2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Norii: wat leuk van dat tandje zeg! Fijn dat hij er geen last van had. Hier gingen de eerste twee tandjes er samen door, dacht dat dat altijd zo was. Blijkbaar niet, leer ik weer bij :D
    Durf jij fietsen met de draagzak? Altijd gehoord dat het heel onveilig is. Kan Ties trouwens nog niet in een gewoon fietsstoeltje? Of in zo'n ding waar je de maxicosi kan opzetten? Geniet ook van de vakantie meid, veel plezier!

@ andere dametjes: hoe gaat het met jullie?

Hier lekker naar zee geweest, W is heel flink geweest maar heeft echt ook het vakantieritme te pakken. Krijg hem voor tien uur niet in zn bed maar komt er ook maar om tien uur weer uit. Vind ik eigenlijk best oké, lekker lang knuffelen in de zetel en lekker lang slapen ahah :D

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Norii veel plezier meid geniet ervan! Fijn van d tandjes en helm!!!

Mie, leuke vakantie foto's op Fb!! Ik zag je Meitai als k j een tip mag geven .. Met rug knopen kun j nog fijner dragen als j Tibetaans afknoopt.. YouTube maar Es'...zit nog comfortabeler!
    Mijn zoontje heeft ook lang 21 tot 9 gehad tot dat z'n dutjes mijn planning in de weg zaten.. Bn in de wekker 8 u gaan zetten en binnen een paar dagen zat ie op dat ritme uiteindelijk heel lang van 19 tot 7/8 geslapen ! Lekker toch geniet nog maar ff

@hier, alles oké en Chill ..

Lovelybabe, karlijntje ? Hoe gaat ie met jullie ? Ik denk aan jullie hor!

Sum, zo cool die lamp van Nijntje Hihi Heey en mooi buiKIE heh heerlijk irritant heh hoe mensen kunnen doen maar k vind t prachtig

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis: thank u! Jah ik krijg genoeg commentaar, hij is ook niet bescheiden dus mensen willen er graag wat van zeggen, ach ik ben er trots op: er zit mn kind in! wat wil een mens nog meer..
    Alleen beetje jammer dat je er zo uitgewoond van word hahaha!

Aan jou lijf kun je niet zien dat je twee kids ebt gedragen op de fotos hoor! Lucky basterd ;)

@hier: schoonouders hebben ook de luiertas van cowboy bags voor ons besteld: de rood leren! ik vind em zooow mooi! BLIJ BLIJ BLIJ!
    Manlief is klaar met verfen voor dochterskamer dus nu kunnen we behangen! ook zooow leuk!
    Er komt schot in! Yes!!

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, oh wat leuk en wat wordt je verwend, zoooo cool!!! echt heerlijk weer lekker verwend worden, mag toch. ...en wat betreft je buik..ik liet altijd zo met mn handen zien, hij is nu "zo" groot...In de lengte,..en ineens zie je mensen dan zo denken..ooooohja inderdaad er zit een BABY in hahahaha...soms dneken mensen dat je pas in week 40 een echte toeter hebt...stupidossss hahaha...mijn buik wa sook huge hoor...zeke romdat ik vrij klein en "slank" ben...achter zag je niks en ineens zooo'n buik..en ook al vanaf week 30/32 ofzo...maar laat je je er niet rot onder voelen, is gewoon onhandigheid van mensen, en domemrds :p:)

Nou ik ben idd wee rom mn gewicht 53 tenminste ik was altijd 51/52, maar ik vind het wel prima..ik doe er niks voor, dus vind het wel best!...en tja ach ik heb ook met mini striempjes....ben er wel trots op! :)

5. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

Ik ben Veetje, 28 jaar en sinds begin van dit jaar bezig om zwanger te raken. Inmiddels weer ongesteld sinds woensdag, helaas, en dus beland in ronde 8.

Zou ik me mogen aansluiten bij jullie club, lijkt me leuk om mee te kletsen!

Groetjes,
    Veetje

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Sum: heerlijk zo verwend worden! Mogen we hier ook eens een buikfoto zien? Heerlijk genieten van je dikke buik hoor meid! Bij mij duurde het wel eeuwen voor je iets wat een beetje op een buikje zag.

@ Miis: bedankt voor de tip ivm het knopen. Vind het wel niet onmiddellijk terug op youtube. Kan je het anders eens kort uitleggen?

