2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    he meiden,

lovely ik ken dat gevoel ook goed hoor dus soms ben ik er wat meer als anders maar tis niet allemaal even makkelijk en leuk altijd. Wat heftig van die vrienden van je zeg. Ik zou daar ook even met mijn oren van staan klapperen. Ik hoop iig dat jij en je vriend een voor jullie fijne/goede beslissing voor jullie nu kunnen nemen.

miis gewoon door blijven kletsen hoor! vind het ook heerlijk om jullie verhalen over je kindjes te volgen. en als ik even een baaldag heb dan lees ik gewoon niks :)

mie lekker zeg bijna vakantie! ik moet nog 11 weken werken voor ik vakantie heb. Mijn BMI is nu 36. Maar ik vind dat zo vertekenend. Ja tuurlijk ik ben aan de zware kant maar dat ben ik altijd geweest. Ik heb al sinds ik een jaar of 17 ben ringmaat 21. En toen woog ik toch echt nog wat lichter maar was mijn bmi al te hoog. Ik ben heel breed gebouwd is een familiekwaaltje. De meeste mensen schatten me ook zon 10 kg lichter als ik ben maar goed tis niet anders.

norri hoe is het met je kleine mannetje? heeft hij zijn helmpje al?

Ik ben gister terug geweest in het ziekenhuis voor deelname aan het onderzoek ben gewogen en gemeten weer bloed laten prikken en een inwendige controle echo om te controleren of alles ok was. Alles zag er netjes uit en aan een kant een follikel van 13,1 dus zou best in het weekend of begin volgende week een eipsrong kunnen hebben zij ze. Natuurlijk ben ik ingeloot voor het begeleid afvallen en als ik binnen nu en een half jaar niet zwanger ben dan ga ik chlomid krijgen.

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Lb, nee oké maar k vind t niet erg me wat in te houden .. Ik bn er nu natuurlijk weer helemaal mee bezig Hihi

Karlijntje, nou wel fijn dat j nu weet waar j aan toe bent of niet?! En weet j gewicht is maar een cijfer alleen bij de 1 kunnen die paar kilos waf uit maken en bij de ander niet.. Zo gek heh maar ik bn blij voor j dat j nu wat wijzer bent wat betreft een half jaar.. Vind j dat zelf fijn? Zo'n periode afwachten? Wie weet dit weekend heh wauw k duim voor je!
    En natuurlijk gaan we duimen dat j wordt ingeloot!!

3. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    ha meiden ben er even heel lang niet geweest maar heb ook niet zoveel tijd. sorry!!!! ff ego berichtje......

na een hele lange periode prikken (5 weken) heb ik eindelijk een eitje (rechts)van de goede grootte. normaal doe je hier ongeveer 2 weken over. maar vanweg de lage dosis duurt het langer.
    gister ben ik geinsemineerd dus het is afwachten of de bevruchting plaats vind en of het blijft zitten.... spannend he? wou het ff kwijt.

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ow gv wat spannend! en wat duurt het dan lang voor t eitje, komt het omdat je gehele cyclus is platgelegd dan?
    Ik ga voor je duimen meis! Probeer maar je gedachten te verzetten (vet moeilijk is dat...i know...)! Succes meis.!!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ohh goudvis wat spannend!!!!!!! Ik duim echt heel hard!!!

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Goudvis, de duimen gaan hier ook opnieuw de lucht in!

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    #2147 Seit, 14 jun 2012
    Laatst bewerkt: 14 jun 2012
    Spannend GV!!!!

Even een egobericht: vandaag de helm laten aanmeten, wat KUT was dat zeg, Ties kei hard huilen, zo zielig! :( en de keuze voor de kleur/het patroon was al helemaal treurig.. ik vind het nu echt helemaal niet leuk meer! Heb een witte gekozen met een smiley op de achterkant, bij gebrek aan beter als 2e keus een patroon met clowntjes en een blauwe achtergrond kleur. (Als je google ' t op afbeeldingen : redressiehelm print cartoon, dan vind je de keuzes zoals ik ze vandaag voor mn neus kreeg)
    Vanmorgen ook controle gehad op het cb, daar was alles goed. Gewicht 7040gram /66 cm :)

Fijne dag allemaal

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, oh wat een extra teleurstellign dan heh....maar zoiets staat me idd bij, ken 2 mama's maar met meiden..en die hadden wel leukere printjes enz...pff ehct weer voor jongens niets leuks :(...
    hopelijk went ie er wel snel aan...ach kan me voorstellen dat je je er kut bij voelt hoor norii!

9. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Oh GV wat spannend!!! Hoe lang moet je wachten voordat je iets weet??

Sum: vl was zo trots op zijn super sperm, als hij een aap was geweest had hij iedereen zijn rode kont laten zien :D. Het lijkt alsof we niets zijn opgeschoten, maar het weten dat we lichamelijk in orde zijn en dat er geen fysieke oorzaak is, geeft wat rust.

