no idea ladies.. maar het compromis is al bijgesteld: Ties krijgt de helm 3 hele dagen op (maandag t/m woensdag) incl. s nachts en zodra hij meemoet in de maxicosi gaat hij af. dus dat is straks maandag t/m woensdag; 23uur per dag, donderdag t/m zondag zoveel mogelijk. Het beste voor mn kleine man natuurlijk, hoe moeilijk ik het er ook mee heb.. Ik wil niet over een paar jaar zeggen: 'had ik nou maar...'
BMI zegt overigens geen drol, want de mijne zou 'veel te laag' zijn, lees: 18 En dat zou ook niet bevorderend zijn om zwanger te worden, nou Karlijntje, je bent al een keer zwanger geweest, je lichaam is alleen even de kluts kwijt, dus dat komt zeker goed! en afvallen is sowieso beter ook voor jezelf, dus als je daarnaast ook nog eens zwanger wordt is het helemaal super, toch?
Hey meiden ik zwaai ff snel. Heb het erg druk (werken, thuis etc etc). Is ook veel gedoe geweest in m`n persoonlijke leventje, dus sorry dat ik er niet zoveel ben... Norii: Balen van de helm, maar wel fijn dat er een compromis is. Ik denk aan je! @Karlijn: Fijn dat de testen iig goed zijn en ik duim dat je ingeloot wordt!!! @Miis: Wat blaak jij van energie! Goed hoor @Sum: Wat gaat het snel zeg....nog ff en je bent al op de helft! Voor iedereen die ik vergeet: Sorry!!!
Inge, hopelijk gaat nu alles oké? J kam j verhaal natuurlijk altijd bij ons kwijt hè!!! @all, alles goed dames? Norii, nou dat is wel een soort midden weg toch!? In t begin mss ff wennen maar daar kom j doorheen!!! @hier alles oké hier k zit er helemaal in.. Nog geen echt tijden schema maar op zich een ritme.. Nov niet vaak naar buiten gewest echt klote weer. Super harde wind en veel regen Nou k probeer nog even een uurtje te slapen!
@Miis: I know...thnx. Het gaat niet zo goed met mijn moeder. Ze is ziek (Parkinson) en gaat zowel geestelijk als lichamelijk achteruit. Daardoor loopt het tussen mijn ouders momenteel ook niet erg goed. Het is confronterend om nu echt te merken dat Parkinson en dementie dicht bij elkaar liggen. Ik word met mijn neus op de feiten gedrukt en ben bang voor wat er komen gaat....namelijk dat mijn moeder me op een dag misschien niet meer zal herkennen. Ook is op 2de pinksterdag hun kat weggelopen en afgelopen week dood terug gevonden. Hij was voor het eerst uit de tuin ontsnapt... Daarnaast heb ik familie die wat verder weg woont. Zij zou mijn getuigen zijn, maar het contact verwaterde wat van beide kanten en daardoor heb ik gekozen om iemand anders als getuige te nemen. Dat viel in verkeerde aarde en het lijkt erop dat het contact nu helemaal verbroken is. Ik weet nog steeds niet of ik kan blijven op mijn werk...er zijn bezuinigingen en wellicht kunnen ze me geen vast contract geven. Ik zit al in mijn tweede jaarcontract, dus daarna is het vast of exit... Het nieuwe kdv lijkt erg goed en fijn en met X gaat het fantastisch, Ze heeft 1 tandje bijna helemaal door en een ander zijn de eerste puntjes door... Ze rolt van rug naar buik maar nog niet terug, wil soms al staan, kan goed zitten enz enz enz. Het eten gaat ook best al goed. Ik moet nu weer verder, heb veel te doen. We gaan maandag een midweekje naar Drenthe met z'n drietjes... Veel liefs van mij!!!!
Jeetje Inge wat heftig!! Ik wens je heel erg veel sterkte toen, het lijkt me verschrikkelijk waar je nu doorgaat. Dikke knuffel!!
Inbge meis sterkte, het is allemaal ook niet niks en niet makkelijk! wat worden we dan vcolwassen he? met al die ellende...pfff sterkte meis.
@ Inge: wat heftig allemaal meid... Denk dat jij dat midweekje wel heel goed kan gebruiken. Sterkte hoor meid! @ Nori: fijn dat er een compromis is gevonden. Het zal wel zwaar zijn maar hou in je achterhoofd dat het het beste is voor je kleine ventje! @ Miis: hier ook helemaal geen fijn weer om naar buiten te gaan. Kan me voorstlelen dat je met zo'n kleintje dan al helemaal neit graag naar buiten gaat... Hier: oo wat heb ik nood aan vakantie!!!! Nog drie weekjes te gaan en dan twee maanden vakantie!!!!! Jeeha!
Trouwens, zijn er nog mama's waarvan hun kleintje af en toe voorkeuren heeft voor één van de twee ouders? Hier is mn ventje echt een papa's kindje de laatste dagen haha, heel leuk om te zien. Soms ben ik wel wat jaloers maar sjjjt... blijft tussen ons he haha.
mie, vaak heeft het fases, op deze jonge leeftijd....Dan kon ik de hele ag niks met dr, kwam de papa thuis en hoppa lachen en doen (gemeen vond ik t hahaha) nu is het heel vaak: mama doen, mama mee etc...Het gaat op en af zeg maar..
