2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    zo meiden wat stil hier!!!!
    ik dacht lees ff bij etc maar was er zo doorheen. is iedereen met vakantie.

sumshine ik zou me niet druk maken om je figuur. wees blij dat je zwanger bent en geniet ervan. later komen de zorgen wel als je je oude figuur weer terug wilt. en lukt het niet what ever!
    leuk de kamer opnieuw inrichten. hou ik ook altijd van :)

inge fietsen lijkt me zo leuk met de kleine voorop. maar ik moet nog ff wachten........

mie lekker vakantie straks en dan je nieuwe job. wat ga je doen?

miis, hoe is het met jou meid? en met je knullen?

hier verder geen nieuws. zit nog op het wachtbankje. ben druk aan het werk. we gaan misschien vandaag een nieuwe tuinset halen als ik niet weg waai!!!! pfffff wat een wind. maar de zon schijnt dus niet klagen.

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    #2182 miis, 23 jun 2012
    Laatst bewerkt: 23 jun 2012
    goudvis, hey nog gelukt met je tuinset?? ik dahct ik mis wat bij je...en zie het ineens, je banner is weg! hihi
    hier alles oke thanks!

@hier, ff fotootje spammen! Hier is hij 3 weekjes

Bekijk bijlage 255187

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @GV: Wanneer weet je meer? Leef echt met je mee hoor!!!

@Miis: Wat een wijs ventje!!! En een heerlijke bos met haar. Zo leuk!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis: lekker mannetje! Mooi kind hoor, heb je knap gedaan meis ;)

gv: succes met wachten, is vast allemaal niet makkelijk! zet em op meis!

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Thanks Miis! :)

@Sum: alweer bijna op de helft! Gaat snel joh! Hoe voel je je?

@all: lazy sunday, dus zwaai!!

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    jaah Nori gaat echt super snel, veel sneller dan de eerste keer! o
    Morgen 20w echo! dan ben ik 19week. spannend!

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Meiden, de 20weken echo was te gek! Helemaal in LOVE! wat een geweldig kind heb ik nual hahahaha!
    Het word idd een ZOON! zag heel duidelijk een mini piemeltje! Hoe geweldig is dat??????????????????????????
    WOUW WOUW WOUW WOUW....
    Alles gezond zover ze t kunnenz ien natuurlijk, hij groeit precies op de curve zeg maar! Helemaal toppie! Dus hier zit een super trotse sumshine!

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    WAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUWWW summmmmmmmmmmm wat geweldig!!! zooo leeeeeeuk!!!!!

had een drukke dag dus kon steeds niet op zp, was al zo beneiwud!! leeuk gefelciiteerd meid, koningskoppellllllll!

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    GEweldig sum!!!!! Helemaal fantastisch!!! Hihi, ik had het neit gezien bij W maar mn vriend was ook 'vertederd' door dat minipiemeltje haha. Heel blij voor je!!

10. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Summm wat gaaaf een jongen :D

Sorry voor mijn weinige aanwezigheid maar sinds de gang naar het ziekenhuis heb ik met grote regelmaat een flinke dip. huil snel en makkelijk. Maar goed het lijkt erop dat het weer beter gaat dus hoop dat het doorzet.
    Ik heb deze ronde echt geen idee wanneer ik ongi moet worden. 2 weken terug ben ik aan het begin van de week in het ziekenhuis geweest en toen had ik een follikel van 13mm dus zou volgens de gyn gaan springen rond het weekend. Dat is nu dus een goeie week geleden. Ik heb ook echt wel het idee dat ik mijn sprong gehad heb maar zeker weten doe ik het niet. Dus ben benieuwd of ik deze week ongi ga worden. Dan zou ik eindelijk weer eens een redelijk normale ronde hebben!

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    karlijntje, heel begrijpelijk hoor meid! ik hoop ook dat je dan deze week ongi wordt ( jaaa of natuurlijk gewoon zwnager :D:D dat het liefst) maar idd voor je cyclus...zou wel zo fijn zijn, duurt het tenminste niet zo lang...
    voel jij je ongi altijd echt aankomen?