Karlijn: ik stond ook echt met mijn oren te klapperen. ik dacht namelijk dat ze kwamen vertellen dat het raak was. Wat spannend dat je ingeloot bent (of begrijp ik je verkeerd). Hoe ben je eronder? Fijn dat er zo meegekeken gaat worden?

Norii: ik kan me voorstellen dat het frustrerend is. Kleine van mijn vriendin heeft een bepaalde periode een helmpje gehad. En hele stoere leger kleuren meen ik me te herinneren. Wel fijn dat allen goed was bij het CB.

Miis: gewoon lekker door blijven praten over jullie kids hoor. ik vind het over het algemeen ook leuk om alle verhalen te lezen, alleen is het soms een keer moeilijk. Dan lees ik niet ;).

Hier hebben we besloten om dit jaar af te wachten, met als kanttekening dat als ik toch nog over mijn theewater ga de komende maanden we alsnog eerder naar het zkh gaan. Maar nu is het even goed. Ik merk dat ik moe ben geworden van al dat wachten, het ermee bezig zijn, elke maand de teleurstelling. De laatste testen en uitslagen gaven een heleboel spanning en nu wil ik eigenlijk gewoon even rust. Mijn wens is nog net zo groot, maar ik wil gewoon even 'de boel de boel laten'. Ik weet helemaal niet of dat kan hoor, maar vandaag voel ik me nu eenmaal zo (kan morgen allemaal anders zijn :p).
    Ik ben aan het wachten op de ongi. Moet vandaag of morgen komen denk ik. Of niet...of wel.... of niet.... pfff wat ben ik ongeduldig en wispelturig ;)

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lb, nou ik snap het wel hoor, en waarschijnlijk geeft een besluit nemen erover al wat rust..
    Wat minde rop zp kijken ..kan ook al schelen, bijv als je net op het wachtbakje zit, ff niet zp-en zegmaar...dan gaat het meestal iets sneller voorbij allemaal...ik hoop zo dat het gewoon lukt voor die tijd!!!
    ik zou zeggen gun jezelf ooke hct die rust, plan wat leuke dingen in enz en verwen jezelf af en toe ff goed!

11. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Thanks Miis!!! gaat wel goed komen hoor. Alleen zo vlak voor mijn NOD ben ik wel onrustig :p

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lb, ja precies dat blijft spannend!! maar vooral die periode erna kan soms zo zwaar zijn, als je ongi bent geworden ..en dan weer 2 weken wachten en dan weeer pff...ik kan het me nog zo goed herinenren...laat staan als je het al zo vaak hebt meegemaakt..

13. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    ja dat is waar. Het is iedere keer weer een stukje zwaarder. We zijn blij meet de uitslag hoor, maar we hadden wel zoiets van hoe kan het dan dat het nog niet raak is. is het dan gewoon dikke vette pech? Maar ik kijk het even aan, one month at the time :)

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja zo ga je gewoon denken, dat is wel normaal hoor, maar we gaan er nu allemaal voor dat het gewoon die 35 procent kans is..dus no ff doorklussen :p:p ....opzich ook niet verkeerd heh hahaha..want uhh als je eenmaal zwanger bent staat dat soms wel op een laag pitje, laat staan als je net bevallen bent HAHAH...nee geintje ff tussendoor heh

15. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Miis: :D

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Succes LB, knap van je beslissing en wachten is altijd K!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis: welke merk draagdoek heb jij? van die foto op fb, vind em vet leuk! en niet zo suf!

lb: knappe beslissing, ik weet ook nog dat zodra mn ongie was geweest ik weer helder kon denken maar vlak er voor en tijdens dan moet het NU NU NU en direct...en dan weet je dat je weer een kans hebt ,d at je dicht bij een kans zit (eisprong) en dan word het wat minder, en als ie gweest is dan is het weer anders, zit je op t wacht bankie en heb je geen idee wat je er mee moet en zo gaat het cirkeltje door en door! *waardeloos*...Ik hoop iig dat het wachten gauw word beloond!
    het is iig super nieuws dat er bij jullie beiden niks is, nu dus nog vertrouwen hebben en dan moet t gewoon goed komen! KNUF!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Sum, ik ben zo verliefd op dat ding, werkt zo snel! echt handig en vind hem echt "stoer"hahahah...staat leuk bij alles, ik hou namelijk van zilver/grijs enz...

Storchenwiege Baby Carrier - SlingoMama

dit is em...

ik was laatst in de speeltuin, baby in wagenbak, maar huilen!...en oudste wilde in de schommel...nou dat ding omgedaan binne 30 sec zat baby erin en huppa schommel duwen...
    ik wil mss ook nog een doek aanschaffen, maar dit is wel heel snel! en je voelt gewoon niet dat je draagt!

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hij is mooi die antraciete idd! maareh hoe zit het? is het wel met klitteband enzo, want ik moet geen draagdoek joh! niks voor mij dat geknup, word ik zenuwachtig van...hahaha.

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0

Deel Deze Pagina