2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Mie: Hele fijne vakantie! Geniet ervan :)

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Even snel, ons mannetje kruipt!!! :D:D:D
    Bekijk bijlage 262646

Het gaat nog wel met horten en stoten, maar hij komt vooruit! *trots!

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    inge, wat fijn ook nog es geslaags voor X! Wel ontzettend naar van die kapper :( pff begravenissen zijn niet leuk :(

Mie, genieten meid!! veel plezier!

Norii, aaahh wauwww goed zeg!! zal sneller gaan dna je denkt, over een week is het niet meer bij te benen, sc hat ik zo! :D

Sum, heerlijkd agje weg las ik, gezellig!!! have fun!

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Yeah Norii!!! Ik wacht met smart op de dag dat Xenia ook echt gaat kruipen...
    Nu trekt ze zich alleen vooruit. Ze zet d'r hanen ver voor zich en trekt dan met d'r armpjes....d'r benen, daar doet ze niet veel mee...
    Er staan we weer 2 tanden op springen. Nummer 3 en 4 :)

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    inge, mijn zoontje deed als een zeehondje met 7 mnd en met 8 mnd ging hij ineens normaal kruipen hihih..ook toen zelfstandig gaan zitten vanuit ligstand zegmaar....soms kan het ineens gebeuren, echt zo gek!
    Maar zn eerste tandje pas na 12 mnd haha, en net vorige maand zn 4 kiesjes, hij moet nog 4 andjes en dan nog laatste kiezen...schiet ook niet echt op hahahah

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hihi wat cool Inge! Heeft ze er last van?

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nori, wat is Ties een vluggerd! Wat knap!

Inge: tandjes...auwww! heeft e er last van?

Miis: lekker chill zo te lezen met die twee slaapkoppen van jou, hihi!

Mie: fijne vakantie meis!

@hier: gisteren met manlief alleen een dagjeweg, ow wat was dat heerlijk ontspannen! Echt relax, middagdutjes, tijd voor elkaar en lekker warm in de sauna zitten! wouwie!
    Ik ben dus helemaal ontspannen nu! hahaha

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Lekker hoor Sum! Even genieten van elkaar, dadelijk met nr 2 zal het een stuk drukker zijn :) hihi

Naar de rest *zwaai!

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Sum, klinkt heerlijk als de jongste wat ouder is willen wij dat ook doen!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis: het was ook heerlijk hoor!

Hier: vandaag ff voor de beeb een nieuw setje geshopt (hihi) en een wipstoeltje, zon zwarte "ei" verder ben ik me nog druk aant orienteren op jongens spul, vond meisjes spul echt makkelijker en leuker! ahahaha, maarja zal nu toch eens moeten gaan aanschaffen, want ben al ruim over de helft, hihi!

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, ehc zo spannend, loijkt me ook vreemd idd, echt heel anders allemaal!

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden...hoe is het hier?

X. is momenteel niet helemaal in dr hum :( Vannacht kwam ze 4x (ze komt eigenlijk nooit!). Vandaag wilde ze niet drinken...wel gegeten, maar melk, diksap etc gaat er niet in...Ze heeft nog maar weinig geplast vandaag....zit me niet lekker. Hebben jullie nog tips?

Heb een gewone beker, tuitbeker, fles, cupje, lepeltje...alles geprobeerd. Wel is er net een bovenstad door, die ernaast kan elk moment doorbreken, ze knarsetand heel veel, had vanmorgen verhoging en er heerst waterpokken in de buurt. Ze is wel alert, heeft ook super vrolijke en drukke momenten, maar nu is ze erg drammerig en mopperig....
    Als jullie tips hebben...ik hoor ze graag!

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Inge, geef j haar al pcm voordat ze de nacht in gaat en geef j dan ook vsm druppels gedurende dag? En smeer j het tandvlees ook in met dentinox? Dit doe ik allemaal tijdens tandjes, helpt echt hier.

Herft ze mss pijn bij het slikken/drinken? Keelpijn? Hoest ze?
    Als ze snachts wakker wordt is het dan pijn of zou het ook verlatingsangst kunnen zijn? ( kreeg mijn zoontje die leeftijd ook ineens snachts vaak wakker wilde niks alleen vast gehouden worden ) of mss droomt ze, komt ook op die leeftijd voor!

Ik denk dat ze morgen wel zal drinken als ze het nog steeds niet doet eventueel even ors halen...
    Wat betreft verandering gedrag zou ook een groeispurt/ sprongetje kunnen zijn of gewoon vanwege die rottandjes !!

14. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    ha meiden, ik denk niet dat ik nog veel op zp zal zijn. heb het nu onwijs druk en eigenlijk niet veel te vertellen. zal jullie wel laten weten als ik zwanger ben maar denk dat ik voor de rest niet meer echt mee typ :) sorry. vond het ook zo stom om niets meer van me te laten horen dus dacht doe het zo :)

groetjes goudvis

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Goudvis, wat jammer meid...ik kan het me wel voorstellen maar hoop niet dat het komt doordat wij ook veel over andere dingen kletsen?? ik denk echt aan je, en duim zo hard voor je...ik hoop zo erg dat je snel zwnager mag zijn...laat je het ons wel weten, en anders stuur je toch once in a while een brichtje...dan lees je gewoon niet mee, maar gewoon een update hoe je je voelt ofzo ?? Nou dikke knuffel vind het jammer hioor!!!