HIer vandaag uitvaartdienst van mn grootvader gehad. Moeilijke dag... Het deed geloof ik nog het meest zeer om te zien dat mn vader het zo moeilijk had. Heb hem geloof ik ngo nooit zien huilen tot vandaag;;;

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Veetje, welkom!

Mie, sorry meid hb j niet eens gecondoleerd! Wat erg .. Ik ken het helaas en het verdriet bij de andere dierbaren te zien us echt hartverscheurend !!!! Sterkte nog de komende tijd ook voor je familie!

Ik ga op YouTube even Ern goed filmpje voor j zoeken en anders stuur ik d link in j Fb oké?

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Welkom Veertje! Veel succes, we duimen voor een positest de eerst volgende ronde!

Mie, gecondoleert meis.. wat erg zeg! En idd, verdriet zien bij andere doet altijd zeer. Sterkte vandaag en de komende tijd!

Het fietsen met de buikdrager is een groot succes! Sinds vandaag ook een fietsstoeltje (Bobike) met windscherm gekocht via MP. Nu nog even wachten tot Ties groot genoeg is en goed kan zitten, dan akn hij lekker in z'n stoeltje op de fiets :)
    Vandaag druk met alles inpakken en de laatste was draaien. Maandag gaan we eindelijk op VAKANTIE!!! :D

De rest: zwaai!!!

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Norii: wij hebben gisteren ook een fietsstoeltje gekocht. Helemaal te gek he! (of heb ik dat eigenlijk allemaal al verteld?)
    Vandaag een mooi tochtje gedaan en W heeft de hele toch liggen SLAPEN!!! Alleen lijkt me dat niet zo confortabel in dat stoeltje haha.

Toevallig iemand die daar een oplossing voor weet? Miis mss?

10. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wij hebben een stuurtje erbij, met een kussenrolletje erop. Nu weet ik dat mijn moeder vroeger voor ons altijd een handdoek bij had, die ze dan opgerolde in onze nek legde, waardoor we rechtop zittend konde slapen. :) succes!

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Mie: gecondoleerd :( Onze kids lijken wel een beetje op elkaar: X. kreeg 2 ondertandjes tegelijk en ze kruipt nog steeds niet, maar trekt zich met dr armen vooruit met dr benen spartelend in de lucht :)

X. dr linker boventandje is nu ook door, rechts bijna. Drinken gaat nog steeds slecht, maar volgens HA geen reden tot zorgen. Dus dat geloof ik dan maar.
    GV: Ik zou het jammer vinden om helemaal niets meer van je te horen. Als je wilt kan je ook af en toe reageren zonder alles terug te lezen? Ik wens je iig heel veel geluk en duim voor je dat je snel een posi test hebt!

Welkom Veertje!!!

Ik ben op mijn werk, hopelijk kan ik snel weer wat meer reageren. Dikke kus voor iedereen!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hey meiden

@fietsen, leuk is dat heh..ik vond het vanaf een maand of 10 pas echt fijn lang te fietsen, al die hobbels hier in destad...echt zelfstandig gaan zitten vanuit kruip kon hij met 8 mnd...dus na 2 mndjes ging ik pas ehct fietsen...
    Slapen wilde ik niet dat ie erop deed...dus fietste gewoon tussen dutjes door, en als hij moe was, liet ik hem op mn arm slapen...ondersteunde hem een btj...Maar kwam niet vaak voor...Hij wa snatuurlijk een stukje ouder dus hij wasjuist erg wakker op de fiets, alles bekijken en aanwijzen en liedjes zingen enz!

mie, 1e is een draagdoek maar einde van het filmpje is zelfde principe

draagdoektip: rücksack en tibetan - YouTube

deze drager heb ik maar ook zelfde werking als meitai alleen 1 gesp ipv banden

Babycarrier Storchenwiege - YouTube

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @fietsen: vind ik zoooo leuk met X! Zij vind het gelukkig ook het einde. Ik heb een stoeltje van Qibbel gekocht. Die vond ik wat mooier en comfortabeler eruit zien als de Bobike....

Hele weekend weer gewerkt, morgen vrij, maar dan is mn moeder jarig...as zaterdag trouwjurk passen, zondag laatste keer doorspreken met de trouwlocatie. Tis leuk alle voorbereidingen, maar wat verlang ik naar gewoon eventjes rust aan mn kop.

