2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, oh leuk is dat heh, voel je je net sinterklaas hahaha! fijn dat het zo goed met ties gaat!

sum, ahah nee echt heh wat een weer zeg...!

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    trouwens schatjes die ik niet op fb heb, ik heb een prive album met fotootjes,,maar dan moeten we eerst vriendjes worden ! ;)

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden...ff snel zwaaien.

Szus zou dinsdag geopereerd gaan worden, daarom hebben ze donderdag een scopie gedaan om het plekje te 'merken'. Zodat ze weten wat ze weg moeten halen.
    Nu kreeg ze gister te horen dat het plan anders is....Operatie gaat niet door en die scopie is dus voor jan l*l geweest! Hoe sommige artsen met mensen omgaan! Te belachelijk voor woorden!!!

Ze willen nu eerst het genetische onderzoek afwachten, want als het erfelijk is halen ze meteen haar hele dikke darm weg omdat ze dan bang zijn dat het weer terug komt....moeten nu wachten op die uitsla tot 31 aug!!! Lekker...2 wkn voor onze bruiloft.
    Baal er zo van :(

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    inge, jezus zeg wat erg!!! hebben ze dat gewoon ff zo ineens besloten? of waren ze er gewoon niet duidelijk in gewest!? klote zeg net voor je ruiloft, begrijpelijk dat j zo baalt..

Maar goed probeer maar positief te blijven, wordt jouw dagje sowieso, goede gedachtes rondom de gezondheid van je szus ....komt vast allemaal goed :)

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ach Inge wat waardeloos, helaas is het vaak zo in ziekenhuizen, je moet je maar aanpassen he?
    Sterkte voor jullie!!

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Sjeeeeesus! Inge!! Wat belachelijk! Soms wordt er ook niet nagedacht, voordt er actie wordt ondernomen. My gosh! Wel balen zo net voor jullie trouwen... Maar.. dat wordt sowieso JULLIE dag! :D

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hai meiden,

Hoe issie?
    Nori: hoe ist met Ties helmpie inmiddels? heeft ie em al volledig op?
    Mie: how are u??
    LB: het is stil meis, is alles oke?
    Inge: hoe gaat t met meissie? en voorbereidingen voor de bruiloft?
    babbelbol: lang geleden dat we wat hebben gehoord meis, is alles oke? is de combi goed te doen? hoe gaat he tnu je geen werk meer hebt?? en hoe ist inmiddels met de bekken?
    GV: hoe is deze ronde gegaan? zit je op de wachtbank inmiddels?
    Karlijntje: en meer duidelijkheid van de gyn? Ben je al afgevallen?
    Mama Miis: de fotos van fb zien er altijd super uit, je lijkt het echt een stralend gezinnetje! met twee zoons! allemaal in de wolken voor de mama! hahaha! Wat zul ji op handen gedragen worden thuis hahaha!

@hier: bijna vakantie en daar ben ik wel aan toe! moe moe moe moe...Vanmorgen om 5.15 gewekt door mn dochter, echt veeel te vroeg! Naja vandaag en morgen nog werken dan t weekeind jarig! HOERAA! en dan lekker 2 week rustig aan doen, beetje dagjes weg enzo! heerlijk!

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dag Dames

Alles oké hier?

@ Sum: 5:15 is ook wel moordend vroeg he! Doet ze dat vaak? Kan je haar dan een flesje geven en terug in dr bedje steken? Wat leuk je verjaardag, ga je vieren? (met kinderchampagne van de hema dan wel te verstaan hehe :) )

@ Inge: snap dat je baalt maar het wordt net zoals de andere meiden zeggen echt wel jullie dag hoor! natuurlijk zal er ook wel wat aandacht naar je szus gaan maar dat is toch normaal? Het wordt gewoon genieten voor jullie twee hoor! Wat doe je trouwens met X op je trouwdag? Kanm e voorstellen dat ze overdag meegaat maar wat met het avondfeest dan?

@ Miis: ik volg je albums op facebook en ik moet zeggen je hebt echt twee superschattige mannetjes!

Hier: poetswoedeee!! Deze week eerste weekie verlof maar nog zonder VL. Dus aan het poetsen geslaan zodat alles volgende week helemaal proper is en we dan leuke dingen kunnen gaan doen! Heb er echt zin in, eens naar de dierentuin met W, vakantie naar Barcelona, lekkere uitjes thuis, ... Wordt top, mooi weer of slecht weer, genieten gaan we :D

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Trouwens, gisteren W laten wegen en meten, wat een kleine frummel toch haha. Is 73 cm en weegt 7kg 900. Super schattig om dat kleine ventje dan te zien kruipen en zich te zien recht trekken en stappen aan zijn park haha.

10. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey ladies,

Ik ben er nog wel hoor en lees af en toe mee. Het gast goed, maar ik probeer wat afstand te creëren. Ben zojuist ongi geworden dus deze ronde niet raak. Weer een waterval aan emoties... Teleurgesteld, boos, verdrietig, oneerlijk, same old, same old..,

Ik kom nog wel terug om uitgebreid te reageren, maar voor nu... *zwaai*.

Liefs,

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop

Hier ook toe aan vakantie!!! Volgende week nog werken emn dan 3 weken vrij, holadiejee! :D

Met ties gaat het goed, heeft alleen een drukplek vanm de helm. Vanmiddag nieuwe afspraak om dat klere ding bij te laten stellen... Hopelijk benm ik er dan voor de komende 2 weken vanaf, iedere keer op en neer rijdemn naar dat kloite centrum. Bah!