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Jammer gv, maar ik snap t wel,
    Hopelijk horen we meer van je als je t er aan toe hebt meid.

Ik denk zelf dat we deze pagina bijna kunnen sluiten, er schrijven nog maar weinig meiden mee naar mijn idee en het moet natuurlijk geen "moetje" worden maar vooral leuk blijven.
    Ik vind het iig wel gezellig om met jullie te schrijven hoor, maar het is nog al verwaterd en leeggelopen ofzo.
    Wat vinden jullie?

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Mij maakt t niks uit ik bn wel erg benieuwd hoe t us met jullie!! Zou t erg jammer vinden :(

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dag meiden

Ik ben er ook heel weinig maar zou het jammer vinden mocht het topic sluiten. Nu is het inderdaad precies wat stilletjes maar ik ben nog steeds erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Ik doe dus mijn best om er wat meer te zijn!!!

@ GV: ik snap je beslissing maar hoop net als de andere meiden om je later ooit ng wel te horen als je er weer meer behoefte aan hebt. Stiekem hoop ik ook op af en toe nog een kleine update van jouw kant maar dat is natuurlijk geen verplichting he!

@ Sum: al ruim over de helft!!!! Wat gaat de tijd zoooo onwijs snel he! Vlot het een beetje de spulletjes scoren? Ik vond ook altijd dat ze veel leukere spulletjes hebben voor meiden dan voor jongens. Ik heb gewoon lekker veel laten maken. Tantes, moeders, babbelbol van hier op het forum maakt ook heel leuke dingen!!! Hoe gaat het trouwens verder met de zwangerschap? Niet teveel last van kwaaltjes? Hoe gaat je dochtertje er mee om?

@ Inge: hopelijk si het al wat beter met X? Tandjes is blijkbaar voor veel kindjes heel lastig he. Gewoon aan toegeven denk ik en lekker veel bij dr zijn, wat knuffelen, ... Mss extra veel leuke dingen doen om wat afleiding te bieden?

@ Norii: hoe gaat het met het helmpje? Is je stoere man het al helemaal gewoon? Klinkt alsof Ties echt wel een flinke kerel is he! Zo snel dat hij al kan kruipen!!! W.inter kan hier nog steeds niet kruipen!! Hij gaat wel vliegensvlug door de kamer maar doet dat door zich vooruit te trekken met zn armpjes. Zn beentjes plooit hij en steekt hij echt in de lucht haha. Net een militair die moet sluipen in het moeras haha.

@ LB: hoe gaat het met jou meid?
    @ Karlijntje: alles oké?
    @ Babbelbol: hopelijk lees je nog af en toe mee, in dat geval: zwaai zwaai :D:):D

Hier: sinds maandag terug thuis van Spanje. Het was er echt heerlijk! W is ook echt heel flink geweest, zelfs niet gehuild bij het opstijgen en dalen met het vliegtuig. Alleen wat minder nieuws gekregen toen ik thuis kwam, mijn grootvader is overleden terwijl ik op vakantie was... Vrijdag is de begrafenis, we zagen het aankomen maar het blijft wel moeilijk... Had graag gehad dat hij ons huwelijk nog had kunnen meemaken...

19. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Zo, nu ben ik een beetje bijgelezen en doe ik vanaf nu mijn best om te blijven meelezen en reageren :D

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @GV: ik snap het heel goed, wens je alle goeds toe en duim nog steeds voor een positest! Heel veel succes meis!!

@Mie: heerlijk hoor, Spanje! Gecondoleerd met opa :( dat is helaas minder goed nieuws.. sterkte vrijdag!

@Hier: Ties zijn 2e tandje is ook door! Jeej!! :D hij heeft er heel even last van gehad, 2 avonden kort na het eten een minuut of 10 ontroostbaar en veel zeveren en bijten op de bijtring. Welgeteld 2 dunne luiers verder een 2e tandje erbij!
    Met de helm gaat het goed, vandaag 1e keer controle gehad en hij is iets bijgesteld. Verder geen op of aanmerkingen gehad, dus alles okidoki :D
    Net hebben we heerlijk een uur gefietst! Hondje gezellig mee en Ties in de draagzak. Hij vond het super! Echt een aanrader, voor als je kindje nog niet in een kinderstoeltje kan/mag zitten.
    Verder weinig nieuws, we vetrekken maandag voor een weekje naar een huisje van Landal in Gelderland. Heb er zo'n zin in! Van ML mocht ik de vakantie uitzoeken voor een X bedrag en de voorwaarde was dat Luna mee kon. Geregeld dus! :D

Fijne avond allemaal!!

Deel Deze Pagina