@hier, alles oke, gaat helemaal goe dmet de boys!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Het is hier echt rustig! Gaat alles oke?
    Ik vind het persoonlijk wel jammer dat er nu minder geschreven word, vond het altijd wel erg gezellig iedereens verhaal, invalshoek of belevenis te lezen, in welk "stadia"je dan ook zit.
    Naja dat jullie in iedergeval weten dat ik nog trouw mee kijk en meelees ;)
    @miis: jij hebt de boel goed in t ritme volgens mij! Genieten? Valt het je ook zwaarder? Of valt het mee? Vertel es...haha
    @karlijntje: sterkte meis!

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, ja vind ik ook jammer...alhoewel ik het wel van lovelybabe, karlijntje en goudvis kan bgrijpen!...
    Inge en Mie zijn vast ook druk met werk heh!?
    Beauty is volgens mij helemaaaal druk met 4 kids! zie wel op fb dat ze ook drukdruk met werken enz...

tjaa hier alles echt oke, hmm valt het zwaarder vraag je....ik ben best wel een "druk" persoon, ehct zo'n "horecachick" ...altijd bezig...en moet zeggen dat die oudste zo zelfstandig begon te worden, dat ik wel veel mama-momentjes had...en alles al spik en span was...en nu zijn mn dagen weer lekker vol..en heb ik ehct elk uur wat te doen...en dat vind ik juist heeerlijk!...

Enige wat af en toe vermoeiend is, als bijv baby wat onrustig is savonds, dan ben ik bekaf...en wil ik relaxen...en ik ben dan niet zo dat ik baby bij me hou, uit makkelijkheid zegmaar, dus ik houd dan voet bij stuk met er steeds heen gaan enz... maargoed komt gelukkig niet heeel vaak voor :)

Zag dat je lekker wat geshopt had? zo leuk heh, hoe gaat het verder, met die oudste ook enz, hoe oud is zij nou precies? is zij met je zwnagerschap bezig? heb je al buikfotos?

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hoi meiden

Ik lees echt waar nog mee hoor maar het is gewoon zo enorm druk op werk. Nu lekker twee maand vakantie en dan op 1 september weer starten. Ondertussen lekker genieten van mn ventje. Ga wel eerst nog twee weken een kamp begeleiden maarja dat vind ik ook wel een beetje vakantie. Heb trouwens vandaag een reisje geboekt! Helemaal aan het verlangen, vijf dagen Barcelona! Wilde ik echt al lang eens doen!
    Zaterdag starten de solden in Belgiƫ dus dan ga ik lekker zomerjurkjes shoppen, korte broekjes voor W...

Hoe gaat het heir?

Miis: bezige bij zo te lezen. Wat sterk van je dat je dan echt telkens terug naar de baby gaat als hij onrustig is. Ik nam hem dan gewoon vaak voor het gemak bij mij. Zou ik nooit meer doen, wel nog troosten maar nooit meer altijd bij mij. Is heel moeilijk geweest om hem dat af te leren! Jouw gezinnetje straat ook echt hoor, als ik op fb foto's zie ben ik altijd zoooo vertederd!

Sum: hoe gaat het met jou? Heb je het niet te lastig met dit weer? Al bezig met voorbereidingen? Vertel je verhaal want ik ben echt wel nieuwsgierig! Heb je al een naam nu je weet dat het een jongetje is, al kleertjes gekocht, ... ?

@ De rest: hoe gaat het met jullie? vind dat we dringend weer wat meer leven in dit topic moeten blazen!!!
    Ik mis Babbelbol trouwens ook erg... Hoop dat ze nog af en toe meeleest, als dat het geval is zwaai dan even naar me he babbelbol :)
    Zo nu nog snel eten (laat gesport en gewerkt), douche en dan bed in!

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ohhh babbel vergat ik te noemne, maar ook die volg ik op fb! kiddies zijn zo cute!

