Hoii allemaal Hier vanmiddag heerlijk lang gewandeld in t bos oudste kon lekker takjes zoeken en wat rennen en jongste in m'n draagzak Net ff gedweild enz verder relax want was wel vermoeiend zon wandeling weer!! NOg bedenken wat k ga eten met die kleine papa is werken namelijk Oh en baby kreeg gister 2030 en 0030 voeding en pas 0730 weer!! Jeeh
Mie, wuhahaha bn nu wel out of order hoor! Bn wel blij dat k m'n energie terug krijg had ik echt nodig!
Miis: respect voor de actieveling En wat zag ik op fb: Zoonlief op de IPAD! wat een giller! Dat ie dat al kan...WOUWIE...haha
Sum, echt jeugd van tegenwoordig .. Ik hoef maar 1 x iets voor te doen en hij onthoud dat!! Echt zo erg masr zijn wel leuke dingen voor peuters plaatjes kijken, kleuren en voorleesboeken enz dus nou goed vooruit hahaha
ja die kids zijn echt snel met het onthouden van al die techniek echt niet normaal. Ik heb een nichtje dat net 3 geworden is maar toen ze krap 2 was zat ze al op een ipad angrybirds te spelen (en beter als wij allemaal) en ze snapte al snel dat het op veel van die telefoontjes ook kon haha. Oh heb gister de hele avond zitten janken niet normaal. Ik weet niet meer hoe ik erop kwam maar kwam viavia een filmpje tegen op you tube als herrinneringsfilm van een verloren beebje met 26 weken. zooo heftig om te zien. Maar daar zag ik nog veel meer van die filmpjes staan en heb ik er toch nog een paar gekeken zoo heftig om te zien en zo aangrijpend. Kreeg ik vandaag ook definitief te horen dat ik ben overgeplaatst naar een andere filiaal ook al wou ik dat en mijn directe leidinggevende het niet. Maar het is in belang van de organisatie dus dan heb je niet veel meer te willen. Dus nu nog 2 weken op mijn stekje en dan begin ik daar. Ow en ik vind het zo spannend wat de gyn morgen te zeggen heeft. Kword tussen 12 en 13 gebeld. Vanochtend zijn we ook met tweeen in het ziekenhuis geweest om vriendlief zijn potje af te geven dus we zijn nu erg benieuwd hoe en wat.
Karlijntje, ik zal aan j denken meid en duim hard mee ! Maar wat balen van j overplaatsing!!! Is t ver? Ken j daar mensen? Word alleen jij overgeplaatst of meerdere? Oh die filmpjes pff ik ken ze, erg hè ik kan ook in tranen uit barsten als k dat zie verschrikkelijk !!
Zo jammer van je overplaatsing Karlijn. Valt het qua afstand nog mee of ben je nu ook langer op de baan? Spannend die resultaten morgen, ik duim alvast!!!!!! Ipad en toestanden... ik kan er niet mee werken dus ik vermoed dat mijn kleine dat ook niet snel zal kunnen hahaha. Ik kan wel met computers werken maar dan echt om te werken. Al die spelletjes ken ik echt helemaal niets van!
hi meiden, karlijntje: ik duim voor goed nieuws van de gyn! en wat naar die overplaatsing. gfisteren met een vriendin: what to expect when your expecting gekeken in de bios, leuke film om te kijen maar t gaat ook over een stel die een miskraam krijgt...Nou je raad t al,,,ik moest huilen joh, het kwam uit mijn tenen, heb na de mk eigenlijk nooit zo iets gezien op tv dus het kwam zooow binnen, ik herkende t gevoel van wanhoop ofzo zoo..Bijzonder he? Vond het wel helend, het ruimde ff op. (met natte wangen)
@ Karlijn: en en en en en? al nieuws? @ Sum: wat sterk dat je het aandurft om naar die film te gaan. Denk dat dat op zich al een stap vooruit is in het helingsproces. Ik herinner me het moment dat de ha me zei dat ik een mk had nog als de dag van gisteren. Wat een ongelofelijk enge gevoelens dat waren, vol wanhoop, moedeloos zijn, onmacht... Gelukkig was het bij mij uiteindelijk een vergissing maar ik kan me daardoor toch een beetje voorstellen wat een hel dat moet zijn...
