MIE GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!! Wanneer is de grote dag??? Zo leuk!!!! @Sum: fotoalbum ties - redressiehelm (is privé album ) @Hier: vanmiddag bij Livit geweest, helpje is iets aangepast (zat tegen zijn oortje aan.. ik dacht dat ik m verkeerd/scheef had opgezet, maar dat bleek nog een foutje te zijn Is hersteld en daarna zattie prima. ties heeft m 2uur opgehouden en is er zelfs een half uur mee in slaap gevallen! Vandaag ook meteen maar de vuurdoop gehad, ben de 2uur dat Ties de helm ophad, ook maar meteen de stad ingegaan.. even kijken of er echt hele scheven gezichten / rare vragen zouden komen, maar het valt eigenlijk best mee. Mensen kijken niet zo snel meer de wagen in, haha! (scheelt mij weet het standaard praatje, danku, ja hij groeit als kool, bladiebla ) Was uiteindelijk dus toch een best leuke dag vandaag, kleine man blij, mama blij
Hey Nori, hoe bevalt het Ties met zn helm inmiddels?????????? Mie: vertel over je aanzoek joh! @hier: nesteldrang...lastig...
hoii norii, en ben je al wat meer gewend? en ties zelf? mie, vertelllllll sum, hahah lekker heh...ik kreeg het toen ook zo "vroeg"...juist aan het eind zocht ik het!...dus ach neem het er maar van, hoe gaat het met de vermoeidheid? Heb je al veel aan babyshoppen gedaan!? Rest, how life damesssssssssssssssss @hier, alles lekker! jmmer hoor dit weer...pff wordt er wel moedeloos van, wil lekker weg met die jongens, ook als man vrij is, kunne we eindelijk iets doen, nou weer regen..echt irritant! Voor de mama's, bij wehkamp lekkere aanbieding van de pampers ed! ik heb gelijk wat ingeslagen, ook door de lihl bonnen is het extra voordelig! anywayyyy, ik ben best wel van de mp koopjes..heb onwijs stoere jas voor oudste van gaastra en van Lief voor die kleine een gaaf trainingsjasje... Maartoch nog gister bij wehkamp een ander jasje van name it in de aanbieding voor de oudste nog erbij hahaha..en wat dvds van nijntje! Verder doet de jongste het goed, slaapt klokje rond, met 1 nachtvoeding rond 3/4 .,..nou dat is super te doen. hij slapat eigenlijk vooral nog hahah, is na een voeding max 20/30 min wakker en wilt dan alweer naar bed dus echt druk heb ik het niet!
Ow lekker geshopt Mie lees ik...Ik zal zo ook ff neuzen/. Ik ben laatst op kleertjes.com geweest. had je ook veel merk kleertjes 50%KORTING! daar word ik ook blij van en dan wil ik nog wel eens iets aanschaffen maar anders vind ik het veel te duur voor onze dochter...dan betaal je zo minimaal 70!! euro voor een jurkje...Come one..maarja 50% korting alla 35 euro dan vind ik em stukken leuker haha @hier, heb trouwens t idee dat ik best vaak overdag harde buiken heb, naja vaak ik voel t wel geregeld..Wie weet hoe vaak en veel je zou mogen hebben rond deze periode? Over 2 week afspr. gyn, ik zal t eens overleggen dan..
sum, ik heb het ook veel gehad, weet niet of je het nog kan herinneren...houden ze lang aan, of zijn ze snel voorbij? doen ze pijn!?...anders is het niet erg, zei mijn vk...wel echt rustig aan doen als je denkt dat het daardoor komt.. maar ik rkeeg ze gewoon door alleen al te snel op te staan of teriwjl ik aan het schoonmaken was ofzo.. Ja ik heb daar best vaak wat gekocht, maar ik koop idd alleen maar in sale hoor...dan filte rik het op van laagste prijs naar hoogste hahaha dan kom je hele leuke dingen tegen... Heb vaak echte dure merk kleding voor wienig gekocht...
