Heel trots zei hij 'mijn broertje heet Boet, juffrouw!' Euh, oh. Wat leuk?! (Ahum..) aparte naam idd! Haha
lovelybabe, ja heerlijk wij hebben ook buiten gebbq`t. Donderdag prikken, spannend. ben even vergeten waarvoor je dan moet prikken, sorry! ik zou er niet teveel over lezen idd. soms word je er helemaal gek van. bij mij helpt het als ik er veel over praat. soms vertel ik heel veel mensen er over en dan denk ik nou heb iedereen gehad en dan zakt het...... en wat je zegt positief blijven, je kan het hier altijd kwijt he meid!!!! sumshine, ik ben nu zo`n japanse vis. knal rood met hier en daar een stukje wit. 2 bollen voor, 2 achter en onder de oksels heb toevallig ook japanse wokgroente op vanavond Ja idd Roger van Roger rabit, vond hem zelf wel leuk. Roger zoekt een rabit en dat is Luna..... Morgen echo, denk dat het niet veel soeps is maar je weet maar nooit. voel me op het verbrande na verder goed! als een vis in het water ben zo lollig vanavond. Misschien komt het door het warme weer... gelukkig is het nu wat koeler, maar vond het overdag een beetje prut. hoop dat ze vanavond lekker slaapt. mie, oei oei oei, gooit het eruit meid!!!! karlijntjeV, bij ons kan dat gewoon iedere ochtend om 8:00 met brief van Gyn of ha. raar een week van te voren. zal maar net net lukken die ochtend. hopen dat je snel duidlijkheid heb met je bloed uitslag! @hier, geen nieuws, morgen weet ik meer. lekker kort dagje want werk tot kwart voor 3 daarna ga ik lekker NIET meer werken.
Oh mie, gooi het er maar uit inderdaad! En inderdaad maar even een gesprekje aan wagen? @Sum: slaapt de kleine meid al wat beter? Was het misschien van de warmte? @Karlijntje: Ik vind Boet ook een hele vreemde naam hoor. @GV Spannend vandaag. Ik ben benieuwd wat ze zien. Hier: net met vl van de ha afgekomen. Hij kreeg dezelfde vragen, buik werd onderzocht evenals zijn zaakje. Nu een formulier en een potje mee. Volgende week donderdag moet hij zijn 'goodies' inleveren. kan alleen op donderdag tussen 8 en 10 dus er staat wat druk op . Morgen moet ik bloed laten prikken. Heb even geen idee waarvoor allemaal, maar de ha zegt dat de uitslag van mijn bloed en de uitslag van vl zaad een indicatie kan geven wat de kans is op een 'normale' verwekking. Indien uit de testen komen dat er niets aan de hand is dan moeten we samen kijken hoe we verder gaan. VL kreeg het advies om af te vallen, dacht dat gewicht uitsluitend een issue was voor vrouwen als het gaat om fertiliteit. We gaan dus nu de echte eerste stap zetten. Liefs
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen okt 2011 van een prachtige dochter na een Zoon van juni 2009 Mie: bevallen op 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen op 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen op 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen op 12 feb 2012 van een prachtige dochter ZWANGEREN! Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> jongen Sumshine@28 jaar gaat voor de 2de, ronde 25 of na mk 13: zwanger ,--> Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@33 jaar gaat voor de 1ste, ronde 15: NOD 17 juni Karlijntjev@26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 8: NOD 11 mei Goudvis@29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 19: ONGI 6 mei Xaar@29 jaar gaat voor de 2de, ronde: NOD Controle & Echo Fafje: zwanger, bevallingsdatum, 21 mei 2012 Sumshine: zwanger, bevallingsdatum, november 2012
Hey ladies, even snel voordat ik naar mijn werk ga: bloed prikken overleefd. Ik ben echt een watje . Volgende week uitslag, daarna vl zijn potje wegbrengen en weer een wek wachten. Over 2 weken weten we dus meer. Fijne dag allemaal!
jippie ik ben al bijna weer 16 week zwanger! dan is de miskraam grens helemaal voorbij! hiep hoi!...Moest t ff kwijt! zo is alles een mijlpaal
@ Sum: goed he meid!!!! Tuurlijk is dat opnieuw een mijlpaal. Dat is toch wat een zwangerschap is, constant aftellen en mijlpalen bereiken! Al veel aan het voorbereiden voor de baby? @ Miis: hoe gaat het met jou en de kleine? Zie op fb af en toe zoooooooooo'n ongelofelijk schattige foto's voorbijkomen! Ziet er echt een schatje uit! @ LB: we duimen meid!! @ All: man wat is het hier stil zeg de laatste tijd! Iedereen zo druk bezig met klussen of moederen hehe.