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Gisteren goed nieuws gehad bij Livit (waar de helm vandaan komt)
    De helmtherapie werpt zijn vruchten af! er is al duidelijk verbetering zichtbaar, wat duidt op het concequent dragen van de helm (complimentje voor papa en mama :D)
    De 'helmenman' was erg tevreden en vond dat we goed bezig waren.

Resultaat na 1 week de helm (met 3uur per dag opbouwen) dragen:
    Bekijk bijlage 261439

Omdat Ties een lichte drukplek heeft, moet de helm tot deze helemaal weg is, afblijven. (vind mama ook niet erg, kunnen we eindelijk weer met een zacht hoofdje knuffelen ipv een koude butsmuts tegen je wang aan)

*Zwaai* naar de rest!

13. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wow Norii, zie je echt al veel verschil zeg!!! Goed he! En geniet van dat zachte bolletje dat je nu kan knuffelen ;)

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Zoow Nori je ziet verchil! Vervelend van t drukplekje meis!

LB: klote van je ongie meis! Tis nie eerlijk! Knuf.

@hier: vakantie tralalalalalalalalalaaaaaaaaa

15. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @Sum: hoeraaaaaa verlof!!! Wat zijn de plannen (of heb ik dat al gevraagd)?

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    @mie: geen vakantieplannen, gewoon dagjes weg en klussen he? Dochterleif nieuwe kamer, beeb nieuwe kamer...Tuin...jaja we zxijn nog wel ff bezig!
    maar vandaag: IK BEN JARIG! hoeraaa..laatste jaar als twintiger!
    Voel me'al helemaal jarig, dochterlief kuste me om half 6 wakker en beeb in buik was zwaar aant trappen: boink bouink...Ze felicteerden me ff! hihi

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, ziet er al zeker beter uit!

lovelybabe, meid dat begrijpen we toch knuffel

mie, leuke fotos op fb!! wat een ventje!! schatje!

sum wauw tuin ziet er super uit echt gaaf ! en happy birthday nogmaals! geniet er maar van, wat een jaar heh :) en nu met je zoontj ein je buik!!

babbel, ook zulke scheetige fotos van jou te zien op fb!!

inge, hoe is het nu!?

gouvis, ik mis je!! ( wij missen je!)

@hier, alles oke! kleintje doet het super, slaap in elk geval van 1930/20u tot 5u en dan weer lekker tot 10/1030 :D:D:D Zo deed mn oudste het ook met die leeftijd ...

Verder...hebben we onze auto verwisseld met een nieuwe, mercedes station..en we hebben er een Vespa scooter bij :D...heel leuk allemaal maar ik kan op beide niet rijden HAHAA fijn! Nee maar voor man is de scooter voor werk wel veel handiger en kost minder geld, tis in het centrum en al die korte ritjes paar x per dag heen en weer, is zonde anders!

En de auto hebben we verwisseld omdat dat ook diesel was en hij dus niet meer zo veel hoeft te rijden en het dan alleen maar geld kost! Of had ik dit al verteld??? sorrrry dan hahahaha

oke ik ga weer van het zonnetje genieten!
    Ik lees altijd me hoor, maar via mn tel reageren vind ik zo irritant!...oe het liever via de laptop, maarja soms kom ik daar niet aan :) knuffelsss

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis: tijd voor een rijbewijs meis! Kun je ook lekker de hort op! hhaha! and thanks for the birthday wishes!!

@hier: topverjaardag gehad, .goed weer, zwaar verwend! De tuin ziet er idd mooi uit! En het is eindelijk ZOMER! whoehoe! blij mee! alleen een nadeel: je gaat nu echt niet boven met de slaapkamers aan de gang...Manlief is de tuin nog puntjes op de i aan het maken en dan gaan we wel buiten alvast een nieuw kleding kastje voor dochterlief opknappen..Moeten we dat soort dingetjes maar doen! haha

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden,

sorry dat ik er zo weinig ben, maar ik heb het zooooo druk!

Ben nu bijna klaar met de bedankjes. Volgende project: de enveloppen voor de uitnodigingen. Maar eerst maar eens zorgen dat de uitnodiging goed wordt :-s schiet niet echt op met de drukker...

Ik heb TE leuke schoentjes gevonden voor X! Dus dat komt helemaal goed. De snoepjes voor de bedankjes bestel ik een beetje op het laatste moment...Hopelijk komt m`n jurk binnenkort eens...wachten duurt zoooo lang. Pak van VL is er ook nog niet...

@Sum: Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd!

Verder wat betreft Szus is het afwachten...gebeurd nu niets. Mn moeder gaat redelijk. De man van m`n kapper (ken ik al heel lang) is deze week heel jong overleden. Dus nog een uitvaart deze week. Dat zijn de mindere dingen...

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dag meiden

Ik zal er de komende dagen niet zijn. Vakantie naar Spanje!!!
    Dat is het positieve.
    Laatste tijd ben ik er ook niet veel geweest. Mn grootvader ligt op sterven. Dat is natuurlijk weer het negatieve...
    Ik hoop na de vakantie wat meer tijd te vinden.
    Geniet van de zon, van jullie lieverdjes en van het klussen voor GV, LB, Karlijntje :)

Deel Deze Pagina