2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    kom in het weekend ff reageren
    het is nu afwachten tot ik ongi word. dus 2 a 3 weken..... en anders testen....

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden, ik zwaai ook weer even.

@LB: Fijn dat de uitslagen ok zijn! En heel knap dat jullie (voor nu) deze beslissing hebben genomen.

@Norii: Ik kan me indenken dat jij je zwaar k*t gevoeld moet hebben bij dat helm gedoe! Zo achterlijk dat ze dan geen leuke motiefjes hebben...

@Miis: Fijn dat jij je zo goed voelt!

@Karlijn: Spannend allemaal met die studie!

@GV:Ow, weer op het wachtbankje. Ik duim voor je!

@Hier: Midweekje weg was erg lekker, we hebben gezwommen en gefietst en gerelaxed. Het fietsen was voor het eerst met X en ze vond het geweldig!
    Ze slaapt alleen wat onrustig overdag sinds 2 wkn en sinds een weekje heeft ze af en toe wat moeite met d'r ontlasting...Maar dat gat vanzelf goedkomen.
    Ze eet steeds beter. Naast een liter moedermelk eet ze 3/4 tot 1 boterham, vandaag ruim 3/4 tomaat en dan nog wat fruit. Rijstewafel vind ze ook super lekker.
    En ze heeft nog niets geprakt gekregen,alleen maar rapley. Ben best wel trots op hoe het gaat :D

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Inge, wauw goed joh! Leuk is rapley heh!!
    Zal vast ergens last van hebben dat ze slechter slaapt.. Mss tandjes? Heerlijk dat jullie zo genoten hebben!! Kan X al zelfstandig gaan zitten? Omdat j al gefietst hebt? Ik vond t maar eng om vroeg te fietsen.. Hb t pas rond 9/10mnd gedaan omdat mij werd gewaarschuwd dat die bobbels enz nog erg belastend zijn voor rug en nek!! Anywayyy wat goed trouwens dat ze nog lekker drinkt! Kolf j nu fulltime eigenlijk. ?

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ondanks dat ik heel gelukkig ben dat ik zwange rben en alles wel voor lief neem heb ik vandaag echt een hormonale offday...pffff
    @hier: ik ben niet in mn humeur, ik ben erg blij dat ik zwanger ben maar ik zie er niet uit! Pukkels overal, taille is al weg..(en ik had een zandlopers taille, ik ben dan wel dik maar met een hele slanke taille...snappie daar ben ik dan trots op) ik lijk nu gewoon ma flodder zo vierkant..(beetje overdreven) en mn borsten zijn echt gigantische, ze voelen ook mega zwaar, gewoon onprettig zo zwaar......zucht...of t ooit nog goed komt?!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, hahahahah ohhhh summy herkenbaar hoor!! mag toch een offday! je ziet er vast beter uit dan je denkt! en natuurlijk komt het goed :):) gaan jullie ngo iets doen voor vaderdag!?

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    we zijn natuurlijk bij opa op visite geweest vanmorgen en vanmiddag naar t zwermbad met vrienden, vind dochterlief en manlief erg leuk...Bij t zwembad zit ook een sauna, ik ga mn bikini niet meer in (hij pas geen eens) dus mn vriendin die ook mee was die nam mij ff mee naar t sauna gedeelte..zo had iedereen pret en voelde ik me niet zo ongemakkelijk in t drukke zwembad zonder taille etc...hahahahaha

7. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    @Sum: hoop dat je je vendaag beter voelt!!!!

Ik ben gisteren ongi geworden. Balen, teleurgesteld, etc, etc... zoals elke maand.
    Maar heb weer ovutestjes gehaald en na mijn ongi weer vol goede moed verder!

Fijne dag allemaal!!!!

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @LB: Dikke knuffel voor jou!

@Miis: Ja, ze kan al heel goed zitten. Zijn bewust ook nog niet ver weg gegaan. Ze vond het echt prachtig!
    Ik kolf nu idd fulltime...heb in februari de knoop definitief doorgehakt...

@Sum: Oh meid, off days horen er toch ook bij!

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Inge, ohjaa idd ja was t ff vergeten!

Lb, dikke knuffel meid hopelijk doen de testjes goed hun werk over 10 dgn!!