Mie, oh wat heerlijk 2 mnd vakantie! en reisje geboekt ook nog...leuk spanje! pff fik ben laaaaaaaang niet weg geweest, maar geeft niet, denk volgende zomer..!
    Thanks, ben altijd erg trots hahaha en ik ben een actieve facebooker aahahah...
    Maar dat is gewoon zo hoor met je eerste kindje doe je het anders...en ik deed het bij mn oudste ook zo..alleen wel later toen ie wat ouder was, had toen ook alle tijd natuurlijk...maar in principe is alles goed, alleen aflerne kan soms lastig zijn heh...en nu die jongste wil ik gewoon gelijk maar zo aanleren. echt zo cliche, maar een 2e is echt makkelijker....
    Trouwens, mie...ik dacht er laatst weer even aan, maar denk je eigenlijk te weten wie nou de papa is...ik bedoel zie je aan W dat het echt op 1 van hun lijkt? ja sorry hoor, vind het ook btj bijdehandte vraag maar ben toch benieuwd hihihihihi

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Sorry sorry sorry sorry meiden!!! Maar ik heb het zo druk met alles!! En het loopt allemaal zo R#K: Ik ben Toos Werkeloos, 'gezakt' voor mn opleiding dus moet jaar overdoen en GEEN stageplek :( Dus geen opleiding :(
    Kindjes zijn veel ziek geweest en ik heb grote moeite 2 topics bij te houden op ZP :) Dus ik heb me echt even afzijdig gehouden... Maar nu ben ik werkeloos dus hopelijk meer tijd voor alles... Sorry dames, maar ik wil gewoon goed teruglezen en reageren en dat lukt me steeds niet. En ik wil niet steeds ego-en :(:* Knuffel voor jullie allemaal!!!!!!!!

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hai meiden,

@hier vanmorgen zo gelachen, mijn man deed zijn hoofd op mijn buik en sprak de baby toe: "kom maar shop maar naar de papa" Mijn dochter van bijna 2,5 hoorde dat en zei: "ow schoppen? "en bof schopt mijn man zo recht voor zijn kop...Dit was echt te grappig. Kijkt ze mij aan: "ikke schopt"...Je kunt voorstellen dat ik t niet droog heb gehouden. Gosh wat was dat humor! Zij zag eindelijk een keer haar kans schoon zeg maar...hihi.

Het is hier vandaag en gisteren erg broeierig, daar heb ik wel last van ondanks dat ik nog maar op de helft ben zet ik gelijk op en heb dan geen energie! weet dan ook echt niet wat aan te doen, dus vrees het ergste voor hoog zomer straks! Dan kun je me wegrollen!
    Voor onze zoon, (wat klinkt dat stoer he!) heb ik een paar geruite blousjes gekocht, mijn man draagt ook vaak een blouse (stoere) op een stoere spijkerbroek en lijkt me zo leuk als mini man dat ook doet!
    En de naam die hebben we denk ik al wel, ik weet niet of jullie het leuk vind jhahahaha.

Dit keer aan het orientere op geboorte kaartjes want ik vind dingen kopen voor jongens wel echt moeilijker hoor! er is veeeeeel minder keus! of het is zo vaak saai! Dus ik zoek me suf!!2 iemand nog leuke tips? Die zijn altijd welkom!
    Ik zat nu te kijen bij Tjip online, leuke kaartjes! Athans in mijn smaak.

@babbelbol'; shit dat je gezakt bent, het zit dan niet mee! Dus ff koos werkeloos?! Misschien eeft t een voordeel: je kunt nu stap voor stap uitzoeken wat je wilt en hoe je t wilt, mits je het financieel even vol kan houden!

@mie: vakantie! wat lekker! Dit jaar gaan we ook niet op vakantie, moet veel geklust worden in huis, tja, dochte rnieuwe kamer, tuin aanpakken, babykamer veranderen (alles is natuurlijk alla meisjes) dat zijn toch wel weer beste kosten! En we hebben net een grote nieuwe garage / schuur gebouwd...Centjes zijn dit keer niet over hahaha!

Babbelbol, mie, Nori: denken jullie al aan een volgende telg?? En jij Miis zou je nog meer kinderen willen??

Nou m eiden, heb weer genoeg verteld voor nu haha,.
    Groetjes!

18. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    miis, ja heb een tuinset maar die word vandaag weer opgehaald. stoelen klappen niet makkelijk in en de tafel was beschadigd. heel gedoe en kreeg me geld niet terug...... maar hij komt vandaag.
    wat een heerlijk mannetje heb je!! hoe gaat het verder?

ingeG ik ben woensdag de 13 geholpen dus 14 dagen.... iets langer?? heb wo getest en was negatief. vanochtend weer getest weer negatief.... had gister ff getemp, maar daar kan je eigenlijk niet van op aan. had 36,92 en vanochtend 37,02. heb niet de hele maand getempt dus je hebt er niets een. plus dat ik niet lekker ben.
    slaat dus nergens op en weet niet waarom ik het heb gedaan...zenuwen ofzo...

sumshine, nou nu vind ik het wel vervelend worden. die twee weken zijn voorbij en helemaal niets. ben ook klaar met die balletjes waar ik misselijk van ben maar ben nu nog misselijk. ben ook stront verkoude heb keelpijn dus baal behoorlijk.

sumshine, gefeliciteerd met je 20 wk en leuk dat je een zoon krijgt. super. voel je je een beetje goed tijdens je zwangerschap?

karlijntjeV, hebben ze bij jou ook een samenleven test gedaan? of kijken ze alleen naar je cyclus en proberen ze die te verkorten? ben even kwijt wat ze nou precies gingen doen bij jou.....

ja meiden vind het ook een beetje jammer dat het allemaal wat minder is geworden. vind het voor me zelf soms lastig omdat de gene die er nog vaak zijn al zwanger zijn of zijn bevallen. ik kan dan moeilijk meepraten over het hoe of wat kan alleen praten over me behandeling en me voor de zoveelste ongi..... en wil ook niets steeds me ego verhalen kwijt vandaar dat ik wat minder er ben.... heb gewoon niet zoveel te melden :)

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Gekke goudvis, jou proces is toch juist heel goed om ook voor ons te lezen en te volgen? en voo rjou toch lekker om vn je af te schrijven? Jusit als het ego is etc! We hebben allemaal iets gemeen: We wilden graag kinderen! Bij de een ging het sneller dan bij de ander!! De een had meer pech, dan de ander etc. Dat is iets wat ons verbind juist!
    En idd sommigen hebben inmiddels een kind, anderen zijn zwanger enweer anderen zijn nog bezig of hebben een mk gehad, thats life: en daar gaat het om bij een kinderwens. Ik vind jou inbreng juist mooi! En MOEDIG en sterk! Naaar ook dat je de medische molen in moet, niemand zou dat hoeven, moeten, maar helaas is het zo! Nog naarder dat ze niet weten waarom het bij jullie niet lukt etc. Maar nog steeds mooi om te zien dat je goudvisje blijft, met een wens en dat je daar volledig voor gaat, met ups en downs! Dus ik vind het altijd fijn om je verhaal te lezen, ook omdat hij op sommige vlakken echt wel herkenbaar is, die hopeloosheid, verdriet, het ongeduld van t wachten: echt dat kennen we allemaal......Dikke knuffel! Ik hoop dat je gauw een positieve test mag hebben!

Oja en over insiminatie: volgens mij moet je iets langer wachten dan 14 dagen na t gehoklopen zijn, ik dacht 14 + 2 of 3 ivm innesteling.

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Sum: hahahahaha ik heb me rot gelachen hier! Wat een actie van dochterlief, GEWELDIG!!!! :D:D

@GV: jij mag altijd komen schrijven, zonder op de rest te reageren. Schrijf je frustratie/verdriet/zorgen maar lekker van je af! Same go's to Karlijntje, Lbabe en natuurlijk de rest!!! :) zwanger-niet zwanger- mama of mama too be, maakt niet uit!

@Babbel: he wat shit! En nu? (Financieel gezien en met de kids??)

@hier: druk met werk, afspraken en het huishouden. Same old :p donderdag a.s. de helm ophalen, afspraak duurt 2 - 2,5uur! (OMG! :( !! )
    Verder alles goed met ons vriendje, is vrolijk en leert elke dag weer iets nieuws. Kletsen, schaterlachen, rollen, achteruit 'kruipen' en sinds gisteren zelfs boterham eten, hij vindt het heerlijk!
    Schema is nu:
    6.30: 200 + 7
    10.15 fruit 200gr
    12.30 boterham met fles 60 + 2
    15.00 200 + 7
    18.00 groente 200gr
    21.30 200 + 7 met 3 schepjes pap

Misschien dat ik volgende week donderdagochtend voor de helmafspraak nog even naar het CB ga om Ties te wegen, ben eigenlijk wel nieuwsgierig :D

Fijn weekend allemaal!!

Deel Deze Pagina