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    inge, alvast gefeliciteerd, ja spannend maar idd ook stressvol lijtk mij!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden

Jippie het lijkt er op dat dochterlief aardig zindelijk is! die plast en poept op de pot en wc, we hebben er hard voor gewerkt de afgelopen 2 weken, gewoon consequent gebleven en beloond (niks niet, dat gebeurt wel als ze er aan toe is, want ik zie nog te veel kids met 3,.5 nog niet zindelijk terwijl je anatomische vanaf 1.5 a 2 al zindelijk kunt zijn!) dus we zijn actief aan de slag gegaan en het lijkt zijn vruchten af te werpen! Helemaal trots meiden!

@fietsen: hier fioetse ik met 8,5 maand met dochter maar ze kon toen al uit zichzelf zitten, zat heel stabiel en nooit langer dan 15 minuutjes. Ze viel nooit in slaapp op de fietst, dus dat "probleem"ken ik niet. Soms vinden kids het idd zo ontspannend dat ze vanzelf in slaap vallen, zo scvhattig vind ik dat! haha. Dochterlief slaapt niet zo snel als er andere prikkels zijn (behalve in de auto) dus die vlieger ging hier niet op! haha.

@inge: spannend meis! bijna trouwen! Wel geneiten hoor van t voorpret, voor je t weet is het namelijk voorbij en dan wou je dat je er meer van genoot en of bewuster mee bezig was...zo cliche maar waar! Probeer het dag voro dag rustig in te delen en lekker je rustmomenten als nog te pakken meis!

16. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey Dames,

Ik kijk afn en toe nog wel mee hoor.

@Mie: gecondoleerd
    @Veertje: welkom
    @Inge: spannend, bijna trouwen :)
    @SuM: wauw wat knap!

Hier gaat het goed. Ik zit alleen veel minder op zp, omdat ik niet zoveel te vertellen heb. Het gaat al een tijdje hetzelfde (ongi, wachten, spanning, ongi, etc). ik lees af en toe nog wel mee.

Misschien dat ik over een tijdje er weer anders in sta, maar op dit moment doe ik het even rustig aan en neem ik wat afstand.

dus *zwaai* naar alle dames hier!!!

Liefs

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hoi meiden

LB, ik snap jou ook harstikke goed hoor...we kletsen notabene al zo lang met elkaar in de hoop in 2011 zwanger te worden...en nu zijn we al zo'n tijd verder, inmiddels bevallen en of zwanger...maar ik wahct trouw op jullie terugkomst hoor...wnat geloof dat wij allen zo benieuwd zijn als jullie eindelijk het geluk hebben!!!! we duimen en denken aan jullie hoor!

Sum, super meis, wat gaaf! ben benieuwd hoe dat hier zal gaan, hier ene late prater die er nog geen woordjes voor heeft ( wilt hebben) maar er ook totaal niet mee bezig is, alhoewle ik van de week met badje op balkon hem gevraagd had of ie op de wc een plasje wilde doen, nou hij ging heel trots...vond de grote bril geweldig teriwjl ik hem vasthield..en drukte wel..hahaha maar kwam niks, maar toch...ik probeer het spelenderwijs ook wel..

@hier, alles oke, ook weinig echt nieuws ofzo...ben gewoon erg benieuwd hoe het met jullie gaat...

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @LB: Ik begrijp je ook heel goed hoor. Doe vooral wat voor jou werkt!!! Ik denk aan je.

@Sum: Wat goed! Ik wil ook met 18 mndn actief gaan beginnen met zindelijk worden.

@Faf: Iig fijn dat ie het tof vind om het te proberen en niet heel bang voor de wc is ofzo..

Verder weinig nieuws hier. Vandaag lekker uit kunnen slapen. Vanmorgen stikte X alleen echt in brood. Ondanks mijn kennis en training kreeg ik haar luchtweg niet meteen vrij en raakte ik enigszins in paniek. Toen maar wat harder op dr ruggetje geslagen en gelukkig schoot het brood eruit. Was wel erg schrikken!

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja brood kan soms vervelend zijn heh...mijn zoontje sabbelde vanaf 6 mnd op een korst en pas met 8 maandne kon hij ehct boterhammen met beleg weg krijgen...altijd wel fijn om niet zacht/klef brood te geven..maar juist wat droger of grover...(althans hier altijd beter gewerkt)

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Normal gaat het altijd goed. Nu dus 1x niet...

Deel Deze Pagina