2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Oh en Sum: hier voorlopig nog geen nr 2! (Althans niet in de planning :p)

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hahaha Nori, jij zit nog vollop in t zorgen voor dus! Ties is ook nog maar net een half jaar oud! (naja er zijn genoeg bij wie t dan al gaat kriebelen) maar ik denk zowizo 9 maanden af...(ff ontzwangeren) haha

Pfff hier drukke dag zeg! manlief gewond: liet een ladder op zijn teen vallen, dus moest gehecht worden, kregen ook nog een loge, (suikerneefje van 1,5 jaar) dus heb er 1 van 1,5 hier en 1 van 2,5 en een gewonde man die niet goed kan lopen en last van mijn buikie, rug etc omdat ik gisteren en vandaag te veel heb gedaan...Zoooow op de bank en ik kom er niet meer van af!

3. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    nou meiden ik had het zh gemaild met de vraag wanneer ik mocht testen. ze zei zaterdag. maar dat ik vrijdag had getest was niet erg. ze is alleen bang dat mijn menstruatie zaterdag komt omdat mijn test negatief was. gister geen menstruatie..... maar vanochtend weer negatieve test. baal zo!!!!! waarom duurt het bij mij weer langer? waarom niet gewoon ongi of positieve test?

gister was neefje logeren en zijn we naar plaswijckpark geweest echt leuk/ dieren/speeltuin/zwem en waterspeeldingen. en dat voor 9,70. tegenwoordig kost alles zo duur. we wilde eerst naar de efteling.... nou...................

fijne dag allemaal

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ GV: geen bloed geeft moed! Nog eventjes positief blijven, wie weet... Vind je trouwens dta je een beetje goed wordt geholpen door het zh waar je nu loopt?

@ Sum: wel dat klonk als een vermoeiende dag! Rust maar lekker uit, mag nu ook wel he al halverwege de zwangerschap!

@ Babbelbol: dat is echt wel k*t!!! Wat ga je nu doen, nieuwe toekomstplannen?

@ Miis: Ik weet niet als het nu geluk of ongeluk is maar W lijkt echt voor de volle 100% op mij. Eerst vreesde ik ervoor omdat hij heel bruin velletje had en pekzwarte haren zoals mn ex-collega maar ondertussen is hij heel licht van huidtype geworden en zelfs een beetje blond dus...

@ Volgende telg: ik weet het niet zo goed. Ik geniet nu echt zo hard van alles dat ik nog niet onmiddellijk zin heb in de volgende zwangerschap. Wie weet opnieuw een vroeggeboorte, weer de moeite van altijd maar aanmodderen met de bv, ... Denk dat ik nog wel even wacht haha :D Nu echt te leuk! Want eerlijk gezegd... die eerste drie maanden vond ik echt zo ongelofelijk zwaar!

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Gatver wat spannend gv! Ik duim heel hard voor je! Dikke knuf!

@mie: elke zwangerschap en elk kind is anders....het zegt dus allemaal niks...hahaha! maar iig wel: je moet er aan toe zijn anders is t wel heel zwaar zo kort op elkaar! haha Geniet nog maar ff lekker!

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    gv hoe ist nou?????????????

groetjes!!

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Sum: Erg leuk van je dochter!

@GV: Juist dan moet je je ego verhaal kwijt! Gewoon luchten, dat is het beste voor je! Ik duim zo hard voor jou meid!

@Karlijn: Same to you!

@nr. 2: Voorlopig echt nog niet!

@Hier: Met x gaat alles prima. Ze zit heel goed, wil al staan (maar dat gaat nog niet). Zelf gaan zitten en proberen te staan doet ze niet. Terugrollen naar rug zit er ook nog niet in (jammerrrrr!). Ze groeit als kool en maakt elke keer andere andere geluidjes, is heel erg visueel gericht (kijkt om hoekjes enzo, wil dingen blijven volgen die uit haar beeld zijn) en is zo ontzettend vrolijk en makkelijk!

8. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    ha meiden,

slecht nieuws. maandag ongesteld geworden.... begin gelijk met nieuwe behandeling. kan net voor mijn vak. zit nu ziek thuis maar ga morgen weer werken. had maandag erg veel last van me verkoudheid en menstruatie dus had er ff geen zin in. mocht dinsdag nog lekker uitrusten van mijn manager.... volgens mij had ze een beetje medelijden.... dus morgen weer aan het werk.