@ Sum: doe je wel rustig meid? Harde buiken blijven toch een teken dat je teveel doet he. Probeer toch wat te rusten he! @ Norii: leuk dat het hempje al wat beter gaat. Hoelang moet hij het nu al aan per dag? Krijgen we een foto tezien? Ben best wel benieuwd naar het design wat het nu geworden is. @ Miis: helemaal te gek he die marktplaats koopjes! Kinderkleding shoppen is gewoon sowieso al te gek vind ik. En inderdaad balen dat weer. Hier in België is het al geen haar beter... Hier: huwelijksaanzoek, nouja, zo romantisch was het niet, hij heeft zich gewoon versproken haha. Hij wou het maar in oktober vragen omdat de verlovingsring dan maar klaar zou zijn. Nuja, volgens mij ging hij dat toch nooit kunnen zwijgen haha. Datum zal waarschijnlijk ergens in maart zijn. Laten er dus niet teveel gras over groeien. We willen niet echt een traditionele bruiloft. GEwoon trouwen voor de wet, iets gaan eten met de dichtste familie (broers, zussen, ouders, grootouders) en dan 's avonds een fuif maar dan wel in retro thema. Heb trouwens al fantastische trouwjurken gespot. Maar dan wel gemaakt door iemand uit Nederland. Moet je eens bekijken: Keurslijf // ontwerp- & stylingbureau voor feest, film en televisie FAntastisch! Maar wel wat ver om een trouwjurk te laten maken...
@Mie: Gefeliciteerd!!!!! @Norii: Wat fijn dat het helmpje (in alle opzichten) mee valt! @Sum: Rustig aan doen hoor, luister naar je lijf @Hier: Uitslag van szus viel heel erg mee. Het is kwaadaardig, dus darmkanker, maar....ze denken dat ze met de scopie alles al hebben kunnen weghalen, het is niet uitgezaaid en het was dus heel klein. Voor de zekerheid gaan ze met een kijkoperatie een stukje darm weghalen en het genetische onderzoek moet nog wel gebeueren (da's dus voor iedereen nog heel spannend). Dat genetische stukje doen ze omdat deze tumor absoluut niet klopt met haar leeftijd (39 jr). Maar voor nu kunnen we opgelucht ademhalen en de bruiloft kan gewoon door gaan
Dat is goed nieuws Inge! Hopelijk gaat alles goed met de scopie en komt alles snel goed met je szusje! Kan me voorstellen dat jullie allemaal geschrokken waren. Veel sterkte meid! Je trouwfeest: jij ben eigenlijk een expert ondertussen nu jouw trouwfeest bijna volledig georganiseerd is! Ik zou beter wat raad aan jou vragen Hoe staat het er bij jou voor?
Het gaat hier redelijk...behalve dat VL niet echt opschiet met de tekst voor de kaart. Ik heb de hele kaart klaar, maar hij moet de spaanse tekst maken....en dat duurt en duurt en duurt Verder moeten we nog schoentjes voor X hebben, VL moet nog een stropdas en riem, mijn jurk is nog steeds niet binnen (grrr) dus die moet nog gepast, vermaakt en nogmaals gepast worden. definitieve dingen voor de bloemen moeten we nog doorgeven... De taart moeten we nog vormgeven...de bakker hebben we al wel geregeld. De potjes voor de bedankjes zijn besteld, de mym&m's hebben we uitgekozen, maar nog niet besteld en de kaartjes voor de bedankjes moeten we nog maken (monnikenwerk!) En ik moet nog lingerie kopen....verder is alles (denk ik) rond
mie, haha nou leuk joh, voor je het weet is het zover! gefeliciteerd nogmaals! inge, nou blij met het "goede nieuws/vooruitzicht, zo te lezen dus gewoon nog de laatste puntjes op de i ..spannend hoor ..zo leuk X is dan alweer bijna een jaar, gaat snel heh!
Mie vette 50ies jurk ja! fifties zijn te gek! hihi. Heel cool! Trouwen is leuk hoor! lekker genieten van de voorpret Inge: goed bezig met je trouwerij te plannen! Tis best leuk werk he? Waarom is je jurk zo lang onderweg? Spannend hoor...Wanneer is de grote dag ook alweer?? Ow en goed nieuwsd t.a.v. schoonzus, hopelijk kunnen ze alles weg halen. @hier: dochterlief heeft de waterpokken...Gelukkig heb ik ze al gehad dus kan geen kwaad voor de zwangerschap! Ze heeft er wel jeuk van en is af en toe best zielig, maar ze speelt wel veel, geen koorts oid dus dat scheelt!