Merk ik ook Sum! Twee weken geleden was ik nog het belangrijkste in zijn leven. Van wisselvallig zijn gesproken zeg haha
Haha nee gelukkig nog niet! Wel met de fles, dan drinkt hij bij mij alles op en bij een ander vertikt hij het om op te drinken! Heel irritant, maar wel pleasend voor mij gna gna
inge, jeeetje meid wat heavy allemaal zo tegelijk!!! sterkte wel ff lekker met zn 3tjes weg van alles even! mie, ja zijn fases...zoon heeft papa als eerst gezegd en hem ook altijd echt benoemt, als ie mij wilde schreeuwde ie gewoon hahah als papa er was wilde ie alles van papa, maar sinds 1,5 jaar is t mama voor en na en nu is t ons beide ....mama en papa wordt vaak gezegd, maar bijv op verjaardagen en hij valt ofzo, dan moettttt mama hem troosten, maar als een vreemde hem aanspreekt roept ie gelijk papa haha
Dag meiden Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles zijn gangetje. Echt aan het uitkijken naar de vakantie! Ook een klein beetje koopverslaafd haha. Ben echt helemaal gek van dragen geworden. De babybjorn wordt nog maar sporadisch gebruikt want de doeken en co bevallen me eigenlijk beter. Heb nu al een tricotslen maar die gebruik ik eigenlijk nooit, niet echt mijn ding. Twee mei tais, één was een koopje van 20 euro op kapaza, de ander zelfgemaakt, prachtig dus maar wel wat duurder. Nu net een bb-backpack en een tricotti gescoord voor 15 euro. Helemaal happy vandaag haha
mie, wat leuk joh, ben blij dat je er zo enthousiast over bent! ik ben ook zo gek op mn storchenwiege, eigenlijk een soort mei tai echt ideaal!!! draag die kleine ook vaak als graag mn handen vrij wil! ik vind het ook zo leuk om mn oudste op mn rug te dragen, alhoewel het nu wel erg zwaar is hihi
Hey dames, Excuses dat ik zo lang niets van me heb laten horen. Het heeft er een beetje mee te maken dat ik tegen de onderzoeken aan zit te hikken, ik af en toe verdrietig ben dat het nog niet gelukt is etc. Dan lees ik hier al het blije baby nieuws en het lijkt of ik dan nog een keer met de neus op de feiten wordt gedrukt. Ik bedoel het zeker niet verkeerd en ben super blij voor jullie en gun iedereen het van harte. Hoop dat dat duidelijk is! Vandaag de uitslag van mijn bloedtest en VL potje. Hij heeft Super Sperm . 65% beweeglijke cellen wat uitzonderlijk hoog is. Ik ben ook in orde en we hebben 35% lans dat we spontaan zwanger raken. De keuze is nu aan ons. Die 35% zit in het oranje gebied (groen is super en rood is niet goed). We kunnen er voor kiezen om doorgewezen te worden naar de gyn, of we wachten nog even en geven het zo een kans. VL wil graag wachten en heeft het gevoel dat het wel komt. Ik weet het nog even niet. Uiteraard wil je heel graag snel, maar eenmaal die stap genomen zitten we in het ziekenhuis en gaan we het klinische tegemoet. Zit nog te dubben . Daarnaast hebben die vriendin en vriend (zij is tegelijk met mij gestopt met de pil) vorige week aangegeven dat ze uit elkaar gaan. Ik was helemaal van de waps, want zij was nog steeds niet aan de pil. Ik kan me niet voorstellen dat als je relatie op dat punt is dat je nog steeds het risico neemt dat je zwanger raakt. Als dat was gebeurd was het kind meteen de dupe geweest. Sorry voor het ego berichtje!!!! Liefs
Lb, oh k snap j echt wel hoor!! Mss moet ik ook maar niet teveel over baby praten in dot topic tot dat iedereeeeen een beebje heeft wel goed nieuws dat jullie nog op zich oké kansen hebben snap j twijfel wel idd anders zit j er echt midden in.. Gewoon nog even goed over nadenken, mss met j vriend afspreken .. Nog 'zoveel xo'm zelf proberen en dan alsnog door verwijzen?? En wat raar van die vrienden idd .. Super groot risico neem aan dat de breuk niet van de een op andere dag gebeurde!? Nou sterkte en dikke knuffel succes met je beslissing!! Sum, dat us een ergonomische draagzak à la mei Tai achtig .. Storchenwiege baby carrier.. Ti's echt een uitkomst!
Thanks Miis!!! En jullie moeten gewoon door blijven babbelen hoor over jullie wondertjes! Gewoon gezellig blijven doen, want dit ligt aan mij en niet aan jullie. Ik vind het super gezellig! Maar soms even moeilijk. Liefs!
lb goed te begrijpen hoor! ik denk dat karlijntje en gv er ook zo over denken, aan de andere kant weet je ook dat veel ook aan die andere kant hebben gestaan: de kant waar het op zich liet wachten terwijl de wens zo groot was. Over 35% dat is een mooie kans! wij hadden ook 35% kans NAdat ik clomid had gekregen, daarvoor was het 15 tot 20% Het kan dus toch. Ik snap ook wel dat je vriend wil wachten maar ook jou wens dat je er alles aan wilt doen om de boel te bespoedigen. Ik kan je hierin geen advies geven, alleen maar dat je altijd weer terug kunt...Welke stap je ook zet Sterkte meis! en feli met t goede nieuws van t topzaad enzo! ik bedoel maar das ook nie niks!!!