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik kom even snel ...kom later uitgebreid reageren

maar Goudvis, wat ontzettend klote dit zeg :( heel fijn dat je ff 2 dgn thuis kon blijven, sjeetje, wat baal ik met je mee :(:( een hele dikke knuffel

@ego, mn hond gaat denk ik dood...ik ben echt even heartbroken, man is nu naar dierenarts :( ...ze woont sinds de jongste bij mn moeder, en die stuurt pas na 4 dgn een bericht of mn man haar wilde bellen...blijkt ze al 4 dgn niet te eten en is levenloos, reageert amper...ik ben er kapot van

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Kut Kut kut gv ...wat balen! Er word met je mee gebaald! en flink ook! Fijn dat je ff thuis kon blijven, even rust in je hoofd! Dikke knuf!

Ahhhh MIIS nee meen je? wat zou hondlief hebben? misschien kan de dierenarts je hond helpen? (ze zijn vaak heel goed) is je hond al oud? Dikke knuf, hopelijk is hondjelief gewoon zien en zorgt de dierenarts dat hondjelief snel weer beter word! Duim voor je!

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ze is al 10 en haar ras wordt maar 12-14 jaar
    Ze is mega dun en kan amper lopen :( :(

12. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Goudvis dat is echt balen zeg! Dikke digi knuffel voor jou!

Miis ook een dikke digi knuffel voor jou. Hoop dat je hondje er nog bovenopkomt.

Voor alle andere meiden ik heb het wel allemaal gelezen maar ik moet zo weg dus ben ff snel hier om te laten weten hoe het gaat.

Laatst provera gekregen om mijn menstruatie op te wekken. Nu lijkt het wel een of mijn cyclus gereset is. Voor het eerst sinds de miskraam een cyclus van 34 dagen dus bijna net zo kort als toen ik stopte met de pil. Ook was mijn LF nu 12 of 14 dagen dus ook wat langer. Hoop dat het op deze manier door gaat en zo lekker kort blijft.
    Weet niet of provera zon werking kan hebben.? Ben nu ook begonnen met tempen heb echt een handig appje om het bij te houden op mijn telefoon en ook mooi met een grafiek dus ben benieuwd!

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Heel veel sterkte Miss! Las je post net op FB :( wat ontzettend klote, wat een gemis.. dikke knuff!!!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lieve Miis, sterkte met het verdriet om je hond! echt k*t dat ze overleden is! Sterkte meis!

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hai lieve meiden:

Blij te lezen dat Ties en X het super doen!

Goudvis, ik denk aan je meid, en ego berichten zijn echt niet erg! we zijn altijd zo beneiuwd hoe het met je gaat! dus als je toch je verhaal kwijt wilt, doe het gewoon, we lezen alles!

karlijntje, het klinkt positief heh! fijn einelijk wat korter!!! ik duim voor je en denk aan je meid!

Norii, thanks meid!

@hier, ja mn hondje hebben we in moete slapen, ze was dus al 10, en had ene baarmoederontsteking die direct geopereert moest worden, ter waarde van 1000 euro...daarbij had ze ook iets aan dr kniebanden dat ook geopereerd moest worden...en het klintk zo cru heh...maar wij hebben dat geld nu niet a la minute...en je weet gewoon niet of ze (goed) hersteld ervan....sowieos die kniebanden zouden mss maar tijdelijk verholpen kunnen worden etc etc...pfff dus ja ze heeft een spuitje gekregen en ik kan echt alleen maar huilen. ik vind dit zo heftig :( ze was natuurlijk al uit huis en miste haar al zo erg...my gosh wat een pijn...

nou dames ik ga even wat doen in huis, sorry beetje ego bericht alsnog geworden! :(

vinden jullie dit eigenlijk een dierenbeul actie? ik bedeol, zouden jullie dat geld gewoon regelen en toch laten opereren????...

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis:
    Lieverd wat een rot beslissing, jullie od ws 10 jaar oud,w at voor een hond oud is, een operatie en vooral een bm operatie is hartstikke ingrijpend ook voor hondjes, je weet niet eens of ze goed uit de operatie was gekomen, daarnaast kon ze al niet emer goed lopen, had ze w.s. pijn aan haar kniebanden etc. Ik denk dat het niks met geld te maken heeft, dat het een bijzaak is dat je het niet had! Ik denk vooral dat jullie hond erg ziek en oud was en dat hondjelief nu vredig kan slapen zonder pijn en zonder ziek zijn en een heeeeel mooi leven heeft gehad!
    Dus nee ik vind het geen dierenbeulen actie maar eerder een actie van liefde! Je hebt je hond verlost van pijn en hondjelief heeft de kans gekregen om vredig in te slapen op haar oude dag!!