Even snel.. Goed nieuws Inge! Gefeliciteerd Beterschap voor de kleine meid, Sum.. En met de helm gaat het goed! Ties (en papa en mama) zijn er al snel aan gewend. Vanaf vanavond gaat hij voor de 3e nacht op en dat gaat prima. We zitte nu op 15uur, er komt elke dag 3uur bij. Had nooit gedacht dat het zo snel zou wennen!
@Norii: Wat fijn dat het mee valt! @Jurk: Ik heb hem in april besteld, dan moet ie nog gemaakt worden enzo, en volgens mij komt ie uit Italië....dus dat duurt en duurt en duurt.... @Sum: Beterschap!!! 14 september is onze grote dag...het is best leuk om alles te regelen en als je alles verspreid regelt valt het best mee...
hai meiden, how ist? Iedereen lekker weekeind? Het is wel erg rustig op dit onderwerp / forum he? Vandaag heb ik weer geshopt, heerlijk! Heb nu hele mooie houten letters gescoord voor de beebkamer: geruit en dan zijn naam helemaal cool! Ik vind het heerlijk dat shoppen! hahaha
sum, heeey hoe is het nu met je dochter?? wat cool dus de naam staat helemaal vast! haha ik ben 3x gewisseld in de laatst weken geloof ik...en dat terwijl de allereerste optie al vast stond voordat ik uberhaupt zwanger was, en uiteindelijk dus sowieos NIET geworden ahhaha inge, nou heerlijk! en je hebt het dus gewoon goed ingeplannend, ook nog een kunst dat dan "na te leven" norii, super dat jullei 3 zo snel gewend zijn, tis toch vervelend als je je blijft ergeren...je krijgt er vast ook een handigheid in om het snel aan te doen... @hier, gaat echt helemala lekker, ik kan niet anders zeggen, de jongens zijn zo lief!
Miis: jij word gewoon op handen gedfragen door al jou m annen natuurlijk! En idd de naam staat vast, het voelt gewoon helemaal goed! past ook leuk in ons gezin! is ook een vernoeming, het is een niet veel voorkomende naam maar wel een "hippe"naam en het woord Hippe zegt heel veel over de naam hahahaha! Ik ben er iig helemaal blij mee! ook omdat het ee vernoeming is natuurlijk! Klinkt ook leuk in combinatie met dochters naam..Dus ja: de naam staat! hhaha @hier vandaag ff lekker naar de kapper geweest: mezelf ff lekker verwend! Maarja het mooie nieuw haar is nu verregent..pfff
sum, oh wat leukkk zeg1 ben benieuwd!!! vind j het snel gaan je zw? ik vond het pas vanaf 34/35 echt snel gaan...logisch hahah maar toen vlogen de dgn echt voorbij
@Sum: heerlijk is dat he, lekker shoppen ben benieuwd naar de naam! Heb m hier op een briefje geschreven, al jullie kleine mannetje dadelijk geboren is zal ik er een fot van maken en posten. Hihi @Miis: bofkont! Nja, hier ook niets te klagen hoor, Ties is ook erg makkelijk en zooooo lief! @helm: het gaat echt heel goed! Er is zelfs al duidelijk verschil te zien! (Zie foto's is album) @Hier: vanavond feestje van een vriendin, ML en Ties gaan gezellig mee. Helaas geen buitenfeest, ivm het weer. Morgen wandelen met de hondjes en tevens een verlaat verjaardagsbezoekje. We hadden niet eerder de tijd. Ennn donderdag een verjaardag van een vriendin. Was wel heel leuk om voor zoveel mensen kadootjes te kopen. Heb achteraf voor iedereen hetzelfde, maar dan een andere kleurstelling en net was andere kleinigheidjes erbij, haha. Fijn weekend allemaal!!
hihi Nori, ik heb de naam hier al eens verklapt volgens mij...hahaha! Ben benieuwd nog 18 weekjes! @miis: nou ik vind het aardig snel gaan, maar ik heb er nu ook al wel echt zin in, kom maar op die november! en qua weer zal t niet veel schelen hahahahahahaha!