Sum, oh leukkk ja zodra de jongste mee kan wil ik ook zwemmen oudste vind t zo geweldig echt nergens bang voor!
    Gek genoeg paste ik mijn bikini gewoon nog tot t laatst bn nog met 39 gegaan.. Maar oké die borsten zaten wel echt heel gepropt lol

@hier, k hb echt al 2 dgn hoofdpijn en duizelig bij te snel op staan pfff denk m'n ijzer moet ook ff meer drinken!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah miis, denk om jezelf meid, ook otnzwangeren dus laag ijzer zou goed kunnen, anders neem je ff foliumzuur! kan geen kwaad toch? en moeheid zal ook eenrol spelen denk ik??
    Over die bikini: lucky you, ik heb een lage buik dus dat is ook nog een probleem hahaha

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Oh goed idee! Ja ijzer was al laag met zwangerschap! En hb k niet echt goed bijgehouden *schaam

Oh ja kan kloppen want mijn heupen waren soort van niet gegroeid dus die maat is hetzelfde gebleven haha gek heh was ook grappig k stond bij d glijbaan en draaide me om ineens hoorde ik een vrouw zeggen zoooo dan j bent gewoon onwijs zwanger hahaha zon grote buik had ze niet verwacht

Maar summie k dacht nog gister aan j! J bny gewoon zwanger!! Lijkt zo kort geleden dat j nog zat te balen enz weetje maar pff tijd gaat zo snel!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Jah joh Miis nu al echt 18 weken...Time flys!
    Het is zo gek ze zeggen altijd dat je een miskraam pas kan verwerken als je weer zwanger bent, nu ik ruim de 3 maand heb gehaald is het over die pijn en verdriet en leef je naar iets nieuws toe....Bijzonder dat het toch zo werkt...
    Nu fantaseer je over hoe het zal zijn ;)
    Volgende week 20w echo: het lijkt er op dat we een zoon krijgen: zal het dan ook bevestigd worden? hihihi...

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Gelukkig maar dat t zo werkt.. De natuur doet z'n best hè!

Zoooo spannend sum! Lijkt t j leuk een jongetje?? :)

Babbel, ik las j Fb status.. Ga j stoppen met werk waarom?

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hee meiden, even een korte vraag over rapley ervaring: een vriendin van me geeft bv, kindje is nu 6mnd en ze wil bijvoeden met rapley, hebben jullie tips voor haar? Via het cb wordt ze niet veel wijzer zeg maar :p

Verder alles ok hier, druk druk druk! Ik lees alles mee!

Liefs

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Norii, als ze bv wilt blijven geven is t belangrijk eerst borst te geven.. Dan bijv stuk groente Laten ontdekken ..en als toetje weer borst..

Check in Voeding topic of Borstvoeding div topics voor goede tips!

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis± lijkt me te gek een meis en een jongen! dan hebik t allebei! HOERAAA! maar het is cliche maar waar: als t maar gezond is!

17. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dag meiden, alles goed? Kom gewoon even zwaaien :)
    Hoe gaat het met iedereen?

Hier alles super, nog zes dagen werken en vakantie. Verlang echt! Dan o één september een nieuwe job, zie ik helemaal zitten!!!
    Met W inter gaat alles ook super. Heel gezellig kind maar ik moet wel zeggen dat hij heel veel aandacht vraagt. In het kdvb zijn ze soms blij als ik hem opnieuw kom ophalen. 't Is echt zo'n actieveling haha.

Groetjes!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, ja nee ofcourse, maar zeker gaaf knul hihi ik kan het weten...ik zou over paar jaar nog wel een meid willen..maarjaaaaa je hebt het niet voor het zeggen heh hahaha...stel het wordt weer een jongen, dan wil ik denk daar weer snel op nog een 4e HAHAHA...

mie, oh goed te horen! leuk nieuwe job!!! gefeliciteerd! lekker straks vakantie, verdien je!
    Haha ja is zo'n drukte makertje? hihi ja ik ken die fases wel hoor...mn zoontje had het met volgens mij 9 mnd, had toen ook btj verlatingangst fase, maar toen had ik ehct een draagzak moeten hebben hahaha..ach lekker genieten...straks als ie gaat lopen, krijg je zo'n fase dat ie je juist ff niet nodig heeft en alles al "kan"....en daaaaarna komt een fase dat het mama dit mama dat is, ehct leuk allemaal !!

@hier, hoe gaat ie verder met iedereen?

Hier goed, ik geniet echt van mn jongens...gister met zn 4tjes op scheveingen lekker gewandeld, oudste on lekker lopen en rennen kleine sliep ofcourse the whole time haha

Hij doet het snachts wel goed vind ik, vannacht bijv van 22 tot 3 en toen tot 7...nou prima, 7 sta ik toch op!
    ik zal van de week wel ff een fotootje spammen, maar dan haal ik die er wel weer snel af :p

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden,

rustig hier!

@hier, leuk PIP behang voor mijn dochter haar nieuwe kamer uitgezocht, die krijgt een hele hippe meiden kamer! Heb er zin in om die klaar te maken, dan kan ik ook lekker de babykamer verfrissen! haha.
    Een wand word licht blauw pip met vogeltjes, wit en grote hardroze bloemen, twee andere wanden worden wit met zachtroze stippen en een stukje onder het raam word een licht blauw ruitje! Dus helemaal een hippe, toch rustige (door de pasteltinten) meiden kamer, kan ik nog meer los op de accesoures! Echt ik hou zo van inrichten! hahaha

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Leuk sum!!!! Lekker crea Bea zijn weer!!

Deel Deze Pagina