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja sum, zo dahcten wij er ook over, maar omdat er ook een geldkwestie bij komt kijken, voel je je toch schuldig...alhoewel we er niet ehct over getwijfeld hebben weetje...

maar je gaat toch zo denken van, stel dit stel dat...en idd zo'n bm operatie is zo heftig...en ze kon al amper lopen, en tja hoe goed zou dat nog komen met die knieeen...sowieos slijtage en dat soort dingen komt bij haar ras voor...maar thankssss lieverd! doet me toch goed..

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Lieve miis,

Het is helaas een klap geld, maar ik snap je beslissing heeeeel goed! Ze heeft 10 mooie en gezonde jaren mogen hebben, houd die gedachte vast!
    Je hebt het nu eenmaal giga druk met 2 kleine kinderen en dan kun je simpelweg de zorg voor een hond die net geopereerd is er niet bij hebben, stel dat jullie haar wel hadden laten helpen.
    Bovendien, had de hond er gelukkig van geworden als ze misschien nog een jaar had moeten doorbrengen met slechte knietjes? Ik denk het niet. Het is beter zo. Lieve Miss, heel veel sterkte met dit enorme verlies. Je beste maatje.. :(
    *ikdenkaanje!

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, thanks lieverd, pff ik kan alleen maar huilen :(

je hebt ook gelijk zo denk ik ook, maar kijk stel als ze zo jong als Luna was, dan doe je het wel, tenminste dan weet je dat ze nog een heel leven voorzich heeft etc ..

En wat je zegt, ze logeerder natuurlijk bij mn moeder, omdat het hier 3 hoog gewoon geen doen meer is +mijn allergie is op zn top nu, maar als ze had moeten herstellen had ik haar ook zo graag bij me gehad, maarja goed, anyway...tis goed zo, maar pfff tis wl echt ff heel zwaar dit, ook verdriet vam mn man te zien...dat is ook zo pijnlijk:(...hij had haar als pup pff...

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Miis: wat jammer meid... Ik vind je zeker geen dierenbeul! 1000 euro is veel geld als je idd niet zeker weet als ze opnieuw de oude wordt. Ze had ook een mooi leven gehad wat het mss allemaal wat dragelijker maakt? Ik vind dat je net heel moedig bent geweest door voor de korte pijn te gaan voor je hond. Veel sterkte!

@ GV: balen van die ongi... Ik vind het helemaal geen egoberichten. Ik wil echt wel graag weten hoe het met je gaat en ik denk dat de andere meiden daar net zo over denken!!! Je dag komt he lieve GV, vergeet dat niet hoe moeilijk het wrschijnlijk ook is... Ik heb een vriendin die ook al even an het proberen is (1jaar) en ik zie hoe hard zij het te verduren heeft, net als haar relatie trouwens... Ik kan het me wrschijnlijk niet inbeelden hoe moeilijk alles moet zijn. Vooral omdat jij dan wrschijnlijk nog zo vaak in contact komt met kleintjes. Eerlijk gezegd gv, ik vind je een straffe madan, je gaat er echt sterk mee om!

EVen een egoberichtje van mezelf. Voel me bijna schuldig dat ik me zo druk maak over zo'n futuliteit als ik jullie berichtjes lees maar wil het echt even van me af typen. Jullie moeten helemala niet reageren hoor. Ik en vl gaan deze zomer op vakantie naar Barcelona. Ik droomde echt van een hotel met zwembad en luxe en even helemaal verwend worden, een terrasje erbij zodat ik wat kon zonnen als W smiddags een dutje deed... Ik boekte dus ook zo'n hotel alleen werd het gecancelled... Blijkbaar overboekt dus wij moesten heel snel een ander hotel zoeken... Heb ik aan vl overgelaten omdat ik deze week telkens te laat thuis was... ik baal zo enorm... Vriendlief heeft een APPARTEMENT! geboekt op een halfuur van het centrum! Zonder terras, moeten zelf handdoeken meenemen, zelf de kamer poetsen bij vertrek, zonder ontbijtbuffet, ... Jezus wat baal ik hiervan. Ik werk best hard in het jaar, een fulltime met een bijbaantje als W in zijn bedje ligt 's avonds. Ik keek dan ook echt uit naar dat relaxen. Niet dus nu en ik kan mn kwaad zijn echt niet verstoppen voor mn vriend... Wordt zeker weer kibbelen deze avond...

Deel Deze Pagina