Sum, fijn dat t j wel soort van goed deed! Ik hb Na mijn miskraam ook zoiets gezien en idd tranen met tuiten maar dat hb k nog steeds .. Eigenlijk alles wat met zwanger worden zwangerschap en kinderen te maken heeft Hihi Karlijnyje, en meis?
Karlijn houdt ons wel in spanning zeg (laat dat nou niet iets zijn waar ik niet goed in ben, geduldig zijn, haha)
He meiden Sorry voor de late reactie haha. Nou al mijn hormoon waardes wAren goed aan het begin van de cyslus dus dat was allemaal fijn en ook vriend lief had een topkwaliteit ingeleverd dus dat was ook goed om te horen. Bij de afspraak laatst had de gyn gevraagd of ik mee wou doen aan een onderzoek naar het zwanger willen worden en zijn bij vrouwen met overgewicht. Ik ga daaraan mee doen want nu heb ik 50%kans dat ik meteen met pilletjesvoor het opwekken van de eisprong mag beginnen en 50% kans dat ik een half jaar lang begeleid ga afvallen vanuit het ziekenhuis. Als ik er niet aan zou meewerken dan moet ik eerst zelfstandig 6 kg afvallen en dan terugkomen. Nou word ik van de week gebeld door de begeleide van het onderzoek dus hoop uiterlijk volgende week weten waar ik voor ben ingeloot
Zo das dan wel fijn net zon onderzoek meedoen!! Ook goed te horen dat tot nu toe alles oké is! Spannend meid ik duim voor j !!!!
@Karlijntje: relax joh! Succes!!! Je kunt het @Sum: wat knap! Dikke knuffel voor jou! @Hier: Ties dus toch een twijfelgeval. Waardes lieten zien dat er wel degelijk verbetering in zit (van 100.7 naar 97.6 en van 108 naar 106.3) MAAR... De fysio en kinderarts adviseren wel duidelijk een helm omdat het optisch zichtbaar is. En ja het kan ook natuurlijk verbeteren, maar met de helm heb je meer garantie op het behalen van het gewenste resultaat. Volgende week moet ik m laten aanmeten bij Livit en 2 weken daarna kunnen we m ophalen. Het balletje stopt voorlopig nog niet met rollen... Ik ben zo teleurgesteld!!!
Nori: shit van de helm meis! wat zou er gebeuren als je em alleen met slapen omdoet en voor de rest n iet? Ik denk ff hard op..... hier: goed gekeurd door de vk! en kreeg omdat ze het zo leuk vond om me wer te zien (was toevallig dezelfde vk als mijn bevalling en die zie je daarna gewoon niet weer dus 2,5 jaar later, ze herinnerde mij nog...hihi) kreeg ik iig ff een mini echotje...ff snel gluren! Leuk he? Ze ging niet echt meten ofzo, maar gewoon ff kijken! hartje gehoord...Mooi... Over 3 week 20w echo.
@ Nori: balen meid! Ik vraag me idd ook wel af zoals sum, wat er zou gebeuren als je het alleen 's nachts aandoet. @ Sum: leuk die extra echo!!! @ Karlijn: wil niet indiscreet zijn maar vanaf welk bmi moet je afvallen voor ze je willen helpen? Ik ken eigenlijk best wel wat vrouwen die iets zwaarder zijn en ook moeite hbben. Moeten zij dan ook wat afvallen of wat is de 'grens'? Even nieuwsgierig
mie bij een bmi in het rood vinden ze dat je eerst moet afvallen naar "oranje" Maar het ligt aan t ziekenhuis hoe streng ze daar mee zijn weet ik. Ik moest 5 kilo afvallen om in aanmerking te komen voor ivf of iui ofzo maar dat was nog niet aan de orde! haha