meiden ik mis jullie ook hoor. Twas hier altijd zo'n gezellig kippenhok hihi. Maar moet wel zeggen dat ik af en toe wat afstand houdt omdat ondanks dat ik heeeel blij voor jullie allemaal ben het voor mij ook wel eens een frustrerend gevoel kan geven op een baaldag bij me. Voel me dan ook wel weer schuldig dat ik me zo voel maar ik merk dat ik het niet weg kan stoppen dus dan is ff afstand nemen wel het beste voor me. sum wat fijn dat je alweer 16 weken bent echt super voor je ik ben blij voor je Ben benieuwd wat de gyn woensdag zegt. dan heb ik telefonisch een afspraak over mijn bloeduitslag en evt vervolg stappen
Spannend karlijntje! Woensdag moeten wij met Ties naar Veghel voor de definitieve meting en uitslag van de kinderarts voor wel/geen helmadvies.. pfff
Norii, succes meid ti's wat hè ik duim vOor een goede uitslag! Karlijntje, logisch hoor! Ook denk ik aan j en duim met j mee hopelijk gaat deze periode snel voorbij! Jaaaaa meiden ik mis jullie ook maar geef me even wat tijd.. Voorlopig red k t niet meer als op m'n mob meelezen eb reageren .. De laptop staat nog steeds uit en m'n tafel staat nu steeds vol met bloemstukken en rotzooi .. Anders staat de lap er op maar kom er nog niet aan toe!! Ik denk heel erg aan jullie!!! Liefs!!
aaah Miis het is je vergeven meid hoor, het is zon drukke periode dan staat ej hoofd gelukkig niet naar zp! haha Karlijn: spannend, ben beneuwd wat er uit de bloedtest komt en wat de vervolgstappen zijn! ben jij begonnen met afvallen? Spannend meis, hoop da tje snel met goed nieuws mag komen! Nori: wat spannend weer van Ties! Hopelijk hoeft ie geen helm! @hier: lekker weekeindje amsterdam, naar Javier Guzman geweest. (caberatier) geweldig genoten! Ff lekker me time! maar mis het thuisfront dan wel verschrikkelijk, word versterkt door de hormonen! hahaha
Hey meiden, @ Miis: geen zorgen hoor, het is je dik vergeven. Ik kan me voorstellen dat het super druk is en dat je even lekker moet bijkomen. @Karlijn: spannend! Ik ben benieuwd naar de uitslag en eventuele vervolgstappen. Ik kan het me voorstellen hoor, ik heb dat af en toe ook. En dan is het niet omdat ik niet blij ben voor iemand anders, maar het heeft meer met mezelf te maken. @Norii: spannend woensdafg, ik hoop dat het meevalt. @Sum: jeuh, gefeliciteerd met de 16 weken mijlpaal! Hoe was Javier? Ik ben afgelopen weekend naar Guido Weijers geweest. Hier: druk weekend gehad, met gisteren een weerzien met mijn oud collega die, hoe kan het ook anders, zwanger is. Ik ben blij voor haar hoor, maar het 'gemak' waarmee gezegd wordt dat het zo raak was...pffff.... maar goed, ik gun het haar van harte en hoop gewoon maar dat onze beurt ook snel komt. Deze week de uitslag van mijn bloedtest en donderdag moet vl zijn potje inleveren in het ziekenhuis. Spannend voor hem, want hij is bang dat het wellicht bij hem ligt. Ik heb geen idee, maar als het zo is dan weten we dat tenminste. Maar goed, ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen. Verder op de wachtbank, want dat gaat ook gewoon door (lees: ik heb me suf geklust, je weet maar nooit he ). Liefs!
Hey Lb en die vriendin van je, die er niet zo mee bezig was..is die al zwangeR? of ook nog niet? Weet je nog wie ik bedoel? @hier: moe moe moe, best druk 4 dagen werken een flinke peuterpuber in huis een socuiaal leven, een huishouden en vooral zwanger zijn...Crisis hoe doe ik het toch denk ik dan?! hahaha... Wat wel lastig is, ineens is mijn dochter heel erg huilerig als ik haar achter moet laten bij de opvang (gaat ze twee dagen per week naar toe) ze was vanmorgen hysterisch! Ik vind het dan zooow moeilijk weg te gaan. Ik doe t wel hoor, en lijk heel cool maar van binnen jank ik mee! Snap er niks van ze is ruim 2 dat is geen eenkennigheid meer toch? Of zou ze last hebben van het besef dat dingen een beetje anders zijn? Ze vraagt ook vaak aan me: "mama waar is baby nou?" de scheet...Zou ze beseffen dat er wat groots op komst is?? Nou ik vind het in iedergeval knap lastig! Volgende week brengt manlief haar maar weg want daar heeft ze t veel minder bij! zucht,
Sum, die vriendin is nog niet zwanger. Weet nog hoe ze zei dat het voor hen wel anders zou zijn, want ze zijn veel jonger. Nou, schijnbaar maakt dat niets uit....
Hey dames, Het is inderdaad rustig hier! Waar is iedereen? Druk aan het moederen, klussen en wachtbanken? Ik heb ook niet veel te melden hoor. Zo naar kantoor om verder te werken (was vanmorgen thuis al begonnen, zo vermijd ik de files) en voor de rest wachtbanken. En oooohhhhh men, wat duurt het lang. Fijne dag allemaal! liefs!